Keresés

Részletes keresés

_Nyuszi Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435651

Írtam, hogy áprilistól.

Előzmény: aruzsi (435648)
_Nyuszi Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435650

Nem, semmi irónia nem volt benne. Egyszerűen azt próbáltam meg leírni, hogy nem megengedhető a M! állású jelző mögött bármilyen jel feladása mert akkor a vb nem kényszerítené ki a kényszerféket a jelzőmeghaladáskor.

Előzmény: segélyvonókészülék (435649)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435649

Asszem értem, mire célzol, de úgy gondolom, ez most nem az irónia ideje.

Előzmény: _Nyuszi (435621)
aruzsi Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435648

Működik már?

Előzmény: _Nyuszi (435632)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435647

Most már én is, mert csak a használatban lévő részről szoktam látni, annyira meg nem figyelem. Az éjjel meg ráadásul köd volt. Ja sötét is... :-)

Előzmény: Áthaladójelző (435645)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.02.04 0 1 435646

1. Informatikai hiba
2. Zarándoklat Falco sírjához
3. egyéb

Előzmény: segélyvonókészülék (435644)
Áthaladójelző Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435645

Köszönöm, akkor egyelőre 2-2 az állás a járható-nem járható-e a B lokál kérdésben. Úgy látom, muszáj lesz kimennem megnézni :-D (Az elág-RpÚp szakasz egyértelmű, kifejezetten csak a Rrendező-rendezői elág a kérdéses nekem.)

Előzmény: f_k (435636)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435644

Ezmiez?

 

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435643

Svájcban is van ilyen, sőt a mozdonyokon és a kocsikon reklámfelületeket is értékesítenek mint kereskedelmi/reklám tevékenység.

Előzmény: segélyvonókészülék (435640)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435642

És akkor még nem is beszéltünk a 218-as vonalismeretről...

Előzmény: f_k (435636)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.02.04 -6 0 435641

Vilibáttya,

Ha legközelebb filmezel - lehetőleg nappal - és van még több kamerád tedd ki a gép oldalára hátrafelé. Így más szemszögből lehet a tájat bemutatni, ha van több vonógép azt is. Na meg, hogy mi van utána, ami az íves pályákon vagy nagy szintkülönbségeket jól megmutat mindent.

Íme egy ilyen felvétel tőlem:

https://drive.google.com/file/d/0B__k0Wk72xs0aGZadG1zUjJfUWs/view?usp=sharing

Előzmény: Vilibáttya (435633)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435640

Dehogyisnem.

Sőt, még kereskedelmi tevékenység keretében is értékesítik.

Előzmény: norbee601 (435635)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435639

Már láttál? :) :) :) 

Ilyen cvíderek nálatok a personalbüróban?

Előzmény: Törölt nick (435637)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435638

Ez így ebben a formában nem...

Most mit írjak utána, hogy ne töröljék a napot?

 

Szóval kb. öt perc intézni egy engedélyt.

Sokkal rugalmasabb, mint bármi, amit előtte láttam.

Ja, ha még nem vagy nyolc éves, kell felnőtt kísérő.

Előzmény: Rollende Landstrasse (435634)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435637

Nem Urban legend. Már láttam is ilyen hivatalosan kiadott engedélyt. Az viszont igaz, hogy nem jellemzö, inkább fü alatt megy.

Előzmény: Rollende Landstrasse (435634)
f_k Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435636

Rákosrendező és a rendező elág lokál vágány  gazzal benőve a váltók elvileg nem használhatók megfelelően..

Rendezői elág. Rákospalota Újpest a 202 es vonal (Angyalföld elág-Rákospalota Újpest vonal) itt Istvántelek mh esetén nincs kiépített utasperon és ezt a tehervonatok ill. a Szobnál kilépő nemzetközi vonatkk használják. 

Jelfeladás nincs puszulat az egész... Ahogy Rákospalota is...

Előzmény: Áthaladójelző (435602)
norbee601 Creative Commons License 2017.02.04 -5 0 435635

Ausztriában sincs hivatalosan semmi keresnivalód egy mozdonyon. Ahogy sehol máshol sem.

Előzmény: Vilibáttya (435633)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435634

 Ausztriában simán lehet menni mozdonyon, csak be kell jelenteni előre, hogy katasztrófa esetén keressenek plusz egy embert is.

 

Elméletileg ott is tilos, bár az ottani kollégák engedékenyebbek. Vagy nem. Van itt néhány ottani kolléga, majd elmondják, ha van kedvük. Az általad leírt szabály erősen urban legend szagú.

Előzmény: Vilibáttya (435633)
Vilibáttya Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435633

Nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszik:) Én nem vagyok vezér, de a legjobb barátaim között van több is, ők engedik meg néha, hogy megörökítsem őket, a munkájukat és a gépet, nekem a megosztás a mániám, hogy azoknak is megmutathassam ezt a környezetet és a melót ami ott folyik, akik nem jutnak ilyen lehetőséghez. Utána hetekig dolgozom azon, hogy minél szebb, informatívabb, stílusosabb legyen az eredmény, de minden másodpercét élvezem. Sajnos hivatalosan (még) nem lehetek vezérállásban, ezért csak olyan mozdonyon csinálhatok ilyen videókat, ahol a vezér megengedi és vállalja a kockázatot.

Nagyon szívesen csinálnék ilyeneket minden mozdonyon/vezérlőben és szebbnél-szebb vonalakon, de tudom, hogy ez nem játék és sokat kockáztat, aki odaenged. Úgy tudom, hogy pl. Ausztriában simán lehet menni mozdonyon, csak be kell jelenteni előre, hogy katasztrófa esetén keressenek plusz egy embert is.

Előzmény: Ashi Valkoinen (435629)
_Nyuszi Creative Commons License 2017.02.04 -1 0 435632

sihuhu.com/2016/06/huvosvolgy-uj-biztositoberendezes/

 

Nincs értelme a 75 Hz-nek, ezért nem is lesz. :)

Előzmény: aruzsi (435631)
aruzsi Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435631

?

Előzmény: _Nyuszi (435628)
sssey Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435630

zjakabfi

 

Tudom, hogy az IHO megítélése nem egyértelmű, de azt a cikket nem értem...

...

Az pontosan hogyan kell értelmezni, hogy 3 vágányos?

 

Lehet, hogy nem csak Te nem érted.

Az ominózus mondatot már módosították. Így hangzik:

 

Itt meg kell jegyezni, hogy az üzemzavar kétvágányos szakaszt érinti, tehát kis rugalmassággal a sérült felsővezetékkel érintett szakasz kikerülhető lett volna, még akkor is, ha ez a pályvasút napi üzemeltetési rutinjától távol áll.

 

Így viszont érdekesre sikerült a mondat, mert legalább 2-3 fogalmazási és tartalmi hibát találok benne.

 

sssey

Előzmény: zjakabfi (435590)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435629

Nekem tetszenek ezek a videok, hogy latszik, hogyan kezeled a gepet. Esetleg Stadler FLIRT-re van tipusod? Szivesen megneznek egy Gyor-BP mindenhol megallosat ebben vagy hasonlo nezetben.

Előzmény: Vilibáttya (435625)
_Nyuszi Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435628

"D70-nél nem találkozhattál ilyennel, lévén nem lehet az M! nem 75 Hz-es.",

Áprilistól minden lehetséges. ;-)

Előzmény: aruzsi (435627)
aruzsi Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435627

D55-nél a szárligeti balhé óta az M! szakaszról le kellett szedni a sug. kábelt, vagy áramkörileg biztosítani kellett, hogy a vonat mögött a következő vonat számára ne maradhasson kint a jel.

D70-nél nem találkozhattál ilyennel, lévén nem lehet az M! nem 75 Hz-es, másodszor lekapcsolja a vonat mögötti szakaszokat már a behaladás alatt.

Előzmény: Vendégsín (435615)
Vilibáttya Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435626

változaton változatnak

Előzmény: Vilibáttya (435625)
Vilibáttya Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435625

Gondolkoztam, hogy mekkora legyen a külső kép, azért döntöttem emellett, hogy nem egyforma a kettő, mert a pályakép 80%-a fekete semmi, annál sokkal érdekesebb lehet a belső, amit kevesebben és kevesebbszer látnak azok, akiket nagyon érdekel és nem jutnak vezérállásba. Amikor nagyon érdekes a külső kép, pl. 59:55-től Kökin, akkor felnagyítottam teljes képernyőre. Plusz sajnos a nagy révületben automatán felejtettem a fókuszt, a kisebb képen kevésbé látszik, nekiálltam egy pályakép-domináns változaton is, de nem tetszett eléggé. Ha lesz rá igény (mint a másik: "Utolsó napom a szolgálatgyárban"-ból) megcsinálom azt is:)

Előzmény: -Smiley- (435611)
Vilibáttya Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435624

Igen, a 920-as.

Előzmény: haha 1970 (435623)
haha 1970 Creative Commons License 2017.02.04 -1 0 435623

Ez Taurus volt?

Előzmény: Vilibáttya (435622)
Vilibáttya Creative Commons License 2017.02.04 0 0 435622

Köszönöm:)

(amúgy nem az én kezem, én csak felvettem és vágtam)

Előzmény: GOLAZ111 (435617)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!