Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zzoollyy Creative Commons License 2007.08.08 0 0 1566
Én is így gondoltam!!-:)
Előzmény: Licsimi (1564)
bigjohni Creative Commons License 2007.08.08 0 0 1565
Néhány paraméter, funkció beállításhoz kell a térkép CD, ilyen a nyelv is.
A CD-n azt hiszem hat vagy nyolc nyelvből lehet választani (választás után már nem kell a CD)
Az "A" és "B" verziónál CD-ről válaszhatunk a nyelvek közül, a "C"-nél (ilyen jutott nekem) plusszban választható a cseh nyelv a készülék memóriájából.
Előzmény: Chris905 (1560)
Licsimi Creative Commons License 2007.08.08 0 0 1564
Ha veszel navit, akkor vevő lennék az mp3-as radiódra...  :))))
Előzmény: zzoollyy (1563)
zzoollyy Creative Commons License 2007.08.08 0 0 1563

Martin se tudott pontosat, azt mondta hamarosan, de ma már feltette a honlapra is, de még ott sincs konkrétum.

Sokmindent be lehet szerezni jó áron -:), de az mfd nem tartozik ezek közzé, Martin a WV-est 150ért, a skodást 170 körül adja.Ennél még nem találtam jobb árat újban, sajnos zsebbe kell nyulnunk, de nekem is nagyon izgatja a fantáziám!!

Még azt meg lehetne próbálni, ha mindketten elszánjuk magunkat és kettőt veszünk, egy kis kedvezményt intézni Martinnál.Lehet vele beszélni,normális a hozzáállás.

Előzmény: Chris905 (1562)
Chris905 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 1562

Szia!

 

Ez nagyon jó hír! Köszönöm.

Azt hittem, hogy "csak" német nyelven funkcionál.

Nekem, ugyanis az angol a nyerő - már nyelvtudás szempontjából.

(Nagyon erősen gondolkozom a gyári MFD navin).

 

Az új iGO-rendszerről pedig annyit, hogy állítólag heteken belül megkezdődik a forgalmazás. Telefonon beszéltem egy leendő forgalmazóval és kértem, hogy, amint lehetséges tájékoztassanak a konkrét részletekről, ill. feltételekről.

Ők egyébként azt mondták, hogy kb. 160.000Ft körül lesz a vége.

 

Már csak a gyári MFD-hez kéne jó áron hozzá jutnunk, igaz?  

Előzmény: zzoollyy (1561)
zzoollyy Creative Commons License 2007.08.08 0 0 1561

Hali!

 

Angol, német, cseh az tuti, és lehet állítani a nyelvet.

 

Még Martinék mindig nem tudnak semmit az új IGO-ról, sajnos.

Előzmény: Chris905 (1560)
Chris905 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 1560

Sziasztok!

 

Visszatérve egy kicsit a gyári navigációs témához.

Milyen nyelven tud a gyári MFD navigáció? Egyáltalán állítható a nyelv, vagy standard németre van kalibrálva?

 

Üdv. Chris

Licsimi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1559
valami=valaki?
Előzmény: Licsimi (1558)
Licsimi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1558

Nem sajnos...

Szóltam már a Kobé-nak, hogy ha lát kint 2 DIN-es mp3-as rádiot akkor hozzon nekem...

Tényleg tud valami bontó címeket Szlovákiában? Nemsokára megyek ki...

Előzmény: zzoollyy (1557)
zzoollyy Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1557
A tiedbe nem mp3-as van?
Előzmény: Licsimi (1556)
Licsimi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1556
Add nekem :))))
Előzmény: zzoollyy (1555)
zzoollyy Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1555
Igen, az enyém is ilyen.-:)
Előzmény: bigjohni (1553)
Chris905 Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1554
Előzmény: bigjohni (1553)
bigjohni Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1553
Van olyan?
Még nem láttam.
(Ma sikerült kicserélnem a kirándulás alatt kipurcant alkatrészt.)
Előzmény: zzoollyy (1552)
zzoollyy Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1552

Hali!

 

Csak akkor játsza az mp3-at ha a neve után oda van írva magán a lejátszón: "Symphony MP3", ha nincs akkor csak sima audiót játszik.Általában 2006 közepétől tették bele az újabbakat.

Előzmény: Ursa Major (1549)
bigjohni Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1551
Szerintem nem játszik MP3-at.
Előzmény: Ursa Major (1549)
Varshi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1550

> > A fejlesztésükhöz ért, a tuningolásukhoz nem. Ennyi a történet.

> Ez azert nem ket teljesen kulonallo dolog.

 

Nem, de nem is teljesen ugyanaz. A BME VIK-n végeztem, oszt mégse vagyok programozó. :) Vágod? :)

 

Nem azt mondom, hogy nem tud magasabb nyomást beállítani vagy MAP-ot átírni, de nem is onnan közelíti meg, nem is ugyanolyan szemlélettel... a hiányzó ilyen irányú tapasztalatról nem is beszélve.

Meg egyáltalán, nem is akarta a "másik oldal" szempontjait nézni. :)

Előzmény: stevie wonder (1546)
Ursa Major Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1549

A 2005-ös gyári Symphony CD-s rádió tud alapból MP3-at? Próbálom szóra bírni, de vagy ez nem tud MP3-at, vagy a lemez nem OK, noha DVD-lejátszóban ill. PC-s CD meghajtóról lejön róla az MP3 gond nélkül.
Változott a Symphony CD-s rádió 2005 óta?

üdv.
A.

Zolkobatyo Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1548

Magyarországon van adagolós tdi 300 lóerő körüli teljesítménnyel.

És pdtdi 250 loval és 600nm-rel.

Csak bírják ezek az alkatrészek.

 

 

De megint újat tanultam,mert azt nem tudtam,h a 2.2 dci jól tuningolható.

:-D

Egy lájtos chipptől széthullanak.

 

 

 

Előzmény: stevie wonder (1546)
stevie wonder Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1547

Nem arrol van szo, hogy aki rahuz egy tisztesseges 20 szazalekot az autora, annak masnap eltorik a feltengelye.

 

Bocsanat, termeszetesen főtengelyt akartam irni.

Előzmény: stevie wonder (1546)
stevie wonder Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1546

A fejlesztésükhöz ért, a tuningolásukhoz nem. Ennyi a történet.

 

Ez azert nem ket teljesen kulonallo dolog.

 

A cikkben is, es a forumos hozzaszolasaiban azt allitotta, hogy a beszallitok altal garantalt hatarertekekig mar a fejlesztes soran felhuzzak az autokat. Tovabb is lehet huzni, es bizni abban, hogy a beszallitok tekintelyes rahagyassal szamoltak, de azert az mar -- kockazat. Nem arrol van szo, hogy aki rahuz egy tisztesseges 20 szazalekot az autora, annak masnap eltorik a feltengelye. De a matematikai eselye lenyegesen magasabb. Azt hiszem, ezt konnyu belatni.

 

Mindenki maganak donti el, mi mennyit er meg neki.

 

Nekem volt egy 1.8T-m, aztan egy 2.2 dCI-m, mind a ketto remekul tuningolhato, de en nem nyultam hozzajuk. Derus, boldog oregkort is ert meg mind a ket motor :-)

Előzmény: Varshi (1544)
stevie wonder Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1545

A 130-150 lovas PD TDI gyári cuccaival (váltó, féltengely, hajtókar, dugattyú, szívósor, légtömegmérő, map szenzor stb.). És tudod, hogy miért? Azért mert azok gyárilag túl vannak méretezve.

 

Persze. A sima adagolos TDI-hez kepest.

 

De a PD TDI-k teljesen mas kovetelmenyeket tamasztanak, azokhoz mar nincsenek tulmeretezve.

 

 

Előzmény: Törölt nick (1543)
Varshi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1544

> Egyebkent az Audi motorfejleszto reszlegeben osztalyvezeto.

 

A fejlesztésükhöz ért, a tuningolásukhoz nem. Ennyi a történet.

Előzmény: stevie wonder (1542)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1543

Gondolom nagy tapasztalatod van a dízel autók tuningjával kapcsolatban.

 

Egyik szavaddal cáfolod a másikat.

Korábban írtad, hogy az adagolósok jól tuningolhatóak a PD-k viszont nem.

Ez csak részben igaz. Az adagolós TDI kurva jól tuningolható, a PD TDI szintén. A különbség csak annyi, hogy míg egy adagolósra vagyonokat kell elkölteni ahoz, hogy kihozz belőle 220 lovat, addig a PD-re elég ennek a pénznek a harmadát költeni.

Mondom ezt úgy, hogy nekem egy gyári teljesítménye duplájára húzott adagolós TDI-m van kb 220-230 lovas teljesítménnyel.

És tudod milyen alkatrészekkel van mechanikusan megerősítve???

A 130-150 lovas PD TDI gyári cuccaival (váltó, féltengely, hajtókar, dugattyú, szívósor, légtömegmérő, map szenzor stb.).

És tudod, hogy miért?

Azért mert azok gyárilag túl vannak méretezve.

Előzmény: stevie wonder (1541)
stevie wonder Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1542

Nem győzőtt elnézést kérni és égett mint a rongy a szakmai tudásának hiánya miatt.

 

Erdekes, hogy neked ez jott ki.

 

Szerintem egyszeruen finomitott egy-ket kitetelen, hozzateve, hogy ezt a cikkben nem lehetett volna ilyen reszletesen leirni.

 

Hogy melyikunknek van igaza, azt barki eldontheti, a forum keresheto. Asszem Pöcs Gulyás a nickje.

 

Egyebkent az Audi motorfejleszto reszlegeben osztalyvezeto.

Előzmény: Zolkobatyo (1540)
stevie wonder Creative Commons License 2007.08.07 0 0 1541

Nem jol tuningolhato???

 

Ha a mechanikahoz nem nyultal, akkor nem lesz hosszu eletu.

Előzmény: Zolkobatyo (1539)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.08.06 0 0 1540

A totálcaros cikk szerzöjét meghívtuk dumcsizni a a dízel tuning forumba.

Nem győzőtt elnézést kérni és égett mint a rongy a szakmai tudásának hiánya miatt.

 

A cikkből az a kedvenc mondatom,h nyomatékot lehet chippel gyártani,de lóerőt aligha.

:-D

 

 

Előzmény: stevie wonder (1532)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.08.06 0 0 1539

Mindig tanul ujat az ember.

 

1.9 pd gyárilag 130-as toledom hogy lett 220 lo és 500nm????

Nem jol tuningolhato???

Hogy tudom elverni ezzel a nem jol tuningolhato autoval a fönököm 535d-jét(272 lo)?

hogy megy végsebességre ez a nem jol tuningolhato auto 260-at?

 

Előzmény: stevie wonder (1532)
bigjohni Creative Commons License 2007.08.05 0 0 1538
OK.
Nyilván futásteljesítménytől függ nem pedig időtől.
Előzmény: stevie wonder (1537)
stevie wonder Creative Commons License 2007.08.03 0 0 1537

Havonta nyilvan hulyeseg centriroztatni, de azert kerekcserekor, tehat ugy felevente bizony erdemes raszanni azt a par ezer forintot.

 

 

Előzmény: bigjohni (1536)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!