Szücs Lajos kolléga oldalán te is kipróbálhatod mit tudsz. A progi ezeket a kérdéseket ismeri, és ki is javítja a művedet. Gödöllőn igen közkedveltségnek örvend. Lehetséges viszont, hogy néha karbantartás miatt nem elérhető.
Hát igen.A MIXA ajtajai lassan záródnak,de ennek van elönye is.Egy-két MX,MXA ajtaja olyan elemi erővel záródik,hogyha mondjuk egy kisgyerek karjára csukod biztos,hogy el fog törni.
Ez a veszély MIXA-nál nem áll fent.
Egyénként ma (vasárnap)vágányzár a teljes vonalon.
Még jó,hogy csak ilyen 1-1 napokra.Aki utazott már Csepelen HÉV pótlóval az tudja milyen állapotok uralkodnak.
Ja,hát ez még csúcsidőn kivűl is érdekes lenne,nemhogy délután 3-kor.Ma egymás mögött állt a két tigris Csepelen.
"Mi a száma annak a IX/A motorkocsinak, amelyikben tudsz kapcsolni 2. söntöt is? Csepeli kocsi."
Hát ezt a kérdést elpasszolom!
Van (de lehet,hogy csak volt) egy MIXA amelyiken meg nyugodttan elzárhatod a SIFA csapot a vonat meg le se sz@rja.Talán 843-as,de nem biztos.
Nekem is ugy tünt fel anno,hogy a végállomáson el akartam zárni,aztán má elvolt.Meglepő volt.
Persze ma már ilyenekkel nem érdemes ezzel játszani.A menet regiszter mindent lát.
Akkor mégse nekem van kettős látásom.
Valamelyik nap a Borároson láttam egyet.Hazafelé indulok,Csepelen leszállok erre ott egy másik.
Azt hittem részeg vagyok,pedig nem is szoktam inni.
Amit láttál Tigris azt most hozták vissza főjavításról. Sikerült is saját lábán kb 20 méter mennie. Egy másik Tigris ment érte meg a 3 Ks kocsiért. Csepelen vágányzár van a tárolóvágányon, majd jön Plasser is dolgozni ha Erzsébetről át tud jönni.
Sziasztok!
Ezt találtam a gázolással kapcsolatban:
HÉV-gázolás a III. kerületben
2002. szeptember 6, péntek - [12:28]
[Belföld] Halálra gázolt egy férfit a HÉV a főváros III. kerületében pénteken délelőtt. A szerelvény a Pünkösdfürdő utcánál ütötte el a 40 év körüli férfit. A holttestet a tűzoltók emelték ki a szerelvény alól. A baleset körülményeit a rendőrök és a BKV szakemberei vizsgálják. (X-Press)
(Persze miután az illető megölte a 12 éves kisfiát)
Ember az ilyen???
(Akit gázolásos képek érdekelnek az látogasson el erre az oldalra
Van egy pár metrós gázolás meg az is amit a multkor belinkeltem ide.
Szentendrei vonal, Pünkösdfürdő utcai átjáró, irányban Szendre felé. Első kocsi alá került, a kocsit emelni kellett. Helszín exit.
Ez idén már nagyon sokadik! :(
Ez igaz.A hibaelháritás az általam egyik lejobban utált dolog.Éppen ezért nem is nagyon foglalkozom a meghibásodásokkal.Ha kell akkor 20 km/h-val megyek végig,de le nem állok szerelni.Ha meg meg se mozdul,akkor meg végképp nincs értelme buherálni,inkább megvárom a segélyvonatot.
Az első oszlop a pályára engedélyezett sebesség (Vmax) a második az ajánlott (bizber, kitérő irányú váltók, jelfeladás, stb) sebesség. Én nem foglalkozok vele, nálam a két érték ugyanaz. Ezt követi az LZTB, ennek 160 km/h sebesség felett van értelme.
Mentés: felső menüsor klasszikus mentés ikon (mint a word-ben).
Jó neked.Megkimélted magad a kis vezetőállástól,a zárkapcsolók hangos csattogásától és az állandó hibaelháritástól.
Arról már nem is beszélve,hogy nyáron úgy felmelegszik a fék kar (pláne a D2),hogy megállni alig tudsz.
gGabesz: megkaptam a mailedet a progival együtt.(A Rail Eddi 3-ban a táblázat második rublikájában ott az alkalmazható sebesség melletti oszlop mi? Ja és ha egy vonalat átirok,akkor hogy tudom azt elmenteni a Railsimbe?)