Egy hónapja vettem és nem azért, mert nem tudtam mit csinálni "jó dolgomban", hanem, mert három éve szerelmes vagyok ebbe az autóba. Előtte egy hónapig matekoztam, mit vegyek, mert a fenntartási költségeimet alacsonyan szeretném tartani. Előtte kiszámoltam mindent. De tényleg. Havi 2000 Km futás három évig, vegyes használatban, várható szervízköltségekkel. Így találtam ki, hogy annyival olcsóbban kapok egy 1,4 TSI-t, mint amennyivel többe kerül a fogyasztása. Viszont a plusz évi 136 000 felborítja a tervem. Még egyszer hangsúlyozom: havi 2000 Km, ebből maximum 200 privát (heti 3-4 vásárlás, évi 1 balatoni hétvége).
Más körülmények között semmi pénzért nem adnám el, mert hibátlan, 96 000 Km-es, most jár le a garanciája, sérülésmentes és ami a leges legfontosabb, magyarországi vásárlás. Alap felszereltség, duál digit klímával, tempomattal, ülés fűtéssel. Ja és az egy hónap alatt rakattam bele egy Defendet. Megpróbálom egy 3,5-ért eladni.
Nem vagyok benne egészen biztos, hogy az autócsere nem kerül többe, mint pár év adója, bár nem tudom mikor, mennyiért, milyen feltételekkel vásároltad.
Egyúttal csókoltatom ismét a törvényhozókat, akik mindent megtesznek azért, hogy ebben az országban megérje vállalkozni. Annyira utálnám, ha mindig csak azt érezném, hogy fizetünk a semmiért idétlen szabályozások alapján.
Megvan. Sajnos. Ez enyémbe 7MB van. Ez akkor Euro 4, ugye? Átkutattam a papírokat és találtam egy kiegészítő füzetecskét ( a nagy könyben nem is volt benne az 1,4 TSI), amiben szerepel, hogy az 1,4 TSI az Euro 4-es. Ez volna akkor az enyém, ugye?
Kicsit elszontyolodtam, mert pont az Euro 5 miatt vettem meg a benzinest. Ebben a felállásban ez nekem évi plusz 132 000 Forint cégautó adót jelent a tervezett 132 000 Ft-n felül, tehát 264 000 ft, mert merem használni havi 200 kilométerre a saját autómat és nem akarok susnyásba járni.
Azt hiszem, hogy most fogom eladni, pedig beleszerettem. Ha valakit érdekel, írjon privátba. Csere is érdekelne, dízelre, vagy EU 5 TSI-re
Én már vertem egyszer forgalmicseréért az asztalt, mert elrontottak valamit.
Végül nekem kellett fizetni annak ellenére, hogy a hivatal hibázott..
Nem voltam ideges! Áá
Köszönöm az információt! Én is így számoltam és ezért vettem meg az autót cégre. Erre a napokban hívott a könyvelőm, hogy diktáljam be a besorolást, erre döbbenten látom a forgalmi V9 sorában, hogy besorolás: 9-es. Ez csak azárt piszok kellemetlen, mert ezáltal kétszer annyi cégautó adót kellett fizetnem.
Hurrá. Most mehetek új forgalmit csináltatni jó pénzért gondolom....
Javaslom az orrmotor fórumát, mint hogy minden Skodás fórumba beleteszed ezt a hozzászólást. Az orrmotoron előfordulnak Octaviások, Fabiások, Felíciások, Formalosok, Superbesek, Yetisek, stb...
Egyébként az oldal jó! Tetszik, hogy logikus és könnyen kezelhető. Szerintem még egy felnikre, abroncsokra vonatkozó kiskáté hiányzik róla. Sokan nem igazán tudják, hogy a felnik és az abroncsok méretezésében mi, mit jelent, és miért fontos. pl az ET-szám és miért fontos, stb...
Segítséget szeretnék kérni az 1,4 TSI motoros Superb tulajoktól, hogy az Ő autójuk hanyas környezetvédelmi osztályba van besorolva? (V9 rublika a forgalmiban)
ajánlom figyelmetekbe a http://freyabudaors.5mp.eu weboldalon a Motorvédő lemezek menüpontot, illetve ugyanezzel a lendülettel a Forensis.hu weboldalt is....
Az előbbit én megléptem a gyári műanyag, illetve az utangyartott műanyag helyett és így a nem készültünk fel a télre, jégborda töri a motorvédőt problémám megszűnt...
Köszi a segítséget, de a probléma megoldódott. A szervó tartályban a szűrő kipatant a helyéről és onnan fals levegőt szívótt amitől folyamatosan levegős volt a rendszer.
Le kellett szívni az olajat majd a tartály alján a szűrő visszapatintása a helyére, olaj vissza és tekergetés, hogy a levegő kimenjen a rendszerből.
Nekem Comfort van. És még eddig nem talàlkoztam vele.
Sem az ASR- el. Pedig elférne benne mert Nem kell megtapossam a gázt hogy leégessem a felületet.