Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

joegabi Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7516
Na folytatom az okoskodást.

Amit írtál értem. De én a kombinált előgyújtás szabályozás működési elvére vagyok kiváncsi. ( Most már nagyon.)

Szerintem így működhet:

1.
Gyújtást 6-700-as fordulaton kell állítani lehúzott vákumcsővel. Na most : a röppsúlyos szabályozás ilyen kis fordulaton nem működik. A centrifugális erő kicsi ahhoz, hogy az előgyújtást emelje.
A vákumszabályozó ugye ki van kötve ezért ez sem növeli az előgyújtást.
2.
Beállítottam a gyári alapjárati előgyújtást.
3.
Ezután visszadugom a vákumcsövet a szabályozóra.
Alapjáraton van vákum, ezért az előgyújtás rögtön megemelkedik, mert a vákumszabályozó behúzza az óramutató járásával ellentétesen az elosztóban lévő tárcsát , tehát előgyújtást ad. A röppsúlyos szabályozás továbbra sem lép működésbe az alacsony fordulat miatt.
4.
Gyorsítok. A vákum csökken, majd terhelés alatt megszűnik. A vákumszabályozó tehát előgyújtást most már nem emel, a behúzó kar a vákum hiányában a rugó által visszaáll eredeti helyére.
Viszont a fordulat nő, ezért a röppsúlyos szabályozó emeli az előgyújtást.
5.
Ha leveszem a gázról a lábamat és a fordulat csökken, akkor a röppsúlyos szabályozó csökkentené az előgyújtást. Igen ám de motorféknél és levett gáznál megnő a vákum ezért a vákumszabályozó adja az előgyújtást.

Emberek , jó ez így ?


Előzmény: markis4x4 (7508)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7515
most megnéztem a belinkelt esőerdős videót, és mégis inkább vascsőből csináltatnák a bemenetelig, a csövet porfesteni, bent pedig maradhat a flexicső.
A csövet nem gond hozzápasszítani a karosszéria vonalához, egyszer láttam, amikor egy teljes kipufogót csinált a srác röpke 1 óra alatt, pedig ott mindenfelé kellett tekeregni, meg meg kellett kerülni a kardánt is, meg minden.

most komolyan, egyre kevésbé értem, hogy mért nem dobtál össze már rég egy fasza kis snózit a P38-ra (gyakorlatilag fillérekért + munka) ?
Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (7510)
rinyaboy1 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7514

:)

na de a régi Landik rugói is felemásak(sok) pedig akkor még kalbászból volt a kerítés :)

 

Előzmény: fejes.i (7512)
rinyaboy1 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7513

ajjaj :)

 

majd Tie megmondja a frankót,vagy sem :)

 

ha esetleg valaki ki tudja szedni, Disco II-ből az ajtózár elektronikát-mechanikát,úgy hogy nem szedi ki az ablakkeretet az szóljon! :)

én csak forgattam mint mókus a mogyorót!

 

Előzmény: joegabi (7511)
fejes.i Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7512
Mindig ott fogy el az acéltekercs, amiből a rugókat tekerik és a Landrover nem tud megegyezni a beszállítóval 40 centivel hosszabb alapanyag beszállításáról. A mai világban a költség hatékonyság nagy úr :)
Előzmény: joegabi (7511)
joegabi Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7511
Ez logikus és rendben is volna , de...
A jobbkormányos kocsiknál a rugók hossza egyenlő. Csak a balosnál hosszabb a kormányoldali .
Ezzel a logikával a jobbkormányosnál a jobboldali rugók kellenének, hogy hosszabbak legyenek.


Az enyémben hátul rendőrségi rugók vannak. A kocsi balra ferde. Na persze rendőrségi kocsit csak jobbkormányost gyártottak.

További megfejtéseket várunk. Hiába ez Land Rover. Őrület.
Előzmény: rinyaboy1 (7506)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7510
az első képen bűnronda a snorkel, amelyik a lámpa mögött kezdődik. amelyik viszont a tükör előtt jön ki, az nagyon pofás. neked pedig már nincs útban az eas box, tehát hátra is vezetheted belül.

egyébként te nem tudnál magadnak csinálni egy ilyet? belül flexi csővel gond nélkül elhúzod, a kinti részt pedig megcsinálod magad üvegszálból, a tetejére pedig szerzel vmi dobozt, vagy dilettánsok egyedül is összeeszkábálhatnak vmit.
Ha nekem kéne, biztosan megpróbálnám ezt, mert ha azt a 2500 dolláros árat nézem, amit a fickó ír, megéri vele kicsit szöszmötölni...
Előzmény: mandras79 (7504)
rinyaboy1 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7509

nem tudom,talán az autó súlyelosztása így megfelelő,de ez csak tipp!

 

tudod mi pénzt kérnek manapság 5 cm emelésért? :)

 

nálam készülődés van,emelés Ome rugókkal,nitrosport gátlókkal,létrával,küszöbökkel :)

markis4x4 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7508

Szia!

 

Pedig "eccerű" :o) :

ha a pillangószelep nincs teljesen nyitva, azt résztöltésnek nevezzük, vagyis a hengerekbe kevesebb üzemanyag/levegő keverék jut, kevesebb a hengerek feltöltöttsége.

Ha ez van, lassab az égés (messzebb vannak egymástól a benzinrészecskék, kisebb a hőmérséklet a hengerben, kisebb a nyomás, több kipufgáz marad vissza), előbb kell begyújtani a keveréket => nagyobb előgyújtás kell.

 

üdv

 

kisspé

Előzmény: joegabi (7503)
rinyaboy1 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7507

esetleg a kocsi sújának kibalanszírozása miatt?

 

csak egy kérdés,nem tudom!

 

nekem most előre Ome rugók kerülnek,2" t emelnek a kocsin,csak időm nincs szerelni!

kissebb fajta átalakítás lesz inkább:)

 

4 új Nitrosport gátló,2 új első rugó,két toldás hátra a légrugók alá,létra hátr és küszöbök :)

Előzmény: joegabi (7502)
rinyaboy1 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7506

az eleje tiszta,erre gondoltam én is,a magam majd 100  kilójával!

 

fiad nagyon eltünt,se emilemre nem válaszol se semmi :(

 

Előzmény: thoosh (7505)
thoosh Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7505
Sziasztok, a vezető oldali rugók általában hosszabbak picivel, ezért kell a kormány mögött ülve vezetni :)

Nem szegedi képek, de majdnem:
fashion show and a little play in the mud
mandras79 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7504
joegabi Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7503
Valaki legyen olyan drága és magyarázza el az előgyújtás szabályozás működését.

A röppsúlyos előgyújtás szabályozó gondolom , hogy úgy működik, hogy fordulatra a centrifugális erő miatt növeli az előgyújtást.
A vákumos szabályozó pedig pont fordítva . Alapjáraton , motorféknél, növeli az előgyújtást , gyorsításnál és terhelésnél viszont nem.

Nem értem, nem értem.
joegabi Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7502
Na ez az. A rangiban például mindkét baloldali rugó (első -hátsó )hosszabb. Nem is kevéssel majdnem 4 cm -rel.

Miért ?
Előzmény: rinyaboy1 (7501)
rinyaboy1 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7501

és mindjárt egy kérdés:

miért rövidebb az egyik oldali spirálrugó,a Disco II elejében?

nagyjából sejtem,de ....

rinyaboy1 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 7500

szevasztok!

 

megint itt,bár eddig sem rontottam sokat a levegőt :)

 

a Szegedi találkáról lesznek majd képek felrakva valahová?

 

terrano1 Creative Commons License 2010.09.28 0 0 7499
Nyugodjon Békében!
Előzmény: Tie (7494)
mandras79 Creative Commons License 2010.09.28 0 0 7498

Nagyon sajnálom.

Béke poraira!

 

Előzmény: Tie (7494)
thoosh Creative Commons License 2010.09.28 0 0 7497
Jah, igen: a lentebb írt friss térképet ingyen eltom küldeni a márkatársaknak...

(bocs, a hülyék a túloldalon járnak)
aulac Creative Commons License 2010.09.28 0 0 7496
Suitable for LAND ROVER DISCOVERY 3, RANGE ROVER and RANGE ROVER SPORT vehicles with DVD based navigation system.
Also suitable for touchscreen navigation in Mazda 6, Mazda GGI, Mazda CX, Subaru, Kenwood DV3200
Countries covered include:

Tehát, sajnos a tiédbe nem, mert az még CD-s.
Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (7492)
geri 74 Creative Commons License 2010.09.28 0 0 7495
Nekem is jóbarátom volt...
Jó utat Kálmán!!
Előzmény: Tie (7494)
Tie Creative Commons License 2010.09.28 0 0 7494

Sokunk jóbarátja, Lévai Kálmán tegnap rövid betegség után tragikus hirtelenséggel távozott közülünk.

 

Legyen könnyű neki a Föld.

Apumozgatas Creative Commons License 2010.09.27 0 0 7493
Sziasztok,
Köszönjük szépen a kitünő Szegedi hétvége szervezőinek a sok fáradozását, a jó programokat, finom pörköltet és a szokásossan jó hangulatot!!!
Apumozgatás
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2010.09.27 0 0 7492
ez jó egy '01 P38 gyári navigációjába is?

valahogy így néz ki:





Előzmény: aulac (7489)
soonó Creative Commons License 2010.09.27 0 0 7491
Én meg olyan okos vagyok, hogy elfelejtettem elmenni.
Előzmény: b_nagy (7490)
b_nagy Creative Commons License 2010.09.27 0 0 7490
Nagyon jó volt a szegedi találkozó! Köszönet a rendezőknek mégegyszer!
aulac Creative Commons License 2010.09.25 0 0 7489
Sziasztok.

Akit érdekel, annak üzenem, hogy megjelent a 2010-es térkép a beépített navigációhoz.
NyugatEU és KeletEU. Bővebbet privátban, ha megadjátok az elérhetőségeteket.

aulac
liszgab Creative Commons License 2010.09.24 0 0 7488
Jó utat, jó mókázást Szegedre mindannyiatoknak!
fejes.i Creative Commons License 2010.09.23 0 0 7487

A vékonyka bika kábelek jók lehetnek egy ezeregyes suzuki motorhoz, de nem egy kettőfeles dízelhez :)

 

Előzmény: Space Cowboy (7484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!