Igen, de fényképezőgép használata kötelező! Ja és helyesen a 41-es gép lesz a deltázó. Add tovább a hírt!
Utánna pár héten belül felteszik rá a hóekét, és télre átvonul a gép Rv-re.
Ja érdekes fotótéma, Törökőrt a MÁV eladta az összekötővágánnyal együtt. Egyenlőre az új tulaj lezárta, úgyhogy az üzemi kapcsolat újraindítása tárgyalásokat igényel. Ez is fotótéma lehet...
Kedvetekért egymás mellé állítják őket. Dátum: 2002. 10. 26. (szombat) reggel 8:00-tól deltázás a 42-es géppel. Utánna kellő érdeklődés esetén a vontatási telep megtekintése. Érdeklődni a helyszinen Jámbor Lajos művezetőnél!
Jól tippeltél. A kép 1994-ben készült, és sajna azzal a gépemmel, amelynek rossz volt a zárja, igy szűrődött be a fény...
Ha tudtam volna, hogy még abban az évben eltűnnek a rákfenei vonalról az MIX-esek, bizIsten 2-3 tekercset ellőttem volna rájuk. Igy csak szumma 2 (!!!) fotóm van ott MIX-ről :-(
Nem is olyan régi a kép, szerintem a 90-es években készült. Oka: Sg-n látszik a soha nem üzemelt törpe tolatásjelző, tehát a kép a félbehagyott berendezés átépítés után készült. A képen látszik a másiki vágány 4 optikás jelzője, így a képet én 94 utánra teszem. Ez mellet szól az is, hogy az ajtón már a MX, MXA-val megegyező fogantyú van.
Ezer bocs, vagy 2-3 órával a feltöltése előtt linkeltem be, de soraim irása közben már láthatod őket. A 854-es tegnap készült, a haraszti gruppen pedig ma. Azaz tegnap... kész őrület ez az éjfél!
Mégegyszer nekifutok: 854: 2002.10.14, 870: 2002.10.15. Na, igy talán már korrekt!
Még mindig dívik az a sokeszű és praktikus, és főként olcsó szokás (mivelhogy a máv valszeg egy-két pusziért átadja a pályakapacitását a körvasúton), hogy a cinkotai vonatokat Szentendrén, a szentendreieket pedig Cinkotán újítják fel?
Már akartam kérdezni a T. kollégáktól én is, hogy előfordul-e más vonalob is. Néhány friss főműhelyes kocsit kisérletképpen átalakítottak. MÁV-os Sifacsengőt kapott, kívülről felszereltek egy sárga lámpát kocsinként. Ez a lámpa nem irányjelző, hanen az ajtójelzés lámpája. Igen kellemes, hisz hibaelhárításkor nem kell a pl. nagyegység oldalanként 6*3 ajtaját megnézni, elég csak ahhoz a kocsihoz menni, ahol világít ez a lámpa. Ezen kívül a kocsiban minden ajtó felett van egy kis fehér aligészrevehető lámpa: ha az ajtó nyitva,vagy nincs végállása: ez világít. Tehát így a hibaelhárítás ideje csökken. Biztos hogy benne van a 941, 919-esben, a többi pályaszám nem jut az eszembe.
Az áramszedőket az egyenletes kopás érdekében naponta váltogatjuk.Egyik nap az 1-es másik nap a 2-es szedő van fent.
miniszter: Ja,azt én is láttam valamelyik nap amikor a gödöllőin utaztam.
Szerintem ez valami olyasmi,mint ami a metró szerelvényeken van.Ezzel a lámpával lehet ellenőrizni,hogy melyik ajtó nem zár.
Valamelyik nap a gödöllői HÉVen utaztam és a szembejövő szerelvényen - nem hittem a szememnek lehet, hogy IRÁNYJELZŐK??? voltak felszerelve? Elöl a vezetőfülkénél láttam narancssárga lámpákat kint. Vagy csak képrázott a szemem??? Lehet, hogy nem irányjelzők, de akkor mi???
Szió!
Ez már most hibás!
A 905 Gl-n van, "minuszosítva" (jegykezelő hagyományosra kicserélve, matrica elejéről levéve, helye még látszik.) Kb. júlliusban jött vissza, amikor visszavitték valahova a 953-at.
A 919 szintén talán májusban lett minuszosítva, őt a "kerek vonattal" (1000) cseréltük el.
A 931-es főműhely után ide került Gl-re, helyette visszaadtuk a 967-et. Így Gl-n most nincs idegen szerelvény.