Az a műanyag rész nincs eltörve? Aminek a tetején zöld filctoll csík van. Mintha az alata lévő műanyagon ahollátszik valami sárgáskenőanyag, törésnyom látszana. Én nem láttam még szétszedve, de valahogy furcsán néz ki.
Először is köszönöm a segítséget a fűtéskapcsoló kibontásához. Lebontottam a műszerfalat és kifordítottam a fűtéskapcsolót. A következő fogadott:
Ez a bovden gondolom így nem megfelelő. Nem volt tartása, a terelőlapátot húzni tudja, de tolni nem. Hiányzik valami a képről? Amúgy maga a bowden nem mozgott könnyen, de sikerült megmozdítani. Ilyet hol lehet venni?
Ezen kívül gyanakszom a termosztátra is, mert nem nagyon akar vízszintesbe állni a hőmérséklet mutató, és a fűtés sem nagyon szokta leolvasztani az arcomat, igaz jelenleg a szélvédőre van állítva. Nézelődtem és van 82 és 88 Co-os termosztát. Melyiket érdemes venni? Mi a különbség a kettő között a gyakorlatban?
Szeva! 165/70 nagyon nem jó , előttem irtak, tényleg dörzsöli a műanyagot, ignisen elfér, itt nem.Egyik cimborámnál is karattyol rendesen.A felni, meg osztókör az tökéletes, ignis-wagon, ugyanaz.
Előbbihez meg:1000, vagy 1300? fogyasztás szinte ugyanaz, egyiknél kis ccm, másiknál a vezérlés, és 4 henger miatt kajál 6-7 körül, óvatosba, de mivel a régi 1296 ccm(2002) autómata szivatós, én volt hogy bejártam melózni, és télen majdnem 9 lityi volt a fogyasztás, mert az autómata szivató felpörgött hideg motornál vagy 2200-ra.lassan esett vissza 800 körülre, melóhely előtt állt egész nap, és ismét hidegen indultam.Ez naponta volt, 25 oda, 25km vissza.
Szertintem, ha lehet inkább 1.3, mert erősebb kicsit, és ha kimész városon kívülre, könnyebb tartani a tempót, meg előzni is egyszerübb mint egy 1000-sel.Az 1000-s viszont ami van ismerősömnek, hihetetlen megbizható, ha jól tudom a kis swiftből van a motor.
Az az a helyzet h sikerült olcsón hozzájutni egy könnyűfelnihez és 2 nagyon jó gumi van ilyen méretben..kettő gumi kuka....
Azért kérdeztem mert vagy veszek mellé kettőt ilyen méretben vagy eladom ha azt mondjátok h nem fér el...Nyári szettnek használnám ebben a méretben....
Ha egyedül vezetek, nincs gond, normál útviszonyok és normál vezetés mellet. 3 utassal már az apró úthibáknál és kanyaroknál is surlódik egy-egy pillanatra. Eleinte nem tűnik vészesnek, de pár hónap után már csúnya nyomok maradnak a sárvédő műanyag borításán és magán a gumin is. A rögzitő patenteket is ledőrzsőli. Elől és hátul egyaránt. Nekem a nyári gumim 165/70 R14. Télen hóban-sárban leszaggatná a borításokat.
187 ezer. Most hazafelé jobban forgatva a motort egyenesben alig csinálta, kanyarban ropog rendesen, de kuplunggal nem. Elindulás, lassú kanyarodás a nagyon hallható. Kanyarban igyekszem nem terhelni. Köszi a segítséget!
Szerintem semmi para. Nekem a Wartburgon a videóban hallhatótól sokkal erősebben kopogott. Bírta, úgy is adtam el. De azért javításra szorul. Mennyi km van a gépben?
A terhelés jó szó rá. Magasabb fordulaton már kevesebb a nyomaték és több a teljesítmény, talán azért nem csinálja, vagy csak alig.
Mennyire életveszélyes ez így, lehet erre valamit mondani? Romlik még esetleg, mielőtt eldurran? Minél hamarabb el akarom vinni, de nem megy egyik napról a másikra.
Nekem az előző autónál volt féltengely kopogás. Jellemzően minél nagyobb volt a terhelés, annál erősebben hallatszott az ütemes kopogás. Motorfék vagy guruló üzemben elhallgatott. Itt egy videó, ez is féltengely problémás volt.
Váltóhibát én igazán a VVT-re hallottam, de senki nem tudja mitől van. Csak tippek vannak. A felszereltség változó. Az 1000-esben talán nincs szervó. Klíma lehet benne, mert volt olyan felszereltség, de klímához egy kicsit kicsi az a motor. Bár ha városban lenne használva, sok jelentősége nincs. Gyorsulni az is tud. Az 1000-es mind 4 személyes, a VVT 5. A közbenső 1.3-as de 76 lovasban pedig azt hiszem a vége felé már volt 5 személyes is. A Z10XEP az talán a japán gyártású Wagon lehetett. Azokhoz az alkatrész nyögvenyelős, szerintem felejtős. A szervizkönyv szerint mechanikus elosztós a gyújtás, de már elektronikus, tehát megszakító az nincs benne. Az 1.3-asok már elektronikus, elosztó nélküli gyújtásúak.
Volt már valakinek gondja a feltengellyel? Kezdek rá gyanakodni. Hideg indítás, eleinte semmi. Kanyarban kattog, de már régebb óta. Elindulás után 2-3 percig egyenesben semmi hangja, majd gazadaskor elkezd kattogni. Csak és kizárólag, ha gázt adok.
Ha kinyomom a kuplungot, azonnal elhallgat. Üresbe teszem, elhallgat. Plusz még, alacsony fordulaton jobban csinálja, mint pl 3000 fölött.
Gyanakszom esetleg a valtora, hogy nincs benne olaj, de valahogy nem úgy érzem, hogy az lenne. A valtoboton semmit sem érzek.
Köszi az infót. A kritériumoknak megfelel a verdám. Nem csurog-csepeg semmi, minden lámpa az előírásoknak megfelelően vagy világít, vagy nem. Szóval semmi hiba. Érdekes, tőlem kértek vigyek igazolást a ygártól, hogy mi a besorolása. Ezt meg is kaptam, majd viszem, csak egy szabadnapot kell majd intézzek valamikor. Várok egy kicsit jobb időt, most nagyjából le is van mosva az autó.
Bocsi, még egy kérdés: vezettem néhányszor Ignist, full fapad, 94 lovast. Nem a legjobbak az emlékeim, a 94 ló sem érződött. A Wagon-R milyen hozzá képest?
Szia! Leírom a folyamatot: El kell menned a Nemzeti Közlekedési Hatóság vizsgáló állomására, ahol környezetvédelmi besorolás szerinti szemlét kell kérned. Ez összesen 1770 Ft-ba kerül. Amire figyelni kell, hogy a karosszérián nem lehet sérülés, illetve a műszerfalon minden visszajelző lámpának működnie kell. Az olaj és a fagyálló nem csöpöghet. Ott kiállítanak egy dokumentumot, amivel felkeresheted az okmányirodát a forgalmi cseréje miatt (ingyenes). Nekem ez összesen 2 órámat vette igénybe a mai napon.