Az előzetes várakozásokkal ellentétben úgy néz ki, hogy a Skoda még tartogatja egy rövid ideig az új zászlóshajót és egyelőre csak az új Fabia Combi változatával ismerteti meg a nagyérdeműt, most ősszel.
De az is lehetséges, hogy akkora meglepetésnek szánják ("a kikerült kémfótok után"), hogy azért nem közöltek semmi frisset.
Hogy mennyire lesz "zászlóshajó"?
Az is egy jó kérdés, hiszen "csupán" az új Octavia meghosszabbított padlólemezére dolgoznak (lásd. mellékelt fotó).
Gondolok itt arra, hogy amikor a jelenlegi Superb meglátta a napvilágot valóban sokkal nagyobb volt, mint a vetélytársai.
De most, amikor sorra "fújódnak fel" a középkategóriás autók is, és egyre inkább megközelítik 4,8 méteres hosszúságot nehéz lesz méretben akkorát dobnia a Skodának.
Próbáld kiszerelni a kesztyűtartót (pár csavart kell csak kiszedni, és vigyázni a világítás vezetékére) hátha akkor látsz valamit. Ugyan ezt tenném a fiókkal is (ami nálam a rádió alatt volt). A hamutartónál kezdve le kell pattintani a keretet (hogy ne sérülhessen) majd a nyitott fiókba "kapaszkodva" ki lehet húzni. Csavar nincs. A hamutartót csavarok rörzítik. Mind három alkatrész kiszerelése után jól látható és hozzáférhető a fogaskerekes csillapító szerkezet.
Az egyébként tökéletes új autón a kesztyűtartó nagyon nehezen mozog, akadozva recegősen. Volt valakinél ilyen probléma ?
Octavianal volt hasonlo, ott az ajtokarpit egy patentja engedett el, egy jol iranyzott csapassal vissza kellett utni a helyere :-)
A szervízkönyv 1500-tól írja a teljes terhelhetőséget. A barátaim 5ezer km-t mondanak. Én még csak simogatom a gázpedált, nem pörgetem a motort, van amikor 10 percet is megyek bereagadva egy teherautó mögött
Mert hulye vagy :-)))) Szetporgetni nyilvan nem kell, de ez nem mimoza, hanem egy jol megtervezett szerkezet. Amire figyeljel: hideg motornal nem tiporni, felhevult turbot (pl. hosszu autopalya utan) hagyni kihulni a motor leallitasa elott. Ugy egyebkent nem latok semmi indokot a tulzott kimelesre... Ha nekem lenne zsir uj Superbem, ennyi kilometer utan mar _normalisan_ vezetnem.
Az egyébként tökéletes új autón a kesztyűtartó nagyon nehezen mozog, akadozva recegősen. Volt valakinél ilyen probléma ? Ezért nem vinném szervízbe, hogy lehet egyszerűen finomítani rajta ? Más. 1100 km van a gépben. A szervízkönyv 1500-tól írja a teljes terhelhetőséget. A barátaim 5ezer km-t mondanak. Én még csak simogatom a gázpedált, nem pörgetem a motort, van amikor 10 percet is megyek bereagadva egy teherautó mögött, még nem merem 3-ikba visszarakni egy húzósabb előzéshez. Nagy önuralom ám ez egy Aero után ! De féltem az új gépet, tartósnak akarom bejáratni, hosszú távra vettem. Mi erről a véleményetek ?
Olyan lapos lett a fórum, kíváncsi voltam, hogy ki kíséri figyelemmel.
Iyen autó ez, kibeszéltük az összes fontos dolgot {deszka borítás, navi, xenon} most meg csak élvezzük a gépet.
Majd veszek egy oroszlányos autót, hogy legyen miről írni.
:)
Bocs.
Apám, az azért eléggé luxus (na jó, VAG-nál alap, de pl. a Punto Grandénál is csak a legújabb éjváratnál műxik, előtte vezérlőegység kiszedése volt, de forrasztás NEM!).
Kérdezd meg az xtremetuningos kontaktomat, én megtettem anno, mikor egy Auris 2.2 177 PS kapcsán érdeklődtem, csak közben töröltem a válaszlevelet...
Elég sokat informálódtam utána, és senkit nem találtam
Pedig regen ez volt az "alap" chiptuning. A vezerloelektronikan belul egy OTP EPROM (one-time programmable erasable-programmable read-only memory) tarolja a parametertablazatot. Ezt szepen kiforrasztottak, a tartalmat lementettek egy szamitogepre, majd beforrasztottak egy foglalatot, amiben immar cserelni lehet az epromot, es a "tuningolt" parametertablazatot feltoltottek egy szuz epromra.