Nem írtad, hogy milyen a tükör pontosan. Megnéztem mindkettőt neked.
Van olyan ami elektrokrómos tükör (fényre sötétedős): 00008151GS----------VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR----------67 245 HUF
vagy a sima tükör: 00008151CW----------VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR----------6 099 HUF
Az állító motorból pedig, ha jól láttam, akkor egy fajta van csak: 0000660244----------TÜKÖR MOTORJA----------23 493 HUF
Ezek a hivatalos Peugeot szalonos árak. Van egy hely -én is szoktam oda menni alkatrészért- ott valamivel olcsóbban megkapod őket. Ha kell a tel.szám/cím, akkor szólj.
Helló Mate! A nagy izgalmamban elírtam mert nem a bal hanem a jobb tükröm lett az áldozat! Egyébként az 5-ös és a 10-es alkatrész kéne nagyon! A vaterán meg ilyesmi oldalakon néztem,de most pont nincs! újonnan nem tudom,hogy lehet külön kapni?! Tudsz nekem ebben segíteni Mate?
Helló Mate! A nagy izgalmamban elírtam mert nem a bal hanem a jobb tükröm lett az áldozat! Egyébként az 5-ös és a 10-es alkatrész kéne nagyon! A vaterán meg ilyesmi oldalakon néztem,de most pont nincs! újonnan nem tudom,hogy lehet külön kapni?! Tudsz nekem ebben segíteni Mate?
Sziasztok!Énis egy kis segítségért fordulok hozzátok!A kocsi néha légzsákhibára panaszkodik!Aztán, ha mondjuk fél óra múlva beindítom eltünik a hibaüzenet! Mi lehet a baja? Előre is Köszönöm! Üdv.
Sziasztok! Hát képzeljétek el ez nem az én napom 4 napja van nálam az autó és elkaptam egy fácánt! Letörtre a bal oldalsó tükröm! No nem teljesen mert behajlott. maga a tükörlap az elégé megviselt! Tudtok nekem segíteni honnan tudnék szerezni egyet! Nem lenék hálátlan! Elöre is köszönöm és nagyon várom valaki válaszát!
A HDI-vel kapcsolatban nem tudok túl sokat mondani... :)
A szervízkönyvet megtalálod az ingyenesen használható PublicServiceBox-on. http://public.servicebox.peugeot.com/ Itt megvan minden ami kell a kocsihoz (alkatrészek, cikkszámok, rajzok....)
Pitty vagyok, a 406-os fórumrol jötem át hozzátok és egy pár dologban a segítségeteket kérném.
Nekem van egy 406-osom HDI-m RHZ motor kóddal, és a cserén gondolkozom. Egy 607-es nagyon tetszik de minden féleképp csak hdi kellene mert azzal meg vagyok elégedve.
Kérdésem volna hogy ,úgy láttam ugyan ezt a motort beletették a 607-esbe is , RHZ 110-le , meg az RHS 107-le FAP os változatát is . Ez mennyire viszi a nagyobb kasznit mert a 406-ost jól viszi, milyen évjáratig használták.
A 2,2-es hdi -vel milyen a tapasztalat .
Tipus hibák mik lehetnek és mire kell figyelni ? vagy kb azonossak lehetnek a 406-on jelenkező hibákkal? / kettős tömegű lendkerék, ékszíj tárcsa, ablakemelő. /
Tudtok e ajánlani egy olyan oldalt ahol részletezve vannak a vülönböző változatok,felszereltségek mikortol van benük navigációs rendszer ?
Valahonnan le tudnám e tőlteni a kezelési útmutatót magyarul ?
Azért van ennyi kérdésem mert fel szeretnék készűlni belőle , hogy könnyebb legyen a választás.
Nekem egy csomó égett ki egyszerre, pár kedves fórumozó bíztatására nekiálltam és kicseréltem mindet. Az izzókat egy angol cégtől rendeltem neten, a műszerfalat nagyon könnyen (de nagyon óvatosan) ki lehet buktatni két-három lapos és pici csavarhúzóval, felülről befeszíted majd lefelé nyomod.
Ha rákeresel a korábbi hozzászólásoknál, még rajzot is találsz amit ha jól emlékszem pont Mate tett fel előzékenyen.
Semmi extra dolgot nem tudok mondani a kiszedéssel kapcsolatban. Annyi esetleg hogy buktatva próbáld kivenni, mert valóban könnyen törik a plexi. Én is majdnem szétszedtem, de nem kellett.... A következőt minden vicc nélkül mondom: nekem sem világított az egyik izzó a fordulatszámmérőnél, de másik két autónál már bevett dolog volt, hogy ha nem világít az izzó (ott a klímánál volt ilyen-ezek is franciák :)-), akkor meg kell ütögetni, mert ez a foglalatos izzó, van hogy nem érintkezik rendesen. Szóval megütögettem a plexit, és láss csodát, azóta is világít. Úgyhogy szerintem előbb próbáld meg, lehet hogy ez a baj.
Sok szeretettel meghívunk a 2009.05.30-án tartandó 2. Sümegi Peugeot találkozóra.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Újabb hír, hogy a találkozón képviselteti magát a Peugeot Fábián is. Nekik köszönhetőn több tesztautót is ki lehet próbálni a nap folyamán, hogy párat említsünk: 308CC, 206+... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Programterv:
Gyülekező: 8:30 Peugeot Fábián Budaörs
11:00-ra érkezés Sümegre
megérkezés után: Várlátogatás
13:00 Középkori Lakoma: Menü: aperitif: pálinka, pogácsa, középkori leves, kemencében sült libacomb, egészben sült burgonya, polenta, házi vegyes savanyúság, gyümölcsös pite, fehér és vörös folyóbor, szörp és szódavíz korlátlan fogyasztása
Lóistálló és a Lovashintó Gyűjtemény megtekintése
18:00 Lovagi Torna, ünnepélyes díjátadó értékes ajándékokkal
Mindez 4500Ft/fő
A délután folyamán a lakomát befejezve különféle ügyességi játékok a vár tövében, külön parkolóban (szlalom, kocsitolás, kerékhajítás) Íjászat, dárdahajítás Felvonulás a városban Tesztvezetés
Gyertek el, nem fogjátok megbánni!!!
Kérjük, hogy részvételeteket és, hogy hány fő jönne, jelezzétek nekünk a peugeottalalkozo2009@gmail.com címen!
Amennyiben szeretnétek itt éjszakázni azt is írjátok meg, és megfelelő létszám esetén rendezünk egy kempinget. Erről majd mindenkit e-mailben tájékoztatunk!
Szerintem ez lehet az az izzó. Ha a régi burkolatos van (nem átlátszó), akkor lehet csak izzót is cserélni, de ha az új krómos átlátszó üvegű, akkor az csak egyben cserélhető.
valaki tud segiteni egy 607-es service manual -val?, megjelent a következő hibaüzenet:sidelamp bulb(s) faulty -átneztem az összes általam ismert égőt és mind müködik, nem tudom melyik lehet a problémás.
Üdvözlök Mindenkit! Hajnal 4 kor indulunk Pestre. Megyünk megnézzük a leendő pözsonkat! Remélem,hogy isten is úgy akarja és sikerül majd a vétel! Szorítsatok nekünk! Jó éjt mindenkinek!
Köszönöm a gyors választ! Igen tudom hülyeség volt ilyet kérdezni.. szerintem, ahogy böngésztem a netet ez az egyik és talán egyetlen 607-esekkel foglalkozó topik ahol nyíltan őszintén le vannak írva azok a fránya típúshibák, rejtett problémák.. amik majdan megkeseríthetik a hétköznapjaimat.. :S Esetleg ha a jövőhét után túl leszek a fogorvoshoz való rohangáláson, személyesen esetleg egy szemrevételezés erejéig majd megtekinthetném a te gördülő luxus gépjárművedet? Csakhogy legyen valami elképzelésem mi hogy hol található benne.. Természetesen beülni meg kipróbálni nem szeretném csak vizuálisan "átnyálazni.." én budapesti vagyok, de az ügy érdekében bárhova képes vagyok elmenni..:)
Én személy szerint a 3000 V6-ot ajánlanám neked. Le kell kopognom, motorikusan semmi probléma nem volt még vele (most van benne 200.000km). Egyébként, nem tudom hogy mit mondjak, szerintem ha valaki vesz egy ilyen kocsit, akkor vegyen belőle fullosat, úgy az igazi. Ha bármi egyéb kérdésed van, akkor kérdezz. Ha komolyan gondold a vételt, akkor ha úgy alakul, szívesen elmegyek megnézni veled a kocsit.
Egy kis segítségre volna szükségem... jelenleg egy 2006-os Mitsubishi Lancer boldog tulaja vagyok.. minden szép és jó, szervizbe csak a kötelezőre kell bejárni.. csak az elmúlt napokban közelebbről is sikerült szemügyre vennem egy ilyen tényleg csodaszép 607-est. Egyszóval "belehabarodtam" igaz nem tudom, hogy egyáltalán melyik az a kivitel 2.2hdi, 3.0 tiptronic stb... amelyik kevésbé szervízigényes. Mint már az egyik előttem hozzászóló leendő 607-es tulaj is ugy én is hozzáteszem, hogy tisztában vagyok vele ezek az autók bő 8-9-10 évesek.. és nyílván az állapotuk nagyon eltérő hiszen nem mindegy ki, hogy hajtja... Szóval örülnék neki ha valaki kicsit segítene a döntésben, melyik volna a jobbik választás hosszabb távon.? Esetleg ha oda kerül a sor, hogy megnéznék egy két autót akkor valamelyik tapasztaltabb fórumozó eljönne-e velem.. No nem ingyé..:)
Most már zárom a mondókámat kicsit hosszúra sikeredett... :S
Esetleg van valaki itt köztetek aki éppen megválna tőle?.. ;)
Köszi a tájékoztatást, de szerintem nem minden motorhoz ilyen a pálca. Nekem például teljesen más a formája és a színe is. De azért megnézem, nehogy ilyen történjen az enyémmel is.
Bocsi ezt el rontottam rendesen mellényúltam na még egyszer.
Hali minden 607 kartársnak!
Szóval visszatérve az előbb leírtakhoz amit sikerült nem kijavítani helyesírásilag véletlen rá nyomtam, hogy be linkelje bocs:-)......
Akkor újból felhívom minden 607-es kartárs figyelmét a gyári nívópálca hibájára és ha netán már valaki járt így és írt a forumban erről a típushibának tűnő dologról, akkor előre is elnézést kérek. Szóval csináltam képeket a régiről és az új (gagyinak tűnő) gyári nívópálcáról, ha valaki esetleg felfedezni vél a sajátján repedéseket, azonnal cserélje, mert a darabok akár bele is hullhatnak vagy eshetnek a motorba vagy rosszabbik esetben a nívópálca lemenő csővének belsejét akár el is tömítheti !!!!!
A képek.
Remélem felfedezni vélitek az anyagminőség külömbségét, az új olyan, mintha horgászbotból levágott üvegszálas darabból csinálták volna azért én úgy gondolom, hogy egy ilyen kategóriájú autóhoz a gagyi nem dukál, persze nem tudom, de amikor a kezemben fogtam nem volt túl bizalomgerjesztő, még fogásra sem. A végét már le sem mertem fényképezni :-) Szóval hová tartunk, ha a gagyi kiskategóriás autók szintjére süllyedünk, ha az ilyen gyárinak mondott gagyival lepnek meg a márkakereskedésekben. Szépen fokozatosan úgy érzem a jó anyagok kivételével a gyári alkatrészek helyett (mert változtat a gyár a fém helyett műanyagot ad, nem akarok más márkát írni, de gondoljon mindenki arra amire akar) a végén még lesz egy alsó kategóriás kocsim, fém helyett műanyag, értitek?
Következő a Veszprémi márkaképviselet szervíz részét nagy ívben kerüljétek, mert az úgymondott szakemberek (komoly) :-) egy egyszerű lámpamosó hibát nem tudtak megcsinálni, és már majdnem szétszedték szegény kocsit, s nem jöttek rá a hibára. Komputeren is minden oké, akkor mi lehet, miért nem működik a lámpamosó, biztos a motor, de ők csak egyben tudják adni 30.valahányszázezerért nah mondom, akkor nem locsolok húsvétkor vele :-) Képzeljétek bontóban a nagy motor 10.000.-ft a kicsi 5000FT, gondoltam megnézem én is mi lehet a gond, 20 Amperes biztosíték !!!!!! Ez van :-)