Amit írtál értem. De én a kombinált előgyújtás szabályozás működési elvére vagyok kiváncsi. ( Most már nagyon.)
Szerintem így működhet:
1. Gyújtást 6-700-as fordulaton kell állítani lehúzott vákumcsővel. Na most : a röppsúlyos szabályozás ilyen kis fordulaton nem működik. A centrifugális erő kicsi ahhoz, hogy az előgyújtást emelje. A vákumszabályozó ugye ki van kötve ezért ez sem növeli az előgyújtást. 2. Beállítottam a gyári alapjárati előgyújtást. 3. Ezután visszadugom a vákumcsövet a szabályozóra. Alapjáraton van vákum, ezért az előgyújtás rögtön megemelkedik, mert a vákumszabályozó behúzza az óramutató járásával ellentétesen az elosztóban lévő tárcsát , tehát előgyújtást ad. A röppsúlyos szabályozás továbbra sem lép működésbe az alacsony fordulat miatt. 4. Gyorsítok. A vákum csökken, majd terhelés alatt megszűnik. A vákumszabályozó tehát előgyújtást most már nem emel, a behúzó kar a vákum hiányában a rugó által visszaáll eredeti helyére. Viszont a fordulat nő, ezért a röppsúlyos szabályozó emeli az előgyújtást. 5. Ha leveszem a gázról a lábamat és a fordulat csökken, akkor a röppsúlyos szabályozó csökkentené az előgyújtást. Igen ám de motorféknél és levett gáznál megnő a vákum ezért a vákumszabályozó adja az előgyújtást.
most megnéztem a belinkelt esőerdős videót, és mégis inkább vascsőből csináltatnák a bemenetelig, a csövet porfesteni, bent pedig maradhat a flexicső. A csövet nem gond hozzápasszítani a karosszéria vonalához, egyszer láttam, amikor egy teljes kipufogót csinált a srác röpke 1 óra alatt, pedig ott mindenfelé kellett tekeregni, meg meg kellett kerülni a kardánt is, meg minden.
most komolyan, egyre kevésbé értem, hogy mért nem dobtál össze már rég egy fasza kis snózit a P38-ra (gyakorlatilag fillérekért + munka) ?
Mindig ott fogy el az acéltekercs, amiből a rugókat tekerik és a Landrover nem tud megegyezni a beszállítóval 40 centivel hosszabb alapanyag beszállításáról. A mai világban a költség hatékonyság nagy úr :)
Ez logikus és rendben is volna , de... A jobbkormányos kocsiknál a rugók hossza egyenlő. Csak a balosnál hosszabb a kormányoldali . Ezzel a logikával a jobbkormányosnál a jobboldali rugók kellenének, hogy hosszabbak legyenek.
Az enyémben hátul rendőrségi rugók vannak. A kocsi balra ferde. Na persze rendőrségi kocsit csak jobbkormányost gyártottak.
További megfejtéseket várunk. Hiába ez Land Rover. Őrület.
az első képen bűnronda a snorkel, amelyik a lámpa mögött kezdődik. amelyik viszont a tükör előtt jön ki, az nagyon pofás. neked pedig már nincs útban az eas box, tehát hátra is vezetheted belül.
egyébként te nem tudnál magadnak csinálni egy ilyet? belül flexi csővel gond nélkül elhúzod, a kinti részt pedig megcsinálod magad üvegszálból, a tetejére pedig szerzel vmi dobozt, vagy dilettánsok egyedül is összeeszkábálhatnak vmit. Ha nekem kéne, biztosan megpróbálnám ezt, mert ha azt a 2500 dolláros árat nézem, amit a fickó ír, megéri vele kicsit szöszmötölni...
ha a pillangószelep nincs teljesen nyitva, azt résztöltésnek nevezzük, vagyis a hengerekbe kevesebb üzemanyag/levegő keverék jut, kevesebb a hengerek feltöltöttsége.
Ha ez van, lassab az égés (messzebb vannak egymástól a benzinrészecskék, kisebb a hőmérséklet a hengerben, kisebb a nyomás, több kipufgáz marad vissza), előbb kell begyújtani a keveréket => nagyobb előgyújtás kell.
Valaki legyen olyan drága és magyarázza el az előgyújtás szabályozás működését.
A röppsúlyos előgyújtás szabályozó gondolom , hogy úgy működik, hogy fordulatra a centrifugális erő miatt növeli az előgyújtást. A vákumos szabályozó pedig pont fordítva . Alapjáraton , motorféknél, növeli az előgyújtást , gyorsításnál és terhelésnél viszont nem.
Suitable for LAND ROVER DISCOVERY 3, RANGE ROVER and RANGE ROVER SPORT vehicles with DVD based navigation system. Also suitable for touchscreen navigation in Mazda 6, Mazda GGI, Mazda CX, Subaru, Kenwood DV3200 Countries covered include:
Sziasztok, Köszönjük szépen a kitünő Szegedi hétvége szervezőinek a sok fáradozását, a jó programokat, finom pörköltet és a szokásossan jó hangulatot!!! Apumozgatás
Akit érdekel, annak üzenem, hogy megjelent a 2010-es térkép a beépített navigációhoz. NyugatEU és KeletEU. Bővebbet privátban, ha megadjátok az elérhetőségeteket.