Megy, mint állat, naggggyyyyon finoman vált az automata, és finom a futóműve is. Csendes, meg minden szép. Az ablaktörlőt, ahogy megállok rögtön visszaveszi egy fokozattal, majd elindulásnál visszaáll. Ezeket az apró figyelmességeket szeretem a francia autókban.
Valaki bontóban találkozott már Espace-vel? Engem a hátsó ülésrögzítő fülek érdekelnének ami a padlóban van. Ötlet esetleg, hogy hol tudnák szerezni?
Egy teljesen más típusba szeretnék tenni Espace üléseket. Egyrészt kényelmes, másrészt praktikus, mert egy mozdulattal kivehető. Üléshez úgy tűnik hozzá tudnék jutni jó áron, de a rögzítés kérdés. A különböző generációknál változtatták a rögzítési kialakításokat?
Hívd fel az alábbi számot munkaidőben: 227-9908 Ivanics László urat keresd. Egyedileg gyártanak műbizonylatos horgokat jó minőségben évtizedek óta. Árat nem tudok de biztos, hogy jobb mint a márkakereskedésé.
Egyébként Ivanics Plusz Kft. 1221 Budapest Kártya u. 12. (Rózsavölgy)
Nem tudja valaki, hogy hol lehet emberi áron vonóhorgot venni Espace III-hoz?
Ma elzarándokoltam a márkakereskedésbe és adtak egy 154.000 Ft-os árajánlatot + szerelés kb. 20.000 + vizsga. Ennyi pénzből már használt autót szoktam venni, nem vonóhorgot.
Használt horgot vettem már 3500 Ft-ért is más autóra, de persze az Espace azért más kategória. Lehet vajon valami kisipari, műbizonylatos, új horgot kapni 40-50.000 körük?
Meg 1 dolog eszembe jutott.Ezekbe a tipusokba 2 fele motor van.Az egyik az Renault a masik a Matra gyar altal gyartott.Allitolag az enyemben Matra van.Ez a vezermuszij miatt derult ki szamomra.
Ne kerdezd,hogy hogyan lehet megkulonboztetni a kettot.... :-)
Belelapozgattam a könyvbe. A 24v-ről annyit ír, hogy bonyolult, vigyük szakszervizbe. A vízpumpa cseréről azt írja, hogy ki kell venni hozzá a motort, de sok célszerszám kell hozzá, úgyhogy irány a szerviz. Birom az ilyen könyveket....
Megpróbálok korrekt leírást szerezni a 24v-hez a renaultos ismeretségen keresztül.
A Marótiéknál lehet kapni hozzá könyvet, már meg is vettem. Sajnos német nyelvű, de legalább van, és a V6 24V is benne van. Belelapozgattam, hát ez nem teljes, de aki szerelt már autót, az eligazodik benne.
A vezérműszíj-cseréhez nem biztos, hogy ki kell venni a motort. Elég sok hely van, szerintem elég a motortartó bakot kivenni. De biztosat csak akkor tudok mondani, ha jobban megnézem.
Megnéztem a hifi távirányítóját. A rajta lévő számot is beütöttem a gugliba, de semmi. Egyáltalán nem találtam leírást az audió rendszerhez. Hüpp..
De jövő héten már a kezem között lesz a "kicsike", és mehet a teszt!
az szép és jó, mentem én is már vele, szuperul húz - de nekem a családra is kell gondolnom :-)
persze attól is függ ki mennyit jár kocsival - és hogyan. nem mindenki bírja megállni ha sok lóerö fickándozik alatta. én 760 km-t max. 7 óra alatt megyek.