Édesapámnak vettünk egy 2005-ös E220CDI T-modellt. Miért nem látok szinte semmit sötétben a gyári projektoros, halogén fényszóróval ? Másik probléma 60fok fölé nem melegszik - gondolom ezt termosztát csere megoldja?!
Az új felnik készülőben..., az egyik szett gyári új kupak már megvan, holnap meg lesz a másik garnitúra gyári kupak is (még nem tudom melyik lesz..):P ... a gumik is már folyamatban vannak, úgyhogy egészen jól állok, de 2 hét kb még... :( utánna futóműbeállítás, mert nálam még nem volt.. Aztán jöhet a jó idő :P
Nagyjából a lényege: kb. 10 évvel ezelőtt szedték ki, kb. 5000 km futás után. Mivel sokáig polcon állt, nem mozdul, emiatt kimondottan hibásként kerül értékesítésre.
Ezek után a te döntésed, hogy be mered-e vállalni.
Mi baja van ennek? Erdemes ezert a penzert belevagni? Vagy felszereles hijan az enyembol es ebbol ugysem lehet egy jo csinalni? Valami csapagy szorult meg benne, ha jol ertem...
Bontásból sedan e290 alkatrészek. Sérülésmentes eredeti első lámpák csak párban (30 ezer) hátsó lámpák (12 ezer),sérülésmentes faberakás csak kompletten egybe (30 ezer). Elektromos ablakemelők (12 ezer/darab) kapcsolók és még sok más kivéve motor+váltó és hajtáslánc. Keress bátran biztosan meg tudunk egyezni:)
Helyes megfejtes szerintem. A szelepfedel formajarol lehetne a 2.3as szivo es a 2.9es turbo, de mivel turbo nincs, marad a 2.3 as szivo. OM601es blokk, a 124-es Mercik ketliteresebol kifejlesztett 2.3as, elokamras szivodizel, ahogy irtad, soros Bosch adagoloval, 79 loerovel. Tudtommal megbizhato, csak a Sprinterbe sovanyka lehet, no meg szet is lehet tapodva oregkorara.