Nem vakítás, egy bizonyos érdekcsoportnak történő megfelelés.
Ha nem így kommunikálná ezt a kérdést a gyártó, ezek a (sötétzöld) majmok tüntetnének a gyár előtt, odaláncolnák magukat a kerítéshez, mert mennyire a fosszilis energia pazarlására ösztönzik a vásárlót.
A vásárló meg a sok információ közül eldönti számára mi a megfelelő.
Na kihúzom a telefontöltőt a falból a TV-t meg le áramtalanitom, mert az tényleg tök fölöslegesen szívja az áramot.
Ja még valami.Balodali csonkállvány,magyar kezelési útmutató érdekel.Elektromos vizmelegítő szivja az akksimat ha ismertek valakit aki javítja legyetekszivesek megírni.Köszönöm
Sziasztok szeretnék tanácsot kérni tőletek.Probléma:w210 E220 merci havas uton kerékcsuszás útán beblokkol a bal első kerekem,és felvillan a háromszőg lámpa?Ha valaki tud róla valami tanácsot adni megköszönném.Üdv!
Ezt mondjuk én is pont így tudom, de még sincs lelkem -8-10 fokban 1-2 perc melegítés nélkül elindulni vele, addig legalább az ülésfűtés is megy valamennyit, tükröket lefűti. Pedig sajna tényleg nem tesz jót neki. Láttam kezelési leírást, ami úgy kezdődött, hogy "start után azonnal induljon...a motor terhelés alatt hamarabb eléri az üzemi hőfokát stb." vagy valami ilyesmi.
Mert tök felesleges. Terhelésen sokkal jobban melegszik, és nem hígítja feleslegesen az alapjárati dúsabb keverékből lecsapódó benzin a motorolajat, és nem mossa le az olajfilmet. Beindítod, elalszik az olajlámpa, elhallgatnak a hidrotőkék és már lehet is indulni.
Hátul 16" Avantgarde, előre nem fért fel (tanultam megint valamit...), ugyhogy most az eleje felvan bakolva, amíg a másik garnitúra folyamatban van... :)
Gyors volt igen szerencsére, rendesen licitáltak érte.. :)
Nos olyan kérdésem lenne ,hogy reggel mentem hőfok elérte a megfelelőt,de .... és itt jön a kérdés : mennyi idő alatt kellene elérnie (-2 fok volt induláskor a kijelző szerint ) a megfelelő üzemi hőt ? 18-19 perc volt. Ez azt jelentette ,hogy a IV kerből 1perc melegtés után indulás és még 17 perc alatt érte el a 85 C-t
Szerintem a méret kérdést bizonyos keretek közt tudnám csak megoldani. Ha nem muszáj nem mennék mondjuk a C méretei alá :)
Köszönöm, a párom nevében is! Tényleg szépek :) Most hétvégén voltunk Temesváron kiállításon velük (mikor, ha nem a legnagyobb havazásban) és a román határon mikor odaadtam a kutyák útleveleit is a mieinkkel együtt a határőr megkérdezte, hogy kicsi vagy nagy kutyák? (A Dodge-al voltunk, az le van sötétítve, nem látott be) Mondom nagy kutyák. Akkor benézett mellettem hátra és azt mondta: Húú, nagyon nagy kutyák. Jó utat! :D
Nekem volt C Vectram, kombi. 1,9 cdi, 150'lóval, OPC Line design-vel. Nos kérem, nem volt az olyan rossz, mint leírtad! ;)
Ha a gázra léptél, akkor olyat gyorsult minden gond nélkül, hogy az csoda. Nem nyöszörgött semmi, minden kezelőszerv pont kézre esett. Szerelő sosem látta.
Szerethető egy masina nagyon is, mégha nem is tyúklábas! :)