Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ámbátor Creative Commons License 2005.11.15 0 0 360
Nekem is.
Előzmény: fazeres (356)
lmano Creative Commons License 2005.11.15 0 0 359
Mint írtam, az RTA könyvekben nincs szó a dízelről. De ha vmelyik csütörtökön oda tudsz jönni hozzám, akkor megnézhetjük a gyári programot.
Előzmény: Fercsone (338)
ámbátor Creative Commons License 2005.11.08 0 0 358
Azt nem tudom, az enyém digit.

Viszont a műszerfalba vettem izzót. 55Ft.
Vettem egyet Baumgartneréknél is, ott 75Ft.

Azért vettem ott is, mert az eredetire az volt írva, hogy 13.5V 0.6W, de a boltban azt mondták, hogy itt csak 12V 1,2W-os van. Baumgartner is pont olyat adott, úgyhogy ezt fogom betenni.
Előzmény: fazeres (355)
SajtFondue Creative Commons License 2005.11.08 0 0 357
Valoban!!!Jobb oldalan van egy gomb(ami nekem hianyzik...).A lyukon ha benyulok :-)) es megnyomom az erintkezot,akkor tutira vilagit!
Előzmény: fazeres (356)
fazeres Creative Commons License 2005.11.08 0 0 356
Oldalt van egy gomb, azt kell benyomni.
fazeres Creative Commons License 2005.11.08 0 0 355
Az én távirányítóm világít.
Kérdés: A fűtést állító hideg-meleg tekerőjében meg a ventillátorsebességszabályozógombban kiégett az izzó. hogy van csere?? Nem digit!
SajtFondue Creative Commons License 2005.11.08 0 0 354

Az enyem sem hiszem hogy vilagitana.En is csodalkozva neztem a kepet!

Előzmény: ámbátor (353)
ámbátor Creative Commons License 2005.11.07 0 0 353
Az enyém nem világít.
Előzmény: SajtFondue (350)
ámbátor Creative Commons License 2005.11.07 0 0 352
Este megnézem. Ha el nem felejtem.
Előzmény: SajtFondue (350)
ámbátor Creative Commons License 2005.11.07 0 0 351
Szét lehet szedni. Az izzó egy, szerintem, tucatáru kis izé. Az a fajta, amelyiknek nincs is fém foglalata, csak alul kilóg két kis fém lába, az van visszahajtva és az érintkezik a foglalattal. Szerintem minden rendes autósboltban lehet ilyet kapni. Majd beszámolok.
SajtFondue Creative Commons License 2005.11.07 0 0 350
Ez sotetben tenyleg igy vilagit?
ámbátor Creative Commons License 2005.11.07 0 0 349

Azz izzó pont olyan, mint ami a espace-on-tour-on látszik. Most, hogy mondod, megpróbálom, hátha tényleg ezt még szét lehet szedni izzóra és foglalatra.

 

 

Előzmény: jozso62 (348)
jozso62 Creative Commons License 2005.11.06 0 0 348
Nekem egy alkatrészkereskedésben foglalatostól valami 1000 ft. fölötti
árat mondtak. Ezért érdemes egy picit kókányolni, (valami hasonlót beépíteni).
Igaz, én még nem láttam ilyen izzót , csak képen.
Előzmény: ámbátor (347)
ámbátor Creative Commons License 2005.11.06 0 0 347

Még nem is kerestem. Egyelőre kezemben a rossz égő, és ez már eredmény. Eddig sejtelmem se volt, milyen izzót kell keresnem.

Ez egy ritkaság amúgy, vagy minden Rönyóban ez van?

Ha minden kötél szakad, még mindig bemehetek a Baumgartnerékhez. Amúgy is kiváncsi vagyok, mennyit mernek kérni érte.

Előzmény: jozso62 (346)
jozso62 Creative Commons License 2005.11.06 0 0 346
Kaptál hozzá izzókat? Ha igen, hol?
Izzócsere képekben:http://www.espace-on-tour.de.vu/ Armaturenbrett ausbauen
Előzmény: ámbátor (344)
ámbátor Creative Commons License 2005.11.06 0 0 345
nem ittók, izzók.
Előzmény: ámbátor (344)
ámbátor Creative Commons License 2005.11.06 0 0 344
Imádom ezt az autót.
Két csavarhúróval szétszedtem és összeraktam a műszerfalat.

A hangfal takarólemezeinek csak alá kell feszíteni. Három-három jó masszív patent tartja őket. Alatta a hangszórókat három-három Torx csavar fogja.

Az én példányomon középen a levegőbeömlők között nem volt csavar, annak a helyen valami érzékelő van. Annak is csak alá kell feszyteni a megfelelő irányból és kibillen a helyéből. A hangszórókat és ezt ez érzékelőt le kell húzni a csatlakozójáról és az egész fedlapot már csak három patent tartja az utastér felöli élénél középtájt, le lehet emelni.

A műszeregységet további öt Torx csavar fogja, pikk-pakk le lehet venni. Szétszedni nem kell, az ittók hátulról kézzel cserélhetőek.

Az egész művelet, visszaszereléssel, elsőre, ismeretlen pályán 20 perc, másodikra nem lesz több 10 percnél.
ámbátor Creative Commons License 2005.11.05 0 0 343
Köszi. Holnap belenézek. Aztán már csak azt kell kitalálnom, milyen lámpa kell bele és hol vegyek olyet. De egyik lépés jön a másikután.
Előzmény: Fercsone (342)
Fercsone Creative Commons License 2005.11.05 0 0 342

A műszerfal tetején a bal és jobb oldalon található hangszóró takarólemezeit kipattintva meglátod az alatta lévő csavarokat.

A hangszórókat távolítsd el. Mindenképp itt kezdjed el a munkálatokat,

mert annak csavarai fogják le a fedelet.

 

Viszont a műszerfal feletti fedlapon a szélvédőnél középütt az ablakszárító-levegőkiömlő nyílások között is található egy leszorító csavar,

melyet szintén egy fedlap takar.

 

A szereléshez TORX készlet szükségeltetik.

Hátulról a műszerfal mögé nézve az izzólámpák kicserélhetők. Ennyi.

 

Előzmény: ámbátor (339)
ámbátor Creative Commons License 2005.11.05 0 0 341
Láttam, de a képek szerint ő a műszerfal alját bontotta meg, a felső részt nem. Nekem meg ott vannak a kiégett lámpásaim.
Előzmény: SajtFondue (340)
SajtFondue Creative Commons License 2005.11.05 0 0 340

fazeres a multkor nekiesett szetszedni a muszerfalat,de nem tudom milyen mertekben.

Nezz vissza,voltak valami kepek is felteve,hatha az segit.

Előzmény: ámbátor (339)
ámbátor Creative Commons License 2005.11.05 0 0 339
Üdv mindenkinek.

Nemrég cseréltem a II-es Espace-emet III-as Grandra, 2.2 dci. Egyelőre nagyon tetszik, de mindjárt lenne kérdésem is.
- Mi okozhatja, hogy a végsebesség nagyon alacsony, valahol 140-150 között? Nem mintha efölött akarnék járni, csak aggódom, hogy ez valami hibát jelent.
- Tudja-e valaki, hogy lehet a műszerpanel mögé bejutni, merthogy nem világít két visszajelző lámpám, (a tompított és az országúti) és szívesen kicserélném, de nem szívesen fizetnék érte Baumgertneréknek egy vagyont.
Fercsone Creative Commons License 2005.11.04 0 0 338

 

  Kedves Imano!

Érdeklőni szeretnék az elektronikus dokumentáció iránt, amit egy régebbi
fórum hozzászólásodban ítrtál. (Lásd lent.)
Nekem Renault Grand Espace 2.2 dCI szgk-m van, mellyel kapcsolatosan égetően

nagy szükségem volna egy kis segítségre.
Amennyiben rendelkezel a következő dokumentációs anyagok bármelyikével:
elektromos kapcsolási rajz a motorvezérlő egység felől, vagy szerelési szakkönyv,
akkor kérlek értesíts.

 

Eddigi tapasztalataink szerint az injektor nem kap vezérlőfeszültséget,
ennek következtében pedig be sem indul a motor.

Az autóm több szervizállomást is megjárt, de ott sem jutottak vele semmire.

 

Felhívtuk a figyelmüket a lopásgátlóra (immobilizerre) arra gyanakodva,

hogy letiltja a motor beindulását, merthogy nincs gázolaj-befecskendezés.

De azt mondták mai járműdiagnosztizálás alkalmával, hogy a kocsi elektronikusan müködőképes.


Előre is köszönöm

 

Üdv.

        Fecó

 

Elérhetőségem: maserati@freestart.hu

 

 

lmano válasz | megnéz  2005.08.23 11:47:15 (310)
      Espace III-ról megvan az RTA könyvem digitális formában. Még nem
néztem meg alaposan, de a V6-ból a 12 szelepes van benne, és a 2,0 benzin.
Váltóból autómata és mechanikus is van. Sokatoknak van dízel, na ebből nincs
benne egy sem. A fék-futómű-kormány és az elektromosság is benne van.

Nem a legtökéletesebb, de egészen használható. Azt hiszem, hogy a dízelek
motorjait külön könyvben tárgyalja. Ha valakit érdekel, át tudom küldeni, de
kb. 30MB. Tehát elegendő tárhellyel rendelkezők szóljanak!

      Ha vki nem tudja megoldani, akkor kiírom CD-re, de akkor vhol
találkozzunk, hogy át tudjam adni.

      Az e-mule-ről szedtem le ezeket, ha vki akarja, onnan is letölthető.
Most töltöm le a Dialogys 6.0.6-os 3 CD-jét. Kettő már megvan, a harmadikat
várom. Ez a verzió 2003-as, tehát a III-as Espace végig meglesz benne. Meg
persze az összes model. Ha rendesen működik is, akkorr szólok.

Előzmény: lmano (310)
fazeres Creative Commons License 2005.11.03 0 0 337
Holnap vserélik ki az izzííítógyertyákat..csak hogy írjak valamit.
SajtFondue Creative Commons License 2005.11.02 0 0 336

Csak ugy elhordjak a cuccaidat??...  ;-))

Előzmény: lmano (335)
lmano Creative Commons License 2005.11.01 0 0 335
Szólok, ha sikerült, mert jelenleg elvitték a monitoromat.
Előzmény: SajtFondue (334)
SajtFondue Creative Commons License 2005.10.25 0 0 334
Koszi!Nem surgos,ne tord ossze magad emiatt... :-)
Előzmény: lmano (333)
lmano Creative Commons License 2005.10.25 0 0 333
Az enyimben nincs ülésfűtés, de csütörtökön a gyári cd-ről megnézem.
Előzmény: SajtFondue (332)
SajtFondue Creative Commons License 2005.10.24 0 0 332
Valaki tudja-e,hogyan kell szetszedni az ulesen levo futesgombot? Kialudt benne a lampa....
lmano Creative Commons License 2005.10.17 0 0 331
Köszi, majd megpróbálom. Az autómata váltóban nem kell olajat cserélni, mert ez hidraulika-folyadék. Ha nem volt megbontva, és nem szivárog, akkor örökös, mint a szegénység. Egyébként ma már a legtöbb mechanikus váltóban sem kell olajat cserélni. A Suzukikban pl. 5-6 éve jött ki gyári utasításként.
Előzmény: jozso62 (330)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!