Keresés

Részletes keresés

Khelben Creative Commons License 2001.08.17 0 0 10729
Szerintem ez súlyosbító körülmény, nem enyhítő. Aki nem bírja, ne igyon.
Előzmény: Hawaii (10727)
N___ Creative Commons License 2001.08.17 0 0 10728
Nem hiszem, hogy a hősiességről szól a történet. Ha jól emlékszem 130 a megengedett max a környéken, nagyrészt akörül is járnak a népek, leszámítva az elmefogyatékos hun tartományt.
A másik, ha egy hónapban lenyomnál te is legalább 5-6e kmt, vszeg te is ráállnál egy biztonságosnak tartható sebességtartományra, ahol nem ér meglepetés, ha igen, nagyrészt blokkfék nélkül korrigálod és eljutsz A pontból B-be, elfogadható időegység alatt. Ez a lényeg, a többit leszarom.
Ha valakinek az jó, hogy kinyomja a doblemezt ,hol a gázzal, hol a fékkel, utána meg idegeskedik a tereléseknél, hogy beérem, mert a sor csak nyolcvannal megy, hát tegye, csak engem ne veszélyeztessen.
A dízelemmel meg max 3 deci különbség van százon 90 és 130 között, így aztán te sem lennél akkora hős:-)
Előzmény: Bihus (10718)
Hawaii Creative Commons License 2001.08.17 0 0 10727
Ha megdobnak kővel, dobj vissza....KŐVEL...
Őszintén szólva semmi különbséget nem látok a németek, meg az autóikat összefestők viselkedése között. Mindkettő sültparasztság, bár a németeknek még talán valami mentsége is van: be voltak állva (a festőművészek valószínűleg józanok voltak). Nincs olyan ember, aki rendesen beállva soha nem hangoskodik és nem csinál olyan dolgokat, ami a józanokat zavarná.
Én sem csípolom az ilyen turistákat, de nem hinném, hogy az említett elintézési módszer lenne a megoldás...
Bocs az OFF-ért.
Előzmény: fargo (10723)
Sumo Creative Commons License 2001.08.17 0 0 10726
hat most fel oraja jo kozelrol megnezhettem a yarisok hutomaszkjat. mit mondjak, nem egy esztetikai orgazmus...

erzsebethid budai le/felhajtoja kornyeke, en jottem a lanchid utcabol. a lehajto keresztezodesnel piros lampa megfogott, a hidrol jottek az autok. nekik a jobbszelso savban egesz a keresztezodesnel allt egy melos robur. ettol fuggetlenul azert ugye a savok felett kozepen ugyanugy kinnvan a jelzolampa. oke, nekik piros, nekem zold, indulok. mikor atjutok a robur elott, egyszercsak egy szilvakek yaris jelenik meg a hidrol jovo savban, es kegyetlenul a vezetooldali elso ajtomnak tart. hat azthittem lehidalok. egy 50es ficko meg egy ugyanilyen no ult benne, a ficko jol lathatoan azt sem tudta, mi van korulotte, amikor ingerult karemelgetessel, es "esznel vagy, b@sszameg?!" felkialltassal reagaltam. persze ez utobbi nem hallatszhatott - fel voltak huzva az ablakok...

szoval durva volt. rendszam nincs, nem volt idom megnezni.

hulla Creative Commons License 2001.08.17 0 0 10725
Szegény autó nem tehet róla...
De elhiszem hogy egyeseket nagyon zavart a németek viselkedése.

hulla

Előzmény: fargo (10723)
NLQ Creative Commons License 2001.08.17 0 0 10724
Hali!

termeszetesen a csusztatopadocska var minket 25. en keretik eljonni azoknak akik jelentkeztek
talalkozo 3/4 9 kor a bejaratnal majd ideirom a .os cimet is ha megtudom

minderrol az erintettek kapnak egy emilt is

nlq

Előzmény: biohazard (10712)
fargo Creative Commons License 2001.08.17 0 0 10723
A múlt hetet a Balaton környékén töltöttem. Nem igazán forgalmi szituáció volt, amit leírok, de van autós vonatkozása:

A fenyvesi strandon pihentünk, mikor egy német társaság kissé jobban felöntött a garatra, és a nagydarab, szép szál teuton barmok elkezdtek felhangon üvöltözni, karlendítve s*** h***-t kiáltozni, artikulátlanul (gondolom) náci nótákat harsogni, meg a magyarokat pocskondiázni (csak az "Ungarn" meg a "Scheisse" szavakat tudtam kivenni, de azokat elég tisztán). A mellettünk pihenô családból valaki telefonon rendôröket hívott, majd felháborodva mondta, hogy azok nem nagyon akarnak kijönni. Ki is akadtam, de jobb híján nem tudtam mit tenni, csak csendben fortyogtam magamban.

A lepetés késôbb ért, mikor megunva a részeg germán kanok randalírozását, odébbálltunk. A németek 3 kocsival parkoltak le a strandon, ezeknek a tôlük távolabb esô, általuk nem látott oldalát valaki összefestette sárga festék "Shalom"-ot meg Dávid csillagokat fújva rá. Ráadásként leeresztette a kerekeiket is.

Nem mondom, jól esett a májamnak...

hulla Creative Commons License 2001.08.17 0 0 10722
Nevermore!
Ne durvuljunk már el ennyire!

Elf!
"Van olyan autó amiben a 200-at biztonságosnak ÉRZI az ember."
Én szerintem egy Ferrariban biztonságosan érezném magam 200-nál. :-)

fuge Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10721
bizony nem vicc a JOFIU-1 rendszam, valaki rajtad kivul is latta es leadta az adatbazisomba meg valamikor 2001. juniusaban:
itt megtekintheto
Előzmény: Törölt nick (10710)
GanXstaZolee Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10720
Buta kérdés, mivan akkor ha olyan autóban ülsz amivel 200-nál lehet rendesen fékezni és kormányozni is biztonságosan?
Előzmény: elf (10719)
elf Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10719
Van olyan autó amiben a 200-at biztonságosnak ÉRZI az ember. Csak hirtelen fékezni vagy kormányozni ne kelljen...

Van egy olyan könyv amire az van ráírva hogy "KRESZ". Sok-sok szabály van benne.

De a valós közlekedésben két igazán fontos szabály van:
1. Ne veszélyeztesd a másikat.
2. Ne akadályozd a másikat.

Ha ezeket betartod, sok bajt már nem okozhatsz.

Más:
Mostanában vigyázzon aki a Nagykőrösin jön be az M5-ről pestre. A rendőrök egyre gyakrabban radaroznak arrafelé. Ugyanis -gondolom sokan ismerik- az út még a városban is autópályaszerű, viszont kinnt van a 70-es, majd az 50-es tábla.
Az 50-es után van egy gyalogos felüljáró, a rendőrök az alatt szoktak mérni. A bokrok miatt csak akkor szúrod ki őket, amikor már késő.
A sluszpoén meg az, hogy múltkor pár száz méterrel lejjebb IS radaroztak.

Bihus Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10718
"A 600km-es úton össze tud szedni 15-20 perc előnyt, átlagos közlekedésben, mikor én állandó 130-40-el járok. Ja, és még eltüzel egy fél tankot. Megéri ez az idő és pénz? "

Ez nagyon rossz duma. Akkor ha én a dízelemmel 90-nel végigdöngetnék, és fogyasztana összesen 25 litert, félórával később érnék oda, akkor úgy néznél rám, mint egy istenre? :)))

Én meg osztanám az észt, hogy minek 130-cal menni? :)))

Na ne már...

Előzmény: N___ (10701)
ZolikA Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10717
Ja most néztem meg a végsebességet és hát profizmusom nem lebecsülendő : 200 a vége gépkönyv szerint , jó lesz az a 195 szerintem ! :-))))))
ZolikA Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10716
Szevasztok !

Flavius!

1. Én egyetértek veled abban hogy menjen a sunyiba az aki ilyenkor elkezd anyázni meg veszélyeztetni !

2. A 200 tartósan szerintem baromira veszélyes tud lenni , nem is akkor ha odafigyel folyamatosan az ember és kicsi a forgalom meg nincsenek bekáthatalan kanyarok , hanem akkor igazán veszélyes amikor rossz az ut , mert a gumik nem nagyon birják , ha nagya forgalom és veszélyes kanyarok vannak !

3. Nem tudom mikor gyér a forgalom az M7-esen ?

4.Az a Mitsu maximum óra szeerint tud 210-et menni a tényleges szerintem 195 lehet max , bármit is irjanak rá ! :-)))) De egyszer ezt már tényleg be fogom bizonyítani hogy 125 lovas kocsival nem lehet 210-et menni !

Nah ennnyi ! :-))))

Előzmény: Flavius (10683)
Mogorva Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10715
A jó kurva anyját... :(

Közzé kéne tenni a rendszámot, küldenék neki egy kis meglepit.

Előzmény: EnemyNo_1 (10713)
Mogorva Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10714
Nem mondod, hogy még megvan a jogsid?? :)) Vagy az Asztma benzinnel megy és nem jogosítvánnyal?? :))
Előzmény: Törölt nick (10709)
EnemyNo_1 Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10713
A tegnapi NépSubE híre szerint egy magyar autós Ausztriában az A2 felhajtóján nekiállt tolatni, súlyos balesetet okozva ezzel. Két sérültet helikopterrel vittek kórházba, honfitársunk lelépett a helyszínről, később fogták el a rendőrök.
Országimázs rulez.
biohazard Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10712
NLQ és csúsztatótársaim!

Lassan elindulok búvákodni egyet, és csak szerdán leszek legközelebb. Ha közben beszéltek meg valamit a 25-ei tanpályával kapcsolatban, akkor ezért nem fogok belepofázni. Utána elolvasok mindent, vagy dobjatok mail-t.

Ugye nem marad el?

Addig is üdv mindenkinek, és ne legyen írnivaló!

wolruf Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10711
Nem az, csak a HOMI-01 biztos foglalt :-)
Előzmény: Törölt nick (10710)
EnemyNo_1 Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10708
Autós szégyenek:
Ad 1:
Tegnap a fóti Cora parkolójaban fekete PUG 206, oldalán az EU kék alapon sárga csillagkörében VIP Cars felirattal - a mozgássérülteknek fenntartott helyen.

Ad 2:
Ma reggel a Nyugati előtt állok a Bajcsyra kanyarodó sávban elsőként, mellettem, a visszafordító sávban, sárga Punto, benne kb. 9 hónapban lévő nem épp kamaszkorú férfi sofőr. Lámpa zöldre vált, fószer index nélkül bevág elém, biztos aszitte, a GT felirat helyettesít ilyesmit...

Non plus ultra:
Tábla az M3 építkezésnél.
"Az M3 továbbépítése a kormány pénzügyi támogatásával valósul meg."
JQA!

tpapa Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10707
Szvsz az kevés, de mondjuk kölcsön lehetne kérni ilyen esetekre egy hókotrót a főkefétől... :o)
Előzmény: EnemyNo_1 (10705)
Kreta Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10706
... híres utolsó mondatok.
Előzmény: Flavius (10683)
EnemyNo_1 Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10705
akoiR,
szereltess fel vonóhorgot (ha még nincs), akkor nem zavar majd a sárga majom...

nme1

Előzmény: akoiR (10674)
Hayloft Ezekiel Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10704
nevermore valami ilyesmit akartam én is. :))

Pont egy 2100km-es út előtt vagyunk, 5 ember, de inkább ülök ennyi úton egy órával többet a légkondi mellett a kocsiban, mint kinyírjam a kedvesem, magam és 3 barátomat meg a kocsit. Pedig ez mán nem a sierra lesz, tudna menni bőven.

Hayloft

Előzmény: N___ (10701)
lakos Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10703
142 is lehet veszélyes :) Szerintem a 200 vagy afölötti sebességnél, közúton a túlélés csak és kizárólag szerencse kérdése, semmi más, akárki akármit gondol magáról és másokról. Van aki így jár mindig és megússza, van akinek meg pechje van és nem. De ha nem akkor arról ö is is tehet.
Előzmény: Khelben (10700)
Hayloft Ezekiel Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10702
Egyébként én is úgy érzem, hogy 180-200-zal nem olyan nagy kunszt kocsit vezetni (volt már benne részem), de nálam nagyobb tudású szakemberek szerint ez hamis biztonságérzet.

Hát én egyszer mentem 200-al, hogy én vezettem, egy 2 literes sierrával.A kocsinak ott volt a vége is, és szó sem volt hamis biztonságérzetről.
Semmilyen biztonságérzet nem volt még a környéken se.
Egyébként németországban volt egy nyílegyenes, belátható szakaszon alig forgalomban. Ez tartott kb 25 másodpercig, aztán "ok, a kocsi tudja, én nem" és gáz elvesz. Amúgy is pezsgőt bontottak az útmenti beznikutak amikor meghallották, hogy így jövünk :))Tudom, hogy a nagy rodeo arcok most azt gondolják, hogy "na a kis mazsola parázott két kilónál, látna engem a hungárián" de leszarom. Ha nem látok valamit biztonságosnak akor nem is csinálom, még ha szabályos akkor se. És teljesen elegendő a 140-150 környéki utazósebesség, ahol talán (talán!) esélyed is van egy váratlan helyzetben.
Azért az is jellemző, hogy ahol lehet menni (németo.) ott nem sok golfos faszt látsz frenkizni a pályán... ez csak magyar divat. Ott ha hosszú útra kell menni akkor passat méretben gondolkodnak, vagy rendes sportkocsikban. És ott nem is villogott le a ferreri az útról, megvárta amig előzök és visszamegyek és már ott sem volt.

Hayloft

Előzmény: Törölt nick (10699)
N___ Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10701
off
egy apróság még kimaradt, fel vagyok háborodva. Mentem már ifjonti koromban én is ilyen sebességeket a németeknél, de tisztességes autóval, ami 250nél limitál, erre a tempóra is van tervezve, nem egy szaros rizshályhával, aminek a gyári csúcsa 200. Hogy a rákban lehet azzal 230at menni, meg 200-210 utazót?
A BMW is csak addig volt érdekes, amíg meg nem kóstolta az ember, milyen is, amikor leszabályoz a kocsi. Aztán beleuntunk az állandó padlófékekbe, mert ugyebár mindenki helyett neked kell figyelni, előre gondolkozni, meg a minden második sarkon tankolásba, s beállt az utazó max 150-160ra, így sem volt sok eltérés időben 1200 km út után.
Hogy továbbvigyem. Rendszeresen járunk Szlovéniába, az A2sen. Havernak 150lovas Mitsubishije, nyomja neki sportosnak hívott stílusban, ami belefér (nem 200, csak amennyi éppen megy a józan ész határain belül, 150-180 között) A 600km-es úton össze tud szedni 15-20 perc előnyt, átlagos közlekedésben, mikor én állandó 130-40-el járok. Ja, és még eltüzel egy fél tankot. Megéri ez az idő és pénz?
Nőjj fel Flavius, ha lesz esélyed meg időd rá....
Előzmény: Flavius (10669)
Khelben Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10700
Nálam nagyon egyszerűen meg van oldva a biztonságos vezetés, ma reggel is volt alkalmam az m5-ösön kipróbálni az autó végsebességét, 142 km/h. Úgyhogy nem tudok veszélyes lenni autópályán... :o)
Előzmény: Törölt nick (10699)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10699
Hello igazi hős!

Én úgy tanultam, hogy a féktávolság 130-nál kb. 170 méter, 200-nál pedig _400_ méter. Több mint a duplája! Aki folyamatosan elöre tuja, hogy mi fog történni az elötte levö 400 méteren, az menjen 200-zal.
Másrészt egy defekt igencsak le tudja rontani még a legklasszabb autók tulajdonságait is nemhogy 200-nál, de még 50-nél is. Én nem hiszem, hogy bárki meg tudja fogni a kocsit 200-nál egy durrdefekt esetén (föleg, ha elsö kerékröl van szó (lsd.: kivi, 10693). Soha nem addig van gond, amíg minden rendben van a kocsival, forgalommal.
Szerintem Flavius addig is közveszélyes volt, amíg bele nem akadt egy másik nagy arcba.
Egyébként én is úgy érzem, hogy 180-200-zal nem olyan nagy kunszt kocsit vezetni (volt már benne részem), de nálam nagyobb tudású szakemberek szerint ez hamis biztonságérzet. Én hiszek nekik, ezért nem megyek 140 (néha 150, rövid ideig, ha elözés közben tolnak:-))-nél gyorsabban, még akkor sem ha egy 10 milliós, 2,3 tonnás kocsival vagyok (ami állítólag elég biztonságos).

Üdv.: PRAETOR

N___ Creative Commons License 2001.08.16 0 0 10698
szépecsém, remélem egyszer üres autópályán fogsz a szokásos tempódban ráfutni félkézzel tartott kormánnyal egy alattomos vízátfolyásra, kapsz első defektet vagy neadjisten jön ki eléd egy figyelmetlen kamion +2km órával előzve a 90nel haladó társát.
Láttam hozzád hasonló hősöket kiterítve, elmegy mellettem, ő az ügyesmagabiztos, a kanyar utána meg hívhattam a rendőröket, mert mentőkre már nem volt szükség. Legközelebb inkább nem hívom őket sem, de ha mozog, meg is rugdosom, nehogy mégegyszer volánhoz kerüljön.
Előzmény: Flavius (10683)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!