Pontosan a szíjfeszítő melletti íven ahol találkozik a blokkal engedi az olajat és befér a 15 tizedes hézagmérő úgy hogy meg vannak húzva a csavarok, el van vetemedve? Lehet ezt egyáltalán síkba csiszolni? Bár akkor meg papírtömítés kéne alá, ami meg gyárilag nincs.
Semmire sem jó. Már mindent kipróbáltam a Korant,Impa,Würth stb.. egyik sem jött be. Talán a Würth-nek volt valami hatása de az 11ezerft. Most még utoljára a Brunoxot próbálom ki, az 8ezer ft volt. Sajnos mindent nem lehet szemcseszórni pedig az az igazi.
Segítségeteket kérném, az alábbi alkatrészt keresném A 602 015 01 01, ez egy vezérmű dekli lenne, 602, 604, 605, 606 motoron, akinek van kérem vegye fel velem a kapcsolatot nagyon kellene!
Nem az a tipikus taxiaustattung... De bármivel taxizhattak, ezt ezek a képek alapján nemigen lehet megmondani. Nincs benne integrált gyerekülés, normál padlókárpit van benne, amit nem látni, hogy vastagabb-e pl. a hátsó gumikéder a csomagtartónál, nagyobb-e a tank, növelt kapacitású akksi van-e benne stb.
Kevés a km is benne taxinak 13 évesen, az antenna inkább telefonantenna lehet, bár a 210-ben nem tudom hova teszik a gyári opciós telefon antennáját.
Sziasztok, egy 98 as CLK230 Kompressor tulaj vagyok és az a problémám hogy nagyobb gázadásnál letorpan a kocsi, mintha letiltana egy henger de miután újraindítom már teljesen jó. A levegőszűrőnél van az a bypass szelep valószínűleg az nem szabályoz rendesen, mintha elmenne a nyomás, valami letilthatja ? esetleg a légtömegmérő lenne ? a vákuum csövek rendben vannak. Valakinek volt már hasonló problémája ilyen kompressoros motorral ? A válaszokat előre is köszönöm!
Tipikus hibaja a TSI-knek az ido elott megnyulo vezermulanc. Soha nem ertettem, hogy mi ertelme atterni a szijas vezerlesrol a lancosra, ha nem tudnak egy olyan vezermulancot csinalni, ami legalabb annyit kibr, mint egy becsuletesen megcsinalt szij ( VW TSI, Opel 1.0-1.2., fiat 1.3 JTD ) Ettol fuggetlenul a 350 ezer hatalmas osszeg, meg ha minden jarulekos alkatreszt csereltek, akkor is.