Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dudo_8 Creative Commons License 2017.01.30 0 0 30844

Mátol az én wagonom is Euró III   és 06 kod   :)

miklos.a Creative Commons License 2017.01.30 0 0 30843

Hol vagy helyileg?

Nekem Székesfehérváron lehet, hogy van bowdenem, ha hazaérek, megnézem

Előzmény: ifjattila (30841)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.30 0 0 30842

Az a műanyag rész nincs eltörve? Aminek a tetején zöld filctoll csík van. Mintha az alata lévő műanyagon ahollátszik valami sárgáskenőanyag, törésnyom látszana. Én nem láttam még szétszedve, de valahogy furcsán néz ki.

Előzmény: ifjattila (30841)
ifjattila Creative Commons License 2017.01.30 0 0 30841

Először is köszönöm a segítséget a fűtéskapcsoló kibontásához. Lebontottam a műszerfalat és kifordítottam a fűtéskapcsolót. A következő fogadott:


 

 

Ez a bovden gondolom így nem megfelelő. Nem volt tartása, a terelőlapátot húzni tudja, de tolni nem. Hiányzik valami a képről? Amúgy maga a bowden nem mozgott könnyen, de sikerült megmozdítani. Ilyet hol lehet venni?

 

Ezen kívül gyanakszom a termosztátra is, mert nem nagyon akar vízszintesbe állni a hőmérséklet mutató, és a fűtés sem nagyon szokta leolvasztani az arcomat, igaz jelenleg a szélvédőre van állítva. Nézelődtem és van 82 és 88 Co-os termosztát. Melyiket érdemes venni? Mi a különbség a kettő között a gyakorlatban?

JRevai Creative Commons License 2017.01.30 0 0 30840

Az nagyobb, mint a 175/65. Nem fog beférni szerintem.

Előzmény: stegere (30839)
stegere Creative Commons License 2017.01.29 0 0 30839

Amit emlitettem a 165/70 r 14 ...használtad-e ?

Előzmény: JRevai (30838)
JRevai Creative Commons License 2017.01.29 0 0 30838

Nem hülye, csak az ázsiai ízlésnek cuki a nagy doboz kis kerék kombó. 

Egyébként tényleg hülyeség. Sokkal jobb egy nagyobbal az autó.

 

175/65 a legnagyobb, ami valahogy elmegy. Akkor már felüthet.

Ettől kisebb a 185/60, még kisebb a 165/65.

Az utóbbi már 100% kockázatmentes.

Előzmény: h.c.s (30837)
h.c.s Creative Commons License 2017.01.29 0 0 30837

persze. ott csak hülyék dolgoznak....

Előzmény: sanyooo1 (30834)
bt74 Creative Commons License 2017.01.29 0 0 30836

Szia!

Megpróbáltad az ellenállással?

Engem is foglalkoztat a dolog. 
Más rakott már itt be ellenállást a fórumon? Bevált?

 

Előzmény: kobraCode (30787)
stegere Creative Commons License 2017.01.29 0 0 30835

Konkrétan milyen méretekkel jártál ?

 

Hagy okosodjunk :) 

 

Nekem télinek 155/65 r 14 ...

Nyárinak 165/65 r 14  volt eddig...

Előzmény: sanyooo1 (30834)
sanyooo1 Creative Commons License 2017.01.29 0 0 30834

Évek óta járok nagyobb gumikkal, semmi bajt nem okozott.  A gyári méretet valami hülye találta ki! :(

Előzmény: stegere (30833)
stegere Creative Commons License 2017.01.29 0 0 30833

Érdekes h a 165/65 r 14 -el jártam 3 évet és semmi gond....ennyit számitana a 165/70 ??

Előzmény: baritibi (30832)
baritibi Creative Commons License 2017.01.29 0 0 30832

Szeva! 165/70 nagyon nem jó , előttem irtak, tényleg dörzsöli a műanyagot, ignisen elfér, itt nem.Egyik cimborámnál is karattyol rendesen.A felni, meg osztókör az tökéletes, ignis-wagon, ugyanaz.

Előbbihez meg:1000, vagy 1300? fogyasztás szinte ugyanaz, egyiknél kis ccm, másiknál a vezérlés, és 4 henger miatt kajál 6-7 körül, óvatosba, de mivel a régi 1296 ccm(2002) autómata szivatós, én volt hogy bejártam melózni, és télen majdnem 9 lityi volt a fogyasztás, mert az autómata szivató felpörgött hideg motornál vagy 2200-ra.lassan esett vissza 800 körülre, melóhely előtt állt egész nap, és ismét hidegen indultam.Ez naponta volt, 25 oda, 25km vissza.

Szertintem, ha lehet inkább 1.3, mert erősebb kicsit, és ha kimész városon kívülre, könnyebb tartani a tempót, meg előzni is egyszerübb mint egy 1000-sel.Az 1000-s viszont ami van ismerősömnek, hihetetlen megbizható, ha jól tudom a kis swiftből van a motor.

stegere Creative Commons License 2017.01.29 0 0 30831

Az az a helyzet h sikerült olcsón hozzájutni egy könnyűfelnihez és 2 nagyon jó gumi van ilyen méretben..kettő gumi kuka....

 

Azért kérdeztem mert vagy veszek mellé kettőt ilyen méretben vagy eladom ha azt mondjátok h nem fér el...Nyári szettnek használnám ebben a méretben....

Amúgy 165/65 r 14 -et használok...

Előzmény: Törölt nick (30830)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 30830

Ha egyedül vezetek, nincs gond, normál útviszonyok és normál vezetés mellet. 3 utassal már az apró úthibáknál és kanyaroknál is surlódik egy-egy pillanatra. Eleinte nem tűnik vészesnek, de pár hónap után már csúnya nyomok maradnak a sárvédő műanyag borításán és magán a gumin is. A rögzitő patenteket is ledőrzsőli. Elől és hátul egyaránt. Nekem a nyári gumim 165/70 R14. Télen hóban-sárban leszaggatná a borításokat.

Előzmény: stegere (30829)
stegere Creative Commons License 2017.01.29 0 0 30829

Kössz...

 

Kanyarodásnál van vele baj vagy megrakottan ?

Előzmény: Törölt nick (30827)
sanyooo1 Creative Commons License 2017.01.29 0 0 30828

Hali!

Donor autó vásárlásának mik a jogi buktatói? 

Köszönöm a válaszokat!

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 30827

Szia, az enyémen itt-ott beleér, használom de nem ajánlom. (ddis)

Előzmény: stegere (30825)
h.c.s Creative Commons License 2017.01.28 0 0 30826

Az ezres általába full fapad. Nem igaz, hogy kevesebbet eszik a 76 lovasnál, városon kívül kevés lehet az ereje.

Z10XEP motor az utolsó szériás lengyel gyártású opel motor az agilából.

A 76 lovas motor megbízható, egy idő után csípegetheti az olajat, de nem nagy mértékben.

 

Előzmény: puntooo (30813)
stegere Creative Commons License 2017.01.28 0 0 30825

Sziasztok. 

 

165/70 r 14 az jó a Wagonra ??

giornalista Creative Commons License 2017.01.27 0 0 30824

187 ezer. Most hazafelé jobban forgatva a motort egyenesben alig csinálta, kanyarban ropog rendesen, de kuplunggal nem. Elindulás, lassú kanyarodás a nagyon hallható. Kanyarban igyekszem nem terhelni. Köszi a segítséget! 

Előzmény: Landsmann_ (30823)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.27 0 0 30823

Szerintem semmi para. Nekem a Wartburgon a videóban hallhatótól sokkal erősebben kopogott. Bírta, úgy is adtam el. De azért javításra szorul. Mennyi km van a gépben?

Előzmény: giornalista (30822)
giornalista Creative Commons License 2017.01.27 0 0 30822

Köszönöm, ez nagyon hasonló. 

 

A terhelés jó szó rá. Magasabb fordulaton már kevesebb a nyomaték és több a teljesítmény, talán azért nem csinálja, vagy csak alig. 

 

Mennyire életveszélyes ez így, lehet erre valamit mondani? Romlik még esetleg, mielőtt eldurran? Minél hamarabb el akarom vinni, de nem megy egyik napról a másikra. 

Előzmény: Landsmann_ (30821)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.27 0 0 30821

Nekem az előző autónál volt féltengely kopogás. Jellemzően minél nagyobb volt a terhelés, annál erősebben hallatszott az ütemes kopogás. Motorfék vagy guruló üzemben elhallgatott. Itt egy videó, ez is féltengely problémás volt.

Előzmény: giornalista (30819)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.27 0 0 30820

Váltóhibát én igazán a VVT-re hallottam, de senki nem tudja mitől van. Csak tippek vannak. A felszereltség változó. Az 1000-esben talán nincs szervó. Klíma lehet benne, mert volt olyan felszereltség, de klímához egy kicsit kicsi az a motor. Bár ha városban lenne használva, sok jelentősége nincs. Gyorsulni az is tud. Az 1000-es mind 4 személyes, a VVT 5. A közbenső 1.3-as de 76 lovasban pedig azt hiszem a vége felé már volt 5 személyes is. A Z10XEP az talán a japán gyártású Wagon lehetett. Azokhoz az alkatrész nyögvenyelős, szerintem felejtős. A szervizkönyv szerint mechanikus elosztós a gyújtás, de már elektronikus, tehát megszakító az nincs benne. Az 1.3-asok már elektronikus, elosztó nélküli gyújtásúak.

Előzmény: puntooo (30813)
giornalista Creative Commons License 2017.01.27 0 0 30819

Volt már valakinek gondja a feltengellyel? Kezdek rá gyanakodni. Hideg indítás, eleinte semmi. Kanyarban kattog, de már régebb óta. Elindulás után 2-3 percig egyenesben semmi hangja, majd gazadaskor elkezd kattogni. Csak és kizárólag, ha gázt adok. 

 

Ha kinyomom a kuplungot, azonnal elhallgat. Üresbe teszem, elhallgat. Plusz még, alacsony fordulaton jobban csinálja, mint pl 3000 fölött. 

 

Gyanakszom esetleg a valtora, hogy nincs benne olaj, de valahogy nem úgy érzem, hogy az lenne. A valtoboton semmit sem érzek. 

Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.27 0 0 30818

Köszi az infót. A kritériumoknak megfelel a verdám. Nem csurog-csepeg semmi, minden lámpa az előírásoknak megfelelően vagy világít, vagy nem. Szóval semmi hiba. Érdekes, tőlem kértek vigyek igazolást a ygártól, hogy mi a besorolása. Ezt meg is kaptam, majd viszem, csak egy szabadnapot kell majd intézzek valamikor. Várok egy kicsit jobb időt, most nagyjából le is van mosva az autó. 

Előzmény: fülöp71 (30815)
puntooo Creative Commons License 2017.01.27 0 0 30817

Bocsi, még egy kérdés: vezettem néhányszor Ignist, full fapad, 94 lovast. Nem a legjobbak az emlékeim, a 94 ló sem érződött. A Wagon-R milyen hozzá képest?

fülöp71 Creative Commons License 2017.01.27 0 0 30816

Szia! 2001-es évjáratú a kocsi.

 

Előzmény: csak egy vev (30810)
fülöp71 Creative Commons License 2017.01.27 0 0 30815

Szia! Leírom a folyamatot: El kell menned a Nemzeti Közlekedési Hatóság vizsgáló állomására, ahol környezetvédelmi besorolás szerinti szemlét kell kérned. Ez összesen 1770 Ft-ba kerül. Amire figyelni kell, hogy a karosszérián nem lehet sérülés, illetve a műszerfalon minden visszajelző lámpának működnie kell. Az olaj és a fagyálló nem csöpöghet. Ott kiállítanak egy dokumentumot, amivel felkeresheted az okmányirodát a forgalmi cseréje miatt (ingyenes). Nekem ez összesen 2 órámat vette igénybe a mai napon.

Előzmény: Landsmann_ (30808)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!