Szia, ha em muszáj ne szedd le. Ha mégis akkor széles élű hidegvágóval nyitott utastéri ajtó felől a pici visszaperemezett élnél kocogtatva le lehet sérülésmentesen szedni. Ha kézzel feszegeted, akkor könnyen elgörbül, megrogyik. Óvatosan!
Tetődíszlecet szeretném leszedni kíméletesen, hogy ne sérüljön, mert rozsdás már alatta a lemez. A kijavítás és festés után pedig visszarakni. Valami tipp, vagy célszerszám? Valaki csinált már ilyet?
Szia. Remélem sikerrel jártok és jó kezekbe kerül. Szerintem itt nem nagyon széles már a vevőkör...Nagy levegővétel kell manapság egy tisztességes karosszéria felújításhoz. András
"Sziasztok! Nagypapám Első tulajdonosa 1982.09.14 én hozta el boldogan, de úgy néz ki nem fogja már használni ami mindenkinek talán jobb így és hát én érdeklődnék ki mit mond rá...valaki érezné, hogy megmenti és ha igen mennyiért79e km, műszaki 10.31ig, persze foglalkozós karosszéria Köszönöm. Sziasztok."
Apukám első autója volt egy 1310-es, 1983-as kiadású Dacia. Sok emlék köti őt is és minket, a fiait is hozzá.
Most, a születésnapjára szeretném meglepni újra ezzel az élménnyel.
Ezért keresek egy “bátor” önként jelentkezőt, aki elhozná Pest megyébe a szép kocsiját, és megengedné apukámnak, hogy egy kicsit vezesse, nézegesse, stb. Természetesen nem ingyen!
Ha esetleg lenne erre jelentkező, kérem írjon itt, felveszem a kapcsolatot vele!
Üdvözletem! Tisztelt Csoporttagok! Szükségem lenne egy műszer keretre ami műanyagból van és az olajnyomásmérő óra és a vízhőmérő van benne ha jól emlékszem. Ha valaki tudna segíteni megköszönöm.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"A Dacia / Renault egyik legnépszerűbb motorja ez az 1.5 DCI, amely generációit 2002-től 2019-ig szerelték Renault mellett Dacia és Nissan modelljeibe. Chiptuning ezen az 1.5DCI-n az egyik specialitásunk, ismerve a motor hiányosságait, típushibáit, és az évek alatt változó motorvezérlő rendszereit, beállításait. Így motoroptimalizálásunk biztonságos keretben, mégis kiváló erőt garantálva készítjük, kérésedre akár javuló fogyasztás mellett.
Annyira nem is egyszerű feladat ezek tuningja, mivel változatos hardver összeállításokban, és Delphi, Bosch és Siemens / Continental motorvezérlőkkel is érkeztek. Alrendszerek: DCM1.2, DCM3.4, DDCR, EDC17C42, EDC17C84, MD1CS006, SID301, SID305, SID307, SID310. Ezek mindegyikének beható ismerete mellett szükségesek a hozzájuk tartozó gyári szintű programozó interfészek, modulok... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Üdvözlet, lenne eladó 4db acélfelni Dacia 1310 1989-es évjáratú autóról, a felniken 99%-os nem repedezett, de 2013-as gyártású Kormorán 155/80 R13-as nyári gumik vannak, illetve van egy gyári pótkerék ami sosem volt használva, 1989-es évjáratú és van hozzá a gyári ponyvája is, ezek is eladóak.Képeket később megpróbálok feltölteni.Telefonon érdeklődjön ha érdekli valami.Budapest XXII. kerületben van.06205582082.
Köszönöm. Nyugodtan megveheted nekem körülményes lenne elhozatnom. Remélem kapok egy jó állapotú motort tartaléknak. Azóta összeraktam a repedt motorblokkot hogy majd ha fiamat érdekli motor működés és szerelés akkor majd legyen min szrelgetnie.
Dacia 1310 1984.05.29.-én Magyarországon forgalomba helyezett kilométer óra állása 57500.-km. Az autónak gyakorlatilag mindvégig 1-tulajdonosa volt akinek az örökségéből származik. Rendezett magyar okmányokkal és 2021.08.14-éig érvényes műszaki vizsgával rendelkezik. Az autó első pillanattól garázsban állt és ujj korától üléshuzat van rajta,illetve műanyag dobbetéteket szereltek rá,semmilyen jelentősebb hegeszteni való nincs rajta kb 20-évvel ezelőtt a kritikus helyeken ki lett lakatolva,Viszont a külsején jelentős esztétikai beavatkozások láthatók, mivel idős tulajdonosa minden apróbb sérülést karcolást, meghúzást, ecsettel javított ki. Az autó teljesen üzemképes ,napi használtra is alkalmas,bár én inkább hobbi autónak ajánlanám. Az autó tulajdonosától eladó! Érdeklődést privátba kérném!
Üdv! Ha jól tudom az 1310 az 1.4 motorblokkos. Ha érdekel tudok 1 üres blokkot Budapesten 3500 forintért, én szeretném megvenni de nekem nem létszükséglet lemondok róla ha neked kell de nem gondolom hogy romániában nincs dácia motor vagy üres blokk. Ha érdekel jelezd adok elérhetőségét az eladónak.
82-es 1310 Dacia motor. Előéletéröl annyit tudok hogy egy Dacia alkatrész üzletes idős emberé volt. Most tavasszal gondoltam beinditom. Le volt eresztve a hűtőfolyadék így visszatöltöttem. Légtenites után beinditottam rövid járás után tapasztaltam hogy üres a tagúlasi tartály. Megallitottam és rövid időn belül hűtő alján volt a víz. Most megpucolva darabokban áll a motor. Hamarosan egy tartalék motor kerül bele.