Az ulesekrol le lehet venni a karfat.A kozepsokrol,ha 3 van egymas mellett,akkor kotelezo,kulonben nem fernek el.Ha 7 ember ul benne,akkor azert sok cuccot nem lehet elrakni/fo, de ha egy tetoboxot is felteszel,akkor semmi gond.
3,0 V6 24V vegyes fogyasztás 13,5l. Csak városban araszolva 15,5l, az autópályán 150-nél 10l, országúton 100-nál 7,5-8l. Ezt a motort nem a fogyasztásáért szeretjük. 194LE és megy nagyon....
Ha a hét ülés bent van, és a hátsóban ülnek is, akkor kb. egy nagyobb kombi csomagtartójának felel meg. Ha csúsztathatók az ülések, akkor a második sort érdemes előrébb húzni, akkor a hátsón is van hely és a csomagtartó is megnövexik. Szerintem zseniális a variálhatósága, de nem vagyok mérvadó, mert ez szerelem.
Komolyan elég jó hely van benne, de csak a Grand verzióban. A katalógus szerint 7 üléssel 520l, két személlyel 3100l !!!!
Egy hónapja van meg, azóta már többször kértek az ismerőseim, hogy vigyek nekik ezt-azt....
A szervíz ciklus hogy alakul ennél a típusnál? Csak hogy tudjam mire számíthatok.
20ekm-enként kell szervizbe menni, de hogy mennyi a szerviz, nem tudom.
Hely mekkora van benne hét ülés estén? (Grand) Állítólag karfás ülésekkel van felszerelve.
Egész tűrhető még hátratolt hátsó ülésekkel is.
A második sor középsö ülése is teljesen egyenértékü a szélsökkel?
Hátul 5 egyforma ülés van, oda rakod őket, ahova akarod. A karfák kivehetőek.
Csomagtartó?
Tetőre? Van gyári sin, és keresztrúd, ami használaton kívűl összetolható.
Végigolvasva a topicot, az állófütssel kapcsolatban csak annyit, Azért kell bele, mert ezek a korszerü dízelek nagyon kevés höt termelnek, ezért van a rásegítés. Ez az újabb autóknál már rendelhetö idözítövel, távirányítóval is.
Én csak itt olvastam arról, hogy ezek közül volt olyan, amit visszahívtak, mert tűzveszélyes.
Én Most gondolkodom egy 2000-es 2.2 dci vásárlásán, 82 000 km van benne, meg szinte minden jó ami belefér. KettQ is van kilátásban az egyik 4, a másik 3,65 millió, szinte azonos felszereltséggel, de nekem a második gyanúsan olcsónak tünik.
A szervíz ciklus hogy alakul ennél a típusnál? Csak hogy tudjam mire számíthatok.
Hely mekkora van benne hét ülés estén? (Grand) Állítólag karfás ülésekkel van felszerelve.
A második sor középsö ülése is teljesen egyenértékü a szélsökkel?
Csomagtartó?
Végigolvasva a topicot, az állófütssel kapcsolatban csak annyit, Azért kell bele, mert ezek a korszerü dízelek nagyon kevés höt termelnek, ezért van a rásegítés. Ez az újabb autóknál már rendelhetö idözítövel, távirányítóval is.
Bocs a hosszú ö-ü hiánya miatt, de nekem nem akaródzik megtalálni.
Ma megkérdeztem, hogy a V6-os 24 szelepesnek mennyi a 120e km-es szervize. A kőbányai Baumgartnernél 500e forintot mondtak rá!!! Hát ebből lehet a Zsolti versenyzését szponzorálni! Majd utánanézek más szervizben is, de valószínűleg én fogom megcsinálni. Ez asszem pofátlanul sok. Ennyiért más autót vesz. Azért dühít, mert az általános szervizhez képest csak egy vezérműszíj cserével több. Az pedig egy szíj, három görgő, és egy vízpumpa. Esetleg 4-5 szimmering. Ennél sokkal bonyolultabb autót is csináltam már, és az sem volt ennyi. Sőt még a 100e Ft-ot sem érte el.
Mindegy, még addig van 30e km-em, addig úgyis megszerzem hozzá az alkatrészeket.
Megjött a vonóhorog, elég szép darab és az ára sem volt vészes.
Viszont! Tudja-e valaki, hogy az Espace III műszerfalában van-e valami gyári hely az utánfutó index visszajelzőjének? (Jó lenne, ha lenne, mert akkor nem kellene mindenféle kisipari cuccal gányolni az autót...)
A segítségeteket szeretném kérni. Nem tudna valaki egy fénymásolás erejéig kölcsönadni Espace III.-hoz egy kezelési útmutatót. (Bp.-i vagyok) Néha felvillan egy-egy piktogramm a kijelzőn -természetesen mindíg akkor amikor a feleségem használja- és fogalmazásom nincs, hogy mit szeretne velem közölni a járgány.
Ill. ha láttok valahol eladó hátsó üléseket az is érdekelne.
„Na mire összejött volna a lé Furami eladta a gépét!”
Tudod, Atti, fura dolog ez, mert egészen a szerződésig azt hittem, hogy Neked adom el. Magam is meglepődtem, hogy Fehérvárra viszik... A dolog úgy esett, hogy miután beszéltünk, másnap telefonált valaki, hogy megnézné az autót, s a nejem megadta, hogy hol van a szerelő udvara, ahol áll. Akkor még aludtam. Azt gondoltam, Te telefonáltál. Aztán meg jött, hogy szerződjünk, mert nem szeretné, ha nagy hó esne, s nehezebb lenne elszállítani. Akkor derült ki számomra, amikor idejött, hogy nem Te vagy. De meggyőződésem, hogy jó vételt csinált vele mindenképp, ha megjavítja akkor is, ha szétszedi /amiért kár lenne!/ akkor is. Én már nem tárolhattam tovább ott. Elkísértem egy darabon, mentem mögötte. Szerettem ezt az autót, sok jó emlék köt hozzá. No, mindegy. Szívesebben adtam volna el Neked, mert legalább láthatnám talán néha.:-)
Most lett egy másik, ami nagyobb, egy VW 9 személyes T4-es mikrobusz. Öregecske ugyan, meg nem gyorsul olyan jól, nem megy olyan gyorsan sem, de az elmúlt három hónapban csak tankolni kellett... Nagy a család, ebben kényelmesebben elférünk nagyobb útra pakolva is. Azért az Espace-t nem fogjuk elfelejteni!
A Marótiékhoz menjél be, ott találsz hozzá könyvet. Elmondásod alapján vagy a ventilátor előtti ellenállás ment ki, vagy a kapcsoló rossz. Én inkább az ellenállásra gondolok. Ha tudsz németül, akkor hasznos lehet még a www. espace-freunde.de is.
Sziasztok!92"-es 2.1 td espacém van,sajna nem működik a fűtőventillátora,csak 4-es állásba megy.Azt szeretném kérdezni,tudja-e valaki ,hogy milyen szabályzó van benne?(Elektronika v ellenállás?)Hol található?Mennyire macerás kiszedni,és cserélni?Valakinek volt már ilyen az autójával?Előre is köszönöm a segítséget!Attis.
Az automata váltó kijelzője( vagy fordulatszámmérő ) mellett lévő burkolatot hogyan lehet leszedni? Aluról tartja valami csavar? A kihangosító miatt szeretném levenni.
Biztos nem a 316-os.. A 7-es sorozat meg nem ez a kategória. Egyébként azok sem rossz autók, csak én nem szeretem őket. Biztos a rönót is sokan utálják.
Megy, mint állat, naggggyyyyon finoman vált az automata, és finom a futóműve is. Csendes, meg minden szép. Az ablaktörlőt, ahogy megállok rögtön visszaveszi egy fokozattal, majd elindulásnál visszaáll. Ezeket az apró figyelmességeket szeretem a francia autókban.