Viszont a műszerfalba vettem izzót. 55Ft. Vettem egyet Baumgartneréknél is, ott 75Ft.
Azért vettem ott is, mert az eredetire az volt írva, hogy 13.5V 0.6W, de a boltban azt mondták, hogy itt csak 12V 1,2W-os van. Baumgartner is pont olyat adott, úgyhogy ezt fogom betenni.
Az én távirányítóm világít. Kérdés: A fűtést állító hideg-meleg tekerőjében meg a ventillátorsebességszabályozógombban kiégett az izzó. hogy van csere?? Nem digit!
Szét lehet szedni. Az izzó egy, szerintem, tucatáru kis izé. Az a fajta, amelyiknek nincs is fém foglalata, csak alul kilóg két kis fém lába, az van visszahajtva és az érintkezik a foglalattal. Szerintem minden rendes autósboltban lehet ilyet kapni. Majd beszámolok.
Azz izzó pont olyan, mint ami a espace-on-tour-on látszik. Most, hogy mondod, megpróbálom, hátha tényleg ezt még szét lehet szedni izzóra és foglalatra.
Nekem egy alkatrészkereskedésben foglalatostól valami 1000 ft. fölötti árat mondtak. Ezért érdemes egy picit kókányolni, (valami hasonlót beépíteni). Igaz, én még nem láttam ilyen izzót , csak képen.
Imádom ezt az autót. Két csavarhúróval szétszedtem és összeraktam a műszerfalat.
A hangfal takarólemezeinek csak alá kell feszíteni. Három-három jó masszív patent tartja őket. Alatta a hangszórókat három-három Torx csavar fogja.
Az én példányomon középen a levegőbeömlők között nem volt csavar, annak a helyen valami érzékelő van. Annak is csak alá kell feszyteni a megfelelő irányból és kibillen a helyéből. A hangszórókat és ezt ez érzékelőt le kell húzni a csatlakozójáról és az egész fedlapot már csak három patent tartja az utastér felöli élénél középtájt, le lehet emelni.
A műszeregységet további öt Torx csavar fogja, pikk-pakk le lehet venni. Szétszedni nem kell, az ittók hátulról kézzel cserélhetőek.
Az egész művelet, visszaszereléssel, elsőre, ismeretlen pályán 20 perc, másodikra nem lesz több 10 percnél.
Nemrég cseréltem a II-es Espace-emet III-as Grandra, 2.2 dci. Egyelőre nagyon tetszik, de mindjárt lenne kérdésem is. - Mi okozhatja, hogy a végsebesség nagyon alacsony, valahol 140-150 között? Nem mintha efölött akarnék járni, csak aggódom, hogy ez valami hibát jelent. - Tudja-e valaki, hogy lehet a műszerpanel mögé bejutni, merthogy nem világít két visszajelző lámpám, (a tompított és az országúti) és szívesen kicserélném, de nem szívesen fizetnék érte Baumgertneréknek egy vagyont.
Érdeklőni szeretnék az elektronikus dokumentáció iránt, amit egy régebbi fórum hozzászólásodban ítrtál. (Lásd lent.) Nekem Renault Grand Espace 2.2 dCI szgk-m van, mellyel kapcsolatosan égetően
nagy szükségem volna egy kis segítségre. Amennyiben rendelkezel a következő dokumentációs anyagok bármelyikével: elektromos kapcsolási rajz a motorvezérlő egység felől, vagy szerelési szakkönyv, akkor kérlek értesíts.
Eddigi tapasztalataink szerint az injektor nem kap vezérlőfeszültséget, ennek következtében pedig be sem indul a motor.
Az autóm több szervizállomást is megjárt, de ott sem jutottak vele semmire.
Felhívtuk a figyelmüket a lopásgátlóra (immobilizerre) arra gyanakodva,
hogy letiltja a motor beindulását, merthogy nincs gázolaj-befecskendezés.
De azt mondták mai járműdiagnosztizálás alkalmával, hogy a kocsi elektronikusan müködőképes.
lmano válasz | megnéz 2005.08.23 11:47:15 (310) Espace III-ról megvan az RTA könyvem digitális formában. Még nem néztem meg alaposan, de a V6-ból a 12 szelepes van benne, és a 2,0 benzin. Váltóból autómata és mechanikus is van. Sokatoknak van dízel, na ebből nincs benne egy sem. A fék-futómű-kormány és az elektromosság is benne van.
Nem a legtökéletesebb, de egészen használható. Azt hiszem, hogy a dízelek motorjait külön könyvben tárgyalja. Ha valakit érdekel, át tudom küldeni, de kb. 30MB. Tehát elegendő tárhellyel rendelkezők szóljanak!
Ha vki nem tudja megoldani, akkor kiírom CD-re, de akkor vhol találkozzunk, hogy át tudjam adni.
Az e-mule-ről szedtem le ezeket, ha vki akarja, onnan is letölthető. Most töltöm le a Dialogys 6.0.6-os 3 CD-jét. Kettő már megvan, a harmadikat várom. Ez a verzió 2003-as, tehát a III-as Espace végig meglesz benne. Meg persze az összes model. Ha rendesen működik is, akkorr szólok.
Köszi, majd megpróbálom. Az autómata váltóban nem kell olajat cserélni, mert ez hidraulika-folyadék. Ha nem volt megbontva, és nem szivárog, akkor örökös, mint a szegénység. Egyébként ma már a legtöbb mechanikus váltóban sem kell olajat cserélni. A Suzukikban pl. 5-6 éve jött ki gyári utasításként.