Keresés

Részletes keresés

t3rmlnator Creative Commons License 2012.06.29 0 0 25364

Nekem is ugyanezzel van gond, már le is törtem ,mert már ugy felbosszantott, nem volt kakó a gépben, alapjárat jó, de huzva neki erőtlen és kicsapta a benzint is.Szerintem nem kell neki forognia enek  amüanyagnak mert mikor kiforditottam nem möködött csak beröffent és leállt.Ilyet lehet venni?Mert akkor elnézek pár boltba?

Előzmény: Pusvik (25345)
Pusvik Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25363

Nem úszóskarbis, hanem membrános. Membránt is cseréltem már, lehet fölöslegesen, mert semmi nem változott....

Előzmény: Gypsy56 (25353)
kriszbon Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25362

Óóó hát persze tudom én hogy az Fuxtec meg minden, de elég húzós áron kínáltad neki, mert a vaterán jóval olcsóbban kapni, és őneki szerintem az is bőven megfelelne. :-)

 

http://epitkezes-otthon.vatera.hu/kert_mezogazdasag/kerti_mezogazdasagi_gepek/fukasza_bozotvago_komplett_szar_uj_dobozaban_1610333396.html

 

Tudod én nem vagyok annyira naív mint sokan mások. :-D

Előzmény: Törölt nick (25361)
kriszbon Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25360

Köszönöm, de annyiért kapnék hiánytalan újat is, ha annyira kellene. :-)

Na meg esetleg egész kaszát is ki lehet fogni annyiért, józsefvárosit meg pláne.

Én is szabadultam már meg annyiért egytől, örültem ha elvitték egyáltalán. :-D

Előzmény: Törölt nick (25355)
Ádám987654 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25357

Igen gondoltam rá Karburátor teljesen jó. Szerintem vákum baja lehet és azt hogy tudom megcsinálni ? mert ahoz semmi tippem

 

Előzmény: Törölt nick (25356)
Gypsy56 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25353

Ez nem az az úszóskarbis szar ?

Előzmény: Pusvik (25350)
Gypsy56 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25352

Amikor a kezdő kaszás kilómétereket kaszál egy szállal, és rázza a gépet mint a rosseb, szét szokott csúszni .

Egyébként nem jár rosszul vele, mert rövidesen meghal a szöghajtás is . :-DDD

Előzmény: kriszbon (25351)
kriszbon Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25351

Nem hiszem hogy kellene neki kompletten, mivel neki csak a kuplungcsésze, meg a tengely ment tönkre.

Érdekes hogy így ledarálta, mert ha rendesen össze van rakva/tolva a tengely, szerintem elég kicsi az esély rá.

 

Ja, nekem meg úgy van a szár, hogy a 4 csavart beteker a motornál, meg a gázbovdent beakaszt, és mehetne is. :-)

Előzmény: Gypsy56 (25340)
Pusvik Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25350

Egy carbon cb 43 típusú fűkaszáé. Akár mit csinálok vele, szivatóval elindul, de amint visszaveszem, egyből leáll...

Előzmény: Gypsy56 (25347)
Ádám987654 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25349

Nah akartam írni nem megy fel :D Nem egyáltalán nem bezines a gyertya.

 

 

Előzmény: slick66 (25327)
Gypsy56 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25348

Ja ! Ez a kaszás topic . Szóval nem is kasza karbija .

Előzmény: Gypsy56 (25347)
Gypsy56 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25347

Ha azt körbe lehet forgatni, akkor szerintem tökmindegy, műxik . Milyen karbi ez ? Merthogy nem láncfűrész szerintem .

Előzmény: Pusvik (25345)
Gypsy56 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25346

Ezzel mondjuk én is így vagyok . Múlt héten előszedtem a két 350-est, két év után pöccre indultak . :-)

Szar gépet nem vágok a sarokba, azonnal javítom, mert aztán elfelejtődik .

Előzmény: apii (25343)
Pusvik Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25345

Hmm...ezen a membránon nincsen lyuk, viszont ez a műanyag csövecske,amibe felülről belelóg egy Schubert tű féleség-teljesen körbeforgatható, és gondolom nem mindegy, merre áll rajta a lyuk...talán ez okozhatta a problémámat?

Előzmény: apii (25344)
apii Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25344

Azt nem tudom, de a membránon szokott ott lenni egy lyuk, gondolom a felett.

Előzmény: Pusvik (25342)
apii Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25343

Több gép van, mint ember! :-)

Had menjenek csak a régiek, a jobbak a tartalékok.A köhögősek a sarokba vannak,  erre is egy fej kellene csak.Kaptam három újat, de azok már elfogytak.

Több gép már nincs elfekvőbe, ez az egy volt ami köhögött.Ha nagyon kellett volna, használhatóra összehozom előbb.

Előzmény: Gypsy56 (25341)
Pusvik Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25342

Azt esetleg meg tudná mondani nekem valaki, hogy a karburátorban lévő, föggőleges műanyag cső, amin a benzint kapja a motor, nyílásával merre kell, hogy álljon?

 

Gypsy56 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25341

:-))))))

Én még sosem jártam így . :-)

Előzmény: apii (25339)
Gypsy56 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25340

És miért nem adod el neki a szárat ?  :-)

Előzmény: kriszbon (25336)
apii Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25339

Persze hogy hentereg, én raktam oda pár éve membrán hiányába! :-)

 

Előzmény: kriszbon (25338)
kriszbon Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25338

De jó egyeseknek, hogy csak úgy hentereg egy dőg Stihl 450 a polcon elfekvőben. :-)))

Előzmény: apii (25333)
kriszbon Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25337

Én nem írtam piros Stihlt, hanem részben szintetikust, amiből csak pár csepp menne bele(épp hogy "megzavarosodjon"). :-)

 

Ebből gondoltam pár cseppet keverésenként.:

 

Előzmény: apii (25329)
kriszbon Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25336

Köszönöm a választ, azt a lehetőséget inkább kihagyom. :-)))

Amúgy sem lenne nagy szükségem rá(van most 3 kaszám), csak hentereg egy komplett szár itt nekem, és motorral már eladható lenne itt helyben is.

Előzmény: eszes78 (25328)
apii Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25335

Nagyobb márkába nem jellemző szerintem, kinaiba elöfordulhat.

Előzmény: Pusvik (25334)
Pusvik Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25334

Az lehetséges esetleg, hogy a rendelt új membrán is rossz?

apii Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25333

Ma volt egy kis szabad időm, és találtam egy félrerakott 450-es kaszát a polcon.Régóta nézegettem, indítgattam, de sehogy sem volt jó a benzin ellátása, mindig leállt.Szétszedtem a karbit, és kerestem bele egy hasonló használt membránt a régiek közül.

Különösebb gond nélkül a kasza negyedik rántásra elindult.Némi finomítás után már elfogadhatóan ketyegett.Kicsit döcög, de elfogadom így is.Meglepetés az egészben az, hogy olyan kompresszió van benne, hogy dekompresszor nélkül kirántja a kezemből a berántót.Lehet lesz még egy jó combos gép a 400-ok mellett.

Pusvik Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25332

Sziasztok! Van egy carbon cb 43 kínai benzines fűkaszám. Napok óta szívok már vele. Először az volt vele, hogy gázadásra fulladt, de kövér gázzal max fordulat környékén lehetett használni, és alapjárat is volt. Maj szétszedtem ,hogy megnézzem mi lehet, majd utána már be sem indult, csak ha a gyertya alá beöntést adtam neki. Rendeltem hozzá egy karbifelújító szettet, mert azt derítettem ki, hogy biztos a membrán adta meg magát...így sem jópróbáltam már állítgatni, meg minden, de semmi. Szivatóval beindul, pörög, ha leveszem a szivatót, leál...Mi lehet a probléma? Tudnátok segíteni?

pintérjani Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25331

Szintetikus olajat szintetikus olajjal lehet keverni gond nélkül.

Előzmény: kriszbon (25322)
apii Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25329

Szinti olajat nem szokták keverni piros stihlel, mert nem szeretik egymást! :-)

A szomszédom keveri, és eddig megy a robogója.

Előzmény: kriszbon (25322)
eszes78 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 25328

Pontos nevét nem tudom. CG-KW 430. Ennyi szerepel rajta.

Egyenlőre még nem eladó mert lehet veszek eg komplett szárat hozzá. Elég korrekt áron.

Itt kaptam a tippet(amit köszönök szépen) a fuxtec .hu honlap.

Ha csak motor kell érdeklődj náluk!(szerintem)

Előzmény: kriszbon (25323)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!