Keresés

Részletes keresés

csabyke Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12055

Szerintem simán lehet használni, de én ha szarakodnak szemrebbenés nélkül megmondanám, hogy odafele nem jött a kaller és ennyi...

 

Az, hogy ezt mos ő elhiszi, vagy sem  - legyen az ő baja... Csinálni úgysem tud semmit, örüljön, hogy van FIZETŐ utas!

Előzmény: gabor144 (12054)
gabor144 Creative Commons License 2011.11.13 0 0 12054

Van egy kérdésem:

 

Bécsből hazafele szeretnék vonattal utazni, csak hazafelé. A MÁV-Start egyik nemzetközi pénztárosa szerint (ha elfogyott a 13 Eurós SparSchiene, márpedig el fog fogyni most karácsony előtt, mire fixálódik az időpontom) erre a kirándulójegy a legjobb, mert az olcsóbb a sima egyúti jegynél. A kérdésem az, hogy a kirándulójegy teljesen legálisan igénybevehető csak visszaútra? A Start honlapján megtalálható díjszabásban nincs erre kifejezetten tiltás, csak annyi van, hogy "egy oda és egy visszaútra érvényes", ami azért értelmezhető úgy is, hogy csak együtt, tehát csak visszaútra nem. Azért kérdezem, mert lehetett már olvasni sztorikat a neten, hogy - leglábbis a légiközlekedésben - a le nem utazott odaút esetén vissza nem érvényes. Tudom, ez nem repülő, de elvileg itt sem kizárt, hogy azt mondják, hogy egyúti felhasználásra nem érvényes.

Szóval azt a - nem túl hihető - történetet kell hazudni a kalauznak, hogy ide is vonattal jöttem, de hát nem jött se a magyar, se az osztrák kalauz, vagy nyugodtan megmondhatom, hogy jól látja, nincs idefelé kezelve, mert nem vonattal jöttem, és el kell fogadnia. Van valakinek tapasztalata?

 

Köszönöm szépen.  

paca664 Creative Commons License 2011.11.13 0 0 12053

Soknak sok, de más továbbító vonat egyelőre nincs.

Előzmény: vonatozó (12038)
SuedBahn Creative Commons License 2011.11.13 0 0 12051

Szerintem nem kene ide most matekot behozni. No de ha mar irtad:

 

Ez az A metszet B = ures halmaz, ez az egymast kizaro esemenyek defje a valszamban, felteve ha A es B megfigyelheto esemenyek az esemenyterben.

 

A Kolmogorov III. meg arrol szol, hogy ha van N db (veges) vagy esetleg megszamlalhatoan vegtelen sok egymast paronket kizaro esemenyed, akkor ezek uniojanak (nem Europai!:-))) valoszinuseget ugy is szamolhatod, hogy az egyes valoszinusegek osszege (veges (N) vagy megszamlalhatoan vegtelen tagu).

 

No most mindezek utan HOGY JON ez az egesz a Pragersko es Dobova mozdonycserehez? 

Azzal termeszetesen egyetertek, hogy nem jellemzo (igy hat meg majdnem igazad is van), no de konnyen adhatnak fel (akar holnap utan is pl.) Ormozban, Ptujban vagy akar Kidricevo-ban arut pl. epp Savski Marof-ig, es akkor bizony (hacsak nem Sredisce fele megy) Pragersko es Dobova befigyelhet mozdonycserere. (No persze az is igaz, valszeg, hogy nem tul gyakran tortenik ilyen arufeladas, de a lehetosege mindmaig megis fennal... Igy hat NEM LATOK semmifele kizarast a ket mozdonycsereben a fenti helyeken, csak nem tul valoszinu! (Pl. az Istria nyilvan nem fog, hacsak vki tok reszegen ejjel Zidani Most-nal epp Zagreb fele el nem teriti ...:-)))))

Előzmény: Törölt nick (12050)
SuedBahn Creative Commons License 2011.11.13 0 0 12049

Na es ha pl. epp Kidricevo-ban feladnak egy kis aluminiumot vasuton pl. Savski Marof-ba, de nincs kedvuk Cakovec - Zapresic fele vinni? (Elismerem, a pelda abszurd, de realis attol meg lehet ...:-)))

Előzmény: Törölt nick (12048)
SuedBahn Creative Commons License 2011.11.12 0 0 12047

Az, de jo nagy (bar a gravitacio epp segitene, ha Villa Opicina-bol Trieste-be tartasz epp, no de vissza iranyban?)...

Előzmény: Aln 663 1189 (12045)
SuedBahn Creative Commons License 2011.11.12 0 0 12046

Odaig mar kicsit jobb, onnan legalabb van tram, Trieste belvarosaig... (persze nem pont Villa Opicina FS-es allomasatol). 

A masik problema meg, hogy reggel fel otkor nem is biztos, hogy jar... Ahogy vissza iranyban is...

 

A 3. problem meg az, hogy epp elmeju ember NEM vagyik ilyenre, hanem beint, hisz ennyire kisstilu is mar csak FS lehet: Legalabb Trieste Centrale-ig vinne el azt az Azuro-t, ha mar egyszer belep FS-hez is... Vagy vmi maganvasut, vagy mit tudom en... 

Villa Opicina-ba epp ugy vagyik az ember, mint Hodos-ra, azaz nem tulzottan, HACSAK NEM epp a Grotta Gigante-t akarja megnezni, ami Aurisina iranyaban van, nem tul messze Villa Opicina-tol... (a romai Sent Peter Basilica is beleferne a barlanguregebe, a vilag legnagyobb, turistak szamara is megnyitott barlangurege ott talalhato). No de vajon hany turista megy majd ezert oda es plane ejjel fel otos erkezessel???

 

En, ha SZ, HZ es MAV komolyan gondolna, BEINTENEK a tetu FS-nek, es Sezena-tol bussal nyomnam, Trieste Centrale-ig, es nagy betukkel, 3-4 nyelven is kiirnam (marmint a buszra, hogy Italia foldjen is inkabb bussal nyomjatok, fiuk, ne mar a Trenitalia-val), hogy FS mily kisstilu, stb... 

Előzmény: keszekusza76 (12044)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2011.11.12 0 0 12045

Na onnan már csak egy köpés Trieszt!

Előzmény: keszekusza76 (12044)
keszekusza76 Creative Commons License 2011.11.12 0 0 12044

Szia.

Amúgy a DB keresője Villa Opicináig  közlekedőnek ismeri.(ha igaz 4.24-re ér oda.)

Előzmény: SuedBahn (12043)
SuedBahn Creative Commons License 2011.11.12 0 0 12043

Az Azuro ejjeli buszra szall majd az utas Sezana-ban cimu felallasban halott lesz, rovid idon bellul.

(Anno a Casanova, pedig nappal jart, ugyanugy befurdott ebben a felallasban...)

Ugyhogy ez igy halott otlet, bar annyit azert megvallhatunk, hogy akik kitalaltak legalabb jo nyilvan jo szandekbol tettek ... 

keszekusza76 Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12042

kellett=kellene

Előzmény: keszekusza76 (12041)
keszekusza76 Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12041

Szia.

Sajnos ha ex Veneziával menne a pulai rész,korán érne Ljubljanába.

Amúgy az Azzuro is korán ér le Sezenába,tehát össze kellett vonni a kettőt

és 2órával(858 helyett) közlekedtetni.

Amúgy milyen eljutás lesz taljánföldre,busz vagy gyaloglás?

(remélem MÁV alvállakozó adja a buszt:)))))))))))

Előzmény: vonatozó (12033)
Őzike győr Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12040

Nekem éjjel tök mindegy mit csinálnak a vonattal, meg hogy hányszor akasztanak. Guroljon a kerék meg tudjak pihenni! Ennyi!

Előzmény: vonatozó (12038)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12039

Ennek is örülni kell.

Előzmény: vonatozó (12038)
vonatozó Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12038

Győrben mozdonycsere 18perc, Cellben mozdonycsere, akasztás, Cell-Zeg vicinális, minden fánál megáll, Zegben mozdonycsere, akasztás, Hodoson, Pragerskon mozdonycsere, Dobova mozdonycsere.... ez nem sok?

Előzmény: paca664 (12035)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12037

Ja, jó semmi. :-)

Előzmény: Aln 663 1189 (12036)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12036

Erről az EN-ről hol lehet olvasni?

Előzmény: gabor144 (12030)
paca664 Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12035

Egyébként nem értem milyen időt akarsz megspórolni, egyedül Zegen kell akadni, de az éppen belefér.

Előzmény: vonatozó (12033)
paca664 Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12034

Mert már viszi az Adriát is, a keszthelyi stokk is alig fér fel rá, nemhogy még egy másik vonat. Na meg ez a Zágráb-Ljubljana irány eleve nem szerencsés, nem kéne újabb vonat utasait az éjjeli ébresztővel szívatni (Dobova).

Előzmény: vonatozó (12033)
vonatozó Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12033

Ha EN Azzurro elmegy Sezanaig, mlétz nem az viszi az Isztria kocsijait? Sokkal célszerűbb lenne, 1-10-25-ön egy csomó időt meg lehetne spórolni a sok kocsirendezgetéssel....

Előzmény: gabor144 (12030)
paca664 Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12032

Majd eldől. Tűzoltásról van szó mindenesetre. Belföldön 30 nap a törvényi határidő a meghirdetésre, ebben a vonatkozásban meg hogy a Venezia/Azzurro meddig megy és hogy, az teljesen lényegtelen.

Előzmény: gabor144 (12030)
csabyke Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12031

több a semminél...

Előzmény: gabor144 (12030)
gabor144 Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12030

Nocsak, nocsak! Egy hónappal előbb! Szinte hihetetlen!

 

"EN Azurro" Sezana-ig! Lesznek csatlakozó vonatpótlók Triesztbe? Mert anélkül semmi értelme. De szerintem azzal sem sok, biztos nagyon népszeű lesz hajnali 4-kor átszállni...

 

 

Előzmény: paca664 (12029)
paca664 Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12029

http://mav-start.hu/res/2011_2012_evi_menetrend.pdf

 

Ez ugyan csak belföldi, de sok ontopik dolog kiderül belőle.

Siemens113 Creative Commons License 2011.11.10 0 0 12028
úgy tűnik az egy db nemzetközi kocsi is Budapesten marad épp most látták el 'fék hasznavehetetlen' matricákkal. Ahogy kinéz a 3 belföldi kocsi fog elmenni csak.
Siemens113 Creative Commons License 2011.11.10 0 0 12027
kicsit érdekes látni 4 kocsival a Tiszát. (főleg hogy ebből 3 belföldi...)
paca664 Creative Commons License 2011.11.10 0 0 12026

Igen, igen, igen.

Előzmény: vonatozó (12025)
vonatozó Creative Commons License 2011.11.10 0 0 12025

Mi az oka, hogy a Traianus IC decembertöl lefokozva, egyszerű személyvonatként közlekedik Kürtös és Temesvár között?

Talán nem volt eléggé kihasználva?

Miért került at a Transszilvánia a Traianus menetvonalára és idejére? Lesz esetleg közvetlen kocsija Temesvárra?

paca664 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 12024

Csak a Hargitának lefelé, a többinek kb. 1 órával.

Előzmény: juvefan777 (12023)
juvefan777 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 12023

oebb.at és bahn.de szerint is 1,5 órával rövidebb a menetidő az új menetrendben Csíkszereda, Sepsiszentgyörgy felé.

Ez tényleg igaz??

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!