Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

majdnemviking Creative Commons License 2014.02.01 0 0 330374

Amúgy hogyan tudok taxis nyomokat találni?

Köszi

Előzmény: Sprinter CDI (330371)
majdnemviking Creative Commons License 2014.02.01 0 0 330373

Épp az ülés lett nekem is gyanús, meg utánanéztem a VIN dekóderrel, és azt írja, lefordítva, hogy szervezeti vásárlás (talán 003 kód), meg hogy visszaállítani eredeti állapotra. 1999-es a kocsi, 2003-ban importálták az itteni Közlekedési Felügyelet szerint. Gyanús lett, nagyon gyanús

Előzmény: Sprinter CDI (330371)
bpjotruska1 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 330372

Nekem tetszik, es ezeken a kepeken rohadas-nyomokat sem latni, ami nagy pozitivum a W210-esnel. A kormany nekem picit kopottnak tunik, bar hogy ez normalis-e, azt az tudna megmodnani, akinek hasonlo van, es tudja a valos futott kilometert, tehat van mihez viszonyitson. Nekem is kb igy nez ki a borkormanyom, es 168 ezret mutat a km-ora ;-)

Előzmény: majdnemviking (330368)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.02.01 0 0 330371

Elejét alaposan megnézni! Légzsák és hűtőmaszk szerintem nem eredeti, a balos sárvédő állása sem teljesen gyári. Ezek lehetnek más miatt is, nem csak törés miatt, de alaposan meg kell nézni!

 

Azt ugye tudod, hogy ez műbőr belső (nem feltétlen hátrány, csak szólok).

 

Szokás ott kilométerórát tekergetni? Mert ha nem, akkor jó súlyban volt az előző tulaj, vagy éjjel-nappal benne ült. Taxi nyomokat keress!

 

Amúgy szép!

Előzmény: majdnemviking (330368)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.02.01 0 0 330370

Már semmin nem lepődök meg. Az extaxinak csereérett lett a fűtésboxa, mert a taxis pollenszűrő nélkül használta. Gondoltam akkor upgradelek digit klímára is egyben. A motortérben öt szál kábellel van több a digitklímánál. Nem volt egyszerű a donor karvastagságú, egybe bandázsolt kötegéből végig kifejteni, de megoldottam. Az extaxiban viszont nem volt kedvem szétfejteni az egészet, hanem csináltam egy külön bandázsolt kis köteget neki és mellé kötegelőztem a nagynak. Elég sokat vesződtem vele, mire mindenhol szépen bent volt, de amikor elértem a köteg végére, na mit látok? A tekerős klímás autó motortéri kötegének végén ott fityegnek a digitklímáshoz való csatik. Benne van gyárilag a kötegben mindkét klíma összes motortéri kábele. Az utastérben viszont mind hiányzik. Lassan tényleg semmit nem lehet biztosan állítani, mi mivel jár együtt.

Előzmény: malenykij polgar (330362)
csabais Creative Commons License 2014.02.01 0 0 330369

A gumi vastagságát jelöli.

1 pötty 5 mm,

2 pötty 10 mm,

3 pötty 15 mm,

4 pötty 20 mm.

Előzmény: Zulficar (330366)
majdnemviking Creative Commons License 2014.02.01 0 0 330368

Hello.

Ébren van valaki?

Vélemény kellene erről a kocsiról sürgősbe, mielőtt nyit a kereskedés:

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=46470315

Köszi

reidholz Creative Commons License 2014.02.01 0 0 330367

A km valós,  végig merci szervizben szervizelték.A porlasztó cserét egy másik műhely végezte,láttam a számlát 1600chf volt.Bár azt nem néztem hány db cseréltek.Ma elmegyek  megnézem jobban.

Előzmény: bpjotruska1 (330363)
Zulficar Creative Commons License 2014.02.01 0 0 330366

   Urak. A 201 hátsó rugónál már többször olvastam itt hogy, 2-4 pöttyös. Az mi, Mit jelöl?    Azért kérdezem mert cserés lesz a hátsóm,és nem ártana ezt tudni. Bár valószínű hogy csináltatni fogom a rugót,mert ha nem emelték az árat akkor olcsóbb mint a gyári,és be is rakják.

   Még mielőtt bármi történne,mik ezek a pöttyök?    :) a pöttyös az igazi? :)

bpjotruska1 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330365

Hat ha netan kiderul, hogy azert nincs kep a belesejerol, mert a leirasban szereplo bor az valojaban a taxik strapabiro muborje ( MB-Tex talan? ), akkor tudsz majd egy dolgot. Novelt kappacitasu akksi es generator nekem alapbol gyanus, de rugyezik is kicsit az auto, s ha igy kivulrol latszik a kepeken, jobban belemaszva lehet csunyabb a helyzet... vagy csak en vagyok igen szkeptikus kedvemben ma. :-)

Előzmény: majdnemviking (330359)
bpjotruska1 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330364

De lehet porlasztobaja 210 ezernel annak a motornak? Nalunk ora szerint 355 ezer volt a legtobbet futott Merciben, igaz, az nyolcszelepes 190D volt, de sosem voltak kiveve a porlasztok.

Előzmény: Smafu.w126 (330355)
bpjotruska1 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330363

W124-es kettofeles sima dizel es porlaszot ( polasztocsucsot? ) csereltek, egeszen bizotosan nem tiz evvel ezelott futotta azt a 210 ezret? Egy elso gazdas, szep es 210 ezret futott 124-es Merci, plane azzal a motorral nagyon megvenni valo auto, de szerintem megerne elvinni egy hozzaertohoz, hogy mi is az a "kolompolas"... Egy nem megfelelo nyitonyomasra allitott porlaszto is tud csattogo hangot adni, aztan ha nem egyszerre csereltek mind az otot, es mondjuk egy nyit 135 baron, es a tobbi negy 115on, az is erdekesen kolompolhat :-)

Szerintem ez az a tipikus eset, amikor szerelohoz kell vinni, maskepp csak talalgatunk, mint en most...

Előzmény: reidholz (330347)
malenykij polgar Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330362

Bár lehet, tuggyaafranc.

Előzmény: malenykij polgar (330361)
malenykij polgar Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330361

Nem, külön lehetett ikszelni. Skandináviában nem meglepő. 

Előzmény: majdnemviking (330359)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330360
majdnemviking Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330359

A VIN dekóder azt írja, hogy nagyobb akksi és nagyobb kapacitású generátor van benne.

Ez lehet az exkluzív csomag miatt (amit szintén hoz hozzá)?

reidholz Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330358
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330357

Az nekem is kellene :D

 

 

Előzmény: Mr. Cool (330354)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330356

Persze amelyiknél nem változik semmi vissza húzni, majd jöhet a következő :)

Előzmény: Smafu.w126 (330355)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330355

Járó motornál mikor épp van ez a hang, egyenként egy 14-es kulcsal egymás után lazítsátok fel a porlasztókat, valamelyiknél be fog kussolni.

 

Előzmény: reidholz (330352)
Mr. Cool Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330354

26-oshoz való első is van? 1 kéne nekem is.

Előzmény: csabais (330342)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330353

:)))

Előzmény: csabais (330350)
reidholz Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330352

igen hidegen melegen egyformán és rendszertelenűl,de nem kopog inkább csatog.

Zulficar Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330351

Háát nem tudom az én 201.em nem töröl ily rútul.  A fényezni valón kívül itt-ott jól látszik a rozsda,ha kívül ilyen mit találsz belül.Elmenni megnézni,autózni egyet nem rossz program ..........

 

Előzmény: majdnemviking (330329)
csabais Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330350

Most le van állítva, így nem!   :-)))

Előzmény: Smafu.w126 (330349)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330349

Jelenleg is kolompol?

Előzmény: reidholz (330347)
Zulficar Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330348

A piros úgy néz ki kissé szét van. A fehér meg talán erre van 70% esély,nem véletlenül nincs körbe fényképezve. 

 

Előzmény: karbi 79 (330318)
reidholz Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330347

Helló mindenkinek.Segitséget szeretnék kérni .adott egy valós 210e futtott w124 2.5 20V .1 hónapja porlasztót cseréltek benne ,majd egyszer csak elkezdet kolompolni a motorba  valami. lehet semmi köze a kettönek egymáshoz. A kérdés meg vegyem e vagy sem.Az autó 1 gazdás és szép.Szerintetek

majdnemviking Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330346

Apropó, nem tud valaki berakni egy magyar kezelési könyvet a 2002 körüli W210-hez?

Köszi.

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 330345

Azért ha van érkezésed rá, hogy ellenőrizd, megköszönném :)

Oszt csinálunk pénzecskét :)

Előzmény: csabais (330342)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!