aha, kituno, es csinalt mar valaki hozza magyar nyelvet ? mert igy renaulthoz jopar navihoz megcsinaltam a magyar menut az is vdo alapu es lehet nekiugranek ennek is, de ha mar valaki megcsinalta akkor nem kuzdok vele..
Nos uraim nagyon szépen köszönöm a tanácsokat! Legkésőbb vasárnapig szétszedem és megpróbálok rájönni,hogy ezek közül a hibák közül,mi is lehet a valódi ok!
Szia. A fék nyikorgásod ,esetleg lehet a betét megégése miatt is , vagy a kopás jelző ékbe szorult kis kavics is. Ha van egy kis szerellő vénád akkor vedd ki a betéteket és egy üveglapon finoman fel tudod csiszolni ,ezzel leveszed a megégett részt, .De lehet a betét minőség hibája is. Ha a kezedbe van a betét akkor megkenheted a dugattyú felöli részét kicsit. Betét két szélét ahol csúszik azt takaritsd ki, mert ott por ,rozsda meg minden féle jó dolog meg szokott jelenni ,ami szint úgy szoruláshoz és nyikorgáshoz vezethet.
A dugattyú csinálja ezt a hangot - a betét hátuljával érintkezve. Ez a probléma nagyon egyszerűen orvosolható. A fékbetét hátuljára kell tenni öntapadós zajcsillapítót, vagy létezik belőle tubusos változat is. Én csak az öntapadóst használtam eddig, tökéletesen bevált, több autónál is. Lehet kapni pl. az Unixban is, de ha nem találsz sehol, akkor én is tudok segíteni benne.
Üdv nektek! Köszönöm mindenkinek az önzetlen segítségét főleg Mate607 és ork607nek! Úgy látszik megoldodik a tükör problémám!
Na de volna itt megint valami amire nem birok rájönni és nagyon idegesít, pedig nem az első autóm! Az a problémám amiben szintén a segítségeteket vagyis a tanácsotokat kérném,hogy amikor fékezek az autóval de csak szépen lassító fékezést hajtok végre az első féktárcsánál NYIKOROG A FÉK!!! Na de miért??? Egy picit égő,hogy ilyen szép nagy drága autó és nyikorog a fék! Faterom azt mondja lehet,hogy egy vékony pór rétek éget rá a ferrodora és emiatt nyikorog! Van nekem ilyen féktárcsa tisztító sprém lehet az segítene? Azért előb kikérem a ti tanácsotokat! Köszönöm és remélem tudtok nekem ebben segíteni!
Ui: Adósotok vagyok és remélem majd valahogy megtudom hálálni mindezt nektek!
Szia! Ha arra gondolsz, hogy miben különbözik az "új" 607 a régitől elmagyarázom! Ennyivel lett újabb:a ködlámpa kerek,bent kapott egy nagyobb színes kijelzőt,a lökháríto színre van fújva,és új motorok(2.7biturbo dízel HDI 207 Le),(új 2.0 HDI 137 Le),(2.2 HDI 170 Le) Talán ennyiben másabb az elődnél!A változás 2005-től indult!Ha valamit kihagytam elnézést ,remélem segítettem! üdv.
Köszönöm szépen Mate a segítséget! Minden pénzt megér nekem nekem ez az autó,de ennyit nem adok egy tükörért! Bár ha nem sikerül használtan találnom alkatrészt bele akkor muszáj lesz!
Mate tényleg nagyon szépen köszönöm a gyors reagálásod és még lehet,hogy visszatérünk a tell számra és a címre!
Bizony az én autóimat is rendszeresen megmászták és lekarcolták a lakkozást, mert keresztülmegy a kocsi elejétől a végéig, tehát nem alaptalan amit írok. Amikor megvettem azt hittem hogy a tulaj vágta el az érzékelőt, de most döbbentem rá, hogy nem ő volt, hanem már akkor is a nyest volt a bűnös. Ugyanis vétel után rögtön motorháztető szigetelést kellet rendelnem bontóból, a közepét teljesen szétrágták és a tűzfal szigetelő részének is nekiáltak. Tehát ezt Fehérváron élte át az autó. Akkor fogalmam sem volt, hogy ezt nyest okozhatja, de most pénteken vittem zöldkártyára és ezért csütörtök este kihoztam a garázsból ide Veszprémbe az utcára. Kint ált egy északát mikor reggel lementem nem hittem a szememnek, úgy összemászkálta valami, hogy nem láttam ki az üvegen. A tetejét hátulját köröm és láb nyomok sokasága borította, aztán jött a meglepetés amikor a motorháztetőt kellett kinyitni és az akksi borítást lekellett vennem. Ott a zajcsillapító szivacsban a körme nyomai + fognyomok jól kivehetően még a motor takaró műanyagon is, csak néztem, akkor mondta a srác, hogy ez bizony menyét. Hazajöttem utánanéztem most azt figyeltem, hogy a környéken hány kocsin látok hasonló nyomokat. Képzeljétek szinte mindegyik kocsi televan a jellegzetes, csak rá illő nyomaival, székletével, karmolásaival hiszen akár a szíjakat, vezérmű hosszbordásba is bele eresztheti a fogát, kábelek akár légzsák érzékelő stb-be is bele rághat. A lámpa mosóm is be volt halva már akkor mikor vettem. A márkaszervízben azt mondták, hogy nem tudják mi a baja, mert minden rendben van. Tehát azt hogy rendeljek újat de nem vettem, szétszedtem és semmi különöset nem láttam, meghajtottam a motort és működött, nah mondom mi van jó, akkor megnéztem a biztosítékot ki volt égve lehet, hogy megrágta a menyét még az előző tulajnál és zárlatot okozott,de az is lehet hogy csak véletlen.
Hello!Nyest? nagy kártevő de ,hogy az autókba is ... Valaki nem tudja hogy a csomagtartóba hol és mennyiért lehet venni teleszkópot?Nem motoros, de nem nagyon akar felemelkedni..
Hali! Nekem ugyanez a jelenség, gyanítom, hogy valami kontakthiba lehet az oka pl: az anyós ülés alatt mozgattam meg a csatlakozókat és jó lett. Azt figyeltem meg ha porszivózom és mozgattam az üléseket, akkor jelenkezett a hiba és most is jelez majd megnézem. Felhívom figyelmetek a következőre: a menyét nagy károkat okoz egyre több kocsiban, ha láttok nyomokat a kocsitokon akkor szinte biztos, hogy látogatja a menyét. Nézzétek át a kábeleket, vez. szíj-at stb., ami rágható, mert könnyen előfordulhat, hogy olyan dolgok fognak jelentkezni amire nem is gondolnátok. Nekem pl: fékkopás visszajelző elrágva és lehet, hogy mást is megrágott!!!!! Ezek okozhatnak akár ilyen jellegű hibakijelzéseket, néha elkerüli a figyelmünket és rögtön arra gyanakszunk, hogy valami megadta magát. Tehát jól nézzétek meg a kocsitokat, legyetek résen.
(neten keressetek rá a jelekre szépen leírják milyen jelekre figyeljetek stb...)!!!!!!!!!!!!!!!