Smafu - difibe való olajad szokott lenni, vagy nézzek valamilyent ha majd azt is le szeretném cseréltetni, amikor a rugó cserét csinálod? (illetve a váltó és difi olajat is, de váltóba való 235.10-es olajam van már)
Létezik az, hogy hiába ír hozzá mindenhol 1,1L-t a difibe, tényleg nem megy cserekor bele 1L-nél több? Merciboltban azt mondták múltkor, ha veszek, felesleges 2 db. lieterest, mert a másodikat ki se fogjuk bontani... (6-os kézi váltó , 716.631-es, difi nem tudom milyen, de szerintem ehhez mind egyforma)
a lenti két képről felismeri valaki,hogy ebbea Sprinterbe melyik motor van (4-5 hengeres, ccm?, szívó-turbó, bosch/Lucas sor/kör adagoló)? (sajnos csak ez a két kép áll rendelekzésemre, esetleg alvázszám). Előreis köszönet érte
a lenti két képről felismeri valaki, hogy ebbe a Sprinterbe melyik motor van (4-5 hengeres, ccm?, szívó-turbó, bosch/Lucas sor-vagy köradagoló)? (csak eza két kép áll rendelekzésemre, esetleg alvázszám). Előre is köszönet érte
tamiya tt-01, és tl-01, utóbbi trabant kasztnival, mindkettő 1/10-es méretarányú,
offroad:
nitros savage X, elektromos trophy truggy, ezek 1/8-asok és benzines baja 5b és fg hummer, ezek 1/5-ösök
triál:
axial scx-10 jeep rubicon és axial wraith rock racer, ezek is 1/10-esek...
hogy mercedes kötődés is legyen, valószínű a tt-01 alvázra beszerzek egy 190-es evo kasztnit és az scx-10-re meg csináltatok egy G-Klasse karosszériát.
De a szerelőd jól tette véleményem szerint, az a biztos ha az orvoslásig nincs baxtatva, főleg ha esetleg nem foglalkoznak klímával és nem tudja okozhat e bajt :) Korrekt volt!!!
Offos Cordobán a szerelő cserélt ékszíjat. Másnap hív, hogy ne indítsuk be a klímát, mert rosszul fűzték be a szíjat, fordítva forgatja a kompresszort.