Kufsteinben is felújítás alatt van az állomásépület. Mikor elöször lehetett róla hallani, már ki is volt adva benn minden hely. És semmi garancia nincs rá, hogy olyanok stoppolták le, még mielőtt bárki is tudott volna róla, akiknek van üzleti terve, érzéke, koncepciója. Kíváncsi leszek, mi lesz majd benn.
Pontosan. Hibás piacfelmérés történt.. Ha egy büfé nem megy, akkor az nem jó. Máshol a legeldugottabb helyeken is megtalálja egy jó vendéglátóhely a vendégkörét...
A kereskedők mindenhol sírnak...az 50 Euro napi bevételt meg egy büfétől nem hiszem el. Nagyobb kamu vitézek nincsenek ám ezeknél. Meg kell nézni, van e döneres valahol ott, aztán meg lehet nézni hány perc kell neki az 50 euró bevételhez. 5-10?
Elég hülyén lettek megoldva a sétálási útvonalak, részben persze a régi aluljárók, a villamosalagút és az S-Bahn Tunnelhez való illesztés miatt. Én a -1-en csak akkor járok, ha eltévedtem, tehát érthető a probléma, ráadásul a vasútállomáson tipikusan nem ruhát vesz az ember. Az ABC forgalma például jóval nagyobb, mint amit elbír. Át kell strukturálni a portfoliót.
Bár nem jártam az elkészülte óta az Új Hauptbahnhofon nem tudtom, a -1 szinten mekkora élet van, mennyi ember jár arra.
Mondjuk, ha ennyi kereskedő panaszkodik, akkor ugye vagy mind hülyék (közte világmárkák üzletei...), vagy valami mégse stimmel ott. Mert azt, hogy egy vagy két-három üzletnél nem jöttek be a vállalkozó tervei, simán el lehet képzelni. De, hogy ennyien mind mellélőttek?
Vihar a bilibe. Tudták előre mibe fognak. Egyik másik üzlet annyira amatőr, hogy meg is érdemlik a sorsuk:
"Mario Brumat vom "La Punta" muss laut Vertrag 100 Euro pro Quadratmeter Ladenfläche bezahlen, beinahe so viel wie auf der Mariahilferstraße. "Ich mache durchschnittlich 50 Euro Umsatz pro Tag und soll 4750 Euro Pacht pro Monat bezahlen. "
50 Euró bevétel naponta? Mi a szart árul ami a kutyának sem kell?
Áll a bál Wien Hauptbahnhofon. A pályaudvaron lévő üzletek forgalma jóval kisebb a vártnál. Ez főleg azért probléma, mert az ÖBB közben olyan magas bérleti díjakat kér az üzlethelységekért, mint a menő bevásárlóközpontok. Ráadásul a legtöbb üzlet bérleti szerződését csak nagyon hosszú, több éves felmondási idővel lehet felmondani. Sok üzletben nemhogy a nyereség, de még a forgalom is kisebb, mint a bérleti díj.
Több üzletulajdonos is perli az ÖBB-t megtévesztés miatt, üzletenként akár egymillió eurót meghaladó veszteségekről beszélnek.
Nagyon valószínű. A ulan ude - i, (sacc per kb, aztán lehet, hogy 1000 km -el arréb) képeken láttam karámszerűségeket a vágányok mellett. Jobb lenne kerítést építeni Burjánföldön is, mert egyértelmű, hogy ott mindenki maximálisan kihasználja a legeltetési lehetőségeket.
1. - 2. Ő itt egy-kettő, a TRA legnagyobb darabszámú, E1000-es PP gyorsvonataiból, melynek személykocsijait a Hyundai, vonófejeit pedig a Dél-afrikai UCW gyártotta 1996 és 1997 között. Egy-egy, Bo-Bo tengelyelrendezésű vonófej névleges teljesítménye 4400kW, engedélyezett legnagyobb sebessége 130km/h, míg a vonófejek között helyet foglaló 12 személykocsiba egyenként 52 ülő- és változó számú álló utas tud bepréselődni.
3. A TRA (Taiwan Railway Administration) négy fennmaradt, 1067mm nyomtávú gőzmozdonya közül a JNR C12-es sorozatból kialakított CK120, CK124-es számú példányát gyűrik legtöbbet. Ezúttal egy EMD G12 (TRA R20-as sorozat) által segélyezve indult nosztalgia útjára Changhua (彰化) és Shulin (樹林) között, néhány, az indiai Integral Coach Factory (ICF) gyártmányú, 32200-as sorozatú (gyártási év: 1970, 72 ülő-, 28 állóhely, hossz: 20m, max. sebesség: 100km/h) személykocsi társaságában. Az ilyen, gőzös vontatású járatok rendkívül ritkák már napjainkban, a TRA állományában jelenleg mindössze 3 1067mm-es és 1 762mm-es üzemképes gőzmozdony található.
4. 2012-től kezdve érkeztek Tajvanra a Nippon Sharyo TEMU2000-es sorozatú járművei, melyek Taitung, Hualien és Yilan valamint a nyugati part nagyobb városai, így Douliu, Taichung és Changhua, illetve 2016. április 21-től Tainan és Kaohsiung között teremtenek kényelmes összeköttetést. A Puyuma Express-re keresztelt, a TEMU1000-es sorozathoz hasonlóan dönthető kocsiszekrénnyel ellátott járművek engedélyezett legnagyobb üzemi sebessége 140km/h, mely az egyik legnagyobb értéknek számít az 1067mm-es nyomtávú járművek között (bár az első jármű megérkezését követően, 2013. január 18-ától Houli (后里) és Sanyi (三義) állomások közt 150km/h-ás sebességgel is tesztelték azt).
5. TRA R100-as sorozatú, EMD G22U érkezik Jiuqutang (九曲堂) állomásra Taitung felől. Az 1970-ben gyártott EMD G22U szériából összesen 39 érkezett a TRA állományába, elsősorban tehervonatok továbbítására, ám helyi rezsóval kiegészülve, felsővezeték nélküli szakaszokon személyvonatok élén is találkozni velük. (Itt éppen a kábelmentes Chaozhou (潮州) - Taitung (台東) szakszról érkezik a vonat, mozdonycserére Xinzuoying (新左營) állomásnál kerül sor.) A tajvani Tang Eng Iron Works Co. gyártmányú 45PBK10500-es sorozatú generátorkocsi után szintén hazai gyártmányú, 35SP32600-as személykocsikat figyelhetünk meg. Az egész pakk engedélyezett legnagyobb sebessége 100km/h.
6. Az említett 35SP32600-as sorozatú személykocsi utastere.
Egy kis carszkojeszelói: a tehén szereti a zúzottkövet? (gudok.ru alapján)
A Kelet-Szibériai Vasútnál berágtak a burjátföldi tehenekre. A Burját Köztársaság területén, 2016-ban 943 esetben tartózkodtak az űrszelvényhez túl közel a legeltetett szarvasmarhák, sőt, 91 esetben - ami 2015-höz képest 10%-kal több - kényszerültek gyorsfékezésre a mozdonyszemélyzetek, elkerülendő a véresebb következményeket. Arról nem tudósít a cikk, hogy hány alkalommal mondhatott búcsút a háziállatainak a gazda. A vasutasok a burját kormányzósághoz fordultak azzal a javaslattal, hogy a tiltott területen legeltetés büntetési tételeit emeljék meg a háromszorosára-ötszörösére, például ha az állattulajdonos magánszemély, akkor ezentúl ezer helyett ötezer rubelt fizessen. (Lehet, hogy messzinek meg egzotikusnak tűnik innen Burjátföld, de a valóságban pusztán az a helyzet, hogy ha a transzszib mentén legeltetett tehén kicsit belefeledkezik a felépítmény tanulmányozásába, abból hamar összejön a baj. És bár a balesetvizsgálat ilyenkor percre kiszámolva dolgozik, eltart egy darabig, mire sikerül az összesereglett tehervonat-áradatot újból egyenesbe igazítani.)