Keresés

Részletes keresés

hév Creative Commons License 2002.08.01 0 0 84
Üdvözlet!!!

Pesterzsébettel kapcsolatban:
Pesterzsébeten a vágányokat a Soroksári út felől kell számolni.Az 1-3 vágány tároló vágány a 4.vágány megy Vágóhidra az 5.pedig Ráckeve felé.
Igy,ha a 4.vágányról Vágóhidra a 5.vágányról Ráckevére akarunk vonatot meneszteni nem kell váltót állitani.

Más: Sajnos a kocsiszin és köztem harci helyzet van itt Csepelen nem tudok intézni semmit Üzemlátogatás ügyében,de Ráckevén meg tudakolom,hogy mi a helyzet.

Sziasztok!!!

(Mától minden este vagyok!)

Előzmény: czzf50 (83)
czzf50 Creative Commons License 2002.07.31 0 0 83
"arról már nem beszélve, hogy bemondják, Vágóhídig közlekedő vonat érkezik a 4.vágányra...ehhez képest bejárt az elsőre..."

Micsoda????? Ilyen szokott lenni? Pedig ehhez sok váltót kell állítani... :-))

Előzmény: uburoi (77)
FOMA Creative Commons License 2002.07.31 0 0 82
Látszik, hogy jó családból származnak.:-)
Előzmény: Törölt nick (81)
Törölt nick Creative Commons License 2002.07.31 0 0 81
Éljen a Szentendrei Zöldvillám, gyermekkorom sztárja :-)
Mostani kiskorú rokonaim is rögtön megnyugszanak, ha beígérek egy kis hévezést, vasárnap délutáni programként :-)
IST Creative Commons License 2002.07.31 0 0 80
Nekem nincs, de az ötletet jónak tartom!
Előzmény: Hajtanyos (79)
Hajtanyos Creative Commons License 2002.07.31 0 0 79
Kinek vannak főnöki ismeretségei? Jó lenne megnézni a HÉV-es járműtelepeket (pl. topiktalálkozó keretében).
Zol Creative Commons License 2002.07.30 0 0 78
Magyar Nemzet:
Felújított síneken jár a HÉV
A Batthyány tér és Békásmegyer között a felső vezetékeket is kicserélték
2002. július 30. Sallak Kinga
uburoi Creative Commons License 2002.07.30 0 0 77
Mire való az "Á" jelző a BHÉV-nél?

Ugyanis a Pestszenterzsébeti állomáson az Állj-jelző helyett a vonat a felvételi épületen túl áll meg, arról már nem beszélve, hogy bemondják, Vágóhídig közlekedő vonat érkezik a 4.vágányra...ehhez képest bejárt az elsőre...(Julius 28.vasárnap 11:06)

Tytalus Creative Commons License 2002.07.29 0 0 76
Eltüntették a pályahibákat, ez lett jobb:)
Előzmény: miniszter (75)
miniszter Creative Commons License 2002.07.29 0 0 75
Járt valaki a felújítás óta a szentendre vonalon? Szerintetek mi változott?
Tytalus Creative Commons License 2002.07.28 0 0 74
Igen, ismerem Malmost is, bár nem annyira. de az biztos, hogy nem olyan, mint az én ex főnököm. De nem akarok írni semmi roszat róla, mert nincs értelme. Már nem a főnököm, és azt csinál, amit akar, nem érdekel:)
Előzmény: hév (73)
hév Creative Commons License 2002.07.28 0 0 73
Helló mindenkinek!
Örülök,hogy ha már én nem tudok minden nap itt lenni,legalább ti itt vagytok.
Tytalus ex-kolleg a szivemből beszél,amikor a pénzt hozta fel oknak,amiért kilépett,arról már nem is beszélve,hogy állitólag a Sándor Pistával nem lehetett jóban lenni.
A mi főnökünk (Malmos László) egy tök yo fej manus csak az a baj,hogy fogalma sincs arrol,hogy a helyettesei játszák a kiskirályt a háta mögött.
Apropó,Szentendre.
A vágányzár első napján jöttem le a 29-es busszal a Kolosy térre.Arra gondoltam innen be megyek a Batyira HÉV-vel,de csak gondoltam.A megállóban szembesültem a véres valósággal miszerint nem jár a HÉV.
(Ami a HÉV pótlón van,az eszméletlen.)
FOMA: A sok jelző a dunahid elött a pályaiv miatt van.200 méterről a jelzőre való folyamatos rálátás nem biztositott.

Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 72
Valóban a Csepeli van a leg jobb állapotban.
trophy Creative Commons License 2002.07.26 0 0 71
A legdurvább vonalszakasz ilyen szempontból aGödöllői. Mogyoród után Gödölő irányába olyan szakaszok vannak, hogy biztos nem lesz veseköve annak aki ott utazik. Ezen a vonalon csinálják azt, hogy csak toldoznak-foltoznak, ahol már épp széthullana a szerelvény, vagy kidőlne a sín, oda tesznek egy sebesség korlátozást, aztán 20-40 méterenként javítgatnak a pályán. Uoljára Kerepesnél ügyködtek valamit.
Ilyen szempontból talán a Csepeli van leginkább rendben.
Előzmény: division by zero (65)
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 70
Az a kanyar ott volt elötte is. Csakhogy, a felújítás előtt ott 25-ös sebességkorlátozás volt, ami miatt nem érezted, hogy olyan éles lenne.
Előzmény: miniszter (69)
miniszter Creative Commons License 2002.07.26 0 0 69
Még valami: biztos emlékszel, az Árpád-híd és Filatorigát között a legutóbbi felújításnál sikeredett betenni egy éles kanyart az Árpád híd felé vezető részen. Ez mi volt?

Dőltek az utasok rendesen :-))

Üdv

Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 68
nem fog változni a menetidő. Marad 38 perc.
Régen fa talpfák voltak. Ma már beton. Ahol most fa talpfák vannak, azok is le lesznek cserélve, ha vágyányfelújítás van.
Előzmény: miniszter (67)
miniszter Creative Commons License 2002.07.26 0 0 67
És az pénzhiány miatt van nyilván, hogy évente toldozzák-foldozzák, ahelyett, hogy normális pályát építenének, ugye?

Az mitől függ, hogy a talpfa beton (?) vagy fa? Melyik a jobb?

Gondolom ezen a vonalon a legnagyobb a terhelés a hévek közül, nem?

A menetidő változni fog vajon a felújítás után?

trophy Creative Commons License 2002.07.26 0 0 66
Minden vonalon van egy olyan forda szám, ami alapján a beosztás készül, ami az utolsó, és az első járatot istartalmazza. Ennek azonos a járművezetője.
Pl. Csepelen eddig az egyik éjszakás forda vezére a Borároson aludt a szerelvényen, és kezdett reggel. Asszem augusztus közepétől kell rezsijáratban (üresen) visszamenni Csepelre aludni.
Előzmény: miniszter (63)
division by zero Creative Commons License 2002.07.26 0 0 65
Azért a járműveken is sok múlik! Szerintem ezek az NDK szerelvények sokkal rosszabbul türik a pályahibákat, mint a régi MVIII,PXV kocsik. Igaz ezeket már csak nosztagiában lehet kipróbálni néha, de igen észrevehető és meglepő a különbség, hogy a régi szerelvény sokkal kevésbé ugrál a ugyanazon a szar pályán mint a mostaniak.
1988-89-ben még utaztam a ráckevei vonalon menetrendszerinti MVIII+PXV szerelvénnyel is. Kár hogy nem maradt meg belőlük egy tiszteséges szerelvényre való :-(((
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 64
Miniszter, egyértelműen a pálya állapota a ludas. Nagyon rosz állapotban van a pálya. Rengeteg a vízzsák, a kisebb-nagyobb sínhiba. Éppen ezért újítják mostanába szinte minden nyáron.
Előzmény: miniszter (63)
miniszter Creative Commons License 2002.07.26 0 0 63
Helló!

Én naponta használom a szentendrei hévet és hát tényleg minden viszonylag OK lenne: sűrűség, járművek belső állapota, de hát a "menetminőség" tényleg katasztrófa: ráz nagyon, ez miért van: sín vagy járműprobléma áll a háttérben?

Más:

Régebben volt olyan, hogy este elmentem modjuk 22-felé és kora reggel (kb. 4.30) jöttem haza ugyanazzal a vezetővel, akivel este. Akkor egész éjjel, amikor nem járt a hév, "ügyeletben" volt vagy esetleg ilyen volt a beosztás hogy késő estére kora reggel következett?

Ha meg benn volt, akkor minek?

Üdv

Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 62
Ja, most egy angol cég magyarországi üzemében vagyok művezető, megközelítőleg kétszer, két és félszer annyi pénzért fix 8 órában, szabad hétvégével.
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 61
Nos, több oka is volt, hogy kiléptem. Egyfelől a pénz játszott közre, másfelől meg a T. Üzemvezető úrral ( Sándor Pistike) is fasírtban voltam. Nem olyan volt, mint mikor kezdtem. Akkor még szerettem bejárni, lazább volt sokkal, nyugisabb.

Hogy miért? Nem is tudom. Talán azért, mert közel volt. Meg a kíváncsiság is bennem volt, milyen lehet egy ilyen nagy monstrumot vezetni.

IST Creative Commons License 2002.07.26 0 0 60
Miért léptél ki? És mit csinálsz most? És miért lettél hév-vezető?
Előzmény: Tytalus (59)
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 59
Minden bizonnyal változni fog. Bár az Árpád-hídnál, ahol most cserélnek, ott nem olyan lényeges. Kint volt a 40-es tábla, de mivel a megállóba halad be, úgy sem megy ott már 40-eel. Azért cserélik a pályát, mert tényleg baromi nagy vízzsákok voltak. Ha esett egy kis eső, baromi nagyokat dobott a járgányon.

Milyen szakszavakra emlékszem:)) Mondjuk csak fél éve léptem ki:)

Előzmény: IST (55)
Tytalus Creative Commons License 2002.07.26 0 0 58
Heló!

No, annyira nem vagyok HÉV mániás, bár egy kicsit a vezetése hiányzik. Ugyan is a Szentendrein voltam járművezető, amíg ki nem léptem. Szóval valamennyire van közöm a HÉV-hez.

Néha majd benézek ide.

czzf50 Creative Commons License 2002.07.25 0 0 57
Gondolom a rálátási problémák miatt, jó kis jobbos ív van ott, a végében pedig védöcsonka nélkül lesz a 2 vágányból egy, így elönyös a fedezöjelzö elött megállni, ha az vörös :-) Ha jól emlékszem, már egyszer volt ott egy baleset. Régen.
Előzmény: FOMA (56)
FOMA Creative Commons License 2002.07.24 0 0 56
A múlt héten kimentem Ráckevére. Több, mint 10 éve nem járta arra, eléggé leromlott azóta a vasút. (Képek hétvégén.) Ami feltűnt, hogy visszafelké a Ráckevei-Duna előtt van egy előjelző, két ismétlő és egy főjelző, mindez kb. 200 méteren belül. Mire szolgál ez a sűrű telepítés?
IST Creative Commons License 2002.07.24 0 0 55
A szentendrei hév vonal felújításáról tudsz valamit? Változik-e a sebesség azon a szakaszon, ilyesmi...
Előzmény: hév (54)
hév Creative Commons License 2002.07.24 0 0 54
Hát ritkábban netezek mint mondjuk Jülius 1 elött.
Csak arra sporolok,hogy kiköhögjem a 25000 ft-ot Chelloéknak.
A videót egy tárhelyre fogom felrakni.Annyira tuti volt a CD,hogy megkockáztattam azt irni,hogy nálam van.Nos a kollegám visszajön a szabiról a jövő héten a CD-vel együtt.
MINISZTER: A sifára gondolsz???
Menet közben egy pedált kell nyomva tartani.Átlag 15-20mp-nyi időközönként kigyullad a sifa lámpa,ilyenkor a pedált fel kell emelni,majd ismét lenyomni.Ha 3mp-en belűl a járművezető nem reagál,akkor elkezd csörömpölni a sifa csengő.Ha még ezután sem pedálozol,akkor azt a vonat úgy értékeli,hogy cselekvés képtelen vagy és magától vészfékezést hajt végre.

Zsoldos Creative Commons License 2002.07.23 0 0 53
Kösz, valóban. Mindegy, írtam neki a free-re is.
Előzmény: IST (52)
IST Creative Commons License 2002.07.23 0 0 52
hév mintha azt írta volna, hogy ritkán tud csak netezni...
Előzmény: Zsoldos (51)
Zsoldos Creative Commons License 2002.07.23 0 0 51
felhozom, hátha...
Zsoldos Creative Commons License 2002.07.22 0 0 50
Szia! Nem tudnád feltölteni inkább egy tárhelyre? pl: tar.hu.
Előzmény: hév (6)
IST Creative Commons License 2002.07.22 0 0 49
Újítják fel a hév vonalát Szentendre felé és erről nem ír ide senki?
Tegnap ott jöttem el, és a Filatorigátnál egy Csörgő (M41 21xx) állt a síneken. Kár, hogy visszafelé már sötét volt ahhoz, hogy lefotózzam...
miniszter Creative Commons License 2002.07.21 0 0 48
Hány mp-enként vagy percenként kell jelezni azon a készüléken, és akkor mit csinál, ha elfelejted?
Csak úgy átülsz a metróhoz? Aztán majd a villamos jön? :-) Fő a változatosság!
hév Creative Commons License 2002.07.21 0 0 47
A Gacsaj Pistát nem ismerem,de sok sikert neki.
Egyébként már filózom azon,hogy ha lejár a 2 évem átmegyek metrót vezetni.(Ott csak napi max 4 órát lehet dolgozni)
Ráadásúl a pénz is jobb.de ha valaki másként tudja az most szóljon,mielött hülyeséget csinálok.
Előzmény: Tam7 (45)
hév Creative Commons License 2002.07.21 0 0 46
Akár én is lehettem volna és is szemüveget hordok,de én most augusztus közepéig szabin vagyok.Már annyira vártam a szabit,hogy az utolsó nap utolsó kanyarjában elfelejtettem sifázni,késöbb meg a megállót néztem el fél méterrel.(Remélem a menetdiagrammot nem fogják kivenni:))
Előzmény: miniszter (42)
Tam7 Creative Commons License 2002.07.19 0 0 45
Egyebkent ismered a Gacsajpistat? Pesterzsebet felson meg Kozvagohidon besegitokent forgalmista. Amugy hamarosan kozlekedesmernok lesz belole :)
Előzmény: hév (40)
Tam7 Creative Commons License 2002.07.19 0 0 44
Ja, mar ugy ertem egy cimet kuldj, ahonnan letoltheto. Postan nem reszkirozom meg a dolgot, hatha valaki bukik, akkor en is :)
Előzmény: Tam7 (43)
Tam7 Creative Commons License 2002.07.19 0 0 43
Nekem is kuldd el lecci tam@cia.hu cimre! Koszi!
Előzmény: hév (6)
miniszter Creative Commons License 2002.07.19 0 0 42
Ma éppen a csepeli hév vonalán jártam, a vezető lehettél te is hév? 17.34-re érkezett szent Imre térre Csepel felől, szemüveges fiatal srác vezette.
trophy Creative Commons License 2002.07.19 0 0 41
Szia!
Szuper a topicod, itt leszek rendszeresen én is. Nem HÉV-ezek, de szeretem, mint minden sinen gurulót, és van cimborám, aki szintén Csepelen vezet, voltam már nála néhányszor "peronozni".
Mint egy ovisnak annyira tetszik mindig!
:))
hév Creative Commons License 2002.07.19 0 0 40
Valószinű,hogy augusztustól a csepeli HÉV vonalon az utolsó Boráros térre érkező vonatnak (23:43) vissza kell mennie üres szerelvényként Csepelre,mert a Duna-házban lakó milliomos tagokat éjjelente zavarja a vonat légsűritője.
(Az nem zavarja őkez,hogy a Soroksári úton éjjel-nappal forgalom van)
Arról már nem is szólva,hogy tudták hová költöznek.
Annó az utastájékoztató berendezés hangerejébe is belekötöttek.
hév Creative Commons License 2002.07.19 0 0 39
Csereberélni nem nagyon lehet.Ha akarsz vezetni más vonalon is,akkor arra a vonalra vonalismereti vizsgát kell tenni.
Ilyenkor azon a vonalon,ahová eredetileg jelentkeztél,ott vagy főállásban.A másik vonalon pedig besegitő státuszban leszel.
A besegitő 600 Ft-ot kap óránként,de havi 2-3 szolgálatnál többre nam vezényelnek.
Mégegyszer elnézést kérek mindenkitől a késői válaszokért,de általába hetente 1-2 alkalommal van időm a gép elé ülni!
Előzmény: miniszter (36)
miniszter Creative Commons License 2002.07.18 0 0 38
:-)))
czzf50 Creative Commons License 2002.07.18 0 0 37
"A meleg ellen hogy védekeznek a BKVnál? "

Várnak, várnak, aztán egyszer csak itt a tél. :-)))

Előzmény: miniszter (36)
miniszter Creative Commons License 2002.07.13 0 0 36
Köszi. És a járatok között lehet csere-berélni is az embereket, vagy az engedély csak egy viszonylatra szól? Szóval ha pl. Te vagy mondjuk a csepeli vonalon, áttehetnek pl. a gödöllőire, vagy oda külön pl. "pályaismereti" tanfolyam kell?

A meleg ellen hogy védekeznek a BKVnál?

Üdv

hév Creative Commons License 2002.07.13 0 0 35
Javitom magam: Ha 2 év letelte ELÖTT lépsz ki,akkor kell fizetned.
hév Creative Commons License 2002.07.13 0 0 34
Helló mindenki!
Bocs,hogy csak most válaszolok,de a gépem elszállt a múlt vasárnap és csak mostanra lett kész.
A tanfolyam 6 hónap.A tanfolyam elött aláiratnak veled 2 évet.Egyébként a tanfolyam dija 200.000 Ft,de mivel aláirsz két évet ingyen van.Ha kilépsz a 2 év letelte után,akkor időarányosan ki kell fizetned a tanfolyamot.
gyurmosz Creative Commons License 2002.07.08 0 0 33
Sikerült utaznom ezzel a szerelvénnyel, és szerencsére megmaradtak a zöld falak :-)
Előzmény: hév (30)
miniszter Creative Commons License 2002.07.07 0 0 32
Mennyi ideig tart egy hév motorkocsi vezetői (azt hiszem ez a hivatalos neve) tanfolyam? Mikor volt az első éles meneted?
hév Creative Commons License 2002.07.07 0 0 31
Egyébként a HÉV-ek pályaszámozásának van egy érdekes logikája:

Ha a motorvonat páros pályaszámának az utolsó két számjegyétmegfelezed,akkor megkapod a pótkocsi pályaszámának az utolsó két számjegyét.
Figyeld meg: 833-617-834

34-et elosztod kettővel és kijön a 17.
És mivel az MIXA-k pótkocsi száma mindig 6-al kezdődik egyértelmű,hogy 617
Ez az összes szerelvénynél(MX,MXA-nál is))igy van.

hév Creative Commons License 2002.07.07 0 0 30
825-613-826
Látod ezt nem tudom,de ma megnézem.
Ha a kocsiszin mellett álló 612-es pótra gondolsz,akkor az elviekben szalonkocsinak van megőrizve.A motorkocsijait (823-824) már 1998-ban leselejtezték.
Nincs róla egyéb infóm,de lehet hogy viszik ezt is bontóba.
Előzmény: gyurmosz (29)
gyurmosz Creative Commons License 2002.07.07 0 0 29
Nem tudod, Cspelen a 825-6xx-826 szerelvénynek megmaradtak a zöld falai az ajtók mellett? Áll Csepelen hátul a gazban egy MIX pótkocsi, neki mi lesz a sorsa?
Előzmény: hév (28)
hév Creative Commons License 2002.07.07 0 0 28
Ez vonalanként változó.Vegyük példáúl Csepelt.
Cl 1 forda 08:30-19:44
Cl 2/3I forda 20:04-07:52
Cl 3II/4 forda 19:40-07:38
2 pihenő nap
Cl 5 forda 14:30-20:54
Cl 6 forda 12:50-20:04
Cl 7 forda 07:31-18:34
2 pihenőnap
Cl 8 forda 05:25-12:54
Cl 9 forda 07:32-18:14
Cl 10I (tartalék) 05:10-08:30
Cl 10II (tartalék) 12:40-16:20
1 pihenőnap

...és minden kezdődik elölről.

Előzmény: miniszter (27)
miniszter Creative Commons License 2002.07.06 0 0 27
Naponta mennyit dolgozol? Ugyanúgy 8 órát? És hogy vannak a szabadnapok? Hány hétvégi műszak van egy hónapban?
hév Creative Commons License 2002.07.06 0 0 26
Jaj,bocs a helyesirási hibáért,a külömbség szót visszavonom,helyette különbség.
hév Creative Commons License 2002.07.06 0 0 25
Hát én sem tudom,de az autók elé is ugyanúgy kimennek a külömbség annyi,hogy az autónak rövidebb a fékútja.Kiváncsi lennék,hogy vajon egy 160-200km-es sebességgel száguldó InterCity elé is igy kisétálna.(Az a gyanum,hogy igen)
Előzmény: IST (24)
IST Creative Commons License 2002.07.05 0 0 24
Káromkodni azt bezzeg tudnak. De körülnézni azt nem. Sohasem fogom megérteni, hogy mernek egyesek kimenni a HÉV/vonat elé...
Előzmény: hév (23)
hév Creative Commons License 2002.07.05 0 0 23
Halihó mindenki!!!

Itt a CD,holnap este elküldöm mindenkinek aki kérte!
Ma,majdnem sikeres gázolást hajtottam végre Pesterzsébeten.Egy idős nő majdnem elém tolta babakocsiját unokástól.
Láttam,hogy nem figyel,rásipoltam,erre megtorpant a babakocsit meg elengette (persze gurult a sinekre)
Sikerült megállni,ekkor le ku@va anyázott.
Na,ilyen a kulturált közlekedés Budapesten 2002-ben.

hév Creative Commons License 2002.07.02 0 0 22
Sziasztok!

Szoktam olvasni csak sajna nem minden érkezik meg,éppen az előbb olvastam,de üres volt.
(Postafiokot váltok még ma az új cimet kiirom ide!)

A gödöllői HÉV-en a forditott menetirány oka az,hogy rengeteg pénzbe kerűlne a bizber átalakitása.
A linkek királyok!

Szeva!!!

IST Creative Commons License 2002.07.02 0 0 21
Köszönöm az infót. Megint tanultam valamit. :-)

Hév! Szoktad nézni a postaládádat?

Előzmény: kékbarisnya (19)
czzf50 Creative Commons License 2002.07.01 0 0 20
Egy pár kapcsolódó kép - egyelöre nem sok, de folyamatosan bövül:

http://mercurio.iet.unipi.it/pix/hu/private/BHEV/pix.html

kékbarisnya Creative Commons License 2002.07.01 0 0 19
Filatorium = selyemcérnázó üzem, működött a 18 sz. vége 19. század eleje között, a később róla elnevezett gáttól északra. Forrás: Bp. lexikon, Bp. Akadémiai K. 1973.
Előzmény: IST (17)
kékbarisnya Creative Commons License 2002.07.01 0 0 18
Köszi a Hév-topicot tetszik. Csak azt nem tudom, hogy miért maradt meg az ellenkező oldalú közlekedés a gödöllői vonalon, holott azt minden más járgánynál, egyéb hévek, vagy kisföldalatti esetében átvariálták. A vonalat nem ismerőknek ez meglehetős balesetveszély.
IST Creative Commons License 2002.07.01 0 0 17
Ja és még valami.
HÉV-et én nem nagyon használok (vidékiként elég nehéz...), de amikor arra jártam számomra értelmezhetetlen volt a Filatorigát név. Erre most olvasom, hogy az Filatori-gát. Márcsak az a kérdés, hogy mi az a Filator/filatori. :-)))
IST Creative Commons License 2002.07.01 0 0 16
Khmm. Hát ez nem semmi. Gratulálok. Nagyon jó az anyag. Éppen most nyomtatom, hogy ne csak online olvashassam. Minden elismerésem!
Előzmény: Mr. Cyber (10)
Herbie_ Creative Commons License 2002.07.01 0 0 15
sziasztok!

elkezdtem kutatni és ezt meg ezt találtam.

szerintem nagyon jók.
Az összehasonlító képek tecc a legjobban. Tényleg hihetetlen milyen változások történtak az évek alatt.

Most már azt is tudom miért van 4 vágány a Népstadioni metróállomáson:))

ha esetleg mindenki ismeri az oldalt akkor sorry, nekem újdonság volt.

DebilGeza Creative Commons License 2002.07.01 0 0 14
Lécci nekem is küldd el! Mail is ment hozzád, de nem tudom, hogy odaért-e :-)
Előzmény: hév (6)
hév Creative Commons License 2002.07.01 0 0 13
Szevasztok!

A CD-t holnap vagy kedden megkapom és küldöm.
Mr Cyber: Szoktam olvasni a weboldaladat,sőt a HÉV-es oldalt már a munkahelyemen is népszerűsitettem.

OFF

Sajna mindenkinek csomagos vagyok,úgyhogy augusztus 1-ig korlátoznom kell a netezést,de minden este (hacsak nem vagyok éjszakás) itt vagyok 23 óra után.

ON

Sziasztok!

gyurmosz Creative Commons License 2002.06.30 0 0 12
Sajna a weboldal már nem létezik, de sosem volt túl érdekes :-)
Előzmény: hév (6)
Mr. Cyber Creative Commons License 2002.06.30 0 0 11
Nekem is elküldhetnéd a TVhíradó felvételt, megköszönném.
Előzmény: hév (6)
Mr. Cyber Creative Commons License 2002.06.30 0 0 10
Hi!
Én is komálom ezeket a jószágokat, úgyhogy gyakran fogok előfordulni ebben a topicban. Referenciának itt van a honlapom HÉV-történelemmel foglalkozó része:

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Előzmény: hév (-)
IST Creative Commons License 2002.06.29 0 0 9
Ment egy mail. Plíz válaszolj! Kösz!
Előzmény: hév (8)
hév Creative Commons License 2002.06.29 0 0 8
OK.Amint megkapom rögtön küldöm!
Előzmény: IST (7)
IST Creative Commons License 2002.06.29 0 0 7
Nekem átküldhetnéd:
ist@datatrans.hu
Kösz!
Előzmény: hév (6)
hév Creative Commons License 2002.06.29 0 0 6
Apropó van lesz egy 2-3 perces TV hiradó felvételem a Boráros téren 1978 április 13.-án történt HÉV szerencsétlenségről.Akit érdekel az szóljon és emailban elküldöm.

gyurmosz: Valami gáz van a weboldaladdal!!!

hév Creative Commons License 2002.06.29 0 0 5
Bocs!Tényleg 86-os a pályaszáma,nem tudom honnan jött ez a 93.
Hogy Szentendrén mi újság azt nem tudom,de legutóbb Dunaharasztin a kocsiszin mélyén láttam tigrist.
czzf50 Creative Commons License 2002.06.28 0 0 4
Az nem Tigrincs, hanem ha becézzük, akkor Tigrinca. Brummmm.
Előzmény: gyurmosz (3)
gyurmosz Creative Commons License 2002.06.28 0 0 3
Tök jó volt, amikor vizsga közben szóltak, hogy nézzek ki az ablakon, mert egy Tigrincs megy a Boráros fele :-)
Előzmény: czzf50 (2)
czzf50 Creative Commons License 2002.06.28 0 0 2
Csepelen a 86-os mászkált, mint azt meg is örökítettük. Föleg a szentendrei és a ráckevei vonal érdekelne, onnan semmi infó.
Előzmény: hév (1)
hév Creative Commons License 2002.06.28 0 0 1
Ha jól emlékszem talán a 93-as.Jó két hete minden nap járt itt Csepelen.Egyébként csak a kocsiszineseknek oktatják ennek a vezetését.
Előzmény: czzf50 (0)
czzf50 Creative Commons License 2002.06.28 0 0 0
Szia!

Mi a helyzet a Tigris-oktatással? Már befejezödött? Felétek melyik Tigris mászkált?

Előzmény: hév (-)
hév Creative Commons License 2002.06.28 0 0 topiknyitó
Üdv.mindenkinek!!!

Úgy gondolom,hogy a jobbnál-jobb villamosos és vonatos fórum után jöjjön egy HÉV-es is azon emberkék számára,akik ezért vannak oda.
Magamról csak annyit,hogy Budapesten élek,22 éves vagyok és az egyik HÉV vonalon vagyok forgalmista ill.besegitő járművezető.

e-mail: rvhev@freemail.hu

Várok minden érdeklődőt!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!