Semmi köze a Nagyszentjános-Győrszentiváni vágányzárnak a Keleti átépitésének, csak az egyszerüség kedvéért van így!Igazából egy nap lessz így (04.01) hogy a Délibe mennek az IC vonatok!
Jó kérdés,az első az a hivatalos megfogalmazású, a második meg az érthetöbb a gyengébbek kedvéért! :) Igazából az elsövel sincs ám semmi gond csak értelmezni kell a szöveget ami magyarul azt jelenti hogy csak elsején és nyolcadikán közlekedik!
Tudásod előtt leborulok. :) Köszönöm! ha lekgözelebb hazajön egy történész lógó orral Moszkvából, mert nem nem mengedték be a Ljubljanka utcai irattárba, majd hozzád irányítom. "Kérdezd Hmsoftot. Ő tudja."
Az EC 145 es vissza EC148 számozása milyen logika szerint van?? Továbbá csak erdekelne: a LEHÁR magyar IC vagonjai pihengőznek ,Hbf-en estetől másnap delutanig- vagy van valamilyen fordájuk közben??? Csak kivancsi vagyok. Köszi, ha valaki tudja.
Ne feledjétek??? ma óraátállitás?? mégpedig ELÖRE:.
Ugyanott (Szentpétervár, Zanyevszkij poszt állomás), egy Szergejjel. Ami az utóbbit illeti, az M62-1691 egész életét a rendezői telephelyen töltötte el, és egész életében Pétervár-környéki ipartelepi kiszolgáló és könnyű átállítós meneteket teljesített. Az ilyen gépeket ráérnek csinosítgatni, na de aki ezt a húzzunk-ki-sárgával-mindent variációt megálmodta hozzá, annál szerintem bejátszott némi Sztolicsjana-túladagolás...
A hátsó futótengely bekötésének a környéke eléggé árulkodó, szóval ez egy Szu. És valóban: Szu251-58 a gép sorozatjele, 2009-2010-ben ebben a filmben szerepelt. (A mozdony a szentpétervári vasúti múzeum flottájának a tagja.) Egy másik kép a "beöltöztetett" állapotáról.
Úgy olvastam, hogy 40 darabos keretmegállapodásra szólt az ajánlatkérés, ezen belül az első eseti szerződésben legalább 10 db-ra.
Kérdés, hogy az eredeti 82 milliárdból 10-nél többet is vettek volna-e első körben, ha a kormány nem csökkenti a keretösszeget, vagy eleve 10 darabot terveztek ebben a projektben, és azért csökkentették-e az összeget, mert az eredetileg kalkulált árhoz képest olcsóbb lett az ajánlat.
Egyszer a villamososokkal győzködtük egymást, min jobb szállítani két tucat villamost: sínen, vagy közúton. Én az előbbi mellett voltam, nekik az utóbbi tetszett. Nem jutottunk dűlőre, de akkor találtam ezt a videot.
Van, ahol nincs más megoldás - nehéz mozdonyok traileren, Tutt Bryant, és a szállítás művészete, Ausztrália:
A TEM7a egy kedves, kezes bárány, amelyik nem tehet arról, hogy ekkorára nőtt. Kiválóan használható másfél-két alapegységes (9-12 ezer tonna) elegyek síktolatására és gurítására, párban pedig egészen kellemes átállítós feladatokra is. Nyolc hajtott tengelyével nélkülözhetetlen a kifejezetten rossz tapadású helyeken, például olajtelepeken. A többi nehéztolatóhoz hasonlóan, alapesetben alkalmas arra, hogy a vezetőálláson a kézben tartott, mobil vezetőasztalon keresztül lehessen vezetni (így a mv. szabadon bejárhatja a vezetőállást menetközben, bármilyen műveletet végezve), illetve a mozdonyt a különféle rendezőpályaudvarokon ellátták vagy "hasitasis", vagy központosított távvezérlési lehetőséggel. A Szentpétervár közelében (na jó, a "közelében"-t oroszországi mértékkel tessék mérni) működő Uszty-Luga kikötőben most azon mesterkednek, hogy a kettőt egyesítsék, vagyis az ottani TEM7a-k legyenek egyszerre hasitasis és központosított távvezérlésre is alkalmasak. Az egész a rendezőpályaudvar rendszerének a felügyelete alatt lesz, de hogy a kettő közötti kizárások hogyan működnek majd a gyakorlatban - az elválik...