Keresés

Részletes keresés

eR-dei Creative Commons License 2004.07.15 0 0 315
hegyvidéken elég nehéz kutat fúrni,  (forrást befogadni szintén) nagyon vigyázni kell a rétegekre....és úgy tudom, hogy 30 métertől engedélyköteles
Előzmény: Johnny B. (314)
Johnny B. Creative Commons License 2004.07.15 0 0 314

Sziasztok!

 

Ne nevessetek ki, ha hülyeséget kérdezek, abszolút laikus vagyok kút témában, de jó lenne a kert locsolását nem vezetékes vízzel csinálni.

 

A probléma: dombon lakunk, ráadásul állítólag elég sziklás rétegek vannak időnként a föld alatt és víz sem nagyon van (csak mélyen) - ezt egy környékbeli kútfúrótól hallottam.

Szomszédomnál próbálkoztak kútfúrással, de kb 30m-ig nem találtak vizet, azután beleütköztek egy kőrétegbe, amiben kb. 30cm/nap sebességgel tudtak haladni és egy nap után feladták.

 

Kérdés: Érdemes nálam (50m-el arrébb) megpróbálkozni, vagy hallgassak a helyi szakira és felejtsem el.

Van arra módszer, hogy kiderüljön van-e víz (és milyen mélyen), anélkül, hogy (esetleg) feleslegesen elmocsarasítanák a fél kertemet és kidobnék egy halom pénzt? Persze nem varázspálcás megoldásra gondolok. :-)

 

eR-dei Creative Commons License 2004.07.14 0 0 313

jajj végre, végre kösz!!!

Már toldogatom is a csövet.... ;)

Előzmény: Lecsó. (312)
Lecsó. Creative Commons License 2004.07.13 0 0 312

Szia! Én is így jártam. Túl rövidre vágtad a csövet, így nincs a benne lévő víznek elég súlya, hogy elég nyomást gyakoroljon a golyszlira. Vagy leviszed az elágazást a fő csövön és betoldol a levágott csőre, hogy legalább 40 centi legyen, vagy vegyél gumiszelepet.

 

 

Előzmény: eR-dei (309)
CyberShot Creative Commons License 2004.07.13 0 0 311

Na, úgy néz ki, hogy ezek a Baumaxos GJ750 szivattyúk tényleg 3 bekapcsolásra vannak méretezve.

A hétvégén a nyaralóba érkezvén bekapcs, búgás, nem menés, kikapcs. Csavarhúzóval venti meglökés, másodikra beindulás....