Összedobtam egy kísérleti Charlie-t (na jó, még nincs kész), hogy teszteljem a színeket, mielőtt nekiállok az MRC-t fújni. (A minőség ennek megfelelően: ócska. A gépet 800Ft-ért vettem, és a készítői sem töltöttek vele több időt, mint én az építéssel. Aki ezért engem lenéz, esetleg megszólja a köpködő festésmintát, csak egy dolgot mondhatok: %!+/=+" (adásszünet) :P )
Szerintetek melyik szín realisztikusabb egy vitenami UH-1C-n? A világos olive drab (amit előírnak), a sötét US Helo Drab.
Tényleg nem volt kedvem túl sok időt szentelni a gépnek. A belsejét ki sem dolgoztam, annyira rászorult volna a feljavítás - kapott egy fekete réteget. Inkább csak arra vagyok kíváncsi, hogy melyik szín közelít a legjobban az eredetihez. A fotókon nagyon sötétnek tűnnek a gépek; de persze ki tudja, hogy ez mennyiben köszönhetőa képek minőségének . Szóval?
de ki az a marha aki megadja a hitelkártyája számát a neten?
Azzal még nem lenne baj, de ezek kamu levelek, az ebay nem küld ilyen mailt. Ha az ebay kommunikálni akar veled, akkor a MyEbay linken teszi, miután bejelentkeztél.
Én az NSZK e-bayt néztem/e-bay.de/,de Paypal az nemzetközi.Lényeg,hogy ráutalsz kártyáról egy összeget a virtuális számlára,és emilen keresztül küldöd el. Persze leírja,hogy is megy ez pontosan,de ez korrekt,nem húzhat le senki.
akinek van ott elérése az esetleg nem kapott egy levelet, hogy meg kell újítania az accountját, különben határozatlan felfüggesztik az ebay használatát?
kaptam egy linket ahol ezt megtehetem (a frissítést), de ott azzal kezdődik a dolog hogy adjam meg a hitelkártyám számát, ennek viszont meg az a pikantériája, hogy a pin kódra is kíváncsiak a számmal együtt, és ezek megadása nélkül nem is megy tovább a dolog.
de ki az a marha aki megadja a hitelkártyája számát a neten?
az ebay használatának nem feltétele a hitelkártya, a pénz eljuttatásának vannak más módjai is vagy ezt rosszul tudom?
Megkockáztatok most egy 747-est. Ha szar lesz többet nem veszek öreg gépet.
Bár a Revell már vert át matricával. Új modelljük volt akkor a Beluga, és én barom belementem. Olyan sárga, mint állat!:-((( Nemtom meg lehet ezt reklamálni?
A matrica megsárgul és felrepedezik. A makettek garantáltan részletszegényebbek, durvább kidolgozásúak és általában pozitív vonalzásúak.
Viszont vannak olyan cuccok, amik nem léteznek azon kívül. A matrica szokott lenni a nagyobbik baj, mert feljavítani lehet a gépet, de pl. egy fehér feliratot csinálni rá...
De azért írtam be ma, hogy a repülősklubban volt vagy 10 féle ilyesmi, ott arathattál volna. Minden hónap első szombatján a XI.ker fehérvári úti művelődési házban van délután 1 körültől.
A nagyobb része egy haver padlásán, a többi meg még két helyen. Volt egy kis modellboltom is, de az főleg azért, hogy a nagykerből be tudjam szerezni a nekem kellő cuccokat.
Helyzetlámpák: átlátszó keretből regessz be a beugró részbe pontosan illesztve egy darabot/festés előtt,csiszolási munkáknál/,a felesleget szikével levágod,síkba csiszolod,polírozod,kitakarod.Ja,mögé Bare-Metált ragassz,vagy ha nincs,alufóliát/foncsor-hatás/. Zs.
Oldalablaksor: belső oldalra hosszú műa. szürke csíkot ragasztottam,ami pár millivel szélesebb,és hosszabb mint az ablaksor.Lakkozásnál nekem "beleült" a lakk,de mindegyikbe cseppentettem még,hogy kitöltse.Tibcsi Clearfixe is tuti.Mindkettő sok meló. A Concorde ablakai nem "lukasak",hanem süllyesztettek a kiten. Zsolt
Ezt a problémádat vagy 2000 beírással ezelőtt valaki konkrétan már végigszopta és fényképpel illusztrálva mutatta be.:-)))
Az ausztrál narancsszínű cargo gépet (vagy 30-40 beírással lejjebb) ma 1000 forintért láttam a repülősklubban a börzén. Volt Tu-144-es is meg egyéb apróságok.
És nem véletlenül hagytam a végére a hajtóműveket.
A Revell is elmehet a fenébe...:-/
A hajtóművek belsejét alapból glettelni kell... De hogy lehet valamit így legyártani?
4 hatomű 8 kis hibáját eltüntetni nem kis munka. És miután összeilleszted a hajtóműveket, belül 4*2 rést kell tömítened, és lecsiszolnod egy teljesen lehetetlen helyen nem lehet hozzáférni. Aztán kívülről 4*4 rés.... Azsta!!!:-)
Elsőnek az OKB144 félelmetes részletkidolgozása... Borzalmas. A törzs illestéset m ár nem mutatom meg, mert valamennyire összegányoltam, és lehet inkább engem minősít így összegányolva, és nem az OKB144-et. Több glettanyag kell, mint amennyi műanyag van az egészben. Félelmetes, hogy a szárny felső felületén is vannak zárványok... Borzalom!!!
Aztán egy fotó az én kis művemről. Már zajlanak a berepülések, de egyenlőre a vitorlázó tehetségét teszteljük, ugyanis hajtóműveket még nem szállították le a gyárból...:-)
Végül a kép mégegyszer pár jelöléssel! Már alig van a gépen munka, és elég nagy fejtörést jelent nekem a világítástechnikája. Van a képen jelölva 3 világítótest. Hogy oldhatnám meg, hogy jól nézzrn ki? Ötlet?? A hozzá kapott lámpák gyalázatosak. Méretileg, formailag is másak és nem illenek a helyükre. De még ha belillenének is rondák lennének. Egyéb megoldás?? Ti hogy szoktátok?
Húúú én is csináltam még régen egy 727-est. Széttörtem mérgemben, mert szélvédőt nem lehetett belehyeleyzni. Lefestettem a törzset, és utána akartam. Óriási lebőgés volt, mert kisebb volt, mint a lyuk!