Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Nekem is ugyanezzel van gond, már le is törtem ,mert már ugy felbosszantott, nem volt kakó a gépben, alapjárat jó, de huzva neki erőtlen és kicsapta a benzint is.Szerintem nem kell neki forognia enek amüanyagnak mert mikor kiforditottam nem möködött csak beröffent és leállt.Ilyet lehet venni?Mert akkor elnézek pár boltba?
Óóó hát persze tudom én hogy az Fuxtec meg minden, de elég húzós áron kínáltad neki, mert a vaterán jóval olcsóbban kapni, és őneki szerintem az is bőven megfelelne. :-)
Hmm...ezen a membránon nincsen lyuk, viszont ez a műanyag csövecske,amibe felülről belelóg egy Schubert tű féleség-teljesen körbeforgatható, és gondolom nem mindegy, merre áll rajta a lyuk...talán ez okozhatta a problémámat?
Azt esetleg meg tudná mondani nekem valaki, hogy a karburátorban lévő, föggőleges műanyag cső, amin a benzint kapja a motor, nyílásával merre kell, hogy álljon?
Ma volt egy kis szabad időm, és találtam egy félrerakott 450-es kaszát a polcon.Régóta nézegettem, indítgattam, de sehogy sem volt jó a benzin ellátása, mindig leállt.Szétszedtem a karbit, és kerestem bele egy hasonló használt membránt a régiek közül.
Különösebb gond nélkül a kasza negyedik rántásra elindult.Némi finomítás után már elfogadhatóan ketyegett.Kicsit döcög, de elfogadom így is.Meglepetés az egészben az, hogy olyan kompresszió van benne, hogy dekompresszor nélkül kirántja a kezemből a berántót.Lehet lesz még egy jó combos gép a 400-ok mellett.
Sziasztok! Van egy carbon cb 43 kínai benzines fűkaszám. Napok óta szívok már vele. Először az volt vele, hogy gázadásra fulladt, de kövér gázzal max fordulat környékén lehetett használni, és alapjárat is volt. Maj szétszedtem ,hogy megnézzem mi lehet, majd utána már be sem indult, csak ha a gyertya alá beöntést adtam neki. Rendeltem hozzá egy karbifelújító szettet, mert azt derítettem ki, hogy biztos a membrán adta meg magát...így sem jópróbáltam már állítgatni, meg minden, de semmi. Szivatóval beindul, pörög, ha leveszem a szivatót, leál...Mi lehet a probléma? Tudnátok segíteni?