Alacsony sebességnél ne rántson a váltó, mert ez még perselyes, nem tűgörgős. Ha megkopik a persely akkor ránt alacsony sebességnél. Próbáld ki a váltót állóhelyben induláskor is padlógázon, végig váltatni, ha nem ránt, csúszik, akkor elméletileg jó. Kérdezz rá a váltó olajcserékre, mert egy friss olajcsere meglepetéseket tud okozni.
Felreertettuk egymast, sorry. En azt hittem, hogy a kerdese, "milyen tipusu adagolo tartozik az adott motorkodhoz" arra vonatkozik, hogy pontosan milyen jar a kiszemelt autora, bar nem nagyon ertettem miert erdekli :-) kozben o meg a felelmetes Lucas-t igyekszik kerulni, amit nem szereltek CDI-kre.
Sokkal fontosabb, hogy a váltásoknál ne csússzon meg a váltó (fordulatszámmérőt figyelni) és (pláne melegen) vajpuhán váltson. A váltási pontokkal nem szokott gond lenni, mert azt elektronika vezérli.
Olajszintet csak mesterpálcával tudsz nézni -> ebay
De őt nem az érdekli mi a cikkszáma az ezen lévő szivattyúnak, egyébként meg a tükörindex előtti W210 125 lovas CDI1 rendszereken egész nyugodtan csereberélheted őket, mert mind egyforma. Abból a szempontból, hogy meg lehet-e venni vele az autót pláne mind egyforma.