Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

triplaharom Creative Commons License 2015.06.15 0 0 12680

1ik veterán börzén hallottam, Szarvason vagy környékén hozzá lehet jutni Moszkvics alkatrészekhez. Nekem is kell majd néhány főfékhenger és egyebek, mert volna hová beépíteni...

Előzmény: louithebad (12679)
louithebad Creative Commons License 2015.06.14 0 0 12679

A motollavariátor müxik, legalábbis egyenlőre, több ízben kipróbáltuk (kb 10-szer nyit-zár oda-vissza). Az ürítőcsiga körmös kapcsolója szemre rendben van, különösebb kopást nem fedeztem fel rajta, "ürítettünk is", de csak egy madárfészek hagyta el a csigát. A kaszamozgatót az előző tulaj minden ürítésnél olajjal locsolta, és ezt javasolta nekünk is.

 

Közben vadásztam moszkító kuplung felsőt...

 

Nagyon olyannak találom, így ránézésre, és az ára sem ijesztő.

Előzmény: triplaharom (12678)
triplaharom Creative Commons License 2015.06.14 0 0 12678

Az említetten kívül problémás lehet még a motollavariátor, az ürítőcsiga kapcsolója és a kaszarángató amit 10-15 ürítésenként érdemes zsírozni (minőségi zsírral).

Várom a képeket, hátha eszembe, akarom mondani, fejembe jut még valami.

Előzmény: louithebad (12676)
louithebad Creative Commons License 2015.06.14 0 0 12677

Ja és kukorica adapter is van hozzá. Azt még ott hagytuk, majd a kalászos betakarítás után hozzuk el, és szedjük rendbe.

Előzmény: triplaharom (12675)
louithebad Creative Commons License 2015.06.14 0 0 12676

Mivel három éve még üzemszerűen aratott, és úgy állt le így gondoltuk folytathatja az aratást :). Hirtelen az asztal maghajtó szíjat látjuk cserésnek, bár így terheletlenül hajt, meg nem fordul át, de elég rongyos és a szezont (40-60 Ha) szerintem nem bírná ki.

A fékre visszatérve az előző tulaj is emlegette, hogy lada, vagy uaz karmantyúk jók bele, a gond csak az, hogy maga a két henger is hiányzik. Jelenleg mechanikusan rá van kötve a váltón valami fékszalagra, ami talán csak a kézifék lenne normál esetben, de nagyon gyenge fékhatást produkál, persze lehet csak azért, elég szutykos ott minden. Mindenesetre én nyugodtabb lennék ha helyretudnánk állítani az eredeti üzemi fékrendszert. Ez a moszkvics jó hír, mert lehet helyben beszerezhető, aztán persze kérdés milyen állapotnak örvendenek az alsó munkahengerek.

 

Köszönöm az információkat! Cserébe majd hozok néhány képet :))

Előzmény: triplaharom (12675)
triplaharom Creative Commons License 2015.06.14 0 0 12675

Ha jól vélekszök, akkor a 408-é volt pon olyan, mert 3 volt 1más mellé fölfogatva. Még az idei aratásban akartok vele dolgozni ? Csőtörő is van hozzá ?

Előzmény: louithebad (12673)
csepel fan Creative Commons License 2015.06.14 0 0 12674

Amennyiben az emlékezetem nem csal az UAZ vagy a Moszkvics műanyag tartályos változata jó rá és a felfogatás is passzol.

louithebad Creative Commons License 2015.06.13 0 0 12673

Pénteken megérkezett a technika :).  Az előző gazda dokumentációt is adott bőven.

A gép egyben van, jön-megy teszi a dolgát.. A fék viszont nem üzemel, mindkét főfékhenger hiányzik.

Megegyezhet ez valami más orosz fődarabbal, vagy kiváltható mással is vajon?

Előzmény: triplaharom (12671)
audista80 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 12672

Üdvözletem.

Nemrég vettem egy Agrostroj Motorobot PF-61 típusú csehszlovák kis traktort, 1957-es évjárat.

1 hengeres,320cm3,2T benzin, 3+1 sebességes, motor és sebességarányos TLT.

Alkatrész beszerzésben kérnék segítséget, a sebességváltóhoz keresek fogaskerekeket és bordás tengelyt,féltengely és nyeles tengely csapágyházat,fékpofákat rugóval.

Tudtok Szlovákiában boltot ahol beszélnek magyarul,mert itthon nem találok alkatrészeket.

Előre is köszönöm a segítséget.

triplaharom Creative Commons License 2015.06.08 0 0 12671

Lényegében nem sok a különbség, nagy vonalakban csak a dobvariátor lett hidraulikus és raktak 1 csomó alu. szíjtárcsát ami nem vállt előnyére a gépnek. Mi a régi 5-ös ről raktunk át 1 csomót, mert azokon nem csúszik + a szíj. A variátor közepén található 1 kis karmantyú (gumidugattyú)

ami + egyezik az Orosz 5 tnnás emelőben lévővel, az kopottan elengedi az olajat, lelassul a dob és már lehet is nyúzni a "macit".

 

Ui.: Én is hajtottam néhány évig a régi és az újabbik típust is (ami ma már szintén régi) -nek számít.

Előzmény: louithebad (12670)
louithebad Creative Commons License 2015.06.08 0 0 12670

Pontos évjáratot nem tudok, de az biztos 90 utáni, talán 92-es kiadás. DT 75 motor turbóval, intercoolerrel. Azt több helyen is olvasom, hogy egyszerű gépezet, de én még utasként sem ültem ilyen gépben, most meg aratnom is kell majd vele. :)

Előzmény: triplaharom (12669)
triplaharom Creative Commons License 2015.06.07 0 0 12669

Mikori kiadás ? A régi vagy az 1990 utáni ? Neköm van hozzá valamim, majd utána nézök.

Különben mög égyszerű mint a faék.

Előzmény: louithebad (12668)
louithebad Creative Commons License 2015.06.07 0 0 12668

Üdv!

 

Jó régen jártam erre. Az idei aratásra nagy valószínűséggel szoros kapcsolatba fogok kerülni egy SZK-5-ös kombájnnal a legjobb barátomnak köszönhetően. Ebből kifolyólag érdekelne  legalább egy kezelési utasítás a gépezethez. Ha valaki tud bármit is segíteni ez ügyben, az ne tartsa magában az információt! Előre is köszönöm!

gesszti Creative Commons License 2015.06.06 0 0 12667

Mi is jártunk Csáfordon:

 

sínbohóc Creative Commons License 2015.06.06 0 0 12666

Csáford

karesz151 rex Creative Commons License 2015.06.06 0 0 12665
sziasztok segítséget szeretnék kérni!van egy slavia ls95a2 stabil motorom és kifújt a henger fej alatt egy alumínium tömítés volt alatta hol tudok iyet beszerezni?és a dugatyú tiszta olaj volt meg a heger fej is a szelepek nél,az olaj lehúzó gyûrû nek nincs baja,szelep szár szimering nincs.a válaszokat elôre is köszönöm
halipapa Creative Commons License 2015.06.05 0 0 12664

Ajánlom a kedves fórumozók figyelmébe eladó veterán traktoromat.

Deutz-Fahr F1L514/51 , 55-ös gyártmány.

 

i.Ára.: 450.000 Ft.

Tel.: 06 20 435 9454

 

Krisz88tervez Creative Commons License 2015.06.03 0 0 12663

Tiszteletem Mindenkinek!

 

Szeretnék segítséget kérni a kedves Fórumozóktól.

Vásároltam egy pótkocsit a kis Dutrámhoz, mely egy az elmondások szerint jugoszláv pótkocsi.

Rs-76-os trágyaszóróra hasonlít arra kaptam információt!

 

Pár kép a pórkocsiról:

 

 

A kocsi platómérete 1,8x4m és fixes.

 

Esetleg, ha van valakinek eredeti állapotról fényképe, vagy másik ilyen kocsiról, azt szívesen fogadnám. Az adattábla is érdekelne, az eredeti kinézete.

 

A segítségeket köszönöm!

 

Üdvözlettel:

 

Ódor Krisztián

Tóni bácsi Creative Commons License 2015.06.02 0 0 12662

Nos igen, ez sem egy elhanyagolható szempont, megértem. :-)) Nekünk viszont a Balcsiban úszkálni inkább ez az ideális. :-))

Előzmény: vmickey75 (12661)
vmickey75 Creative Commons License 2015.06.02 0 0 12661

Volt olyan hogy júliusban volt. De kb 40 vagy kicsivel fölötte volt a hőfok a terepen. Gyerekek majd megkukultak. Igaz hogy a maligán is hamarabb hatott, így annyi nem kellet belőle.

Előzmény: Tóni bácsi (12659)
vmickey75 Creative Commons License 2015.06.02 0 0 12660


Üdv.

Igen is meg nem is.

Hívjuk 5645 helyett 5748-nak (de 6701-es motorral). Kicsit "modernebb", meg több minden van benne mint, a terepes 56-osban. (szervó; 1000-es, kézzel is oldható TLT <- kézifékszerűen; pneumatikus lábbal taposós felező fokozat; felnyitható hátsóablak) Talán egy kicsit öntvényileg erősebbre is csinálták.

További szép napot.

Előzmény: triplaharom (12656)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.06.02 0 0 12659

Még egy kompromisszumos megoldás jutott eszembe: július 19.-étől megyek egy hétre a gyerekeimmel Gyenesdiásra. Nem tudnátok elintézni, hogy abban az időintervallumban legyen a rendezvény?????? Úgy gondolom, onnan már közelebb lenne, mint Szolnoktól!!!

Előzmény: Zemiator (12655)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.06.01 0 0 12658

Máris kötöttem kompromisszumot = maradok itthon. :-)))

Előzmény: Zemiator (12655)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.06.01 0 0 12657

Ohó Pistikém ahhoz sokkal több seggemnek kellene lenni, mint amennyivel jelenleg rendelkezem.... Mert a motorom biztos kibírná. :-)))

Előzmény: triplaharom (12654)
triplaharom Creative Commons License 2015.06.01 0 0 12656

Ez az 5611-s terepes változata ?

Előzmény: vmickey75 (12644)
Zemiator Creative Commons License 2015.06.01 0 0 12655

De ha egyszer nincs olyan járat,ami Szolnokról közvetlenül a csáfordi kocsmáig megy átszállás nélkül, akkor kénytelen az ember kompromisszumokat kötni ! :-)))))

Előzmény: Tóni bácsi (12653)
triplaharom Creative Commons License 2015.06.01 0 0 12654

Esetleg Babettával ? (:-)))

Előzmény: Tóni bácsi (12641)
Tóni bácsi Creative Commons License 2015.06.01 0 0 12653

Én is ezt az útvonalat néztem, de nem Keszthelyig, hanem a csáfordi ÁFÉSZ kocsmáig.

 

Na mindegy, gépszeretet ide-oda, ilyen utazásokat nem vállalok be. Egyáltalán nincs ínyemre, de mondhatnám úgy is, hogy utálok többszöri átszállással tömegközlekedni. Félek, hogy eltévedek!!! :-))))) Ahova egyből odamegyek az oké, a többi helyre meg menjenek csak a mozdonyvezetők, meg a buszsofőrök!!! Ők jobban hozzá vannak szokva.

Előzmény: Zemiator (12651)
Zemiator Creative Commons License 2015.06.01 0 0 12652

Nem ecsetelem tovább,de megjelenik akkor is ha sz@runk rá ! :-)

Előzmény: vmickey75 (12650)
Zemiator Creative Commons License 2015.06.01 0 0 12651

Jászkun Volán
felszállásSzolnok, autóbusz-állomás05:55Helyből indul
Budapest felé1077/910
busz
térkép
166.1 Kmszabad és munkaszüneti napokon átszállásBudapest, Stadion autóbusz-pályaudvar10:2300:37 perc várakozás
ebből 36 perc tömegközl.    térképVolánbusz (Budapest)
felszállásBudapest, Népliget autóbusz-pályaudvar11:00Helyből indul
Hévíz felé1188/3
busznagysebességű térkép
189.4 Kmszabad és munkaszüneti napokon leszállásKeszthely, autóbusz-állomás13:20     

Előzmény: Tóni bácsi (12649)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!