Keresés

Részletes keresés

mcg Creative Commons License 2011.11.22 0 0 12101

mondjuk abban a formában nem is lett volna értelme...hajnali 4-kor sem végállomásozni, sem vonatpótló buszra szállni nincs kedve az embernek...

 

legalább lesz egy megbízható vonat a 30asról a késő reggeli órákban is újra BP felé...

Előzmény: zjakabfi (12100)
zjakabfi Creative Commons License 2011.11.22 0 0 12100

Állítólag a szlovének és a horvátok lemondták az Azurrot.

canis maior Creative Commons License 2011.11.21 0 0 12099

A csehek is jöhettek volna június 1-től, nem éltek vele. Egyébként a végén is hamarabb "kiszállnak".

Előzmény: áim (12084)
keszekusza76 Creative Commons License 2011.11.21 0 0 12098

Szia.

Sajnos vasárnapi indulással hétfő esti érkezéssel,(Istanbulba)

vissza kedd reggeli indulással szerdai érkezéssel a TCDD-nek nem érte volna meg......

(amúgy a csehek is adtak volna rá hálót)

 

Előzmény: BahnScorper (12097)
BahnScorper Creative Commons License 2011.11.21 0 0 12097

Az nem releváns, mert abba nem az Utasellátó adott volna éjszakai kocsikat...

Előzmény: keszekusza76 (12090)
áim Creative Commons License 2011.11.20 0 0 12096

Mi másféle őrültek vagyunk, nagycsaládosan utazunk, az is egy érdekes perverzió :)

 

Egyébként szarkazmust félretéve, a gyerekek meglepően jól viselték a 30 óra vonatozást. Nem mondom, a végén már a legkisebb igen fáradt volt, de nem zavartunk senkit.

(bár ha nyitva lennének a kocsik között az átjárók, akkor lehet, hogy időnként egyikünk "átmenekülne" egy nyugodt kávéra, míg a másik tartja a fronot a gyerekeknél:))

 

Tavaly majdnem itthon maradtunk, mert a MÁV - a saját üzletszabályzatával szembemenve - már az összes helyjegyet értékesítette a -60. napot megelőzően. Nagy csata volt, idén felkészültebb leszek :)

Előzmény: keszekusza76 (12094)
paca664 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 12095

A Bosfor a Bukarest-Isztambul vonat neve, az továbbra is jár. Ha az Orientre gondolsz, az úgy tűnik hogy egyelőre nem lesz.

Előzmény: Rbatka (12085)
keszekusza76 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 12094

Több kocsiból áll majd,

illetve csak megszállottak ,utazhatnak ülő-ill. kocsmakocsiban is:))))))))))))

Előzmény: áim (12093)
áim Creative Commons License 2011.11.20 0 0 12093

Köszönöm!

 

A távolságot nagyon pontosan tudjuk, tavaly utaztunk már ezzel a vonattal. Remélem idén nem lesz annyira kalandos jegyet szerezni rá! 

Előzmény: keszekusza76 (12092)
keszekusza76 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 12092

Le:)

Módosítaniuk kell a vonat közlekedési korlátozását,mert helytelen az általad jelzet linken:)

 

Amúgy a kilométer távolságok MEGINT helytelenül vannak feltüntetve!

Előzmény: áim (12091)
áim Creative Commons License 2011.11.20 0 0 12091

"A  cseh rész jön 15.-étől,a magyar részről indulnának 1-én."

 

Így már értem, köszi :)

 

"(kiadhatják  a módosítást az R1.2-re)"

 

Ez viszont szaknyelvül van :(. Lefordítod?

Előzmény: keszekusza76 (12088)
keszekusza76 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 12090

Szia.

Sajna ,sok oka volt az elindulásának....

pld.sok kocsit igényel ez a hülye, nyáron kedden és

pénteken való indulások,Pula,Split,Burgas vagy Várna:(((

Előzmény: Rbatka (12085)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 12089

Hátha érdekel valakit. Nyári menetrendtől két pár Udine - Villach vonat lesz FUC 1216-al és ÓBB kocsikkal reggel és este.

 

http://www.kleinezeitung.at/kaernten/villach/villach/2874192/weiche-fuer-zug-nach-udine-gestellt.story

keszekusza76 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 12088

Szia.

A  cseh rész jön 15.-étől,a magyar részről indulnának 1-én.

(kiadhatják  a módosítást az R1.2-re)

-A misztral kocsmája cserél az Adriáéval  Splitben.(odáig Hz belföld és viszont)

 

Előzmény: áim (12084)
zjakabfi Creative Commons License 2011.11.20 0 0 12087

Én a Maestral spliti büfékocsiját értelmezem nehezen.

 

Előzmény: keszekusza76 (12086)
keszekusza76 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 12086

Szia.

Ott a pont,Moszkva-Split nyáron heti egyszer.

(valami adriai elérhetőség kellett a sok orosz utasnak)

Előzmény: mcg (12083)
Rbatka Creative Commons License 2011.11.20 0 0 12085

...és a Bosphor-ról mit tudtok? Nem találok róla semmit, pedig úgy emlékszem, még a Start honlapján is megírták, hogy újra beindul.

áim Creative Commons License 2011.11.19 0 0 12084

http://www.mav-start.hu/res/1471_1470_nesebar_12.pdf  ha itt nézem, akkor június 1-től jár a Neszebár, ha itt http://www.mav-start.hu/res/r12_12.pdf , akkor június 15-től.

Szerintetek mi lehet a valóság?

mcg Creative Commons License 2011.11.19 0 0 12083

biztos keveri a nyári Moszkva-Split-tel...:)

Előzmény: canis maior (12082)
canis maior Creative Commons License 2011.11.19 0 0 12082

Mitől lenne Split?

Előzmény: keszekusza76 (12076)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 12081

Köszönöm!

Előzmény: keszekusza76 (12079)
keszekusza76 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 12080

Szia.

Igen ott,de pld.Zágráb-Belgrád  és Bp-Zágrábot előhozza,

csak az egy(Zágráb-Villa Op.,más alternatívákkal) a "sötét ló":))))

Előzmény: Törölt nick (12077)
keszekusza76 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 12079
Előzmény: Aln 663 1189 (12078)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 12078

Ezt merre találom?

Előzmény: Vmodellező (12075)
keszekusza76 Creative Commons License 2011.11.18 0 0 12076

Szia.

Biztos lesz,de valami horvát-szlovén ellentét is alakul,mert

Dobovától-Villa Opicináig van menetrendje.(Hz-nek nem érné meg?)

 

Érdekes a moszkvai háló sorsa is, Split lesz a vége.

Előzmény: Vmodellező (12075)
Vmodellező Creative Commons License 2011.11.18 0 0 12075

Felkerültek a MÁV-Start honlapjára a jövő évi össszeállítások, Azzurro-t viszont nem találtam.
Még nincsen végleges összeállítása, vagy Sezana-ig sem lesz?

DVB Creative Commons License 2011.11.15 0 0 12074

Köszi - erre voltam kíváncsi.

 

Sajnos nem csak a Venezia hullik el, sok klasszikus éjszakai vonat (amiken szerencsére utaztam is) tűnt el az évek alatt. Pl. Cracovia,  Pannonia, Báthory. Kevésbé klasszik Amicus is :)))  Sajnos Szarajevó sem éjjel megy, pedig ott kereshetne a Máv egész évben, mert nagy konkurencia nincsen oda tartó vonatokból, turista meg akad pár. Heti 1-2x menne egy öreg háló vagy fekvő, jönne be belőle pénz. Danubius sem élt sokáig. Ki kéne találni mivel lehetne pénzt keresni és arra rázúzni rendesen.

 

 

Előzmény: Siemens113 (12072)
Vmodellező Creative Commons License 2011.11.15 0 0 12073

Nagyon sajnálom a Veneziát....

Ha Velencéig már nem is, de talán Trieste Centrale-ig célszerűbb lenne elközlekedtetni az Azzurro-t, hiszen Trieszt mégis egy 
pezsgő nagyváros Villa Opicina alatt, ahonnét (átszállással) már könnyedén elérhető Velence.

 

Én személy szerint azért vagyok csalódott, mert június 25-én a Déli Vasút 150 éves jubileuma alkalmából rendezett ünnepségek nagykanizsai helyszínén beszédet mondó olasz képviselő hangsúlyozta a Trieszt-Budapest/Olaszország-Magyarország vasúti kapcsolatainak fontosságát... Sajnálom, hogy a valóságban ez mégsem így működik az olaszok részéről.... :(

Siemens113 Creative Commons License 2011.11.15 0 0 12072
~90%körül volt Velence a maradék szóródott az egyéb olasz célállomásokon.

"Velencével" bármit meg lehet tölteni (egyébként érthető módon :) ) anélkül semmi értelme sajnos.
Előzmény: BahnScorper (12071)
BahnScorper Creative Commons License 2011.11.15 0 0 12071

Háló fekvő csak olasz célállomással vitt utasokat....

 

És ezek közül mennyi ment a közbenső állomásokra, és mennyi Velencébe?

Előzmény: Siemens113 (12069)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!