Mi másféle őrültek vagyunk, nagycsaládosan utazunk, az is egy érdekes perverzió :)
Egyébként szarkazmust félretéve, a gyerekek meglepően jól viselték a 30 óra vonatozást. Nem mondom, a végén már a legkisebb igen fáradt volt, de nem zavartunk senkit.
(bár ha nyitva lennének a kocsik között az átjárók, akkor lehet, hogy időnként egyikünk "átmenekülne" egy nyugodt kávéra, míg a másik tartja a fronot a gyerekeknél:))
Tavaly majdnem itthon maradtunk, mert a MÁV - a saját üzletszabályzatával szembemenve - már az összes helyjegyet értékesítette a -60. napot megelőzően. Nagy csata volt, idén felkészültebb leszek :)
Felkerültek a MÁV-Start honlapjára a jövő évi össszeállítások, Azzurro-t viszont nem találtam. Még nincsen végleges összeállítása, vagy Sezana-ig sem lesz?
Sajnos nem csak a Venezia hullik el, sok klasszikus éjszakai vonat (amiken szerencsére utaztam is) tűnt el az évek alatt. Pl. Cracovia, Pannonia, Báthory. Kevésbé klasszik Amicus is :))) Sajnos Szarajevó sem éjjel megy, pedig ott kereshetne a Máv egész évben, mert nagy konkurencia nincsen oda tartó vonatokból, turista meg akad pár. Heti 1-2x menne egy öreg háló vagy fekvő, jönne be belőle pénz. Danubius sem élt sokáig. Ki kéne találni mivel lehetne pénzt keresni és arra rázúzni rendesen.
Ha Velencéig már nem is, de talán Trieste Centrale-ig célszerűbb lenne elközlekedtetni az Azzurro-t, hiszen Trieszt mégis egy pezsgő nagyváros Villa Opicina alatt, ahonnét (átszállással) már könnyedén elérhető Velence.
Én személy szerint azért vagyok csalódott, mert június 25-én a Déli Vasút 150 éves jubileuma alkalmából rendezett ünnepségek nagykanizsai helyszínén beszédet mondó olasz képviselő hangsúlyozta a Trieszt-Budapest/Olaszország-Magyarország vasúti kapcsolatainak fontosságát... Sajnálom, hogy a valóságban ez mégsem így működik az olaszok részéről.... :(