Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Ballószögi szept. 2. Creative Commons License 54258

Komolyan kerdezed?..ez nem ebay specifikus:

Ami Eu- bol jon,ott nincs vam,nincs afa,tax,stb...csak posta,vagy epp kostenlos ha igy hirdetik.

Ami Eu kivul: kina,usa,russzkik,Honkong,stb,stb...ott altalaban tobb het posta kezbesites,nagyobb postai dij,es vam,afa,kezelesi koltseg,

Ha utasforgalmi hatar alatt van,akkor nincs vam,es az afaja.

De nem eszik meg pl telefon,tablet,stb a kis arat.

Ami ar van kiirva- ha fix, nem licit- akkor annyi a vetelar,tetmeszetesn a tobbi koltseg a vevoe,kiveve ha atvalalja az elado.

Erdemes pl olyan Kinaitol,Eu kivuli eladotol venni,akiek van konszignacios raktara az Eu ban.Persze az olyan eladok nem a megszorult hugyeszare elado maganszemelyek,hanem dorzsolt kereskedok mar..

Előzmény: Csibi. (54257)
Csibi. szept. 1. Creative Commons License 54257

Helló mindenkinek !

Szeretnék érdeklődni mivel még kezdő vagyok az Ebay en és szeretnék rendelni , de előtte infót szeretnék megtudni .

Az ebay.com illetve ebay.de  nézelődtem és elszeretném kerülni a kellemetlen herce hurcát .

Kérdésem az lenne mely árak ki vannak irva azok tartalmazzák a vámot illetve a magyarországra való áfát , vagyis az a tényleges ár ??

Előre is köszönöm a válaszotokat !

bj13 szept. 1. Creative Commons License 54256

Köszi mindkettőtöknek!

Free lehetőségként ajánlották, a teló 179$.

matuka10 szept. 1. Creative Commons License 54255

amúgy amit én írtam közbe megnéztem plusz 30usd dollár a szállítás(futár) Eu raktárból  1-6 nap ,ez meg kb. annyi amit fizetel áfa+1500Ft postai vámkezelésért. (persze telefon árától függ. és nem kell 30 napot várnod.

Előzmény: bj13 (54253)
Degeczi szept. 1. Creative Commons License 54254

Igen. De az ilyen EU raktárakból jellemzően magasabbak az árak, és szűkebb a választék.

Előzmény: bj13 (54253)
bj13 szept. 1. Creative Commons License 54253

Mindegy, megpróbálom.

Volt egy ilyen lehetőség: