Köszönöm szépen a képeket, szerintem le is mentem magamnak. Ezek alapján viszont úgy néz ki, mind ha rossz bovden lenne benne :O . Miklos.a kolléga válaszát megvárom még, ha nem tudjuk nyélbe ütni az üzletet, akkor körbenézek, hogy hol lehetne ilyen bovdent venni (közben találtam egy netes oldalt ahol van), és kicserélem a bowdent.
Pollenszűrőt szeretném még megnézni, hogy milyen állapotban van, az elvileg a fűtés alsó részén van, azt ha leveszem, akkor a lapátot látni fogom, amik a hideg-meleg és vagy a levegő irányát szabályozzák?
A kapcsolót tartó házon vannak hajszálrepedések, de nem nyílik és ezek ellenére is masszív az egész, rendesen működik. Amúgy a kapcsoló működik, a bowdent viszi, de vagy egy megvezető bolha hiányzik, vagy meg van törve a bowden, vagy csak igazítani kellene rajta, de nem tudom, hogy milyen módon, esetleg aki szerelt már fűtést nincsen róla képe, hogy hogyan kellene kinéznie az összképnek?
Simán a Te autód is ebbe a kategoriába tartozik ! Ha budapesti vagy, akkor v agy a III. ker. mozaik u. vagy a xIx. ker. Vas Gereben u. 2-4 alatt simán megy a dolog. Be sem kell kell jelentkezni . Csak a félfogadásí időbe menj ! Szia !
Megkérdezhetem,hogy mikori évjárat hónap is kellene,mert voltam egy kereskedésben és nekem azt mondták,hogy nincs rajta EGR szelep és csak 1 lambdaszonda van illetve más a motor vezérlő központi egység ezért nem kaphat 06-os besorolást. 2002-es 5. havi 4 személyes az enyém.
Az a műanyag rész nincs eltörve? Aminek a tetején zöld filctoll csík van. Mintha az alata lévő műanyagon ahollátszik valami sárgáskenőanyag, törésnyom látszana. Én nem láttam még szétszedve, de valahogy furcsán néz ki.
Először is köszönöm a segítséget a fűtéskapcsoló kibontásához. Lebontottam a műszerfalat és kifordítottam a fűtéskapcsolót. A következő fogadott:
Ez a bovden gondolom így nem megfelelő. Nem volt tartása, a terelőlapátot húzni tudja, de tolni nem. Hiányzik valami a képről? Amúgy maga a bowden nem mozgott könnyen, de sikerült megmozdítani. Ilyet hol lehet venni?
Ezen kívül gyanakszom a termosztátra is, mert nem nagyon akar vízszintesbe állni a hőmérséklet mutató, és a fűtés sem nagyon szokta leolvasztani az arcomat, igaz jelenleg a szélvédőre van állítva. Nézelődtem és van 82 és 88 Co-os termosztát. Melyiket érdemes venni? Mi a különbség a kettő között a gyakorlatban?
Szeva! 165/70 nagyon nem jó , előttem irtak, tényleg dörzsöli a műanyagot, ignisen elfér, itt nem.Egyik cimborámnál is karattyol rendesen.A felni, meg osztókör az tökéletes, ignis-wagon, ugyanaz.
Előbbihez meg:1000, vagy 1300? fogyasztás szinte ugyanaz, egyiknél kis ccm, másiknál a vezérlés, és 4 henger miatt kajál 6-7 körül, óvatosba, de mivel a régi 1296 ccm(2002) autómata szivatós, én volt hogy bejártam melózni, és télen majdnem 9 lityi volt a fogyasztás, mert az autómata szivató felpörgött hideg motornál vagy 2200-ra.lassan esett vissza 800 körülre, melóhely előtt állt egész nap, és ismét hidegen indultam.Ez naponta volt, 25 oda, 25km vissza.
Szertintem, ha lehet inkább 1.3, mert erősebb kicsit, és ha kimész városon kívülre, könnyebb tartani a tempót, meg előzni is egyszerübb mint egy 1000-sel.Az 1000-s viszont ami van ismerősömnek, hihetetlen megbizható, ha jól tudom a kis swiftből van a motor.
Az az a helyzet h sikerült olcsón hozzájutni egy könnyűfelnihez és 2 nagyon jó gumi van ilyen méretben..kettő gumi kuka....
Azért kérdeztem mert vagy veszek mellé kettőt ilyen méretben vagy eladom ha azt mondjátok h nem fér el...Nyári szettnek használnám ebben a méretben....
Ha egyedül vezetek, nincs gond, normál útviszonyok és normál vezetés mellet. 3 utassal már az apró úthibáknál és kanyaroknál is surlódik egy-egy pillanatra. Eleinte nem tűnik vészesnek, de pár hónap után már csúnya nyomok maradnak a sárvédő műanyag borításán és magán a gumin is. A rögzitő patenteket is ledőrzsőli. Elől és hátul egyaránt. Nekem a nyári gumim 165/70 R14. Télen hóban-sárban leszaggatná a borításokat.
187 ezer. Most hazafelé jobban forgatva a motort egyenesben alig csinálta, kanyarban ropog rendesen, de kuplunggal nem. Elindulás, lassú kanyarodás a nagyon hallható. Kanyarban igyekszem nem terhelni. Köszi a segítséget!
Szerintem semmi para. Nekem a Wartburgon a videóban hallhatótól sokkal erősebben kopogott. Bírta, úgy is adtam el. De azért javításra szorul. Mennyi km van a gépben?
A terhelés jó szó rá. Magasabb fordulaton már kevesebb a nyomaték és több a teljesítmény, talán azért nem csinálja, vagy csak alig.
Mennyire életveszélyes ez így, lehet erre valamit mondani? Romlik még esetleg, mielőtt eldurran? Minél hamarabb el akarom vinni, de nem megy egyik napról a másikra.