Február magasságában tervezünk egy utat Bp-Amszterdam vonalon. Utunk a 15:10-s Rj-vel indul Münchenig, onnan a CNL 1318 járatával mennénk tovább......Kérdésem: FIP szabadjegy mellé kell helyjegyet...stb venni? Táblagépemre letöltöttem a DB menetrendi alkalmazását, e szerint nem kell, de biztos ami biztos, megkérdezném itt is. Előre is köszönöm
Abból a szempontból azért oszt, meg szoroz, hogy a belföldi szerelvény milyen hosszú/minőségű. Pl. nem mindegy azért, hogy 6-8 kocsi, első osztállyal, álló utasokkal tömve, vagy összesen kettő kocsi (csak 2. o.), 3-4 lézengővel a fedélzetén... sajnos...
Magyarország - Ukrajna átmenetben érdekelne, hogy minden marad a régiban? Vagy van publikus változtatás?
Jó hírekkel szolgálhatok!
A délutáni Csap-Záhony személyvonat (6217) hamarabb indul, így ne 5 perc legyen neki Záhonyban a vámvizsgálatra az utolsó aznapi budapesti csatlakozáshoz, mert így a Budapestre utazók nem tudtak még aznap megérkezni a célállomásukra. Ez azért fontos, mert így pl. Kijevből nem kell a 4 órával hamarabbi vonattal elindulni, és így olyan városok is elérhetőek még aznap este, mint Komárom, Székesfehérvár, Szeged, stb. Ezekre a helyekre most, a kijevi csatlakozással a tárgynapon nem lehet megérkezni...
Így egy pénteki indulással és vasárnap esti érkezéssel egy egynapos kijevi városnézés is bekalkulálható egy hétvégére.
Tiszának marad "mind" a három nemzetközi kocsija? Mert tudni kell hogy Ukrajnában hihetetlen nagy leépítések várhatók...
A TISZA egy viccvonat lesz: a 2 db 2. osztályú kocsi legalább egy szintén CD EC szerelvényből sorozódik rá, mint belföldi stokk, de összesen 3 nemzetközi kocsija lesz: egy Moszkvába (RZD), egy Kijevbe (UZ), egy pedig Belgrádból Moszkvába (RZD)...
Magyarföldön üzemszerűen nem. Ilyenkor év vége felé szokott lenni erősítés, illetve idén már láttam úgy duplát, hogy a második dolgozott, de nem vitt utasokat.
Meg tudnátok mondani, hogy a 2011-12-es menetrendben vagyis jövő héttől miért ér majd 2 órával a Hargita IC Brassóba? Pályafelújítás volt vagy mi az oka,és vajon tényleg be is fog érni addigra?Kolozsvárig ugyanaz a menetidő...
- Ha Hegyesben, ott nem tudom mi a helyzet a kalauz nelkuli vonatokkal..
En regen vettem HH-nal vonaton de ott akkor meg volt kaller
Nem tudom, hogy minek a fuggvenye, hogy Sopron vagy HH-ban szalsz -e fel... Elvisznek autoval talan? Ha igen, akkor guruljatok tovabb Nickelsdorfba, ott mar tuti, hogy megkapod
A Wasteals amugy nem arulja?
DBnel lehet sima oalsz belfoldi jegyeket is venni.. (Azert Olaszt irtam, mert ez lett probalva...)
Vagy keress egy ismerost akinek van dombornyomott karija..
Sopronból biztos vannak még más, nem napijegy típusú lehetőségek is, de azok zöme Vorteilscard-hoz (a mi Startosunkhoz hasonló kedvezménykártya) váltható. Nem tudom, van-e valamilyen csoportos típusú jegy, amihez nem kell ilyen...
A legjobb talán az Einfach Raus lenne Bécsig (5 főre 28€, ha minden igaz), onnan pedig SparSchiene jegy Linzbe. Az legjobb esetben 9€/fő/irány, vonathoz és dátumhoz kötött, és elővételben kell megvenni.
Ha valaki tud jobbat, vagy valami hülyeséget írtam, akkor javítsatok ki!
A legjobb talán az Einfach Raus lenne Bécsig (5 főre 28€, ha minden igaz), onnan pedig SparSchiene jegy Linzbe. Az legjobb esetben 9€/fő/irány, vonathoz és dátumhoz kötött, és elővételben kell megvenni.
Ha valaki tud jobbat, vagy valami hülyeséget írtam, akkor javítsatok ki!