Kelett volna, de mi mindig megvariáltuk, hogy hová kell menni vezetni. Így aztán csak szentendrei és a gödöllőin vezettem, de a gödöllőin sem túl sokat. Inkább arra a vonalra koncentráltam, ahol melóztam a tanfolyam után.
A 2002.09.03.-án közlekedő 3077-3116 vonatok számára.
A Felsővezeték Üzem dolgozói Kvassay hid és Lágymányosi hid között munkát végeznek.A felsővezeték-oszlop gödör ásása miatt a munkahely mellett mindkét vágányon maximum 20 km/h sebességgel haladhat,FIGYELJ jelzés adása kötelező."
Ezt úgy kell elképzelni,hogy az adott pályaszakaszon az oszlopok között bazi nagy krátereket ásnak.Vágányzár alatt meg majd ide tüzdelik az új oszlopokat.
Dehogy minek???
Md állomás jelentkezik, vétel!
Tájékoztatom, hogy a kért küldeményt a Md01 szolgálati menettel elküldtem. Kérésem menjen ki hozzá!
nem is olyan trükkös ez. Nézz majd meg egy kész vonalat, és elösször azt írdd át! Én is így kezdtem! Különben ha minden jól megy, ma kész lesz a Csepel- Határ út vonal is.
Szolgálati közlemény: szeptember 07-én kisvasúti nap Nagybörzsönyben, illetve a vasútvonal 1. ütemének ismételt átadása. Én ott leszek és az URH-m is. Nincs kedved jünni?
hév keresi Md állomást!Szolgálati közlemény: (vagy inkább szolgálati kérés) Légyszi dobjá mán meg egy Rail Eddi-vel.Áttanulmányozom és ha sikerült rájönni minden trükkjére,akkor belevágok a vonalépitésbe.
Adta:hév!Vétel!
Szeptember hónapban 3 alkalommal vágányzár Csepelen.
Pontos dátumot még nem tudok.
gGabesz: Siker kösz!!!
Tytalus: Hát addig jó mig valaki egy kicsinyt vezet.Hosszú távon elég uncsi.
Neked egyébként mi a véleményed a MIX/A vonatokról?
Tanfolyam idején gondolom neked is volt alkalmad vezetni ezt a csoda masinát.
A múltkor hallottam beszélgetni két motorászt a Batyin.Az volt a téma,hogy mennyire gusztustalan tipus.
(Én se kedvelem tulságosan,de azért nem gusztustalan.)
valószínüleg akkor vacakot a freeweb. (Ez igen sűrűn fordul elő) Nekem most működik. Próbáldd mehg mégegyszer. http://heves.freeweb.hu/csillagtelepi.rar
Ha nem megy akkor http://heves.freeweb.hu -n keresdd meg a RailSim menüt, onnan letölthető.
A tegnap este a csepelin borzasztó volt az este.
A tervezett menetrend nagyjából igy nézett ki:
Üzemkezdettől 18-ig szokásos szombati menetrend.
18-19:30 közt 10 perc
19:30-22-ig 7 perc
22-1:00-ig 10 ill 20 perc
Ezzel ellentétben 20 óra körűl beállt a teljes káosz.A fönökség egyik tagja is beállt vezetni (nyugi van jogsija) egy menetrendetlen vonattal.
A követési idő 5 perc lett.Viszont 23:43-kor üzemzárás volt.
A vonatokon teljes volt a tumultus.
A csúcs az volt néhány ember Szabadkikötő és lágymányosi hid mh közt a nyilt vágányokon illetve melletük álltak és onnan nézték a tüzijátékot.A vonat amivel én mentem ki a tüzijátékra azon meg majdnem kitört a bunyó az utasok közt.
Na ennyit rólam és ti hogy vagytok???
OFF
gGabesz: nem tudtam letölteni a csillagtelepi HÉV
-et.Az oldal nem található.
ON
Cinkota a telepállomás, tehát itt van a kezdés és a végzés. Szükség esetén menetközbeni váltással.
Fordaszám: 1-13-ig és 31-34-ig van hétköznap. Hétvége nem megy fejből.
Engedélyt?
Háát...izé,na szóval ööö....bigyó...hogy is mondjam?
Még egyszer kösz a scannelt anyagért.
Tegnap a 3-as úton mentem és én is láttam a elegyeket.
Szégyelhetném magam,mert tegnap odafelé menet bekanyarodttam Md felé és Kistarcsa elött belehajtottam a lezárt ütátjáróba.(A vonat legalább 2 perce az átjáró elötti jelzőn állt.Én meg siettem)
Egyébként tegnap utaztam a lillafüredi ÁEV kisvonatával Garadnára.Mk 48-as mozdony húzta.
A vonal elég pocsék. Úgyértem pontos menetrend nics,egy picit elhanyagolt az egész.Viszont repesztett vagy 50-el.Jó volt.
És elötte kértél engedélyt Miskolcra menni az itteni virtuális vezénylettől???
Md szkenelve, postázása folyamatban. Igen jól halad a pályaépítés. Két BoBó húzza az 5 MÁV-os dozátorokat, naponta 5 fordulót mennek Kerepes és Gödöllő között. Gödöllő Palotakert teli van eleggyel. Mint a régi szép időkben....
Vettem,vétel!
Elég lesz Md.
Egyébként ráér,amikor időd lesz.
gyurmosz: Csepel,Boráros az fix,hogy van,de Ráckeve és Dunaharaszti sem gond.Nekem ugyan már nincs meg,de megszerzem.
Majd valakinél be scannelem és küldöm.
Gódor után szabadon:
"Adását vettem, és nyogtáztam. Intézkedek, intézkedésem eredményéről majd értesítem. Kérésem, addig a forgalmi utasítás fokozott betartása mellett közlekedjen!"
Csak Md kell? Emlékeim szerint Ct kivételével megvan az egész vonalrajz, csak elő kell(ene) ásni.
Nem akarok telhetetlennek tünni,de lenne hozzád egy kérésem:
Nem tudnád be scannelni Md állomás torzitott helyszinrajzát és mail-ben elkőldeni.Gyüjtöm az állomásokat.Az se baj,ha te rajzolod csak pontos legyen.
Kösz előre is.
ELEKTRA-t??? Annyi pénze nincs a BKV-nak.
Egyelőre harasztin is áll a helyzet.Az új bizber szerintem meg csak pénz kérdés.
". Két felnőtt jegy nélkül, nem 2 napijegyet vesz 1700 ft-ért hanem vesz egy hétvégi családi jegyet 1272-ért. Az sehol nincs leírva, hogy kötelező a jegyhez a gyerek. Rögtön spórolt 500 ft-t."
Hát igen ennyit jelent,ha valaki elovassa a jegyekről kiadott tájékoztatót és nem gyujtósnak használja otthon.
gGabesz: Szerintem tök jó a jegyek szine.Az eddigiek úgyis olyan egyhangúak voltak.
Én Ct-ra D55-ről és autómata térközről hallottam. mostanság csend van felölle.
Az új 180-as HÉV jegyet beszkeneltem, bár a védelme miatt igen pocsék lett honlapomhoz edugtam:
http://heves.freeweb.hu/untitled-2.jpg
http://heves.freeweb.hu/untitled-4.jpg
Mit tudtok Cinkota és Haraszti új bizberéről? Megakadt ötlet szintjén vagy lesz belőle valami? Majd kaptok ti is ELEKTRA-t. A jegyekkel kapcsolatban a múltkor csak néztem az okos utasra. Két felnőtt jegy nélkül, nem 2 napijegyet vesz 1700 ft-ért hanem vesz egy hétvégi családi jegyet 1272-ért. Az sehol nincs leírva, hogy kötelező a jegyhez a gyerek. Rögtön spórolt 500 ft-t.
Pedig azt hittem,hogy az általam felhozott szakasznál pocsékabb már nem lehet.Ezek szerint mégis.
Az az igazság,hogy Cinkota-Gödöllő szakaszon utasként nem nagyon jártam.Vezetni is csak a tanfolyamon vezettem arra.
A cég jelmondatát meg lehet,hogy tényleg innen vették.Sosem lehet tudni.
A bizber érdekes párositás,de ha egyszer müködik,akkor miért ne...
Láttátok már a HÉV jegy reklámját a vonatokon?
Én ma találkoztam vele elöször.
Voltaképpen igy is rá lehet beszélni az utast a jegyváltásra.
Na akkor sorban. Szerintem a legrosszabb pálya bal vg. Hungaroring-Mogyoród, és Tölgyes-Gödöllő Erzsébetpark mindkét vg.
Jegy majd lesz szkenelve, most megyek Gl-re.
nem ez a legjobb marhaság:
92-es busszal egy vonaljeggyel mehetsz Rákosszentmihálytól a Vá-tól majd Sashalomtól párhuzamosan a HÉV-vel Kistarcsa kórházig. Ugyanezt a HÉV-vel művelve: Ilonatelep-Kórház között már 60 Ft-os kiegészítő jegy kell.
Belső szakaszon is kéri a kiegjegyet a kaller, ha van. általában Csömörre igen ritkán van, hisz innen visznek el kaller a Gödöllőire. Okos kaller már induilás előtt kéri a jegyeket, mint Tökölön szokás. Így vagy jeggyel száll fel, vagy sehogy,. különben a Csömöriek nagyrésze a busszal megy, mert az végigmegy a falun, a HÉV meg épphogy a széléig.
Menekülés a kalauz elöl: Mogyoródon is álltalános jelenség. Ilyenkor a cégreklám jut eszembe: "Mozgásba hozzuk a várost!" Hát ez esetben igaz...
Menetidő nem fog csökkenni, tekintve a felujítandó szakaszon egyetlen 30-as alkalmazható sebesség volt a közepére kitűzve.
Md-n Füredi féle BKV-s jelzőberendezés van. Integra+D55 sajátos mixelése.