Nem, semmi irónia nem volt benne. Egyszerűen azt próbáltam meg leírni, hogy nem megengedhető a M! állású jelző mögött bármilyen jel feladása mert akkor a vb nem kényszerítené ki a kényszerféket a jelzőmeghaladáskor.
Köszönöm, akkor egyelőre 2-2 az állás a járható-nem járható-e a B lokál kérdésben. Úgy látom, muszáj lesz kimennem megnézni :-D (Az elág-RpÚp szakasz egyértelmű, kifejezetten csak a Rrendező-rendezői elág a kérdéses nekem.)
Ha legközelebb filmezel - lehetőleg nappal - és van még több kamerád tedd ki a gép oldalára hátrafelé. Így más szemszögből lehet a tájat bemutatni, ha van több vonógép azt is. Na meg, hogy mi van utána, ami az íves pályákon vagy nagy szintkülönbségeket jól megmutat mindent.
Rákosrendező és a rendező elág lokál vágány gazzal benőve a váltók elvileg nem használhatók megfelelően..
Rendezői elág. Rákospalota Újpest a 202 es vonal (Angyalföld elág-Rákospalota Újpest vonal) itt Istvántelek mh esetén nincs kiépített utasperon és ezt a tehervonatok ill. a Szobnál kilépő nemzetközi vonatkk használják.
Jelfeladás nincs puszulat az egész... Ahogy Rákospalota is...
Ausztriában simán lehet menni mozdonyon, csak be kell jelenteni előre, hogy katasztrófa esetén keressenek plusz egy embert is.
Elméletileg ott is tilos, bár az ottani kollégák engedékenyebbek. Vagy nem. Van itt néhány ottani kolléga, majd elmondják, ha van kedvük. Az általad leírt szabály erősen urban legend szagú.
Nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszik:) Én nem vagyok vezér, de a legjobb barátaim között van több is, ők engedik meg néha, hogy megörökítsem őket, a munkájukat és a gépet, nekem a megosztás a mániám, hogy azoknak is megmutathassam ezt a környezetet és a melót ami ott folyik, akik nem jutnak ilyen lehetőséghez. Utána hetekig dolgozom azon, hogy minél szebb, informatívabb, stílusosabb legyen az eredmény, de minden másodpercét élvezem. Sajnos hivatalosan (még) nem lehetek vezérállásban, ezért csak olyan mozdonyon csinálhatok ilyen videókat, ahol a vezér megengedi és vállalja a kockázatot.
Nagyon szívesen csinálnék ilyeneket minden mozdonyon/vezérlőben és szebbnél-szebb vonalakon, de tudom, hogy ez nem játék és sokat kockáztat, aki odaenged. Úgy tudom, hogy pl. Ausztriában simán lehet menni mozdonyon, csak be kell jelenteni előre, hogy katasztrófa esetén keressenek plusz egy embert is.
Tudom, hogy az IHO megítélése nem egyértelmű, de azt a cikket nem értem...
...
Az pontosan hogyan kell értelmezni, hogy 3 vágányos?
Lehet, hogy nem csak Te nem érted.
Az ominózus mondatot már módosították. Így hangzik:
Itt meg kell jegyezni, hogy az üzemzavar kétvágányos szakaszt érinti, tehát kis rugalmassággal a sérült felsővezetékkel érintett szakasz kikerülhető lett volna, még akkor is, ha ez a pályvasút napi üzemeltetési rutinjától távol áll.
Így viszont érdekesre sikerült a mondat, mert legalább 2-3 fogalmazási és tartalmi hibát találok benne.
Nekem tetszenek ezek a videok, hogy latszik, hogyan kezeled a gepet. Esetleg Stadler FLIRT-re van tipusod? Szivesen megneznek egy Gyor-BP mindenhol megallosat ebben vagy hasonlo nezetben.
D55-nél a szárligeti balhé óta az M! szakaszról le kellett szedni a sug. kábelt, vagy áramkörileg biztosítani kellett, hogy a vonat mögött a következő vonat számára ne maradhasson kint a jel.
D70-nél nem találkozhattál ilyennel, lévén nem lehet az M! nem 75 Hz-es, másodszor lekapcsolja a vonat mögötti szakaszokat már a behaladás alatt.
Gondolkoztam, hogy mekkora legyen a külső kép, azért döntöttem emellett, hogy nem egyforma a kettő, mert a pályakép 80%-a fekete semmi, annál sokkal érdekesebb lehet a belső, amit kevesebben és kevesebbszer látnak azok, akiket nagyon érdekel és nem jutnak vezérállásba. Amikor nagyon érdekes a külső kép, pl. 59:55-től Kökin, akkor felnagyítottam teljes képernyőre. Plusz sajnos a nagy révületben automatán felejtettem a fókuszt, a kisebb képen kevésbé látszik, nekiálltam egy pályakép-domináns változaton is, de nem tetszett eléggé. Ha lesz rá igény (mint a másik: "Utolsó napom a szolgálatgyárban"-ból) megcsinálom azt is:)