- Te milyen MÁRKÁJÚ kupplung szerkezetet vettél, ami ilyen "vajpuha" ? (Én VALEO-t, de arról az elmúlt hetekben egyes fórumosok igen rosszakat írtak...., pl. hogy 40ekm-t bírt, meg ilyesmit...)
- ÚJ váltót rakattál be vagy használtat, ami ilyen szuper lett ? Mert nekem viszonylag könnyű a seb.váltás, de azért nem "vajpuha"...
Minél több infót próbálok megadni és esetleg valami hiba lehetőséget keresni,a problémára.De igazad van le kell méretni a dolgokat és akkor tudjuk mi a probléma.Csak mindig otthon csinálja ezt,nem úgy van hogy elhajtom a mesterhez és megnézi mert nem fog aligha látni semmit.
És ha kiábrándítalak, és köze sincs az üzemanyag nyomáshoz hogy odaérjen az injektorokhoz?? Mérni kellene rajta, amikor nem indul, több paramétert akár. Persze lehet mechanikus baja, de elektromos is.
De ha kérdezel, és nem foglalkozol a válasszal, akkor neked nem is kell segítség. Ezzel a tudással és műszerezettséggel soha nem találod meg az okát. Lehet megsértődni, prüszkölni, de ez van.
A hibád megtalálható a motor megbontása nélkül is, akár.
A zsu.hu-nál vettem most én is, mind a kettöt illik egyszerre cserélni. Sajnos trw párban nem volt, csak bal oldali, így ruville-t választottam. Nem volt vele gond, bent van. A menet is jó volt. A stabilizátor kicsit útban volt, de fellazítottam és egy kis segítséggel bement. sajnos aknám nincs, így bakon (kínszenvedés). Csak nem a gumiharang szilentje szórta az olajat a szilentre és az fáradt meg?
Benzin szagot nem érzek,gyorsításkor nem torpan meg,ezen a téren minden rendbe van,szépen húz minden ahogy kell a fogyasztás is rendben van.A MAP Senzor 1 éve lett cserélve,az üzemanyag nyomásnak rendben kellene lennie.Télen is pecre indult csak az utóbbi 1-2 hónapban kezdett ez a dolog lenni vele.Mikor nem indul akkor olyan mintha nem kapna üzemanyagot csak járnak a hengerek és semmi berobbanási hang nincs.
Valami az üzemanyag adagolással lesz csak nem tudok rájönni hogy mi lehet ez a dolog?
Tudom hogy az AC nem működik csak pár másodpercig de valamiért idő kell neki hogy elérje az üzemanyag az injektorokat.
Viszont nekem van nem titkos tippem. Lengőkarcserénél ha a szilentház alu, ellenőrizzétek a menetemelkedést! Lehet hogy nagy lesz a meglepi, és a menet is megmarad. ;-)
Én meg váltót cseréltem. Azóta 1-4-ig a kormányt sem kell elengedni. Csak az ötödiket nem tudom elengedés nélkül kapcsolni, meg a hátramenetet. Azokat nem érem el kisujjal. Szuper ez a Multi. Csak a tartályokat ne kéne nyomáspróbázni. Tartályszemlére senkinek nincs kontaktja? Vagy csak titkos az infó? ;-)
A vizsgávál elvileg nem lessz gond eléggé egyben van a gép.
Én azokra gondoltam akiknél ez visszatérő hiba. Nekem "kemény volt" a kuplungom, kb. mint a 120-as skodáé. Kuplungcsere után azt hittem valami gáz van. Szinte beesett a pedál. Szó szerint kisujjal benyomható.
Nem tudom ha ennyi gondotok van a bowdenekkel, miért nem építitek át hidraulikusra? (Lásd jobbkormányos Multiplák)
;-)
Ha nekem gondom lenne vele, már megtettem volna. A két munkahenger újonnan 20e bontóból, egy tartály hozzá fillérek. Az életben nem szakad el többé a bowden.
Olvass vissza ahogy időd engedi, a csapat 50%-a kb. járt már így.
2 lehetőséged van, vagy meghekkeled, vagy bowdencsere. Bármelyik autósbolt pár órán belül beszerzi a bowdent, 15 perc alatt ki tudod cserélni (legalábbis benzinesnél, a dízelt lehet hgoy nehezebb.
Meghekkelni mi például 1,5 mmes acéldrótból hajtogatott elemmel hekkeltük meg anno ott ahol elszakadt, utána kb. 7-8 ezer km-t jártam még vele, sőt azóta is ott van a kocsiban,d e legutóbb már nem az elem tört el, hanem a bowden szakadt el....