Mindegyik kombi az, mar a W123-as kombi is szintszabalyzos volt :-) Pontosan nem tudom, hogy mukodik, de amikor nem mukodik, az elegge szopas ; azt hiszem leirta mar valaki, amikor belinkelted az autot: ne uljon a segge, ne pattogjon menet kozben, ne legyen olajfolyas a teleszkopon
Mi tudja leszívni az akksit 3 perc alatt, amíg berakod bekötöd és ráindítasz? Persze nem árt körülnézni, mert egybe eshet akár mivel is, de ez a sanda gyanúm.
Nálam meg ingadozott, de nem ment 80 fölé. Kicseréltem a termosztátot, azóta áll,mint a cövek. A mutató a 80 fölött ven egy mutató szélességnyivel (ez egy új mértékegység) Nem tudom jobban leírni. :D :D
Mekkora távokat mész vele? Ha -6 fokban indulástól <10km-t mész, és leállítod, közben megy kajakra a fűtés, és mindezt nem dugóban araszolva, hanem egyhuzamban gurulva, akkor nem melegszik 80-ig se. Az, hogy eddig nem csinálta az mit jelent, tavaly télen, vagy a +15 fokos január közepén? :)
Kérdésem lenne, van egy 97-es AMG E50-em, most vettem észre, hogy a jobb oldali fényszóró párásodik belülről. Nem volt izzó cserélve, ..... Megnéztem, a hátsó müa borító is jól van rajt. Mi lehet az oka?
14.2Volttal tölt most mértem meg, önindító meg jó mert ha bikázod 10-ből 10-szer indít. Most volt pár órát töltőn és elindult egész könnyen, reggel még ránézek.
Az enyém pont a 80-on áll az esetek 95%-ában. 80-90-el gurulva 6.-ban fél órát, akkor lemegy egy hajszállal alá, hegyes-völgyes úton, terhelve meg egy hajszállal fölé.