Gondolom nem soakt ertetek belole, de azert itt a szerviz honlapjanak a linkje, es irja is, hogy van felszerelesuk a 220-as dizelhez ( leven hogy 95-2000 kozotti C es E osztalyos Merciben csak az volt Lucas )
En ugy tudom, hogy a korai V6-os haromezres CDI motoroknal hajlamos volt a vezermulanc megnyulani, ill szakadni akar 100 ezer km elott... gondolom, ha egy ilyen autoban osszekeveredtek a szelepek a dugattyukkal, akkor nem allnak neki javitani, hanem kicserelik a motort. Persze, lehet, hogy tevedek, de mintha tobb helyrol is hallottam volna keveset futott, de sulyos motorhibas V6-os Sprinterekrol.
Dikk, kozben addig nezelodtem a neten, hogy kiderult, nalunk ( Romaniaban ) meg javitjak, egy Bukaresti Delphi-partner szerviz azt valaszolta, hogy meg tudjak javitani, de arat csak standon valo ellenorzes - 350 ron, kb 80 euro - utan tudnak mondani. Te meg emlkeszel, hogy a tieden mit javitottak, es kb mennyibe fajt? Habar ugyis mas tipusu a tied, ha rovid kabelos...
Kiváncsi vagyok, miért kell egy ilyen autónál 100e km-en belül motort cserélni. Egy sportautónál értem, sok olyan dolog van, ami problémás, hidegen hajtás, szűk tűrések, esetleg a kanyarsebesség miatt az olajozás szünetel. De egy diplomata dízelnél?
Ertelek. Azt az rovid kabelost mar eladtak, no meg nem is aktualis nalam a csere ( csak hideginditasnal vacakol, minusz fokokban, melegben minden oke, szerintem jovo telig meg kihuzza ) ; kivancsi lettem volna az arara, de ha nem elado semmi gond :-)
Nem, nem ezt írtam! Nem eladni akarom. Elcserélem a rövid kábelesre ha akarod, írtam. Az enyém automata váltós, tehát ha lerobban az adagoló amit egyszer már megtett akkor minden képen szükségem lesz egy adagolóra, mivel a mechanikusra átalakítás nem megy. Ha akkor nem lesz rövid kábelesem belebarkácsolom a hosszút vagy legalábbis remélem meg tudom oldani illetve az alkatrészeiből feléleszthető a bedöglött.
cnj: Emlitetted a multkor, hogy van hosszu kabelos Lucas-adagolod 220-as dizelhez, de a tiedhez nem az a fajta jar... erdekelne, hogy nem-e adnad el, es ha igen, akkor mennyit kostalna? Sorry, hogy itt irok, nem publikus az e-mail cimed.
Ilyen autot tervezni lehetetlen a mai, 21.sz.-i vilagban, amikor "ferfi"-ak nem tudnak megragasztani egy lyukas bicikligumit, hanem betoljak inkabb a bicikliszervizbe.