Amikor ezt kitalálták, még nem volt ilyen sokféle kedvezmény; és ami volt is, azok többsége is csak menettérti volt, vagy többutazásos (Euro Domino és Interrail), így sokkal több helyen megérte. De azért akkor sem mindenhol, mert a volt szocialista országokban a belföldi jóval olcsóbb volt a nemzetközinél.
"A Start Klub kártyához járó 25%-os nemzetközi jegy kedvezmény az hogy működik?"
Gyakorlatilag sehogy. Kb. 30 nemzetközi utazásból mindössze egyszer sikerült felhasználnom. Viszonylati akciós jeggyel, menettérti kedvezménnyel, határállomástól belföldi jegy vásárlásával szinte mindig jobban jár az ember.
A Start Klub kártyához járó 25%-os nemzetközi jegy kedvezmény az hogy működik? Csak a teljes árú TCV-s jegyből jár a 25%, vagy a menettérti kedvezményes, kishatár, globáldíj, kirándulójegy stb.-ből is?
Jó pár éve, Városföld környékén dolgozott egy magánvasúti dízel, amit én magamban teljesen alap nélkül Óriásnyúlnak kereszteltem el, a "nyuszifüles" 21x sorozathoz való optikai hasonlósága miatt. Valaki esetleg meg tudja mondani, hogy mennyi ideig volt itt, és hogy mi igaz abból, hogy volt vele egy kis hoppá?
A Debrecen-Füzesabony vonal (108) régebbi menetrendjei iránt érdeklődnék. Ha van valakinek a birtokában 1992 és 2003 közötti menetrend, akkor szívesen felvenném a kapcsolatot vele. Nekem tökéletesen megteszi az is, ha lefotózva megkapom. Nagyon köszönöm a segítséget, várom a hozzászólásokat!
Igen, ez a lényeg, meg gondolom inkább az, hogy ha vörössel nincs a 20 biztosítva (hiszen nem is lehet), akkor semmi sincs biztosítva. De hát azért hagyományos EÉVB-vel is megpróbálok valahogy megállni mindenféle himi-humi vörös jelzőknél is...
jaa, így értette... Ezek szerint ő megpróbálna berongyolni százzal Nyugati bakra, mert a "berendezés engedi". Sőt, állomástávolságban "++ meg 4 sönt", mert ott aztán tényleg nincs kontroll. Azért megyek hússzal, mert ez a jelzési kép van a jelzőn.
Le van töltve a "Vonatinfó applikáció" azon belül rámész a vonatinformációk alpontra majd beütöd a kivánt vonat számát( fontos hogy olyam legyen amely az adott idöben közlekedik)akkor meg jelenik a menetrend,majd ott lépj tovább elöször a szolgáltatások majd a technikai információk alpontra és akkor megjelennek az adatok!
Köszi lehet, és akkor már a Ganz is gyártotta a mozdonyt? Inkább én azt mondanám hogy baromság ami fent van a "technikai információknál"! Ahogy a " Traxxnál" Bombardier a "Taurusnál" Siemensnek kellene lenni!
Sziasztok, szólhattatok volna hogy 2002-töl újra gyárt mozdonyokat a "Ganz-Mávag", a 470-es mozdonyok ott készülnek ezt a máv-start hivatalos vonatinfó oldalán olvastam, tehát ebben nem kételkedhetem!