Néhány paraméter, funkció beállításhoz kell a térkép CD, ilyen a nyelv is. A CD-n azt hiszem hat vagy nyolc nyelvből lehet választani (választás után már nem kell a CD) Az "A" és "B" verziónál CD-ről válaszhatunk a nyelvek közül, a "C"-nél (ilyen jutott nekem) plusszban választható a cseh nyelv a készülék memóriájából.
Martin se tudott pontosat, azt mondta hamarosan, de ma már feltette a honlapra is, de még ott sincs konkrétum.
Sokmindent be lehet szerezni jó áron -:), de az mfd nem tartozik ezek közzé, Martin a WV-est 150ért, a skodást 170 körül adja.Ennél még nem találtam jobb árat újban, sajnos zsebbe kell nyulnunk, de nekem is nagyon izgatja a fantáziám!!
Még azt meg lehetne próbálni, ha mindketten elszánjuk magunkat és kettőt veszünk, egy kis kedvezményt intézni Martinnál.Lehet vele beszélni,normális a hozzáállás.
Nekem, ugyanis az angol a nyerő - már nyelvtudás szempontjából.
(Nagyon erősen gondolkozom a gyári MFD navin).
Az új iGO-rendszerről pedig annyit, hogy állítólag heteken belül megkezdődik a forgalmazás. Telefonon beszéltem egy leendő forgalmazóval és kértem, hogy, amint lehetséges tájékoztassanak a konkrét részletekről, ill. feltételekről.
Ők egyébként azt mondták, hogy kb. 160.000Ft körül lesz a vége.
Már csak a gyári MFD-hez kéne jó áron hozzá jutnunk, igaz?
Csak akkor játsza az mp3-at ha a neve után oda van írva magán a lejátszón: "Symphony MP3", ha nincs akkor csak sima audiót játszik.Általában 2006 közepétől tették bele az újabbakat.
> > Afejlesztésükhöz ért, a tuningolásukhoz nem. Ennyi a történet.
> Ez azert nem ket teljesen kulonallo dolog.
Nem, de nem is teljesen ugyanaz. A BME VIK-n végeztem, oszt mégse vagyok programozó. :) Vágod? :)
Nem azt mondom, hogy nem tud magasabb nyomást beállítani vagy MAP-ot átírni, de nem is onnan közelíti meg, nem is ugyanolyan szemlélettel... a hiányzó ilyen irányú tapasztalatról nem is beszélve.
Meg egyáltalán, nem is akarta a "másik oldal" szempontjait nézni. :)
A 2005-ös gyári Symphony CD-s rádió tud alapból MP3-at? Próbálom szóra bírni, de vagy ez nem tud MP3-at, vagy a lemez nem OK, noha DVD-lejátszóban ill. PC-s CD meghajtóról lejön róla az MP3 gond nélkül. Változott a Symphony CD-s rádió 2005 óta?
Afejlesztésükhöz ért, a tuningolásukhoz nem. Ennyi a történet.
Ez azert nem ket teljesen kulonallo dolog.
A cikkben is, es a forumos hozzaszolasaiban azt allitotta, hogy a beszallitok altal garantalt hatarertekekig mar a fejlesztes soran felhuzzak az autokat. Tovabb is lehet huzni, es bizni abban, hogy a beszallitok tekintelyes rahagyassal szamoltak, de azert az mar -- kockazat. Nem arrol van szo, hogy aki rahuz egy tisztesseges 20 szazalekot az autora, annak masnap eltorik a feltengelye. De a matematikai eselye lenyegesen magasabb. Azt hiszem, ezt konnyu belatni.
Mindenki maganak donti el, mi mennyit er meg neki.
Nekem volt egy 1.8T-m, aztan egy 2.2 dCI-m, mind a ketto remekul tuningolhato, de en nem nyultam hozzajuk. Derus, boldog oregkort is ert meg mind a ket motor :-)
A 130-150 lovas PD TDI gyári cuccaival (váltó, féltengely, hajtókar, dugattyú, szívósor, légtömegmérő, map szenzor stb.). És tudod, hogy miért? Azért mert azok gyárilag túl vannak méretezve.
Persze. A sima adagolos TDI-hez kepest.
De a PD TDI-k teljesen mas kovetelmenyeket tamasztanak, azokhoz mar nincsenek tulmeretezve.
Gondolom nagy tapasztalatod van a dízel autók tuningjával kapcsolatban.
Egyik szavaddal cáfolod a másikat.
Korábban írtad, hogy az adagolósok jól tuningolhatóak a PD-k viszont nem.
Ez csak részben igaz. Az adagolós TDI kurva jól tuningolható, a PD TDI szintén. A különbség csak annyi, hogy míg egy adagolósra vagyonokat kell elkölteni ahoz, hogy kihozz belőle 220 lovat, addig a PD-re elég ennek a pénznek a harmadát költeni.
Mondom ezt úgy, hogy nekem egy gyári teljesítménye duplájára húzott adagolós TDI-m van kb 220-230 lovas teljesítménnyel.
És tudod milyen alkatrészekkel van mechanikusan megerősítve???