Meg van a táblázat, hogy melyik extrakód mennyi pontot ér az enyémnél, mindjárt összeszámolom, hogy melyik cikkszámú jön ki. A 2xsárga, 1x fehér-t is a 486 sportfutóműhöz írja az én alvázszámom alapján.
Az én tapasztalatom az olasz 210esekkel kapcsolatban: nem rohadnak (kivéve ha északon a hegyekben használták), befeketedett lámpák, mindenütt megütve, megnyomva, lehúzva, szétrepedezett műszerfal és kormánykerék, a négy sarkából legalább három lakatolva (rondán), belül kosz, mocsok és bűz. Kilométeróra pofátlanul visszatekerve.
Sziasztok! Mercedes A170 cdi kiegészítő (kályhás) nem áll le ha leállítom az autót. Sípol valami és mindig újraindul, kattogás is van, és a ventillátor is búg mint az atom. Füstöt is ereget. Sőt olyan mintha a vizet is felforralná, mert rotyogást is hallok. Remélem nem vágja hengerfejesre az autót. Ki kellett vennem a biztosítékot. Utána akkor indul megint ha bekapcsolom a gombbal de leállni megint nem tud. Kb 30 percet vártam de mindig újraindult.
Ja, vissza vannak tekerve, az egy dolog... de ha megnezel egy ilyent, es tenyleg rozsdamentes, a motor szepen jar, nem fustol, turbo nem szorja az olajat, extrak mukodnek es futomu nem gatya... akkor mi olyan meglepetest okozhat, ami a vasarlas utan marado 100-200 ezer ft tartalekbol nem oldhato meg? Lehet en vagyok naiv, de szerintem nem lehet akkor nagy szopas megvenni egy ilyent, ha marad nemi tartalekod kicsit helyrepofozni.
Sanyi mester! - lehet, hogy vagy én vagyok vaksi, de ha megfeszülök se látok egyik oldalon se az első rugókon színjelöléseket, pedig már befényképeztem kínomban azon a kb 8-10cm helyen ami van a kerék meg a doblemez közt, de úgy a képen se látszik. Te mikor sárga-fehér-et láttál, az hol volt rajta, bent felül? Lehet meg kéne emeljem egyik oldalon, hogy több látszódjon a rugóból?
Mondjuk a bele randa, de egy ilyen rozsdasodasra erosen hajlamos gepnel lehet hogy komoly pluszpont az olasz szarmazas, tudtommal azok nem rohadnak annyira... egy valtogombot es egy uleshuzatot meg olcsobb cserelni, mint a korbelakatolni a kasztnit.
Addig biztatom a kollegat, hogy lassan megkivanom a W210-eseket, pedig semmi szuksegem ekkora autora :-))
Apropo, 3000 euro koruli E-Klassek utan erdeklodo forumtarsnak nem is mondtuk, hogy ha nem feltetlen Nemetorszagbol akar hozni autot, akkor az ott nem, de magyaroszagon forgalmazott E250-es is egy jol sikerult motor, mint szivo, mint turbos valtozatban, utobbi lepik is rendesen.
Pl egy ilyen, ha valoban rozsdamentes, nem lehet jo:
A digitális óra is "csak" 999999km-ig mér, nem? Ha átfordult, akkor reális a 1M170e simán az állapota alapján :))
A Xenon is jó minőségű kínai import lehet benne, de az az eredeti Affalterbach-i gyártású AMG váltógomb az mindent visz, a teniszütő nyelére való strandkorlátkék csúszásgátló szalaggal :D (bár lehet, hogy sima kék szigszalag - az amúgy is jobb, azt könnyebb tisztántartani :) )
Ugyan elfelejtette odairni a hirdeto, de nyilvan egy 70 eves ( es 230 kilos ) nyugdijas orvos hasznalta, csakis vasarnaponkent. Kar, hogy a hirdetesbol nem derul ki, hogy tulajdonkeppen milyen auto is, mert a 250-est, a CDI-t es a 115 loerot sehogy sem lehet realis kombinacioba osszeallitani. ( neha lenne kedvem felhivni egy ilyent, s megkerdezni, hogy papa, te hulye vagy? )
Erre most én is kíváncsi leszek, tegnap cseréltem le az olajat, most Fuchs-ot kapott, eddig Mobil volt benne, de igazság szerint azzal is jó hangja volt.
Eddig nem vettem észre semmi különbséget, de gondolom kell idő neki.