Nekem a régi autómnál csinált ilyent, akkor az egyik baj az volt, hogy a forgásirányos gumit rosszul rakták fel és bizonyos sebességnél elkezdett rázni, illetve ha kisebb huppanók voltak rágásszerü hangot adott. Fékezésnél ha félrehúz a kocsi akkor viszont lengőkar-szilent szakadt át, legalábis nálam. Ha fékeztem szépen vitte az elejét a kocsinak, balra csere és tökéletes lett.
Fékezéskor talán azért ráz, mert üt a tárcsa. Nézd meg hogy milyen állapotban vannak a tárcsák. Egyébként meg kellene nézni a futóművet, lehet hogy cserére szorul néhány dolog (stab.rúd, kormányösszekötő....bármi :))
Lehet nem kell szakértői véleményt kérnem tőletek,hogy rá jöjjek nagy a baj! De azért megteszem. Az a problémám, hogy mikor 130Km/h felet kocsikázok enyhén ráz a kormány! Ha még gyorsabban megyek ez a kormány (reszketés) fokozódik! Most lehet arra gondoltok,hogy rosszak a gumik vagy nincs kisúlyozva normálisan! Én is erre fogadtam volna, de NEM! Mert amikor elkezdek fékezni alig bírom a kormányt a kezemben tartani! NA ez akkor most mi? A pözsim előtt egy Vectra 2.0 gt volt de az nem csinált ilyet 220km/h-nál! Miért ráz,rángat a kormány nagyon durván ha fékezek? Nem kell erős fékezésre gondolni, csak úgy natúran. Volt már vagy 10 autóm de ilyet még egy se csinált! És tudom,hogy sokan azt írjátok vigyem szerelőhöz,csak most ezzel egy picit várok,mert pont ma cseréltem szélvédőt 86 ezerért!
Ha úgy érzitek.sejtitek,hogy mi lehet a problematika nagyon szívesen várom a hozászolásotokat! Előre is köszi mindenkinek és éljenek a 607-ek.
Tőlem meglehet szerezni. ha esetleg Veszprémben jársz vagy postai úton természetesen postaköltség + dvd vagy cd árában szívesen elküldöm, hiszen azért vagyunk, hogy segítsünk egymásnak :-)
A gépjármű fejlesztő mérnökök a nagy teljesítményű motorok élettartamának hosszabbítása céljából kifejlesztették a gumiágyas főtengely ékszíjtárcsa alkatrészt. Ezzel nagymértékben védik a motort a kiugró nyomatékhatásoktól. A vezérműszíj a korszerű gépjárművekben fokozott igénybevételnek van kitéve (egyre nagyobb teljesítményű berendezések meghajtása), ami szélsőséges esetben átugrást is eredményezhet. Az főtengely ékszíjtárcsa ajánlott ellenőrzési időpontja 50 ezre km, és amennyiben csere szükséges lehetőség szerint szíjakkal, feszítőkkel együtt kell cserélni. Cégünk széles választékban kínál gyári minőségű, Corteco fötengely ékszíjtárcsa alkatrészt, melyet bármely módon vásárolhat tőlünk, akár telefonon, akár a webáruház segítségével is.
Sziasztok! Kormányművet megjavították, de itt az újabb probléma! Hívott a szerelő, hogy ami kattogást hallok a motor felől, azt a kéttömegű ékszíjtárcsa okozza! Ezt kellene kicserélni. Van róla infótok, hogy ez mennyibe kerülhet újjonan? Vagy esetleg megegyezik ez valamelyik másik Peugeottal?
s.o.s! Segítsetek! Nekem tegnap a 607-ből elfolyt a kormányműből az olaj! Keresek bontott kormányművet, vagy egyéb megoldást! Azt sem tudom, hogy jívítható-e, vagy cserés lesz?
gondolom ennek az az oka hogy valami ervenytelen nyelven beszelne amugy.. (pl francia olasz vagy holland szokott a legjobb lenni:) a nyelvi cd meg eltunt :/