Megnézettem, a felső motorbakk alatti gumibakkot kellett bezsírozni, egy darabig jó lesz, most csendes, tartósabb megoldás ha a gumibakk alá tesznek egy alátétet, ezzel 1-2 mm-t megemelik a motort, ez bevállt, az autószerelő fórumon kérdeztem. Még tartósabb megoldás a csere. De inkább választom majd az időnkénti zsírzást vagy a filléres alátétet. Most elég lesz kicseréltetni a vezérműszíjat és a görgöket. :-((( Nehogy baj legyen.
Az elso futomuvel kapcsolatban: Nekem is volt valami femes zaj elol, ami az auto "lengesekor" volt hallhato. Az ok: az elso lengescsillapito felso rogzitocsavarjat kellett meghuzni, ill kicserelni, mert egy onzaro anyarol van szo.
Nem tudok semmit roluk.
En a Budakalaszi Renault-nal voltam egyszer.de tobbet nem megyek oda.A munkaval meg meg voltam elegedve,de a munkafelvevok annyit ertenek hozza,mint kb a harangonteshez...
Olyan szervízt keresek, akik értenek az Espace-hoz, megbízhatóak, azt a zörgést akarnám megnézetni az első keréknél. Tudtok megbízható Renault szervízt ?
Csak akkor vállald be a rizikót, ha van a csomagtartóban egy kannában tartalékod. Egyébként ha az utoló led is kialudt, akkor első kút. Már ha 25 km-en belül van ilyen...
Ha mar az egyik led sem eg,meg akkor is megy egy kicsit.
Mindenesetre a hatralevo km szamlaloja nem pontos,az tuti.Az Opel Omegamban lement 0km-ig,es onnan meg egy nagyon picit ment.Ezt tobbszor is megcsinaltam,mert klasszul,pontosan szamolt mindig,megbiztam benne.
Az Espace szamlaloja kialszik 50-nel.Gondoltam,nem baj,majd a foszamlaloval elmegyek meg valamennyit....hat 30-at sem ment el.Az autopalyan kellett tolni a telepakolt autot -10fokban. :-(
A fedélzeti akkor már csak azt jelzi, hogy azonnal menjek tankolni. Mielőtt ez megtörténik, akkor 60-km-t mutatott. De a gyári könyve szerint 8l van ilyenkor a tankban, úgyhogy a megtehető távolság fogyasztásfüggő!!
De nekem nincs fedélzeti komputer benne, az érdekelne, hogy ha az utolsó led is kialszik a tankműszeren és az óra helyén kijelez egy benzinkutat akkor már csak 60 km van hátra?
Az enyimnek szerintem ua. a tankja. Namost, amikor azt írta, hogy 60 km van hátra, akkor elment 62 km-t. Higgyél neki... Negyedórát stoppoltam, mert a 8 km-re lévő kútig nem ment el.
Alsóbb rendű utakon szokott zörögni. Sokáig füleltem, hogy az ablak mozog a keretben, vagy a műszerfal, vagy mi a bánat. A 30.000-es szervízen megnézték, azt mondták, hogy a stabilizátor. Cserélni akkor még nem kellett, felírták, hogy 45.000-nél átvizsgálás. Most a műszaki előtti átvizsgáláson megnézték megint, még rendben van. Elvileg 40.000 Ft/pár körül várható a csere, de még ráér...