Gyanakodtunk erre is, csak furának tartom, igaz ettől független igazad lehet. Amit találtam még a bal hátsó féklámpa izzó éritkezője fel volt égve, mert nem érintkezett rendesen, de szerintem ehez annak semmi köze.
Megy még az agyalás, aztán ha más ötlet nincs visszavisszük az akksit.
Szomszédomnak akadt egy kis problémája és mivel mi feladtuk a hiba keresést ezért fordulok hozzátok.
Az autó egy 4.2 dízel ML Mercedes, pár hónapja kezdett hülyéskedni, nem indult reggelente,csak "kattogott".
Ezután megbikáztuk pöccre indult. Ezt játszotta néhány napig, aztán kapott új akkumulátort, majd most egy két napja ismét ez a tünet az új akksival, töltése tökéletes önindító jó.
Szeretném megtisztítani az akku tálca, és környékét, de ehhez ki kell vennem az akksit. A kérdésem az, hogy visszatétel után kell-e tanítani a kulcsot, vagy bármi mást, vagy pedig normálisan elindul az autó, bonyodalmak nélkül? :) (203 220CDI)
Mercedes-ben meg nem, de mas auto eseteben amikor ilyen hibarol hallottam, hogy a ventillator csak a legnagyobb fokozatban megy, a tobbi mind elszall, akkor mindig elotet-ellenallas volt a hiba.
És én miért nem fizettem még? Majd egyben kérik? Vagy csak 1-2 dollárra biztosították a csomagot? Vagy ajándékot írtak rá? Rendeltem már nagy értékűt cuccot is.
Az alacsonyabb ventillátor fokozatokhoz szokott lenni előtét ellenállás, az is tud ilyen hibát. Esetleg ha eléggé régimódi akkor hőbiztosíték van rajta megszakadva.