Keresés

Részletes keresés

haha 1970 Creative Commons License 2017.03.27 -1 0 436125

Semmi köze a Nagyszentjános-Győrszentiváni vágányzárnak a Keleti átépitésének, csak az egyszerüség kedvéért van így!Igazából egy nap lessz így (04.01) hogy a Délibe mennek az IC vonatok!

Előzmény: sssey (436123)
haha 1970 Creative Commons License 2017.03.27 -2 0 436124

Jó kérdés,az első az a hivatalos megfogalmazású, a második meg az érthetöbb a gyengébbek kedvéért! :) Igazából az elsövel sincs ám semmi gond csak értelmezni kell a szöveget ami magyarul azt jelenti hogy csak elsején és nyolcadikán közlekedik!

Előzmény: Muurola (436121)
sssey Creative Commons License 2017.03.27 0 0 436123

Egy Nagyszentjános és Győrszentiván közötti munka  miatt miért kell az IC-knek a Délibe menni a Keleti helyett?

 

sssey

Előzmény: Muurola (436121)
siófoki35 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 436122

jaj ezt nem ide :D

Előzmény: siófoki35 (436120)
Muurola Creative Commons License 2017.03.27 0 0 436121

Egy közlemény, kétféle megfogalmazás:

 

"Közlekedik: IV.1 - 8-ig szombati közlekedési rend szerint és IV.9 - 10-ig naponta."

 

"április 1-én és IV.8 – 10-ig"

 

Vajon melyiket érti meg jobban az utas? :)

 

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/line-lock/1_nagyszentjanos-gyorszentivan_0327-0413.pdf

 

 

siófoki35 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 436120

A fóti buszállomásnak mi értelme van? Messze van a település központjától, kevés járat érinti, azok döntő többsége sem ott végállomásozik...

schlumberger Creative Commons License 2017.03.26 -1 0 436119

 Лубянка - azaz Lubjanka

Előzmény: Rollende Landstrasse (436117)
hmsoft Creative Commons License 2017.03.26 0 0 436118

Jaj már... :) Mellesleg csúcs az a mozdony ebben a ruhában: kívül szvasztika, alatta vörös csillag - all in one. :)

hm

Előzmény: Rollende Landstrasse (436117)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2017.03.26 0 0 436117

Tudásod előtt leborulok. :) Köszönöm! ha lekgözelebb hazajön egy történész lógó orral Moszkvából, mert nem nem mengedték be a Ljubljanka utcai irattárba, majd hozzád irányítom. "Kérdezd Hmsoftot. Ő tudja."

Előzmény: hmsoft (436106)
DJ. Bakter Creative Commons License 2017.03.26 0 0 436116

Jön a meleg, szakad a drót? :)

Előzmény: f_k (436113)
Pdaw Creative Commons License 2017.03.26 0 0 436115

Nahát milyen trükkös sorsra jutott a Takta Szolnokon:

 

 

Előzmény: f_k (436113)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.26 0 0 436114

Vagyis egykét fontos csavar lehet ugyan az :-)

Előzmény: Vendégsín (436110)
f_k Creative Commons License 2017.03.26 0 0 436113
haha 1970 Creative Commons License 2017.03.25 -1 0 436112

Szerelvény forda így néz ki 504-513-148-345-344-145, gyenge 4 napos forda!

Előzmény: gjovar (436111)
gjovar Creative Commons License 2017.03.25 0 0 436111

Az  EC  145  es  vissza  EC148  számozása    milyen  logika  szerint  van??   Továbbá  csak  erdekelne:   a  LEHÁR magyar  IC  vagonjai  pihengőznek  ,Hbf-en  estetől másnap delutanig- vagy  van valamilyen  fordájuk  közben??? Csak  kivancsi vagyok.  Köszi, ha valaki  tudja.

Ne  feledjétek??? ma óraátállitás??  mégpedig  ELÖRE:.  

                                                                 Jó  éjszakát.

Vendégsín Creative Commons License 2017.03.25 0 0 436110

Hasonlít, csak a hajtómű, a fék, meg egy csomó apróság más....

Taurus

 

Vectron

Előzmény: krxq (436107)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.25 0 0 436109
Előzmény: Törölt nick (436108)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.25 0 0 436108

http://www.br146.de/fahrzeugbilder.php?U=2&DID=13360

 

Erre gondolsz? Ezeknek nagyon nem ugyan az

Előzmény: krxq (436107)
krxq Creative Commons License 2017.03.25 0 0 436107

Hello

 

Jól látom hogy az X-4 Vectron mozdonynak szinte egyezik a forgóváza a Taurusokkal?

hmsoft Creative Commons License 2017.03.25 0 1 436106

Ugyanott (Szentpétervár, Zanyevszkij poszt állomás), egy Szergejjel. Ami az utóbbit illeti, az M62-1691 egész életét a rendezői telephelyen töltötte el, és egész életében Pétervár-környéki ipartelepi kiszolgáló és könnyű átállítós meneteket teljesített. Az ilyen gépeket ráérnek csinosítgatni, na de aki ezt a húzzunk-ki-sárgával-mindent variációt megálmodta hozzá, annál szerintem bejátszott némi Sztolicsjana-túladagolás...

hm

Előzmény: hmsoft (436105)
hmsoft Creative Commons License 2017.03.25 0 1 436105

A hátsó futótengely bekötésének a környéke eléggé árulkodó, szóval ez egy Szu. És valóban: Szu251-58 a gép sorozatjele, 2009-2010-ben ebben a filmben szerepelt. (A mozdony a szentpétervári vasúti múzeum flottájának a tagja.) Egy másik kép a "beöltöztetett" állapotáról.

hm

Előzmény: Rollende Landstrasse (436103)
Abymot Creative Commons License 2017.03.25 0 0 436104

Úgy olvastam, hogy 40 darabos keretmegállapodásra szólt az ajánlatkérés, ezen belül az első eseti szerződésben legalább 10 db-ra.

Kérdés, hogy az eredeti 82 milliárdból 10-nél többet is vettek volna-e első körben, ha a kormány nem csökkenti a keretösszeget, vagy eleve 10 darabot terveztek ebben a projektben, és azért csökkentették-e az összeget, mert az eredetileg kalkulált árhoz képest olcsóbb lett az ajánlat.

Előzmény: r1232 (436100)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2017.03.25 0 0 436103

Na de most tényleg itt a kép:

 

Előzmény: Rollende Landstrasse (436102)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2017.03.25 0 0 436102

Kedves HM!

 

Szakvéleményt kérek! Középütköző és svasztika, szerintem filmdíszlet.

 

Előzmény: hmsoft (436096)
GOLAZ111 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 436101

Még az sem biztos, hogy a kerékprofil azonos a villamoson és a vasúton.

Előzmény: Pályaőr (436097)
r1232 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 436100

És szó sem volt elsőre 40, de még 20 darabról sem, hanem inkább 10-ről.

Előzmény: Abymot (436098)
attus germanicus Creative Commons License 2017.03.25 0 0 436099

Az első tíz darabot fogják megvásárolni, aztán többet valószínűleg nem. 

Előzmény: Abymot (436098)
Abymot Creative Commons License 2017.03.25 0 0 436098

Hát ha így lesz, ahogy írod, akkor ebből a keretből messze nem lesz 40 darab, de még 20 se. :(

Előzmény: Snake-Mojzi (436095)
Pályaőr Creative Commons License 2017.03.25 0 0 436097

Egyszer a villamososokkal győzködtük egymást, min jobb szállítani két tucat villamost: sínen, vagy közúton. Én az előbbi mellett voltam, nekik az utóbbi tetszett. Nem jutottunk dűlőre, de akkor találtam ezt a videot.

 

Van, ahol nincs más megoldás - nehéz mozdonyok traileren, Tutt Bryant, és a szállítás művészete, Ausztrália:  

 

https://youtu.be/9eE4kXYBBnQ

 

 

hmsoft Creative Commons License 2017.03.24 0 3 436096

A TEM7a egy kedves, kezes bárány, amelyik nem tehet arról, hogy ekkorára nőtt. Kiválóan használható másfél-két alapegységes (9-12 ezer tonna) elegyek síktolatására és gurítására, párban pedig egészen kellemes átállítós feladatokra is. Nyolc hajtott tengelyével nélkülözhetetlen a kifejezetten rossz tapadású helyeken, például olajtelepeken. A többi nehéztolatóhoz hasonlóan, alapesetben alkalmas arra, hogy a vezetőálláson a kézben tartott, mobil vezetőasztalon keresztül lehessen vezetni (így a mv. szabadon bejárhatja a vezetőállást menetközben, bármilyen műveletet végezve), illetve a mozdonyt a különféle rendezőpályaudvarokon ellátták vagy "hasitasis", vagy központosított távvezérlési lehetőséggel. A Szentpétervár közelében (na jó, a "közelében"-t oroszországi mértékkel tessék mérni) működő Uszty-Luga kikötőben most azon mesterkednek, hogy a kettőt egyesítsék, vagyis az ottani TEM7a-k legyenek egyszerre hasitasis és központosított távvezérlésre is alkalmasak. Az egész a rendezőpályaudvar rendszerének a felügyelete alatt lesz, de hogy a kettő közötti kizárások hogyan működnek majd a gyakorlatban - az elválik...

hm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!