Keresés

Részletes keresés

gGAbesz Creative Commons License 2002.09.16 0 0 207
Hibátlanul megtudtad válaszolni őket?
Ja ha mégy okulni feljegyezhetnéd a kérdéseket. Ha nincs benne a listában akkor bele szerkeszteném...
Előzmény: hév (206)
hév Creative Commons License 2002.09.16 0 0 206
A cim éppen most nem elérhető.Nem baj majd késöbb.
Egyébként az első 265 kérdéssel is jól el szórakoztam tegnap este.
Előzmény: gGAbesz (205)
gGAbesz Creative Commons License 2002.09.15 0 0 205
Ez még csak 265...
Már készül a következő adag is 500-ig, csak lenne rá időm beírni őket.

Reklám helye: http://www.railhu.f2s.com/test/control.php3

Szücs Lajos kolléga oldalán te is kipróbálhatod mit tudsz. A progi ezeket a kérdéseket ismeri, és ki is javítja a művedet. Gödöllőn igen közkedveltségnek örvend. Lehetséges viszont, hogy néha karbantartás miatt nem elérhető.

Előzmény: hév (204)
hév Creative Commons License 2002.09.15 0 0 204
gGAbesz: Megkaptam a kérdéseket.Ezer köszönet.
Majd hagylak nyerni :))
hév Creative Commons License 2002.09.15 0 0 203
Hát igen.A MIXA ajtajai lassan záródnak,de ennek van elönye is.Egy-két MX,MXA ajtaja olyan elemi erővel záródik,hogyha mondjuk egy kisgyerek karjára csukod biztos,hogy el fog törni.
Ez a veszély MIXA-nál nem áll fent.

Egyénként ma (vasárnap)vágányzár a teljes vonalon.
Még jó,hogy csak ilyen 1-1 napokra.Aki utazott már Csepelen HÉV pótlóval az tudja milyen állapotok uralkodnak.

gyurmosz Creative Commons License 2002.09.14 0 0 202
Én azon mosolyogtam, hogy párszor lassabban csukódott be vele az ajtó... :-)
Előzmény: Bazsi75 (201)
Bazsi75 Creative Commons License 2002.09.14 0 0 201
Sziasztok!

Igen az ajtók mozgását segíti. Bár 40 évig el volt nélküle is.

gGAbesz Creative Commons License 2002.09.14 0 0 200
Postázása a következő szolgálati menettel folyamatban!
Előzmény: hév (199)
hév Creative Commons License 2002.09.13 0 0 199
Halihó!

gGAbesz: Jöhetnek a teszt kérdések.

gyurmosz: Arra bigyóra gondolsz a lépcsőnél?

Én is rákérdeztem egyszer és azt a választ kaptam a kocsiszintől,hogy az ajtó zárást segiti.

Erről Bazsi75 kollega többet tudna mondani.Ő ős Csepeli.Ha ő nem tudja,akkor senki.

gyurmosz Creative Commons License 2002.09.13 0 0 198
Arról tudsz valamit, hogy mi az a szerkenyű, amit a 853-as kocsiban alul az ajtókhoz szereltek?
Előzmény: hév (195)
gGAbesz Creative Commons License 2002.09.13 0 0 197
Word 2000 a formátum. Kérdés, 3 válasz, pirossal megjelölve a jó, és hivatkozva az utasítás pontja.
Előzmény: hév (195)
hév Creative Commons License 2002.09.12 0 0 196
picikét OFF!

Elöző hozzászólásomban van egy-két érdekes szófordulat.Bocs,de muszáj sietnem az irással.A Freestart szétbont,ha sokat tökölök.

ON

hév Creative Commons License 2002.09.12 0 0 195
Üdv!

Bazsi kollega visszagyütt a szabiról???

"Azt hitted megelőzött, míg Csepelre értél? :)))"

Ja,hát ez még csúcsidőn kivűl is érdekes lenne,nemhogy délután 3-kor.Ma egymás mögött állt a két tigris Csepelen.

"Mi a száma annak a IX/A motorkocsinak, amelyikben tudsz kapcsolni 2. söntöt is? Csepeli kocsi."

Hát ezt a kérdést elpasszolom!
Van (de lehet,hogy csak volt) egy MIXA amelyiken meg nyugodttan elzárhatod a SIFA csapot a vonat meg le se sz@rja.Talán 843-as,de nem biztos.
Nekem is ugy tünt fel anno,hogy a végállomáson el akartam zárni,aztán má elvolt.Meglepő volt.
Persze ma már ilyenekkel nem érdemes ezzel játszani.A menet regiszter mindent lát.

gGAbesz: Milyen formában vannak a kérdések???

gGAbesz Creative Commons License 2002.09.12 0 0 194
Bár sűrűbben lehetne ilyet látni...
Ma anyagvonattal volt kint a 87-es gép Kp-n.
Utasítás tesztkérdésekre nincs szükségetek? (egyenlőre 450 db-om van)
Előzmény: hév (189)
Bazsi75 Creative Commons License 2002.09.12 0 0 193
Én tudom, de nem mondom meg.
trophy Creative Commons License 2002.09.12 0 0 192
És minden szemből jövőnél félre ugrott. Mint egy fürge tigris... :))

HÉV! Mi a száma annak a IX/A motorkocsinak, amelyikben tudsz kapcsolni 2. söntöt is? Csepeli kocsi.

Előzmény: FOMA (191)
FOMA Creative Commons License 2002.09.12 0 0 191
Miért, helytelen vágányon előzhetett, nem?:-))
Előzmény: trophy (190)
trophy Creative Commons License 2002.09.12 0 0 190
Azt hitted megelőzött, míg Csepelre értél? :)))
Előzmény: hév (189)
hév Creative Commons License 2002.09.12 0 0 189
Akkor mégse nekem van kettős látásom.
Valamelyik nap a Borároson láttam egyet.Hazafelé indulok,Csepelen leszállok erre ott egy másik.
Azt hittem részeg vagyok,pedig nem is szoktam inni.
Bazsi75 Creative Commons License 2002.09.11 0 0 188
Sziasztok!

Amit láttál Tigris azt most hozták vissza főjavításról. Sikerült is saját lábán kb 20 méter mennie. Egy másik Tigris ment érte meg a 3 Ks kocsiért. Csepelen vágányzár van a tárolóvágányon, majd jön Plasser is dolgozni ha Erzsébetről át tud jönni.

trophy Creative Commons License 2002.09.10 0 0 187
Ott állt a Tigris a Borároson egy X/A nagyegység mellett.
gGAbesz Creative Commons License 2002.09.10 0 0 186
Röviden: egy élmény volt!!!
Előzmény: hév (185)
hév Creative Commons License 2002.09.10 0 0 185
gGabesz: Várom az élménybeszámolót a szombati napról.
hév Creative Commons License 2002.09.06 0 0 184
Sziasztok!
Ezt találtam a gázolással kapcsolatban:

HÉV-gázolás a III. kerületben
2002. szeptember 6, péntek - [12:28]
[Belföld] Halálra gázolt egy férfit a HÉV a főváros III. kerületében pénteken délelőtt. A szerelvény a Pünkösdfürdő utcánál ütötte el a 40 év körüli férfit. A holttestet a tűzoltók emelték ki a szerelvény alól. A baleset körülményeit a rendőrök és a BKV szakemberei vizsgálják. (X-Press)

(Persze miután az illető megölte a 12 éves kisfiát)

Ember az ilyen???

(Akit gázolásos képek érdekelnek az látogasson el erre az oldalra

Van egy pár metrós gázolás meg az is amit a multkor belinkeltem ide.

trophy Creative Commons License 2002.09.06 0 0 183
Szentendrei vonal, Pünkösdfürdő utcai átjáró, irányban Szendre felé. Első kocsi alá került, a kocsit emelni kellett. Helszín exit.
Ez idén már nagyon sokadik! :(
Előzmény: miniszter (182)
miniszter Creative Commons License 2002.09.06 0 0 182
Sziasztok!
Van valami infó a HÉV-gázolással kapcsolatban?
hév Creative Commons License 2002.09.04 0 0 181
Ez igaz.A hibaelháritás az általam egyik lejobban utált dolog.Éppen ezért nem is nagyon foglalkozom a meghibásodásokkal.Ha kell akkor 20 km/h-val megyek végig,de le nem állok szerelni.Ha meg meg se mozdul,akkor meg végképp nincs értelme buherálni,inkább megvárom a segélyvonatot.

gGabesz: Kösz az infókat!

Előzmény: trophy (180)
trophy Creative Commons License 2002.09.04 0 0 180
Azért a X/A-kon is kijut bőven a hibajavításból. A Gödöllőin volt olyan nap, hogy hromszor volt kocsicsere ugyanabban a fordában.
Előzmény: hév (178)
gGAbesz Creative Commons License 2002.09.04 0 0 179
Az első oszlop a pályára engedélyezett sebesség (Vmax) a második az ajánlott (bizber, kitérő irányú váltók, jelfeladás, stb) sebesség. Én nem foglalkozok vele, nálam a két érték ugyanaz. Ezt követi az LZTB, ennek 160 km/h sebesség felett van értelme.
Mentés: felső menüsor klasszikus mentés ikon (mint a word-ben).
Előzmény: hév (178)
hév Creative Commons License 2002.09.04 0 0 178
Jó neked.Megkimélted magad a kis vezetőállástól,a zárkapcsolók hangos csattogásától és az állandó hibaelháritástól.
Arról már nem is beszélve,hogy nyáron úgy felmelegszik a fék kar (pláne a D2),hogy megállni alig tudsz.

gGabesz: megkaptam a mailedet a progival együtt.(A Rail Eddi 3-ban a táblázat második rublikájában ott az alkalmazható sebesség melletti oszlop mi? Ja és ha egy vonalat átirok,akkor hogy tudom azt elmenteni a Railsimbe?)

Egyébként a mailre holnap ill.ma este irok.

Sziasztok!

Előzmény: Tytalus (177)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!