Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Degeczi 2014.10.21 Creative Commons License 54760

Tehát jól értem, szerinted ha hibás cuccot kapsz, negatív jellemzés járjon az eladónak még akkor is, ha első szóra visszafizeti a vételárat, mert a mocsok biztosan direkt selejteket sóz rá a vevőire?

 

Akkor uis nagyon nem tiszta, hogyan említhetsz "logikus érveket"! Mert az aztán teljesen ésszerűtlen lenne, hogy egy szándékosan gyári hibás cuccokat forgalmazó csaló azzal termeljen veszteséget, h lelkesen azonnal kártalanítja a vevőit...

 

Nem: ha vki direkt hibás terméket forgalmazna, akkor okvetlenül próbálná elkerülni a visszafizetést is - de ez szépen meg is jelenne ez eladó hozzáállását minősítő feedbackekben.

 

Ha viszont segítőkész, packázás nélkül visszafizeti a pénzed, akkor ritka otromba dolog ezért lenegatívozni... nem ő tehet róla, h honfitársai a minőségellenőrzés elhagyásával is spórolnak a gyártási költségeken - pláne, ha egyszer a vevők is a minél olcsóbbat keresik.

Előzmény: Axióma (54759)
Axióma 2014.10.21 Creative Commons License 54759

Akinek az utolso 90 napban nem volt hasonlo termek eladasa, azt nagyobb osszegu vasarlasnal ugyis kukazom. Rejtheti, ha akarja, de tudhatja azt is, hogy nem keves vasarlonal ez lesz a kovetkezmenye.

Hat az ebook olvasos sracban se biztam volna (mondjuk en vegul nem vettem), ha MA-n nem irjak hogy mar x darab gond nelkul es hibatlan gyari darab megerkezett. Az is termek+elado combo feedback volt, csak mashol. Meg ott is lehet hagyni, nem suru hogy az ebay-rol valaki kenyszervasarlast csinaljon...

Nem a termektipust minositenem, hanem az eladotol jovo hasonlo termekek atlagos minoseget. Ha a gyari selejtet sozza el erintopanelekbol, vagy eppen a kompatibilitas nem stimmel, az deruljon ki, de az csak arra vonatkozik, az uveggyongyokre nem. Vagy pl. az megtortent eset, hogy a Z1C asztali toltojenek kinai utangyartottja uveglapos elolappal me'g jo, de ha elol-hatul tempered glass 0.2-0.3mm, akkor mar nem fer bele (mert eredetileg nem is arra, hanem a vekonyabb Z1-re tervezve masoltak).

Szoval en az elado+termek kombot jellemzem, es ezt varom el a tobbi ebay-ezotol is, mivel ez az ami tenyleges informacioval szolgalhat.

De most mar tenyleg befejezem, csak nem birtam ki mert annyira nem logikus erveket hozol fel... sorry, tobbet nem fordul elo.

Előzmény: Degeczi (54758)
Degeczi 2014.10.21 Creative Commons License 54758

Tévedésben vagy...

 

- Nézd már meg egy tetszés szerinti eladó minősítéseit: 90 napnál régebbi tranzakciók mellett senkinél nem látod a termékeket! Nem "meg merik tenni", régóta (tán kezdettől fogva? De hogy min. 7-8 éve az egészen biztos) így van...

 

- Szó sincsen csalókról! Régi, teljesen megbízható eladóknál is gyakori, h nem látod a friss tranzacióknál sem, miről volt szó. Pl. tőle e-book olvasókat (pont az említett 20e Ft kategória) vettünk már jópáran, mégsem nyilvános egyiknél sem a termék linkje, csak a minősítések szövege.

 

- A huszonezres vagy még drágább cuccnak először utánanézel a neten, teszteket, felhasználói tapasztalatokat keresve. Az Ebayen már keresni sem tudsz a minősítések között termékre, de sok értelme sem lenne: ritka nagy butaság volna ilyen értékű cuccról a 80 karakteres semmitmondó szövegek alapján dönteni... De mégegyszer: azok nem is erre szolgálnak, hanem az eladó jellemzésére - hogy a már máshol kinézett terméket tőle nyugodtan megveheted-e.

 

Előzmény: Axióma (54756)
Darress 2014.10.21 Creative Commons License 54757

A 0 értékelést arra értettem,hogy NINCS ÉRTÉKELÉSE,de persze rögtön barmolni kell az embert stb....

De azért eladni még nem adtál el eBay-on de a tutit megmondod,eddig csak nyubocs tudott segíteni egyedül.

Másra nem vagyok kiváncsi,csak a válaszra! 

Axióma 2014.10.21 Creative Commons License 54756

Az k. jo a vasarloknak, hiszen a 20e-es muszaki cuccot muanyag gyongyokre kapott feedback alapjan kene megvenni... ha megszunik a feedbacknel abszolute a termek, akkor en tuti leszallok az ebay-rol, max. gyongyoket veszek ott... kizart dolog, hogy meg mernek lepni, hogy generalice elvalasszak a termektol (na nem az en lelepesem miatt:)), hanem mert fontos informacio).

Aki rejt, annal meg eleve feltetelezni kell, hogy csalo, ennyi az egesz. Majd legkozelebb meggondolja.

Előzmény: Degeczi (54755)
Degeczi 2014.10.21 Creative Commons License 54755

Jó reggelt, már közelmúltbéli vásárlásoknál sem mindig van ott, mert rejthető (90 nap után pedig aztán végképp eltűnik)... épp ez is jelzi, h nem terméket minősítesz

Előzmény: Axióma (54754)
Axióma 2014.10.21 Creative Commons License 54754

Tovabbra se ertek egyet, de lathatoan a hsz-gyartassal se fognak kozeledni az allaspontok, igy befejeztem.

[Utolso adalek: ha csak az eladorol szol, miert lenne ott, hogy milyen termek eladasakor kapta a velemenyt?]

Előzmény: Degeczi (54753)
Degeczi 2014.10.21 Creative Commons License 54753

Infót adj a többieknek az eladó hozzáállásáról - nem a termék minőségéről (csak akkor, ha a leírás egészen mást ígért).

Ha hibás terméket adott el, fizesse vissza a vételárat, ennyiért felelős (de ha a már árából is megjósolhatóan dzsunka cucc hazavág vmi mást is, azért senki fog kártalanítani - ebben a kategóriában itthon sem)

Ha ez rendben, semmiképp sem negatív jár neki, mert megtette, ami elvárható tőle - adott esetben pedig bizony a pozitív is kijár, ha tényleg segítőkész.

Előzmény: Axióma (54752)
Axióma 2014.10.21 Creative Commons License 54752

Nem ertem, hogy mit kene engem erdekeljen, hogy a kinai elado hogyan csinalja... eladott nekem valamit, ami nem jo, akkor az attol meg az o sara is.

A feedback celja, hogy infot adj a tobbi vasarlonak. Kizart dolog, hogy ha problemam van, akkor adok neki pozitivat, csak mert megoldja. Vagy semmit nem kap, vagy a javitast ertekelem, de akkor is beirom a szabad szovegesbe.

Előzmény: Degeczi (54751)
Degeczi 2014.10.21 Creative Commons License 54751

A legtöbb kínai eladó dropshippel (ezért általános, h még a termékfotók is azonosak különböző eladónál) - azaz még csak nem is találkozik a termékkel... így honnan kellene tudniuk, mit árulnak?

Az igaz, h ha sok panasz érkezik egy adott cucra, a saját érdekében célszerű kivennie azt a kínálatából (esetleg másik beszállítót/terméket keresnie).

 

De a lényeg ott is az, hogyan kezeli az ügyfélpanaszokat - és az, h a feedback erről szól, nem pedig a termék minőségéről.

Előzmény: Axióma (54750)
Axióma 2014.10.21 Creative Commons License 54750

Nem ertek egyet.

Az eladonak tudnia kell, mit arul. Nekem is nyafogott az egyik, amikor ravagtam neki a negativot, mert a microsd olvasoja nem csak hogy nem mukodott, de tonkrevagta a kartyamat (nem csak a tartalmat, utana se kep se hang). Ezt igenis tudja meg mindenki, aki megnezi az adott elado ertekeleseit!

A visszajelzes arra van, hogy az elado ajanlott-e. Az eladonak nem elvalaszthatatlan resze, hogy mit arul. Akkor sem, ha az adott esetben o kereskedo, es tovabbajanlja a gyartol kapott termeket - olyan mint itthon a boltos, hiaba csak tovabbitotta a rossz hutot peldaul, vele allsz jogilag a vasarlas miatt kapcsolatban, tehat neki kell viselnie a kovetkezmenyeket. Amig egy kereskedonel normalis merteku a hibas termek ara'nya, addig ez mindket fel szamara elviselheto, de ha nem, akkor bizony valami van ott a kereskedovel is.

Előzmény: Degeczi (54746)
Degeczi 2014.10.21 Creative Commons License 54749

Ja igen, de az is csak annyi, h a termékoldal leírása korrekt volt-e és nem a cucc minőségéről szól.

 

Nem lenne rossz, ha volna termékminősítés is, bár hozzá tartozik, h azonos készülék-külső mellett a kínai beszállítók hajlamosak egyik napról a másikra belül teljesen átdolgozni (és többnyire nem előnyére) - de a mostani zsákbamacskánál tényleg jobb lenne.

 

Nyilván onnan ered a dolog, h az Ebay elsődlegesen magáneladóknak készült, többnyire használt termékekhez, és azok minősítésének nincs sok értelme, hiszen nemigen fordulnak elő kétszer ugyanúgy - dehát jóideje már itt vannak az Ebayes boltok, nagyrészt állandó kínálattal, ott hasznos lenne.

Előzmény: nyubocs (54747)
bombaba 2014.10.21 Creative Commons License 54748

Biztos igazad van, nem vagyok ebay-es eladó.

Vásárolni viszont szoktam, és a tranzakciót  én az előbbiek szerint értelmezem elejétől a végéig egyben. mindig adok értékelést, de csak ha a kezemben az aukció tárgya. 

Lehet, hogy nem termék minősítése a cél, de hiába egy nyálcsorgató leírás, ha szemét terméket árul valaki. Hiába mondod, hogy az eladónak a termék minőségére semmi kihatása, azért ő szívja meg, mert a vevő (vagy én, mint vevő) nem repdes az örömtől, ha jó kommunikációval, gyorsan jut a vacak színvonalú termékhez. 

Előzmény: Degeczi (54746)
nyubocs 2014.10.21 Creative Commons License 54747

Az "Item as described" csillagot kihagytad :) azzal kezdődik.

 

Előzmény: Degeczi (54746)
Degeczi 2014.10.21 Creative Commons License 54746

Jórészt stimmel, azonban az Ebay feedback felata éppenhogy a tranzakció értékelése (pontosabban az eladó hozzáállásáé), és nem a terméké!

(de ennek persze az is része, h megjött-e a cucc, tehát értéhető, ha egy kicsit is óvatos vevő nem adja meg rögtön fizetés után a pozitívat)

 

A termék minőségére a legtöbb eladónak semmi kihatása, nem tehetnek róla, ha gyári hibásat kapsz, vagy minőségi kívánalmak alattit (ők többnyire nem használják, nem ismerik ezeket), de az már nagyon nem mindegy, probléma esetén hogyan állnak hozzá, ezért a feedback.

Ráadásul ha termék-minősítés lenne az Ebay célja, akkor rá lehetne keresni típusokra (de nem lehet, sőt: gyakran rejtve van, mire kapta a minősítést), hosszabb szöveget lehetne beírni (a mostani rövidbe semmi épkézláb leírás nem fér, tényleg csak az eladó hozzáállásának jellemzésére jó), lenne a termékkel kapcsolatos 1-5 csillag is (de most csak olyasmik vannak, mint postázás gyorsasága, kommunikáció, stb, szóval szintén az eladó hozzáállását jellemzők)

Előzmény: bombaba (54745)
bombaba 2014.10.21 Creative Commons License 54745

Sosem vettél/adtál el még pl. a Vaterán sem semmit? Nem ártott volna.
Miért lenne értékelés? Nem az aukciót értékeli, hanem a terméket, majd ha a kezében lesz, de az még odébb van.

Csak nagy lépésekben a folyamat:

- van aukció

- vevő leüti

- eladó számláz

- vevő fizet

- eladó szállít

- vevő értékel /vagy nem.

Mindegyik lépésre vonatkoznak az ebay-en szabályok, amit célszerű ismerni, mindegyik kaphat gellert, amire újabb szabályok vonatkoznak, a PP-nek is vannak szabályai, kezdő és nem kezdő eladókra.

Zéro ismerettel nehezen fogsz átvergődni ezeken.

 

Előzmény: Darress (54744)
Darress 2014.10.20 Creative Commons License 54744

Igen Paypal-re,és akkor megint kezdhetem elölről az aukciót?

Mert írtam neki 2 napja levelet,hogy hétfőn küldöm a számlát de semmi válasz és 0 értékelés....kiváncsi leszek.

nyubocs 2014.10.20 Creative Commons License 54743

Nem szoktak sokat tökölni vele, általában 1-2 nap.

Ha a számlaküldés után nem fizet mondjuk 4-5 nappal (és nem is jelentkezik) akkor én el szoktam küldeni neki mégegyszer, ha itt megint csend van 4-5 nap, akkor már indul is az "unpaid item case"

 

Gondolom PayPal-re kapod?

Előzmény: Darress (54742)
Darress 2014.10.20 Creative Commons License 54742

Értem,köszi a gyors választ!

Ha elküldtem a számlát onnantól mennyi ideje van a pénzt küldeni? 

nyubocs 2014.10.20 Creative Commons License 54741
Azt nem tudod használni, az csak adott országban élő eladó tudja használni. (kb úgy képzeld el, mint a vaterafutárt.
Előzmény: Darress (54740)
Darress 2014.10.20 Creative Commons License 54740

DPD-től kértem ajánlatot,meg van már a pontos súly és méret.

El is küldtem a számlát,az eBay-on még van olyan lehetőség hogy Print postage label.

Ez mit jelent?

Paypal adataimat akarta kérni,tudom,hogy fizetős de mi a célja? 

arlo 2014.10.20 Creative Commons License 54739

Ha az ember nem kap meg egy megrendelt és kifizetett dolgot, akkor hogyan lehet reklamálni, illetve visszakérni a pénzt?

Zéró. 2014.10.19 Creative Commons License 54738

Köszi!

 

Nem vagyok benne biztos, hogy havi 1-2 csomagnál több csomagom lesz, így szerződést nem akarok...

Előzmény: Szenzorfan (54737)
Szenzorfan 2014.10.19 Creative Commons License 54737

DPD tényleg. Ha szerződést kötsz velük mert rendszeresen van több csomagod, akkor jelentős kedvezmény van.

Előzmény: Zéró. (54735)
tittadili 2014.10.19 Creative Commons License 54736

Csak olyan van. :-) Pl: DPD.

Előzmény: Zéró. (54735)
Zéró. 2014.10.19 Creative Commons License 54735

Örömmel tapasztalom, hogy a belföldi csomagok postaköltségei egyre olcsóbbak az újabb  futárszolgálatoknak köszönhetően.

(igaz a borítékot még mindig a posta viszi legolcsóbban)

Nem tudjátok van már a magyar postánál olcsóbb feladási lehetőség külföldre?

 

 

nyubocs 2014.10.18 Creative Commons License 54734

Elviekben nem lesz késő!

 

Csak nekem érthetetlen, hogy nem tudtál valakit megkérdezni róla, hogy kb mennyi lehet.

A csomagküldőknél nem netes kalkulátorról beszélek.

Mivel gyanítom szerződésed nincs, így a sima tarifákkal tudod csak elküldeni.

Amúgy súly nélkül meg egy futárszolgálat sem fog Neked árat mondani.

Előzmény: Darress (54733)
Darress 2014.10.18 Creative Commons License 54733

Mivel a gokarton van még a fél alkatrész,pl. vízhűtő stb... ezért nem tudom a súlyát.

Én csak ennyit szeretnék tudni: Hétfőn még rendben lesz? Ha tudnám a súlyát akkor se tudnám még megmondani a pontos költséget mert nem a netes kalkulátorok alapján fogom mondani úgy sem.

nyubocs 2014.10.18 Creative Commons License 54732
Már meg ne haragudj, de...
Egy cuccot meghirdetsz úgy, hogy nem tudod mennyi a súlya? Nem tudod mennyi lesz a szállítási ktg?
Ne lepődj meg, ha a vevőd visszalép.
Egyáltalán hány kiló a cucc kb? Egyébként 2 perc alatt meg lehet tudni a ktg-et
Előzmény: Darress (54731)
Darress 2014.10.18 Creative Commons License 54731

Mivel nem tudom meg holnapig,hogy hány KG a csomagom,mert egy Gokart motorról van szó,illetve hétvégén nem tudom mennyire elérhetőek a futár cégek,ezért nem tudtam még számlát küldeni.

Ha hétfőn elküldöm az még rendben van,nem?