Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SajtFondue Creative Commons License 2005.09.10 0 0 317
Imano biztosan tudna, de amig megjon,addig is:...mi az az A oszlop?  :-)
Előzmény: -Almos- (316)
-Almos- Creative Commons License 2005.09.10 0 0 316

Nem, nem a visszapillantónál, hanem magában az A-oszlopban. Megnéztem a hasznaltauto.hu-n a hirdetéseket, de nem találtam ilyet. Ellenben Franciaországban többet is láttam 2001 környékén, volt olyan is, amiben még utaztam is. Olyan espace, aminek "normális" A-oszlopa van, és nem végig üveg.

Vagy csak képzelődöm? :D

Előzmény: SajtFondue (315)
SajtFondue Creative Commons License 2005.09.10 0 0 315
A visszapillantonal?
Előzmény: -Almos- (314)
-Almos- Creative Commons License 2005.09.10 0 0 314

Hello,

 

olyan kérdésem lenne, hogy mettől meddig gyártották az olyan espace-okat, ahol az A-oszlopon van levegő-beömlőnyílás, azaz ahol van rendes A-oszlop? Tudom, hogy ez így nem sok infó, de a profik biztosan ez alapján is tudják, melyikre gondolok ;)

SajtFondue Creative Commons License 2005.09.07 0 0 313

KI kellett cserelni  a kartert,mert csopogott korulotte az olaj. Valoszinuleg kaphatott egy utest valamikor.

Erdekes, mert nem tudom,hogy miota lehetett ez. Eddig az utcan parkoltam, ott nem nezegettem az utat az auto alatt. Most,hogy garazsban parkolok dobbenten lattam a tocsat a motor alatt. :-)

lmano Creative Commons License 2005.08.24 0 0 312
Francia kiadású szerelési kézikönyv. Nagyon jó, de azért nem a gyári.
Előzmény: fazeres (311)
fazeres Creative Commons License 2005.08.23 0 0 311
Hello

Pontosan mi ez?
Előzmény: lmano (310)
lmano Creative Commons License 2005.08.23 0 0 310

Espace III-ról megvan az RTA könyvem digitális formában. Még nem néztem meg alaposan, de a V6-ból a 12 szelepes van benne, és a 2,0 benzin. Váltóból autómata és mechanikus is van. Sokatoknak van dízel, na ebből nincs benne egy sem. A fék-futómű-kormány és az elektromosság is benne van. Nem a legtökéletesebb, de egészen használható. Azt hiszem, hogy a dízelek motorjait külön könyvben tárgyalja. Ha valakit érdekel, át tudom küldeni, de kb. 30MB. Tehát elegendő tárhellyel rendelkezők szóljanak!

Ha vki nem tudja megoldani, akkor kiírom CD-re, de akkor vhol találkozzunk, hogy át tudjam adni.

Az e-mule-ről szedtem le ezeket, ha vki akarja, onnan is letölthető. Most töltöm le a Dialogys 6.0.6-os 3 CD-jét. Kettő már megvan, a harmadikat várom. Ez a verzió 2003-as, tehát a III-as Espace végig meglesz benne. Meg persze az összes model. Ha rendesen működik is, akkorr szólok.

fazeres Creative Commons License 2005.08.18 0 0 309
Az a biztonsági öv tartó fülecskeéből kettő nekem is hiányzik, de nem tudom hogx törhették le, az egyiket erőltettem de meg se mozdult.
Előzmény: SajtFondue (308)
SajtFondue Creative Commons License 2005.08.18 0 0 308

Na elkezdem,aztan majd kiegeszitgetem.

 

Ami letort az autorol:

 

1 gephazteto tartopalcanak a helye,ahova be kell kattintani bezart allapotban

2 fenyszorohaz takarosapkajanak a fule,amivel le kell pattintani izzocserekor

3 leghatso biztonsagi ovnek az a pocke,ahova be kell akasztani a csatot,hogy ne lengjen visszahuzott allapotban

4 oldalt a muanyag,ahova a kalaptartot be kell akasztani

5 muanyag takarosapka amelyik eltakarja a gyari konnyufemfelni kozepen a lukat.

 

Szerintem meg van,majd otthon megnezem az auton...de azert ez sem rossz 11 honap alatt.

Előzmény: fazeres (307)
fazeres Creative Commons License 2005.08.18 0 0 307
egy listát.....
Előzmény: SajtFondue (306)
SajtFondue Creative Commons License 2005.08.17 0 0 306
Ezek szerint,lehet,hogy en vagyok a hibas,ha nektek semmi...
Előzmény: fazeres (304)
fazeres Creative Commons License 2005.08.17 0 0 305
Velem az a szemét pótkerék szúrt ki. Le akartam engedni és nem tudtam, majd flexxel levágtam. Most azon gondolkodom, hogy tudnám visszarögzíteni. A csörlőrésze teljesen szét van oxidálódva, darabokban vannak benne az alkatrészek! Még jó hogy eddig nem volt defektünk, nézegethettük volna a pótkereket a kocsi alján. Azért már összeállt a kép a rögzítés módját illetően és ma megheggesztették a vasat, amit el kellett vágnom. 30000 ft-ért lehetne venni új csörlőt de minek, mikor lehet, hogy egyszer sem kell majd használnom. Megoldom én a problémát ingyen is.
fazeres Creative Commons License 2005.08.17 0 0 304
Nektek nem törik le soha semmi?? :-))))))) Micsoda??? Valamire mindig rácsimpaszkodsz? :-))))))) Bővebben?
Előzmény: SajtFondue (303)
SajtFondue Creative Commons License 2005.08.17 0 0 303
Nektek nem torik le soha semmi?
Előzmény: fazeres (302)
fazeres Creative Commons License 2005.08.16 0 0 302
Erre kíváncsi leszek.
Előzmény: SajtFondue (301)
SajtFondue Creative Commons License 2005.08.16 0 0 301

Egyre jobban bosszantanak azok a kis muanyag pocokletoresek!!  :-(

Kicsit osszeszedem a gondolataimat,es irok egy listat a letort dolgokrol.

őrült elmebeteg Creative Commons License 2005.08.07 0 0 300
Szóljál nekem is légyszi :-)
Előzmény: lmano (299)
lmano Creative Commons License 2005.08.07 0 0 299

Következő hiba jött elő az autómnál:

esőben elkezdett rángatni. Annyira, hogy nagyobb emelkedőn már nem is ment fel. Szétszedtem a gyújást. A V6 24V-n a trafók az első hengersoron vannak, 3 dupla trafó egybeépítve. A hátsó hengerekhez innen megy a gyertyakábel. Na, kivettem a trafósort, ami a gyertyákra van közvetlenül rátéve. Az első henger gyertyacsatlakozó gumidugójából szabályosan folyt ki a víz, a másodikból csak csöpögött. Mivel vettem gyertyákat ( egyébként 120e-nél kellene cserélni, most 100e van benne ), kicseréltem. Platinaelektródás gyertyák, nem is olcsók. De legalább hosszú az élettartamuk. A hátsók bent maradtak, mert azt nem lehet cserélni, csak kiszedett motornál. A kivettek szépek voltak, de ha már itt jártam, akkor csere.

Levegővel kifújtam, kipucoltam. Most tökéletes. Majd bekenem szilikonzsirral, hogy víztaszító legyen.

Más:

a Dialogys ( szerelési útmutató, kapcsolási rajz, alkatrészjegyzék árral együtt )programlemezek legújabb verzióit megkaptam. Csak MAC-en fut, min. OS9 kell hozzá. A jövő héten menni fog PC-n is. Ha megy, szólok.

Attis2.1TD Creative Commons License 2005.07.27 0 0 298
Sziasztok!Keresek egy espace tulajt,aki népítéletet írt,nagy műanyag családi kedvenc címmel!(Elötte 3.3-as voyagerrel gurult) Kérdezni szeretnék autó ügyben!Ha megvagy jelezd kérlek,ide vagy mailbe!Köszi!
SajtFondue Creative Commons License 2005.07.22 0 0 297

Na,meglett a hiba. Valoban a hatso fektuskotol jott az a kopogo hang.Kicsereltek valami tomitesfelet(nem volt idom megbeszelni veluk...),es most tutti!!

Annyira tetszett a hazafelevezeto uton,hogy minden utegyenetlensegre direkt ramentem,hogy hallgassam a "csendet" ! :-)

velorex0 Creative Commons License 2005.07.20 0 0 296
160-nál 8.1-et mértem eléggé megrakva + klima.

120-nál nem tudom, nem járok annyival... :-)

legutóbb az autópályán úgy 160 körül 3 teherautót elöztem és rámmászott egy buick. kb. 20 kilométert jött mögöttem 185-tel szélárnyékban, aztán lassan-lassan elhúzott mellettünk. a pali keze már fehér volt a kormányon hogy azt hittem kesztyü van rajta és gyözedelmesen átnézett de minálunk mindenki csak röhögött mert tudták hogy csak azért csináltam hogy "megfogyasztassam" a kocsiját (23-25 l szuper) míg az enyém kb. 8 1/2 diesel.
a második benzinkútnál megálltunk fagyizni - a pasi ott tankolt éppen, mi tankolás nélkül integetve távoztunk. - talán megértette...

egyébként általában 150-160 körül járok, optimális ehhez a kocsihoz csak a magyar rendörök nem értékelik, egyszer úgy villogott rám az astrájából hátulról, meg akart büntetni még a határ elött (kifelé), de közöltem nincs csak 1300 Ft-om (mindig két pénztárcával járok) najó mondta, 1000 Ft büntetés a 300 meg a gyerekeké. amikor fizetés után indulni akartam csak néz rám tovább azzal a rózsasándor szemével oszt szól: - aszontam a 300 a gyerekeké - mire három százast a kölköknek oda kellett adnom...

:-)

..
Előzmény: fazeres (294)
lmano Creative Commons License 2005.07.20 0 0 295
A kijelző szerint 23-24 között. Nem semmi. Csoda, hogy a benzinpumpa bírja. Viszont 170-nél 13,5-tel beéri.
Előzmény: fazeres (294)
fazeres Creative Commons License 2005.07.20 0 0 294
Na...mennyi volt a fogyasztás???
Előzmény: lmano (293)
lmano Creative Commons License 2005.07.20 0 0 293

Ma meghajtottam egy kicsit az autót. 213-nál még nem volt padlógázon, sőt még a kick-down kapcsolót sem érte el. Kb. 230-at tudna menni. A fogyasztását nem is írom le ekkor.... Őrület.

A szerelőkre vonatkozó megállapításom országhatártól független. Itthon is és külföldön is akadnak szép számmal negatív példák. Pozitív is, csak elég nehéz megtalálni ezeket az embereket. Pl. aki Gabek autóját megjavította, az egy jó szakember. Nem olcsó, de a tudás a legnagyobb érték. Nem élt vissza a tulaj szar helyzetével. Az autóklubbosok viszon - bár bénák voltak - elismerték a hibájukat ( ez is erény ) és segítettek a megoldásban.

velorex0 Creative Commons License 2005.07.20 0 0 292
2,2 dci 130 (?) LE

..
Előzmény: fazeres (291)
fazeres Creative Commons License 2005.07.20 0 0 291
Velorex, a tiéd milyen motorral van??

Nekem is ki akarták cserélni a felső motortartó bakkot mert kotyogott, 30-35 körül lett volna az ára. Egyszerűbb megoldás bezsírozni vagy egy 10 forintos alátétet tenni alá és csend. :-)) Csak egy ilyen praktikus dolgot nem csinálnak egy márkaszervízbe, az nagyobb lóvé ha cserélik.

Egyébként nem tudtok bontót ahol van ez a tipus?
SajtFondue Creative Commons License 2005.07.20 0 0 290

Mikor megvettem az autot egy Franciaorszagi kis Renault szervizbe probaltam jarni,ami vegul is nagyon rossz valasztasnak bizonyult.

Ott pl meg olyat is felszamolt,hogy probaut!! Nem tudom,hogy mennyi volt,de valami 15-20 Euro lehetett  :-(

Előzmény: velorex0 (285)
SajtFondue Creative Commons License 2005.07.20 0 0 289

Persze,abban is igazad van,hogy nem mindenki vajkal a problema melyere.

Bar tapasztalataim szerint ez fuggetlen az orszagtol,mindenhol talakoztam mar ilyennel!  ;-)

Előzmény: lmano (288)
lmano Creative Commons License 2005.07.20 0 0 288

Persze, van olyan alkatrés, amit cserélni kell. De sok esetben megszüntethető a hiba csere nélkül is. Úgy szerelnek autót, mint ahogy embert gyógyítanak egy pár helyen. A tünetet kezelik, a kiváltó okot nem keresik meg. A számítógép nem azt írja ki, hogy pl. az EGR szelepet cseréld ki, hanem, hogy az EGR köre hibás. Akár a lerakódott koksztól is lehet rossz az EGR. Az cserével csak addig jó, amíg újra el nem koszolódik. Aztán megint csere. A mások megoldás, hogy - persze ha még belefér - kitisztítani a szelepet, és megkeresni, hogy mitől koszolódik el. Innen már javításnak hívom én is, eddig csak alkatrészcserélő kisiparos.

Hangsúlyozom, hogy nem láttam az autót, csak azt nehezen hiszem el, hogy három alkatrész egyszerre megy tönkre, főleg egy nagyszerviz után nem sokkal.

Előzmény: SajtFondue (287)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!