A gépjármű fejlesztő mérnökök a nagy teljesítményű motorok élettartamának hosszabbítása céljából kifejlesztették a gumiágyas főtengely ékszíjtárcsa alkatrészt. Ezzel nagymértékben védik a motort a kiugró nyomatékhatásoktól. A vezérműszíj a korszerű gépjárművekben fokozott igénybevételnek van kitéve (egyre nagyobb teljesítményű berendezések meghajtása), ami szélsőséges esetben átugrást is eredményezhet. Az főtengely ékszíjtárcsa ajánlott ellenőrzési időpontja 50 ezre km, és amennyiben csere szükséges lehetőség szerint szíjakkal, feszítőkkel együtt kell cserélni. Cégünk széles választékban kínál gyári minőségű, Corteco fötengely ékszíjtárcsa alkatrészt, melyet bármely módon vásárolhat tőlünk, akár telefonon, akár a webáruház segítségével is.
Sziasztok! Kormányművet megjavították, de itt az újabb probléma! Hívott a szerelő, hogy ami kattogást hallok a motor felől, azt a kéttömegű ékszíjtárcsa okozza! Ezt kellene kicserélni. Van róla infótok, hogy ez mennyibe kerülhet újjonan? Vagy esetleg megegyezik ez valamelyik másik Peugeottal?
s.o.s! Segítsetek! Nekem tegnap a 607-ből elfolyt a kormányműből az olaj! Keresek bontott kormányművet, vagy egyéb megoldást! Azt sem tudom, hogy jívítható-e, vagy cserés lesz?
gondolom ennek az az oka hogy valami ervenytelen nyelven beszelne amugy.. (pl francia olasz vagy holland szokott a legjobb lenni:) a nyelvi cd meg eltunt :/
aha, kituno, es csinalt mar valaki hozza magyar nyelvet ? mert igy renaulthoz jopar navihoz megcsinaltam a magyar menut az is vdo alapu es lehet nekiugranek ennek is, de ha mar valaki megcsinalta akkor nem kuzdok vele..
Nos uraim nagyon szépen köszönöm a tanácsokat! Legkésőbb vasárnapig szétszedem és megpróbálok rájönni,hogy ezek közül a hibák közül,mi is lehet a valódi ok!