Mintha úgy rémlene, hogy neki volt baja a porlasztóival.
Annak idején NRF-et vettem, közepes árban. Hűtő, cooler, klimahűtő kombót, az rendben volt, 1 helyen volt a műanyag bolhának kisebb a lyuk, de amúgy okés volt.
Üdv mindenkinek az alany még mindíg merci w 210 220 cdi motorral nem megy az autó nem gyorsul olyan mintha szívó dízel volna esetleg valakinek valami ötlet, vákum csövek cserélve sok helyen,map szenzor cserélve . egr szelep ki takarítva, nem ír semmi hibát sem, tanácstalan vagyok több szerelőnél voltam már de nem sikerült meg csinálni még.
Most hoztam el az autót a szervizből. Megmutatták az olajhűtőt, tényleg tele van fehér műa. darabkákkal. Azt mondta a szerelő, hogy ő még ilyennel nem találkozott, pedig 20 éve csinálja.
A két szívótorok pedig teljesen el van kokszosodva, olyannyira, hogy a pillangó szelepek nem is tudnak működni. Takarítani pedig nem lehet.
Az is kiderült, hogy nem az izzítógyertyák hibája miatt jelez vissza a műszerfal, hanem az izzítórelé a hibás, az is cserélni kellett.
Szerintem a műanyag házon lévő 10 Nm feliratot nem veszik figyelembe amikor megúzzák a házat, aztán ott enged, ahol a leggengébb az anyag. Cserébe nem vészes az ára.
Annyit mondott a szerelő, hogy apró műa. darankák. Nem tudom miből van egy ilyen hűtő, honnan kerülhetnek bele ezek a dolgok. Közben kiderült, hogy valami szívótorok annyira el van kokszosodva, hogy azt is komplett cserélni kell, úgyhogy szépen növekszik a számla.
Nemrégiben a 379724 hsz.-ben kértem tippeket a CLS320 CDI olajfolyásra. Ketten is olajhűtőre tippeltek.
Tegnap vittem szervizbe, most hívtak, hogy szétszedték a hűtőt és műanyag darabok vannak benne, így nem elég a tömítések cseréje, hanem komplett csere szükséges. Plusz az olaj ráfolyt a szívótorok állító motorra, úgyhogy az is cserés. Cserélni kell még az első fékbetéteket és 2-3 izzítógyertyát. Nagyjából fél milla lesz, úgyhogy jól indul az évem.
Üdv! A képen 90. számmal jelzett levegő csőre keresek tömítést.Jól gondolom, hogy a 95 sz. tömítéssel azonos való oda? Alul, azaz a 95 sz. helyén egy zöld ajakos tömítés van jelenleg, felül fekete, azt már a "szerelő" rakta be, enged. Mindkettöt cserélném. Az alany: s211 270 OM 647.961
Van egy 2012-es C220CDI (S204) kézi váltós nem összkerekes Mercim, amivel maximálisan elégedett lennék, ha nem búgna a difije. A vonalkódos cetli nincs rajta, a lézergravírozást is eltűntette a korrózió, nem tudom a difi áttételét sem, így elég nehéz pótalkatrészt szereznem. A helyi szalonban annyit segítettek, hogy a hátsó tengely azonosító száma:
20435062662238114017
Valószínűleg ezt a számsort látnám a vonalkódos cetlin, de ez így önmagában nem sokat mond nekem. A helyi bontó az alvázszám ismeretében csak annyit tudott mondani, hogy jelenleg nincs cserealklatrészük, az áttételt nem voltak hajlandóak elárulni.
A fenti számsor alapján meg tudná valaki mondani, hogy milyen áttételű difit keressek? Hírdetnek egy csomót a neten, de nem tudom, melyik lenne jó nekem. Ha szükséges, alvázszámot is küldhetek privátban.
A tank szellőzőt ki kellene takarítani, azért szívja rá magát.
Köszönöm, valami hasonlót sejtettem, de nem voltam biztos benne.
1 kis wd40 is segít, ha ráfújod a tanksapka gumitömítésére körbe. ;-)
Fegyverolajat már kapott, de az nem segített. A takarítás lesz a nyerő. Most már csak azt kellene tudnom, hogy az 'A' osztályú kis Merciken hol van az a szelep....
Nem tapasztalsz letekeréskor nyomáskiegyenlítődést, szusszanást, mint a befőttesüveg kinyitásánál? Én épp a legutóbbi tankoláshoz éreztem ilyet, bár lejött simán.
Nekem is ez volt, kicseréltem a csövet, minden rendben volt, de a hibát törölni kellett.
Nyűves 5-6 cm-es cső látszólag hibátlan, de kivételkor látható volt a repedés, farsot szívott szerencsétlen, megtévesztve sok szerelőt. Kivéve 1-et, aki azonnal tudta a hibajelenséget.
Most ma ki derült hogy egy vákum cső ki volt lyukadva az meg lett csinálva sokkal jobb lett az autó jobban húz megy rendesen csak még az EPC azt írja ugyan úgy.
Olyan problémám lenne hogy vettem egy mb w 210 1999 évjáratú 220 cdi autót amikor jöttem vele haza fele két három hete elkezdett világítani a műszerfalon a jobb alsó sarokban az epc lámpa nem vettem észre semmi változást működik az autó rendesen de mivel engem idegesít voltam már két szerelőnél is és nem bírták ki olvasni a hibát azt mondják hogy nincs hiba de akkor mért világít ez lenne a kérdésem esetleg valaki járt már így és mi lehet a megoldás.
Indítás után a műszerfalon kigyullad a nagy piros töltés visszajelző. Leállítás és újraindítás után minden oké. Ezen a héten már háromszor jött elő ugyanez, nyilván a töltés előbb-utóbb bedöglik. Az alany CLS 320 CDI, de gondolom több típusnál is hasonló a töltés. Milyen generátor van ezekben? Szénkefés? Vagy milyen egyéb hiba szokott előfordulni?
Akkor bocs! Ilyen szakit, akire rábíznád, csak Szekszárdon tudok.
Az egy kicsit messze van. :-)
Közben találtam egy megbízható szakit a XVI.kerületben, a Kisfaludy utcában. Ajánlom őt a típustársaknak (pl. A170); normális áron, szakszerűen dolgozik. Az 'A' osztályú Mercik kulcsának háza ragasztott, azt kellő tapasztalat és megfelelő szerszámok nélkül nem ajánlatos szétbarmolni, mert könnyen megsérülhet az elektronika. Egyébként is, egy öreg kulcsnál nem árt megnézetni a mikrokapcsolókat is - 20 év körüli autóknál, mint az enyém, szinte biztos, hogy cserélni kell - és ellenőriztetni a forrasztásokat.
Akkor bocs! Ilyen szakit, akire rábíznád, csak Szekszárdon tudok. (Nekem az van legközelebb, de én simán kicseréltem a házat úgy, ahogy a belinkelt videón. )
Az A170 kulcsa nem ilyen, másképp kell szétszedni. Arról is van fent videó, és éppen az tart vissza a házi barkácsolástól, mert annál egy rossz (szakszerűtlen) mozdulattól megsérülhet az elektronika, és az egy hajszálnyival többe fájna, mint egy gyakorlott szakember munkadíja a tíz perces munkáért......
Tudom, gugli a barátod, de a személyes tapasztalatot többre becsülöm. Tehát:
Tud valaki olyan autókulcsost ajánlani Budapesten, aki tisztességes módon és áron átpreparálja az A170-esem viharvert távirányítós kulcsainak belső világát a két vadonatúj tokba? Bár van róla video a neten, én nem vállalkozom rá, mert kétbalkezes vagyok, és félek, hogy megsértem az elektronikát.
Ha van rá lehetőséged a hátsó futómű segédkeretét nézd meg alaposan, valami oknál fogva random helyen tud rozsdásodni. A szüleim w204-én ( kb. 90 000 km / garázsban tárolt/ rendszerint alvázmosva..stb) az egyik alsó hosszlengőkar szakadt ki, pedig csak a hegesztésen volt felületi rozsda. Belülről kifelé is rohadt, ahogy kiszerelték látszódott, hogy a felső oldalol több helyen is majdnem átlyukadt, a szinterezés tartotta egyben.Ahogy rákerestem a neten, nem egyedi a probléma w212,w204 érintett.
Senki nem mondta, hogy nem, viszont így hosszmértékben láthatja a kapott eredményt. Valahol volt is pdf-ben nekem a 211-hez felnitáblázat, de nem találom :-(
Az ET 48 miatt beljebb lesz a belső perem -külső meg picit kijjebb, mert 8.5-ös-, gyárija ET 42, 17-es felnivel. CLS-n nekem elől ET 37 van, az elfér, hátul ET30, az is elfér, 18-as, de ezek a téliek, kisebbek.
A próba mondja meg a tutit. ;-) Venni akarsz? A 18x8.5 még jó is, de az ET kérdéses.
Az lenne a kérdésem hogy MB W211 320CDI V6 2006. Lim-ra rá lehet-e tenni 18'x 8.5' es ET48-as egyszéles felni 245/40R18 gumival.Nem tudom nem-e ér bele esetleg elől vagy hátul terhelésnél a sárvédőbe.
Igazabol egy draga W211-nek tartom en is, de nagon bejon a forma ugy kivul, mint belul. Nezegettem mar nehany eve, de eddig kellett a vonohorog es az 5 ules, ugyhogy 211-et hasznaltam az utobbi 6 evben. Eredetileg csak probalni akartuk, de mind engem mind a felesegem nagyon meggyozte :-)
4 napja a lányom VW Jetta hibája révén említettem, hogy a CLS 320 CDI-vel semmi baj. Nos azóta történt. 2007-es az autó.
Tegnap még jártam vele és amikor utána álltam be a garázsba láttam a kövön egy féltenyérnyi olajfoltot. Soha nem folyt még belőle olaj.
Most 243.060 km van benne és 240.015-nél volt olajcsere, plusz az összes szűrő. A kifolyt olaj fekete színű, ebből gondolom, hogy nem lehet a friss motorolaj, bár az sincs kizárva. A motorházban ugye csak fölülről látható minden, ott patyolattiszta.
Természetesen szilveszterkor jön a baj, amikor kb. 1 hétig úgysem találok nyitva lévő szervizt.
Ennek a motornak jellemzően milyen olajproblémái szoktak lenni?
Én már másodikától dolgozok, járjak-e így vele, amíg nem lesz szerviz?
Tudtok ajánlani olyan megbízható író-olvasó OBD műszert, ami 2005-ös w203 c180 -at ismeri, és gyári szintű, vagy ahhoz nagyon közeli? Olyan kellene, ami mindent is tud :) A DS100 klón sajna nem látja az ESP-ABS-t, és most épp ESP hiba jött elő, biztos megint valami érzékelő gond... Meg szerintem a jelenlegi nem is lát pár alrendszert.
Esetleg ötlet ESP hibánál a problémára? Néha előjön, néha elmúlik, de ezt naponta akár többször is. Lehet hogy a hőmérséklettel függ össze, de nem vagyok benne biztos.
Köszi a választ esetleg azt lehet tudni hogy mennyi km után vagy hogy mitől függ mert venni szeretnék egy ilyen mercit csak el ijesztettek ezzel hogy elromlik és 800 e ft kerül a javítás.
Nem az én CLS-emről van szó, az tökéletes. A lányom VW Jettája adta meg magát Karácsonykor és persze olyankor szerviz nincs. Az enyémmel ment el a nagyit meglátogatni, én pedig kipróbáltam a Jettát. Mindenképpen valami elektromos hibája lesz, mert minden indítás után mást produkál. Van, hogy a műszerfalon minden egyszerre világít, van, hogy az automata váltón egyszerre világít az összes fokozat.
Aztán egy következő indításkor látszólag minden tökéletes.
Most a szervizek is pihennek, januárban fogjuk tudni elvinni.
Persze, csak addig engedi. Ne tudd meg, mit szivatott! :-)) Autó leállít, utána jó. Aztán kikísérleteztem, hogy 150-nél tuti letilt-német autópályán;-)-, így indultunk el a keresésben.
Akkor jófele mész. Ott kell keresgélni. Nekem 1 O gyűrű miatt tiltott az autó, intercoolerről lejövő cső, felső gyűrűje engedett át. Az alapprogik nem is látták, komoly gép kellett, mert ugye ha elektromos baja van, azt látja az autó.
2007-2009 közötti C illetve E osztàlynál az M271-es 180/200 kompresszornál előírás volt 120e km-nél a vezérműlánc csere? Nem egyértelműek az infók.A sokat sztárolt német behozottakban könyv szerint egyben nem cserélték, amiket néztem. 2xx + km-nèl!!!
Az egyik jó lenne, ha benzines lenne. M272 semmiképp nem jöhet szóba. w202 C280 , w210 E320, w211 E320 igen.
Esetleg, ha csoporton belül valaki tudna 04-05 közöttii E320 benzint az érdekelne nagyon 2004 előtti nem.
Véleményeteket kérném W205 C osztályos autó motorház tetejére az A2108800186 cikkszámú álló embléma megfelelő méretű? Gyárilag egy bepattintható embléma található az autón ezt szeretném álló emblémára cserélni!
2005-ös C osztálynál kinek mennyi idő mire bemelegszik az ülésfűtés? Nekem van hogy 10-15 perc is kell neki, többször rá kell kapcsolnom a 3-as fokozatra, mert lentebb kapcsol, pedig még nem is érezni, hogy melegedne.
Még az is lehetséges, hogy a kesztyűtartó alsó burkolata felett találsz egy kb két cigarettásdoboznyi vezérlőegységet, benne egy SIM kártyával. Ezt telefonon megcsörgetve bejelentkezik a Webasto thermal center, és ott tudod indítani a szellőzést/ állófűtést.
Köszi mindkettőtöknek, erre nem gondoltam. Elég keveset lehet találni erről még külföldi fórumokon is, mert azt hiszem, ez nem az a távirányítós vagy programozható, szokásos állófűtés. Valahol annyit olvastam, hogy egy bizonyos hőmérséklet alatt indításkor bekapcsol egy kis benzinkályha (ez kikapcsolható lenne azzal a bizonyos gombbal), hogy hamarabb meleget adjon a fűtés, de azt már nem tudom, hogy álló helyzetben is használható-e (pl. mint a REST funkció, csak félórán túl is). Vagy a gombot megnyomva, előjön valami menü a klímapanelen? Mert ezzel az egy gombbal valami on/off funkció kezelhető csak.
Tisztelt Urak, meg tudná valaki mondani, mire szolgál a képen pirossal kiemelt kapcsoló? Ez egy W215 CL55 AMG műszerfala, felette a Distronic szokásos két kapcsolója van, és csak kevés példányon látható ez. Ventilátor szimbólum van rárajzolva levegőt jelképező hullámos nyilakkal, de nem jövök rá, hová szolgálhat. A kartámasz alatti tárolóba tudtommal mindegyiknél bele van vezetve a klíma levegője, az állóhelyzeti REST a klímakonzolon van, az ülésszellőztetésé az ajtón. Hónapok óta nem bírok rájönni...
Nemrég megírtam, hogy a távirányítós kulcsomra nem reagál az ajtó nyitás-zárás, elemcsere után sem. Spéci kulcsos 25-75 ezer között vállalta volna attól függően, hogy javítani, vagy cserélni kell. Húztam-halasztottam a dolgot, és közben észrevettem, hogy a gombok nyomására felvillan a jelet sugárzó vörös fény a kulcstok elején, vagyis olyan nagy baj talán mégsem lehet. Gondoltam egyet, a kulcsot bedugtam a gyújtáskapcsolóba, félig ráadtam a gyújtást, és a gombok nyomogatására beindult az ajtóvezérlés. Halleluja!... :-)
Sziasztok. Közel 15 éve jártam ezen a forumon utoljára. Akkor örököltem egy Kombi E mercit. Akkor eldöntöttem, hogy ha belegebedek, de nekem lesz egy CLK-m Az volt az álmom. El tartott egy darabig, de a héten meg lett. :) Kérdésem csak annyi, hogy holnap hónap utolsó szombatja van. szokott még tali lenni? Lesz tali holnap? üdv.
Ez a cikk nagyon jól összefoglalja, hogy mi az az 5 dolog, amit egy közlekedési balasetnél mindenképpen meg kell tenni. Sajnos bármelyikünk kerülhet ilyen helyzetbe.
Igaz, nem találkoztam még ezzel így, de gondolom vagy megnyúlt a bowden, vagy a lenti fül megrepedt kicsit. Nem bonyolult szerkezet, kövesd le a bowdent, meglesz a hiba! ;-)
Segítséget szeretnék kérni, a 2005 évjáratú A180-as (W169) mercim hátsó üléssor üléstámlájának a nagyobb, 2/3-os részét nem tudom lehajtani, akad kb. 1 centi után a retesz oldás ellenére. Ha valaki találkozott már ilyen problémával és rájött a megoldásra és leírná, azt megköszönném.
A 2 végállást kell újra tanítani. Ha leért, és hallasz 1 halk kattanást, akkor jó. Felhúzod, gombot itt is nyomod folyamatosan, amíg megint hallod a kattanást, és már kész is. ;-)
Esélyes,hogy a szokásos váltó elektronikai probléma lesz. Kiszerelve Pesten javítják az elektronikát,ha jól emlékszem 170-200 e. Ft. közelében van plusz a ki-be szerelés,váltó olaj és szűrő.
Sziasztok. W169 szerelésében jártas (CVT témában jártas) szerelőt keresek Bp XI. ker és 60km-es körzetében. Autónk: W169 170B Automata. Fennálló probléma az autóval.: Elinduláskor közepes gáznál rángat, dadog nem igen gyorsul. Ilyenkor kicsit elengeded a gázt és jó lesz. Enyhe gyorsításkor nem annyira jellemző ez a tünet. kb 45-50km/h tempó után megszűnik ez a jelenség. Lassításkor, tötymörgéskor is megesik, hogy elkezd rángatni. Ilyenkor egy nagy fékezés és utána jó lesz. Nyilván nem hagyom, hogy rángassa. VISZONT: A váltót áttéve manual módba, mintha egy másik autó lenne tökéletesen működik minden! Pl ha elkezd rángatni lassításkor akkor átteszem Manualba és abbahagyja. Sajnos kell az Aut. mód feleségem autója.
Varta 2025-ös , azért írtam, hogy rendes mert nem az a 250ft 6db csomagban. Teszek még egy próbát a Sony-val, de ettől függetlenül kell mindenképpen még 1 kulcs, hazárdjáték 1 kulcsot tartani az autóhoz. Köszönöm az elérhetőséget.
Zsír újat raktam bele én is, előtte mértem, f@sza mindegyik. Na, nem sokáig bírta az sem. Elmentem 1 kulcsoshoz, az is rámért, halott volt mindegyik. Kicserélte azokat is, azóta jó. Már én is kezdtem aggódni. ;-)
Nem reklám, de pl a Sony jó, ha nem "replika". Próbáld vm tényleg jó minőségűre cserélni, hát ha tényleg csak annyi a baja.
Még mindig a kulcsos téma, normális elem lett berakva a kulcsba, 1 hónap alatt lemerül. Ezen kívül minden rendesen működik, nyit-zár, indul az autó. Mitől merülhet le ilyen gyorsan az elem? Úgy néz ki szükségem lenne arra az infóra hogy hol tudok kulcsot csináltatni az autóhoz. Persze ha nem titok... Köszönöm.
Ha nem tudod hideg motornál kiolvasni, úgy nehéz lesz, mert bármi lehet.
Engem az ABS tömb tréfált meg. Hibakód mentes volt minden, profi géppel is, motor, váltó kiváló, néha mégis betiltott. Elég érdekes úgy előzni, hogy közben letilt, elveszi az pówert. :-)
Azért 2 hét alatt sikerült kinyomozni, most felújításon van a tömb.;-):-) Remélem tényleg az volt!
Próbáld ott hagyni, ahol ki tudják olvasni, hogy hidegen nézzék az élő adatot!
Nem igazán lehet gépre tenni olyankor, mert csak 1-2 percig tart az egész. Utána (gondolom, ahogy bemelegszik) megszűnik a jelenség. Olyan, mintha a váltó szeretne visszaváltani, hogy gyorsítson, de valami nem engedi. Ha visszaveszem a gázt, akkor semmi probléma. Úgy vagyok vele, hogy ebben a szakaszban nem kell mondjuk előzni, várj 1 percet és kész.
CLS 320 CDI 2007-es autóm +10 fok alatti indításnál hirtelen gázadásra elkezd rángatni. Ez 1-2 perc után elmúlik. Nyáron a melegben ezt sohasem csinálja. Szerintetek hol keressem az okot?
w209 270cdi autóról lenne szó, a tünet az, hogy amíg hideg a motor eléggé remeg a kormány, meg a kasztnin is érezhető a remegés. Meleg motornál csillapodik de akkor is zavaró. Álló helyzetben gázadásra a motor megbillen kb 1-2 centit. Ha motortartó bak akkor melyiket kell cserélni, vagy mindkettőt szokták? Köszönöm.
Kis segítséget szeretnék kérni. ML Mercim van a W164 2011. gyártás. A problémám az, hogy a tetőkárpit kijött a hátsó csomagtér gumigéder alól és ott lifeg. Hiába dugom vissza a gumigéder alá, hamarosan újra kijön. Tehát nem a szövet lóg, hanem kompletten (műanyag, szivacs, kárpit) jött ki.
Van esetleg rögzítő pont a tető és a tetőkárpit között? Vagy esetleg oda van ragasztva?
Sziasztok! W211 270cdi kombi automatának hol van az oljaszint érzékelője? Illetve lehet hozzá kapni nivó pálcát? Az autó nem fűstől víz is tiszta, el nem tudom képzelni hová kéri random néha 1litert soha nem volt ilyen arra tippelek hogy az érzékelő romlott el!
Érdekes rajz amúgy, mert alul a kis kormánykerék ikon akkor sárga, ha épp eldobta az irányítást, de közben meg sipákol azért hogy fogd meg a kormányt. Ilyen állapot szerintem nincs :)
Az 1 nap az csak ez a téma volt,előtte lent volt a váltó,főtengely hátsó szimering csere miatt ami nem volt egy nagy kihívás csak némi idő,de lassan csak megoldódik minden.A szop...sok sajnos benne vannak a pakliban a legjobb tudás ellenére is.
Jó neked ,hogy egy nap alatt megoldódott. Nekem még nem sikerült, mindig van valami , szívósor, beszakadt leömlő csavar stb. Nem vagyok erőszakos ember, de bottal verném a tervezőjét, elég hosszú ideig. Grat.
Kösz.Igaz már 30 éve csinálom,de sajnos a konkrét motor ismerete nélkül nehéz.Szerintem Krőzusnak kell lennie ahhoz,hogy minden típushoz teljes mélységében tudjál hozzáállni.Aki azt mondja,hogy ő minden márkát,típust teljes mélységében ismeri az szerintem festi magát. Én nem szoktam titkolni,hogy,hogy valamivel megakadok,bár nem igazán szeretem feladni.Nálunk minden márka megfordul,sajnos nem tudunk csak egy márkára ráállni pedig sokkal egyszerűbb volna akár szerszámzat akár tudás akár műszerezettség szempontjából.Nagyon sok olyan autót megcsináltunk már ami 8-10 műhelyet bejárt és a végén nekünk sikerült,de minden nem jöhet össze nekünk sem.
Még egyszer köszönöm mindenkinek.Van aki ezt vállalja van aki meg nem meri,én nem szoktam az ilyet szégyellni a fent említett okokból.
Úgy néz ki.Össze van rakva,reggel indítás és kiderül.Egyébként lapos és beton kemény volt mindkét tömítés.Még egyszer nagyon köszönöm a segítséget Neked is és Másoknak is. Holnap referálok a fejleményekről.Elég nagy szivattyú volt közel egy napos meló.
Múltkor a távirányító tanítás a webastora nem jött össze... Azóta keresgéltem a kesztyűtartó alatt, és találtam egy sim kártyás webasto modult... most keresgélek info után... Találkoztál ilyesmivel?
Valós információ a furat,kipróbáltam,hogy középre töltöttem vizet és szépen folyt ki oldal.Nagyon úgy néz ki,hogy az olajhűtő,vagy a tömítése.Most jöttek ki a szívórtorkok
Turbó leszedve látszik az olajhűtő,viszont nem áll ott az olaj inkább csak olaj köd látszik,nagymértékű folyást ott nem sejtek.Abban igaza van a szerelődnek,hogy hátra lejt a motor csak azt nem látom,hogy hol folyik az önindító alsó csavarjára.Esetlegesen meg tudnád kérdezni erről a szerelődet,hát ha tudna mondani rá valami,hogy lehetőleg ne dolgozzak feleslegesen.
Nekem azt mondta a szerelő, hogy mindegyik V6 motor arrafelé lejt, azért ott jelenik meg az olaj. Azt is mondta, hogy tudott tipushiba, és már másfajta tömítés kell hozzá. Az enyém 2006-os, közel 200 ekm futással.
Valószínű, hogy a blokk tetején, a hengerfejek közötti hőcserélő tömítése adta meg magát a sorsnak. Nekem pár hete két napot dolgozott rajta a szerelő, mire jó lett...
Mercedes S320 2008 év,173 kw,642932 mot. Erőss olajfolyás az önindító alsó csavarjánál.Hátsó főt.szimering cserélve,olajteknő leszedve újratömítve.Ezek után beindítás után pár perccel viszonylag jól látható csepegés.Az önindítót levéve (nem kivéve,csak kifordítva látszólag minden rendben.Van-e valakinek tanácsa arra,hogy mi lehet a gond?
Esetleges tipikus hiba vagy egyéb.Mindenkinek előre is köszönöm a segítségét.
Sajna nem tudom mérni- nem sima fólia- Rohadt sok vezetősév, és érzékelő van rajta, szerintem ez a "gyerekülés érzékelős". Nem akarom agyin szurkálni, a vége meg bemegy egy beöntött dobozba. Ez az ülés alatt van, 3 vezeték megy rá- gyultás, test, és valami adat, amin vn jel, de nem tom jó-e.
Kérdezni szeretnék egy 2001-es c coupé-val kapcsolatban
Légzsák hibára panaszkodik a műszerfalon.
Lekérdezve az összes gyujtó áramkört okénak méri, viszont can hibát mond a modul és a kijelzö /visszajelző/ között - ha jól értem a beszédit a kínai fordításnak.
Köszönöm mindkettőtöknek a választ, most került bele új elem, remélem tényleg csak ennyi lesz a baja. Esetleg tudnátok ajánlani olyan helyet ahol tudok kulcsot csináltatni hozzá?
w209 270cdi 2004-es autóról lenne szó. A kulcs olyat csinál, hogy hiába nyomom a gombok bármelyikét nem csinál semmit. Kiveszem az elemeket majd visszarakom és működik rendesen pár napig. Sajnos csak ez az egy kulcs van az autóhoz nem tudok kipróbálni más kulccsal. A kérdésem az volna, hogy a kulccsal van gond, vagy az elemnél van kontakt hiba? Esetleg lemeríti valahogy az elemet?
CLA facelift-ről (2018) van szó. Az autót sérülten vásároltam, a kormány, térd légzsák nyílt. Ezek + övpatronok cserélve. Az autót gépre téve nincs hibakód, viszont "Rückhaltesystem Störung" felirat van a műszerfalon. A légzsák vezérlő száma A1179001802.
Márkaszervizben egyelőre még nem jártam, mert nincs helyben, az autó még nincs forgalomban.
Fórumokból annyit tudok, hogy a légzsákvezérlő csatlakozóját cserélték a B osztályokon, hasonló hiba miatt. Vagy elképzelhető, hogy a vezérlőt kell cserélni?
Az alany a nickem, webasto állófűtéssel szerelve. A menüből bekapcsol, működik. Van hozzá egy T80-as távirányító, ezt szeretném hozzátanítani, de nem találom a három biztosítékját, amiből az egyamperest ki kellene venni. Hálás lennék, ha valaki elárulná a helyét... köszönöm.
A regi szuro csatlakozojat levagtam es raraktam egy gumicsovet.
4 literes ATLATSZO etolajos kannat feltoltok olajjal, addig jaratom a motort, mig majdnem teljesen kiurul a kanna. Nagyon vigyazok ra, hogy levegot møg veletlenul se szivjon. Egyeduli hatrany, hogy kell segitseg, aki beinditja meg leallitja a motort. Igy nez ki a "celszerszam" :
Köszönöm....magamtól nem mertem volna beindítani levett dekni mellett. Ha jól értem , a lefolyt mennyiség mellett "kiforgatod" a wandler-ből az ott levő olaj jó részét....azután töltöd fel.
Köszönöm...hátrány , hogy ( ha szűrőt csak 1x , az első alkalommal cserélsz is , és 60%-ot tudsz leereszteni) a 3 . csere után még mindig maradt benne 5 %-nyi "piszkos " . No meg, hogy igy durván 15l-nyi friss olaj kell.
"Ezt még nem néztük" Akkor nézzétek meg! Ha behal, nem mindíg hoz hibát, de elveszi a teljesítményt. Nekem az utángyártott is sz@r volt, csak a gyárival lett jó.
Tetszik a módszer, de szamomra nem egyértelmű, hogy mennyi váltófolyadékot itatsz meg a kannábòl a szűrő helyére illesztett csövön keresztül a gépsárkannyal. Ha van kedved, leírhatnád a Te pontos metodikádat, jóval hitelelesebb, vagy mint a youtube.
nyomásszabályzó szelep ami a képen van? mert ezt nem néztük meg,azóta cseréltettem üzemanyagszivattyú-nagynyomásúszivattyút,de nem oldódott meg a probléma,nagyobb gázokat nyomok leáll.
a hibakod el power control visit workshop. most ezt dobta ki,utána olvastam elvileg a gázpedált jelenti,remélem lassan megleszz a hiba. :(
Bár én nem vagyok szaki, de úgy tudom, hogy teljes cserét csak géppel, "átöblítéssel" lehet végezni, viszont az tudtommal több olajat igényel, mint a sima csere. Én azt csinálom, hogy váltóolaj-csere után járok vele 1000-1500 km-t, és újra lecserélem.Ezt még egyszer megismételve (vagyis összesen 3x leeresztve-feltöltve) elég nagy százalékban teljesen friss olaj lesz benne.
Többször szóba került az automata váltók olajcseréje...."házi "körülmények között hogy lehet ezt a legjobban elvégezni??? Mindkét autómban ( W212 E250CDI, W203 C240) 722.5-ös (azt hiszem) váltó van , a nagyban 7-80 ezrenként cserélem az olajat az alábbiak szerint: leeresztőcsavar kinyit, olaj lejön ( max 5l -5.5 l !!! körül ) teknőt leszed, kifúj, kitöröl, szűrőt cserél, teknő/csavarok vissza, új olaj feltölt a töltőcsonkon keresztül , lassan, a "mesterpálcával" ellenőrizgetve. A baj az , hogy a gyári váltóolaj volumen 9 l......gondolom, szűk 4l körül a wandler-ben marad . Hogy lehetne azt mindig kiénekelni???
Köszi, ez a kép hasznos volt :) Mondjuk jogos, hogy normál esetben, ha már műhelybe megy az ember, az óradíjak mellett eltörpülhet az olaj ára ... Szóval aki teheti, hosszú távra tervez, cserélje! Elnézést, ha esetleg félrevezető lett volna a kommentem. Hiba lehetőség szűkítésre viszont nem feltétlenül érdemes a minimálistól többet költeni, ez mindenki mérlegelje maga.
Részemről indokolatlannak tűnt a csere, az olaj szaga, tisztasága - amennyire látszott - rendben volt. Ezzel elmászkálok még 1-2 évet (kb.30e), aztán ha marad a kocsi, lesz olajcsere mindenben.
Sajnos nem a váltót látom a szűk keresztmetszetnek, így utántöltéssel lehet hogy túléli a kocsit :/
Részemről próbálom egyensúlyban tartani a költségeket, és stabilizálni az üzemeltetést a köv. ~50e km-re. Van még bőven apróság. kicsit nyűgös a motor, mindig előjön valami hibakód. Mindenre is érzékeny ... A kasztnit is kezelni kellene kicsit. Az UFO hiba a szellőzésnél azóta sincs meg, mióta kérdeztem. Vagy hideget tol, vagy forró levegőt, nincs átmenet. Visszapillantó fűtés döglött, stb. Összességében megbízhatóan működnek a lényeges részek, de sok apróság van, és sajnos nagyon nem triviális megtalálni a hiba forrását.
Túlbonyolított rendszerek, mérnöki tervezési hibák ... Viszont a vezetési élmény kárpótolt eddig :)
A motort említve jutott eszembe, nincs véletlen valakinek a szelepfedél alatti olaj lecsapató - kartergáz kivezetőről valami képe? M271 - C180 Úgy tűnik, hogy xarul működik, és olaj is megy a levegőrendszerbe. Esetleg bárkinak tapasztalat külső olajleválasztóval amit közbe lehetne iktatni?
Nekem is lenne problémám egy Mercédes c220 W203 2.2d,, szépen indul megy is,csak nagyobb gázadásnál leálll az autó,aztán újra indítom elindul és szépen jár a motor.
ovatos kisebb gázzal megy szépen,szóval igy sem előzni nem haladni nem tudok,már rádugattam diagnostikára,azt mondták kevés az üzemanyag bár nyomás.
cseréltettem üzemanyagszivattyút,de maradt ugyanaz a hiba,nagyobb gáznál leáll,de nincs hibakód.
esetleg ha valaki járt igy vagy tudja mi lehet a hiba oka,megköszönném! :)
A manuális váltókon 2 nyílás van: egy leeresztő meg egy feltöltő. Ha az autováltón is van, akkor a feltöltőn keresztül szerintem lehetne ellőnőrízni a szintet. Nagyon fapados módszer ötlet: leereszt, megmér mennyi jött ki, visszatölt + kiegészít / olajat cserél.
Az én manuál 6-os váltómba a múltkor töltöttünk utána jó pár dl-t. Nem volt nagy meló "normális" ollós emelővel, kb. 20p volt. Egyébként csak az emelés vagy 2 óra lenne... Utántöltés után a váltó kicsit finomabb lett.
Megjegyzem elvileg élettartam olaj van a manuális váltóban is és a benzinesnek az Eaton kompresszorában. Gyakorlatban meg elég sok hiányzott mindkettőből. "Állítólag" (a km óra és előző tulaj állítja :D) 260eKm van a kocsiban... Szóval ha ez igazó, 150-200eKm fölött mindenképp megnézném. Külföldi fórumokon is szokták javasolni ittentájt.
Sziasztok valakinek már volt olyan hibája s320cdi hogy nagyobb fordulatnál az auto fel börrög mintha üresbe lenne még állok vele utána jó lesz én automata váltora gyanakszok ...másodjára csinálja ezt !
Sziasztok! Szakértelem híján tanácsot ill. észrevételt kérnék tőletek OM 656 motorral kapcsolatban. Mennyire lehet tartós, mire kell figyelni vételnél, esetleg abszolút messziről kerülendő Előre is köszönöm a válaszokat!
Az én s211-em ügyanígy nézett ki, szét fog törni szépen lassan. Szóval csere, viszont nem túl drága gyáriban sem. Ha jól látom ez is a tömítőgyűrűn túl van eltörve, nincs ott fals levegő.
Köszönöm szépen, megnézzük akkor azt is, egyébként itt egy videó róla, jelenleg ezt produkálja, de egy gázfröccs után is mikor visszaesik alapjáratra, berángat 1-2x. https://www.youtube.com/watch?v=aOfENfsJEgA
Azt gondolnám, ha szívó oldalon van, akkor a levegőszűrőt megkerülve poros levegőt szívhat be - nem szerencsés, de elég aprónak látszik a rés (még)
Ha nyomó, akkor a nagy túlnyomás miatt elég sok levegő tud(hat) távozni - nem kap elég levegőt a motor - megnő a fogyasztás + károsanyag kibocsátás az elégtelen égés miatt. De nem vagyok autószerelő, ez csak az én logikám...
Ha a motor felpörög indításkor, akkor lehet hogy valamelyik izzítógyertya a bűnös. Azt elvileg ki lehet mérni kiszerelés nélkül is.
A másik ötlet, hogy álláskor belevegősödik a gázolaj rendszered. A magasnyomású részben még ott van rendesen az üzemanyag, de indításkor a szivattyú előretolja a levegőt a kis nyomású csőből -> rángat amíg ki nem megy a motorból. Szóval a tank - magasnyomású rész között érdemes tüzetesen végigmenni mindenen (bilincsek, szűrő, stb.). Ha jól tudom, van valami szelep beépítve, ami a visszafolyást gátolja. Akár az is lehet rossz.
Van egy 2005-ös W203-asom. Van némi fűtés-hűtés anomália: Ha 18 fokra állítom, akkor folyamatosan csak hűt, egyébként ezerrel fűt, átmenet nincs. Elég kellemetlen így nyáron, mivel az AC-t is kézzel kell kapcsolgatni. Próbáltam már resetelni, műszerrel kiolvasni, de semmit nemtaláltam. Úgy tűnik, hogy a terelőlapátok jól működnek, tehát kizárólag a hideg-meleg szabályozás rossz. Amit megfigyeltem, hogy amikor a jobb oldalon ráadom a fűtést, a bal oldalon is megjelenik a meleg.
Szóval élő adat olvasásnál semmi rendellenes, amikor beindítom 2 másodpercig szépen jár majd 3 másodpercig rángat, és utána újra szépen jár, egy mentett hiba van, vagyis az sem hibának írja, csak üzenetként, hogy a részecskeszúró telitett, de még nem hozza hibának, na most akivel beszéltem eddig és tisztítatta a részecskeszúrót, ők azt mondták hogy rángatni nem rángatott, erőtlen volt, többet fogyasztott, de nem a rángatás volt a jelenség, valakinek esetleg más ötlet?
Sziasztok, van egy c200 CDI (w204 - 2148ccm) körülbelül 10 indításból 5x néhány másodpercig rángat a motor, azután kisimul, de hibakód nincs, szerintetek mi lehet a probléma?
W639 Viano automata váltó szoknyáját és a váltókar alatti borítást (amin a fokozatok kiosztása is jelölve van) hogyan lehet kicserélni? Alulról van valahol rögzítve? Köszi előre is!
Ha mint szerelővel ez volt a legnagyobb problémád, akkor szerencsés vagy. Szépen le kell mosni a kocsit és boldognak lenni. Az én tapasztalatom inkább az, ha ott kellett hagyni valahol a kocsit, utána sokszor még egy csomót kellett vele foglakozzak, hogy helyrehozzam amit elbasztak.
:D Oké, egy kicsit eltúloztam a dolgot, mert legutóbb felhúztam magam az olajos tenyér- és ujjfoltokon az ezüst fényezésen... Elmentettem a számát, és keresni fogom :)
Segítséget szeretnék kérni, Viano 2.2 w639-es check lámpa világít és indítás után kis idővel az izzítás szimbóluma is világít kb egy percig aztán az elalszik. Autóvillamossági szerelő kiolvasta a hibát, aztán kicserélte a MAP szenzort, de maradt ugyanez a jelenség. Időnként hosszú úton is nem megy a fordulat csak 2500ig és onnan erőtlen lesz a motor. Találkozott már valaki hasonlóval? Látatlanba elküldtek dpf tisztításra a szakszervizesek.
Tudnátok ajánlani jól bevált, megbízható Merci-szervizt / szakit Budapesten vagy a környékén? Aki tényleg ismeri a típusokat, és megbízhatóan dolgozik, odafigyelve, és mondjuk nem retkesen-olajosan-maszatosan adja vissza a kocsit szerelés után :( ? (Igen, nálam az fontos, mert mutatja, hogy mennyire igényes a munkájára).
Egy 209-es CLK lenne az "alany", akinek keresek. Google-ban találtam párat, de nem tudom, ki az, aki valóban ajánlott. Előre is nagyon köszönöm!
Remélem maradhat, mert az adok-veszek nagyon halott...
Sportline kockás szövet anyagot szeretnék venni újan (fekete/fehér). Hol lehet kapni ilyen anyagot? Valaki tud segíteni? Esetleg ha valakinek lenne hátsó ülése nekem, is alternatíva, ha szép az anyag. Augusztus 3.-áig kellene megoldanom. Fekete halszálka mintás szövet is érdekelne, ami ehez a variánshoz volt.
Mercedes 450 GL, kihajtható (bovdenes, nem elektromos kihajtás) vonóhorog.
A csomagtér aljában a kihajtó karon van egy piktogram, autó-lakókocsi összekötve és a lakókocsi át van húzva, mellette hogy nézzem meg a manualban.
Kerestem mindenhol, de semmilyen infó nincs róla. Én pedig pont lakókocsit szeretnék húzni. Mit/miért jelenthet a jelzés vmit erről a vontatmányról? Gondolom nincs jelentősége, hogy 2T trelert vagy 1T lakókocsit húznék vele... Köszi a segítséget!
3 éve van nálam azóta biztos nem volt szóval most a szerelőmnek már mondtam, hogy ezt mindenképp, a használati útmutató azt írja, hogy kb ha tud vezetni menjen szervízbe vele, ha nem akkor trailer...
The power steering is malfunctioning. G WARNING You will need to use more force to steer. There is a risk of an accident. X Check whether you are able to apply the extra force required. X If you are able to steer safely: carefully drive on to a qualified specialist workshop. X If you are unable to steer safely: do not drive on. Contact the nearest qualified specialist workshop
W221 2009-es 3.0 diesel , ez a hiba! előjön majd eltűnik vagy magától, vagy ha újraindítom az autót azonnal. Időnként jön elő, de mégis idegesít... Ötletek?
Gondolom,hogy ez a hátul két akkus.Menet irány szerint a jobb oldalon a nagy az indító,a bal oldalon a kisebb a komfort.Legalább is az enyém ilyen.Akku lekötés ,vagy csere után ilyesmi probléma sohasem fordult még elő.Szerintem más lesz a gond.Lehet,hogy véletlen egybeesés,de mint az előttem szóló is mondta egy diaggal egyszerübb lesz a megfejtés.
Keresek magamnak E Classe kombi 4Matic csillagost. Fl utáni 211, vagy 212. Ami kell: automata váltó, klíma, tempomat (lehetőség szerint távolságtartó), és elektromos csomagtérzárás... és ha lehet, ne fekete legyen. A motorra nincs különösebb elvárás, max 320. Köszönöm, ha valaki tud ilyenről, és nem tartja magában.
Sziasztok! Adott egy W221 Mercedes, 2009-es 3.0 diesel. Az autómba 330.000 km van, volt egy komplett motorfelújításom mert csipte az olajat, volt egy turbocserém. Motorikusan mint a gyári! Viszont van egy nem állandó hiba hanem ilyen néha előjön és eltűnik! A legnagyobb probléma pedig az, hogy kiolvasásnál nem tárolja el a memória, és mire menne hibakód olvasásra, addigra eltűnik. Power streering mailfunction. A kormányzás meg olyan lesz, hogy nincs szervó! Ez van, hogy elmúlik magától a hibára rá pár mspre. De van, hogy autó leállít újraindítom és akkor
újra működik rendesen! Van valakinek erre ötlete, hol induljunk el, mert engem bosszant azért, hogy van egy ilyen hibája.. Köszönöm! Tisztelett: Puskás Gergő
Na jó, de a tiéd már "őskövület"! ;-):-)) Az más kérdés, hogy Te még 15 év múlva is "pávázol" vele, míg ezek a modern sz@rok már a zúzdában lesznek. :-)
Igen, 1-es a motorolaj, a másikat nem tudom. :-))))
Ha finoman kiszeded azt a piros kupakot, akkor vissza is tudod tenni a váltónál. A mesterpálca hosszabb, ne hagyd benne!
Motornál meg simán csak kicseréled a kupakot a nívópálcára.
Motorkód szerint tudsz pálcát rendelni, nem a világ pénze, és onnantól Te tudod ellenőrizni, nem kell agyalni, hogy most mi van, kell v nem kell ráönteni.
Amúgy menjenek a p.csába, hogy ilyenen spórolnak, ez nem 1 dísz kiegészítő!
229.51 vagy 229.52 kell bele 5W30, vagy 0W30, márkát meg válassz egyéni szimpátiád szerint. (Sokak szerint a Castrol kerülendő, mert tőlünk keletre nagyon ráálltak a hamisításra...)
cserébe annyira rendes cég, hogy a honlapon van fent táblázat, hogy mely olajak felelnek meg a minősítésnek, én ebből nézem ki a tutit. lehet válogatni lesz benne 50+ olaj.
Tegnap este kerestem, de nem találtam. Azt még megpróbálom hogy leveszem a műanyag burkolatot, lehet el van rejtve alá?
Értelemszerűen tesco meg hasonló szemetet nem öntök bele 😃 Csakis a gyári specifikációnak megfelelő olajat. Érdekes hogy a kezelési könyv nem ad meg viszkozitást, csak MB számot. De a szervizkönyv alapján 5W30 ment eddig bele.
Kb egy hete tulajdonosa lettem egy 2019-es C220 T modellnek.
Mentem már vele kb. 2500 km-t, mindene tökéletesen működik, elégedett vagyok vele.
162k km van benne, az utolsó szerviz decemberben történt 159k km-nél.
Kérdés: olajszintet ellenőrizni csak menüből lehet? Ott nekem zöldet mutat de közelebb van a minhez mint a maxhoz. Kell rá tölteni? Milyen olaj kell bele?
Régebben tettem be képeket, hogy mi jött le pl váltóból, kézi váltóból, difiből. A motor a legkényesebb, ezt tudomásul kell venni, v ha nem, akkor fizetni kell. :-)
Hát ja, a rönyó anno ebbe pont beleszaladt. Én is láttam olyan tháliát, aminek beállt a motorja, többe került a generál, mint amennyit ért az autó! Hab a tortán, hogy szegények hitelre vették a gépsárkányt.....Nagyon beszopták, pedig csak az előző tulaj a gyári olajcserét tartotta be.
Mielőtt bekóstolna vm "fotelhuszár", felőlem úgy cserél olajat mindenki-akárki, ahogy akar, nekem tök mind1! ;-) :-))
Régen szerintem az alap olajok jobbak voltak, bár kétségtelen, hogy a kémia a csodákra képes.
Volt egy már sajnos nem élő osztrák Mercedes szervízes barátunk, ő mindig azt mondta faternak, olaj Dieselnél 8ezer, benzin 10ezer km után csere.
Nem tudtam én sem megmagyarázni a rokonoknak hogy a "sza.os" Renaultban ne 25 ezrenként cseréljen olajat.Teljesen tanácstalan volt, mitől lett hajtókar csapágyas 170ezer km után az 1.5dci. (Ami egyébként nem egy rossz motor!)
Egyébként a vízbázisú festékekről is ugyanez az álláspontom, amit a végén leírtál! ;)
Ha beleéléssel magyarázom, hogy milyen jót tesz neked, ha kavicsot -üsse kavicsot-, eszel, elhiszed? ;-) :-)))
A régebbi motoroknak is az olajcsere periódus volt a "varázsszó", az újaknak meg pláne! Anno havonta-7000km-cseréltem olajat, ezt már durván kitoltam 10000-re. ;-):-) Annyit fejlődött a kémia. A 20000, meg a 25-30000 felejtős, de mindíg vannak okosabbak. ;-) Igaz, azt már nem látjuk, amikor sírdogál, ha csapágyas lesz a motor. :-))
Ja! Meg ilyenkor jön az indokolatlan környezet szennyezés-a rövidebb csere miatt-, de ha beáll a motor, azt jön a milliós számla, az nem "szennyezés" valóban. ;-)
Om 602/603 turbo Diesel motorokkal tényleg szoktak komoly gondok előfordulni? PL csapágykár valós 300 ezer környékén, meg hasonló szinte hihetetlen bajok?
(Ma hallottam valakitől, nem igazán akarom elhinni) 605/606 is csak szívóban jó, mert ugyanez érinti? Én ezt nem így tudtam, pont hogy ezek golyóálló motorok nem?
Igazából semmit de most meg szerintem megadta a turbo magát meg puffogot is kéken füstöl!!! Az olaj meg nem fogy belőle vagy is csak 3 ezret mentem olaj csere óta ....
Legyen nyitva az összes zár, nem az ajtó, csak a zárak. Nyomd egyszerre a nyitó és a záró gombot is, addig, amíg a távirányítón nem villog sűrűn a piros led.
Ha abbahagyta a villogást, zárd be a távirányítóval, majd nyisd ki! Elvileg működnie kell. ;-)
W204 200cdi hiba múlt csütörtökön megoldódott. Elektromos kormányzár halt meg! Kormányoszlop ki, zár lever, okos modul a helyére, még a hangot is imitalja.
Csak ha valaki a jövőben hasonlóan járna.
Jelenség: kulcs bedug, kormányzár motor nem old ki, nincs a jellegzetes hang. Km óra állás van, világít, izzítás, gyújtás nem lesz. Váltót P-ből nem lehet kivenni.
Gyakorlatilag a kulcsot beolvassa alap állásban, de mivel a kormányzár nem old ki, hiába fordítjuk tovább a kulcsot, úgy kezeli, mintha 0 állásban lenne beduga.
Van egy 4x4-es platós Sprinter 313 CDI-m, a hátsó híd difizáras, de sajnos olyan hangja van, mint a régi faros Ikarusnak. Tudna valaki segíteni,hogy eltűnjön ez a hang? Eddig akikkel beszéltem, megpróbáltak meggyőzni, hogy a Sprintereknek mind ilyen hangjuk van, de ezt nem hiszem el. Nagyon megköszönném, ha egy hozzáértő szaki tudna nekem segíteni.
miért mondana ellent? Én azt mondom, hogy ha és amennyiben nem állítanak meg, akkor biztosan nins büntetőpont, mert nem tisztázott hogy ki vezetett.
Helyszíni bírságnál most nem tudom mi a menetrend hogy van-e bármiféle lehetőség mérlegelésre, de ha van akkor éppen lehet hogy nem kapsz. Viszont közigazgatási eljárásban biztos hogy nem kapsz.
Ennek némileg ellentmond, hogy a dupla záróvonal átlépésekor kiszabott helyszini 30 ezres büntetésnél az okmányokból egyértelműem kiderült, hogy én, a tulajdonos vezettem a kocsit, ennek ellenére nem közölték velem, hogy büntetőpontot is kapok.
Egyik sem. Mivel a közigazgatási bírságot a tulajdonos kapja, így büntetőpont nem jár mellé, mert nem tisztázott a vezető kiléte. Amennyiben a tulajdonos úgy gondolja hogy nem ő vezetett, és meg is akarja nevezni az illetőt, megteheti, nyilván bizonyítva is a tényállást, innentől kezdve már szabálysértési eljárás, és ott már jár a büntetőpont. UGyanez a helyzet ha nem csak mérnek, de meg is állítanak, akkor is jár. De akkor a büntetési tételek is mások, egy olyan túllépésért ami egyébként közigazgatási bírságként mittudomén 150k, azért helyben elkapva azonnal ugrik a jogsi.
Após 2008-as C 200cdi-je (204) reggel jött ment, délután nem indult el, kinyílik a kocsi, kulcs berak, km állást kiírja, de semmi. Nem is indít, akku fesz 12,4V. Holnap megyek, ránézek diaggal. Volt valaki hasonló problémával?
(W210-esnél jött egy ilyen kulcs probléma 380ezer környékén, de ebben elvileg fele annyi sincs)
tavaly Húsvétkor beleszaladtam egy trafiba és jött a 30 ezres csekk.
De úgy látszik azt nem pontozzák.
De bizony pontozzák, a 30 ezres sebességtúllépésért 4 büntetőpont jár, aminek három év az elévülése.
Valami nem stimmel ezzel a rendszerrel. Egyrészt akár a helyszini bírságkor, akár a később kiküldött határozatban közölni kell a delikvenssel, hogy az elkövetett szabálysértésért hány büntetőpontot kapott. Velem sem a helyszini bírságkor (dupla záróvonal átlépése), sem egy későbbi szabálysértéskor (sebesség túllépés) nem közölték a büntetőpontok számát.
Két eset lehetséges: vagy az, hogy kisebb szabálysértéseknél nem szarakodnak a büntetőponttal, vagy megbízhatatlan az online lekérdezési rendszer.
Sziasztok! Tudtok ajánlani jó szervízt Pest megyében, ahol a gyári szervíz felesleges "extraszolgáltatásai" és pénzlehúzásai mellőzve vannak, de legalább ugyanolyan szintű munkát végeznek? Tehát egy Merci-re szakosodott minőségi magánszervíz után kutatnék, ahol töviről hegyire ismerik minden csavarját(márkaszervízben jobbára csak gyorstalpalós majmok vannak, fogalmuk sincs hasznos trükkökről). VW/Audi és Ford vonalon kiépült már a kapcsolatom, de Mercibe most ültem először, és nem akarnék minden apróbb dologgal 3 talicska pénzt rátolni; 2vel beérném. Vagy felőlem lehet 3 is, csak tudjam mit kapok cserébe. :)
Egy 2016-os CLS220d-vel egyébként az öröm tárgya. :) Van másnak is itt?
ui: Egyébként a Budaörsi Hovány nagyon jó hely. Igaz csak olajcsere "A" service volt, és borsos áron volt, de az a közeg, ügyfélkiszolgálás csillagos 5ös volt amit kaptam. Egy Pappas...ami hasonlóan drága említésre sem méltó. Tehát ha márkaszervíz, akkor a Hovány szerintem jó (aztán lehet komoly dolgokban elvérzik maga a szervizelés)
A vonóhorog aljzatba nem megy minden hová áram .Az utánfutón bal oldalt nincs semmim a futó rendben van átnéztük másik kocsin működik
Köszönöm
/előzőleg olvastam hogy hogy nyilik az infrás kulcs -én kulcsosnál tanultam- kihúzod a fém nyelvet és ahonnan kijött mellette van 1 másik lyuk oda visszatolod és ledobja a hátulját feszegetés nélkül /
Csak egy ötlet, nekem akkor nem nyitott a központi zár, amikor a nagy akksim halódott. (W204). A motort pöccre indította, nem is gondoltam, hogy az lesz a baj. Ha döglődik az akksi elkezdi lekapcsolni a komfort dolgokat. (Rádió, közp. zár). Akkuteszterrel célszerű rámérni, az enyém 35% volt. :-)
Segítséget kérek a következő problemára ,,Mercedes w210 1998 e 240 ,ritkán használt ,ezért bikázni kellett, ,utána a központizár nem nyit nem zár a kulcsra, csomagtartót nem nyitja és a tanksapkát sem ,a kulcs jó, ad jelet, a motort indítja , a belső központi gombra is reagál ,tehát a kompresszor is jó , a biztosítékokat ellenőriztem ,,minden javaslatot szívesen fogadnék
Lepucoltam és kapcsolhatómágnessel rátettem az indikátor órát. Nálam sosem volt cserélve a csapágy. Az autóban, úgylátom valós 260ekm van benne így a csapágyban is.
Tud valaki tanácsot adni miért nem működik a parkolássegítőm? A diag. kimutatta az egyik érzékelő hibáját, szervizben alvázszám szerint megrendeltem, kicseréltem, de most is csak 2 piros LED ég és rövid sípoló hangot ad. (B180 W245)
1,5 éve vettem egy 2005-ös s203-at. Gyári lemezfelnin volt 4 kopott kínai téligumi az alufelnin meg páréves dunlop. Azt vettem észre az első 140-es tempónál,hogy úgy ráz az autó,hogy mindjárt kiesek belőle. Nem úgy mint amikor centírozatlan a kerék vagy szálszakadt az abroncs, hanem mintha ,nem kerek lenne az abroncs hanem elipszis. Elősször csak halk dübögés majd a sebesség növelésével a dübögéshez erős vibráció is csatlakozik.
-Feltettem a téliszettet sokat javult a helyzet.
-nyárigumi leszed, látszik,hogy a belsőoldalán mind szét van repedve, ezért kapott úl kléber abroncsokat.
-sokkal jobb let de 140 körül ez is elkezdett dübögni 160-nál rázni
-elmentem másik gumishoz .hogy nézzen rá a centírozásra, meg adjon tanácsot,volt baj bőven az előző gumis munkájával,újra centírozták.
-Az eredmény ,hogy jó 25kmórával feljebb tolódott ez a probléma.Azt gondoltam,hogy így megfelel,ílyen sz@r a gumi.
-Közben vettem új téligumikat, én marha klébert az is ugyan ez.
-Abroncsnyomás,hőmérséklet,terhelés fügvényében változik a dübögés/rázás elkezdésének sebessége mind két szettnél.
-Sem a klasszikus kormánykerék oldalirányú rázása,vibrálása nem jelentkezik,se nem húz félre stb...
-felnik meglettek nézve szépen futnak,le is festetettem őket.
Az autó minden futómű eleme tökéletes,be van állítva,kerékagyak nem ütnek többet semmilyen irányban a megengedett 0.02mm-nél,kardánkeresztek nem lógnak/szorulnak,nincsenek berágva,harditárcsák szépek egészségesek.
Van e hasonló tapasztalata valakinek? Mi lehet még a probléma ha nem az abroncsok? Létezik e hogy ilyen vacak legyen normálisnak mondható márka 8 abroncsa is? Vagy mi az isten nyila van?
Helló tudnátok segíteni mercedes W212 e 200 cdi2013 évjárat.a klimahütőt menyire nehéz kicserélni?sok mindent le kell bontani.köszönöm a válaszokat űdv Lajos
Dobtam bele azért új elemet, bár mérve 3V fölött volt még mindig egy kicsivel, viszont így valóban stabilabban működik (azért még egy kicsit hurcolászom vele a tartalékot, az előző gazdájánál beázhatott szerintem, jó volna majd szétkapni valamikor, az a biztos)
Ha nehezen nyit, akkor elemcsere. Pár tized volt csökkenés már számít.
Szétszedhető roncsolás nélkül, ha kiszeded az elemtartót, benézel a házba, ha jó emlékszem 2 kis pöcök van, azt kell benyomni, hogy kijöjjön a "bele". :-)
Itt nincs bicska, az az ajtó nyitó mechanikus kulcs. ;-) Nem kéne ott rozsdának lennie, ez érdekes. Lehet, hogy megáztatták régebben?
Talán programozni kellene a tartalék kulcsodat rendesen. Tudok 1 pécsi számot, aki profin megoldja a gondodat, de nem tudom, Te merre laksz.
(Amúgy Pesten is vannak kulcsspecialisták, keress rá!)
Abban sajnos van. Nem a világ pénze, vidd oda, ahol van gépük hozzá, cseréljék ki ők a csöveket. Én akkor már mind a négyet cseréltetném, azt le van a gond róla pár évre. ;-)
Sziasztok! E w211ben leszeretném cserélni a 2 első gumi fékcsövet sbc miatt tartok tőle picit, meglehet csinálni vagy kell hozzá komputer sbc kikapcsoláshoz?
Még egy kérdés. Ugyanebbe a CLS 320 CDI-be hogyan keressek 2 db hátsó rugót.
Ugyanis mindkettő el volt törve, a szervízben betettek két újat, amit gyári szám szerint rendeltek, de ez
5 centivel megemeli a hátulját. Megnéztem az alkatrész kereskedések oldalait, de legalább 10 féle rugót árulnak ehhez a típushoz. A rugó levágásától pedig eltanácsoltak. A régi törött rugó pedig nincs meg, hogy valami jelet keressek rajta.
CLS 320 CDI 2007-es kiadású autóban mikor illik váltóolajat cserélni? Most 237.500 km van benne. 203.000 kilométerrel került hozzám, de mivel Franciaországból jött, nem ismert az előélete, nem tudni, hogy volt-e valaha váltóolaj cseréje. Egyébként a váltóolaj szintet és a színét hol lehet megnézni?
Előjött a hiba: ismét nincs féklámpám úgy 10 fékezés után. Ma reggel nem volt fékezés után sem műszerfali világító hiba lámpa viszont nem állt le a motor pedig már ki is vettem az indító kulcsot! ráléptem a fékre és leállt a motor. Összefügghet a két hiba vagy véletlen?
Páran betámadtadtak már itt is, mert már vagy 15 éve teszek a go-ba 2T-t. (Nem csak én töltök bele, de ez most mellékes.);-)
1 tankolásba kb 2dl. Keni az injektorokat, ez bizonyított tény. Hogy ki mit gondol, leszól, beszól ebben a kérdésben negatívan, azt én ugye magasról ........ .:-))
Amikor Bosch szervízben is helyeslik-mert azért ők már láttak "pár" injektort-, számomra nem kérdés, hogy használ.
w203 220CDI-ben bevizsgáltattam az injektorokat, és a gyári értékeket tudták, több mint 300000km után is. Nekem ez jó hír volt. Akkor mondtam a mesternek, hogy öntök bele ilyen olajat, ő mondta, hogy tuti azért maradtak ilyen jó állapotban.
Mindenki eldöntheti, hogy mit csinál, ez "csak" 1 tapasztal megosztás volt. ;-)
Köszi. Igen én voltam a béna,hogy nem írtam mennyi km van az olajban. sorry. Nem tudni mi a baja.Elméletileg kedden szét lesz szedve.Csinálok képet a mociról. :D
Injektor sajna gyorsan tönkre mehet.Gyári Bosch injektor a Vivarómban 60.000km nél megdöglött. Ismerősöm bringájába 175.000km van és ott is kilukadtak a dugattyúk.
Olyan problémába ütköztem, hogy a W169-hez járó kulcsokba kicsit belebonyolódtam.
A képen az alsó van napi használatban, illetve zárni jól zár, indítani jól indít, de több és/vagy határozottabb nyomásra nyit csak. Ezt pár napja kezdte el művelni, a bicskát kihúzva kicsit rozsdásnak tűnik, az elemtartó fedelet leszedve szintén a műanyagon látszik az infra felöli oldalon némi rozsda, beljebb viszont nem jutok, a neten elég hosszasan bogarásztam, ez a kulcs egyáltalán szétszedhető rombolás nélkül?
Illetve a képen a felső a tartalék (számok sem egyeznek, de előéletet nem tudok, hogy ez a szett így hogy áll), könnyen nyit, könnyen zár, viszont a gyújtáskapcsoló nem barátkozik vele egyáltalán, betolva nem történik semmi, elfordítani természetesen nem lehet, régen lemerült már benne az elem, azt mondták, ezeket már kicseréltem benne (és naná, hogy ennek egyszerűen kihúzható a bele).
Na igen, a kolléga pont erre a kényes kérdésre nem reagált, nyilván nem véletlenül. Bármibe lefogadom, hogy ezer éve nem cserélt olajat a motorban, az meg szépen szarrá ment, ahogy illik. Ha tévednék, sorry vagyok.....
A garantált 235-nél nem kéne hogy kilyukadjanak a dugók. Itt vm nagyon nem stimmel.
A hőcserélő tömítésnek meg semmi köze a lyukadáshoz.
Ez 1 jó motor, az olajcserére kényes, ezért nem értem az egészet. Én 10000-ként cserélek olajat a 320-ban, meg a 350CDI-ben is. Injektor gyanús a dolog, akkor lyukadhat ki a dugó, de 235-nél???
Kíváncsi vagyok, mi okozta neked ezt a nem kis gondot.
2008-as W211-ben szerettem volna navigációt frissíteni a COMAND NTG 2.5-ös fejegységben. Sajnos az utolsó DVD 2019-es, ami nem tűnt igazán aktuálisnak 240 EUR ár ellenében.
Mivel kedvelem a kihívásokat, még tavaly (nagyobb elvárások nélkül) beszereztem egy kínai Androidos fejegységet (vám, áfa, minden), de nem szereltem be, mert nem tudtam működésre bírni. Szomorkodtam, bosszankodtam.
Mostanra jutottam el oda, hogy bár ráfizettem, újra próbálkozom, és nemrég megérkezett az újabb fejegység és a tartozékok, immár Android 11 oprendszerrel, 8GB+128GB RAM, wireless CarPlay, stb., a részletek, képek ezen a linken megtekinthetők:
Beszerelés előtt igyekeztem információt gyűjteni, és szomorúan jöttem rá, hogy az előzőnek sincs semmi baja, én voltam totál béna, és az új infók alapján gond nélkül beépítettem az előző készüléket, hozzá dashcam-ot, TPMS-t, OBD2-t, stb. A SIM kártyás internet, vezetékes CarPlay működik, Android Auto-t nem próbáltam.
Azóta több ezer km-t megtettem itthon és külföldön, és igencsak élvezem a multimédiás szolgáltatásokat, benne zene, videó, az online navit, a kormányról kezelhetőséget, meg úgy mindent.
Viszont a vadonatúj készülék így feleslegessé vált - beszerelés nélkül kipróbáltam, minden működik - így eladósorba kerül, a tartozék USB-s TPMS guminyomás figyelő rendszerrel (4 belső érzékelős) együtt, szívem szerint a nettó vételárért, 117.000 forintért.
Az 1 év garancia természetesen él.
Csak jelzem, hogy a neten szép számban találhatók hasonló kinézetű fejegységek, ám mind régebbi Android rendszerű, kisebb memóriájú, ami garantáltan csigalassú működést jelent, és szinte semmi se telepíthető rá.
Ehhez USB-n keresztül bármilyen más eszköz, pl. kamera, pendrive, hordozható SSD/HDD csatlakoztatható (kipróbáltam), HD videó lejátszás megy menet közben is (nem szép dolog).
Beépítésben is szívesen adok tanácsot, telefonon, személyesen.
Jó 5let! Mind a két csatlakozó 2-2 végét csekkolom oly módom, hogy a kábelbe beleszúrok egy gombostűt és kimérem a gombostű és a csati vége között, ha a 4 közül egyikben szakadást mérek megvan a hiba oka, ha nem, jön a további szívás!
Mindenképp gyárit,nem egy horror ár. Én kb. két hónapot szoptam egy mercivel ugyanilyen hibával,csak az random dobálta be a hibát.Volt,hogy két km.után,volt,hogy elment száz km-et is ,hogy előjöjjön. Gyári kapcsolót is tettem bele,mire rájöttem,hogy maga a csatlakozó ami a kapcsolóra ment annak az egyik lába a préselésnél csalt.Leforrasztottam (amit nem volna szabad volna) és már több mint egy éve gondtalanul működik.
Próbáld meg ellenállással lesöntölni 570 ohmra (reciprok érték a kiszámoláskor,bár gondolom tudod.) és meglátod,hogy lesz-e változás.Szerintem nem.Valami más lesz a gond
Kiszereltem kapcsolót és kimértem, hibátlan mindkét oldal, felváltva bont és zár a két oldala. Diag volt, de vennem kell merci specifikus kütyút, mert fiamé Alfához jó, de mercihez 0 hibát hoz. Milyet javasoltok venni?
SLK R170 2003 évjárat, nincs féklámpa. BAS/ESP világít. Járómotornál kormányt tekergetve BAS/ESP elalszik első fékezésig. Izzók jók, biztosíték jó, féklámpa kapcsoló jó, kiszedtem egy bontó és egy záró kapcsolat van felváltva. Azért az elég durva, hogy ESP hibánál nincs féklámpa sem! Mi lehet a hiba oka? Köszönöm.
190 2.5d nél végleg megszűnt a fordulatszámmérő mutatni. Pár hete még minden második harmadik indításkor működött,mostanra semmi. A váltó harangban levő jeladón 730ohmot mérek,egy pici fémet oda vonzott de nem lett jó a tisztítástól,ma olvastam hogy állítólag a jó jeladónak 572ohm nak kell lennie. Ez igaz e,lehet e emiatt hogy nem működik a műszer? Köszönöm!
ABS működik? Én megpróbálnám talán Stardiaggal kiolvasni mert valahol az ESP/ABS környékén csatlakozó érintkezési, valamelyik kábel, vagy féklámpa kapcsoló hibája okozhat ilyet amit Stardiaggal könnyebb azonosítani. Az ABS kocka meghibásodása ami szintén előfordul és a tünetek hasonlóak az nem a legkellemesebb esetek közé tartozik. Évekkel ezelőtt nekem is volt ugyanilyen gondom és az ABS elektronika felújítása után nem tünt el azonnal de a sok cserélgetés madzagok huzogatása után viszont már nem jött elő újra.
Köszönöm a választ; az EGR kábé egy éve volt cserélve, a környezete kitisztítva, igy marad a turbó. Valóban, visszagondolva arra, amikor egy megrepedt gumicső miatt nem működött a turbó töltés, hasonlóképpen viselkedett az autó, azzal súlyosbítva, hogy 100 km/óra fölé egyáltalán nem tudott menni. Ezek szerint valószínűsíthető, hogy most ugyan működik a rendszer, csak az elöregedés miatt csökkenő hatásfokkal.
Én nekem két tippem lenne ahol a hibát keseni érdemes, az AGR kipufogógáz visszavezetésnél (lerakódás) a második lehetséges ok a turbó körül keresendő.
2001-es kiadású, rendszeresen karbantartott A170 CDI, 260 ezer kilométerrel, tíz éve van nálam. Mivel leginkább városban használom, hetenként legalább egyszer megjáratom az M3-as autópályán oda-vissza kb. 70 kilométert. Jól megy, normálisan fogyaszt, kb 80 km/óráig fürgének mondható, de az utóbbi időben efölött érezhetően lomhább lett, különösen emelkedőn. Mire gyanakodjak, mi öregedhetett meg, ami ezt okozhatja?
Nekem egy olyan problémám lenne mercedes-benz sprinter 2014-es menet közben kivilágitott az összes vezeséti segédlet kontrolfényei a műszerfalon (ABS, ESP, kipörgésgátló, narancsárga háromszög felkiáltójelle)
Rátettem a diagnosztikát két hibakód P0500 sebességszenzor, és a másik U0121 komunikációs hiba az ESP modultól. Az autóba van tachograf olvasó mert 3,5t feletti.
Az autó megyen egyedül a kontrolfényeken kivül a müszerfalon a km-óra nem mutat de viszont közepen a digitális részén a megtett kilómétert pedig mutatja és közepen a tachograf olvasóban is számolja a km-t és azt is hogy mennyivel megyen az autó.
Esetleg hibalehetőség? Mert jelenleg tanácstalan vagyok. Hogy hol keressem a hibát.
Mert hibakód törlés után, beinditom az autót minden rendbe van minden kialszik ahogy elindulok ujból kivillanak az emlitet kontrolfények, viszont a kibakód nem jön vissza.
Átnéztem az összes keréknél az érzékelőket, a kardánykivezetésnél a váltó hátulján is van egy fordulatérzékelő az is müködik.
Tanácstalan vagyok. Lehet az hogy a müszerfalban van a hiba?
94-es C250 szívó D-be kellene TÚLFESZÜLTSÉG relé. Merci boltban elég húzós árat mondtak a gyári újra.45e. Tudtok esetleg valami után gyártottat ajánalni? (Automata a kocsi, ha számít)
Nagy nehezen kijött a helyéről. Simán kiemelni nem lehet, ferdén kellett "kigombolni".
A rövidebb akkut nem tudom lefogatni evvel a lemezzel. Az akku tálcán sincs nyoma plusz 2 menetes furatnak, hogy a rövidebb akku is passzoljon. Van esetleg másik lemez, amivel a rövidebb akkut is le lehet fogatni?
Ezt a 95Ah akkut egy barátomtól kaptam. Nem merciben volt, de bele tudtam tenni. Nem emlékszem már rá, hogy mekkora volt előtte a gyári.
Interneten a keresőkben a tipus alapján 90%-ban a 74-75 Ah akkuk szerepelnek. Garázsban áll (sokat) és télen ritkán használjuk, ezért szerintem a 74 Ah is megteszi.
Délelőtt lemegyek a garázsba és megpróbálom kiemelni a szűk helyéről a döglött akksit és megnézem a lefogatást. Tegnap a helyén nem sokat láttam, de mintha a hosszú végén lett volna a rögzitő csavar? Ezért volt a kérdésem.
C219-be megoldható a video AUX? Van benne TV funkció, de ugye nem tudja fogni az itteni adást. Viszont ha belépek a video menübe, ott van AUX 1, AUX 2 funkció.