Létezik bizony. Öcsém tegnap indult melózni Münchenbe a 68-cal, hétfőn mentem a pécsi nemzetközi pénztárba jegyet venni neki. Mivel a legolcsóbb jegy már elfogyott, kapásból kértem a 49-est, eszembe sem jutott, hogy az olcsóbb kategória 1. osztályú jegye kevesebbe kerül, mint a következőnek a 2. osztályúja.. A pénztáros meg azonnal ajánlotta helyette a 45 eurós 1. osztályt, az is lett belőle.
létezik, hogy az olcsóbb jegyeket a másodosztályra (29 és 39 euróért) már elkapkodták, viszont senkinek nem jutott még eszébe elsőre venni, így ott még érintetlen a kontingens.
Amúgy vagy Budapest-Hamburg-München-Budapest vagy Budapest-Berlin-Hannover-Bécs-Budapest szakasz lesz...kérdés persze hogy a Hans Albersre kapok-e fekvőjegyet?
A közelgő téli szünetre tervezek egy 3 napos kiruccanást,amiben lenne egy Hannover-Budapest szakasz is.Szóval nem tudjátok, hogy a 491 EN-ra, Hans Albers adnak-e ki a Keletiben jegyet?Vajon mennyibe kerül most a Hannover-Pest jegy??
Február magasságában tervezünk egy utat Bp-Amszterdam vonalon. Utunk a 15:10-s Rj-vel indul Münchenig, onnan a CNL 1318 járatával mennénk tovább......Kérdésem: FIP szabadjegy mellé kell helyjegyet...stb venni? Táblagépemre letöltöttem a DB menetrendi alkalmazását, e szerint nem kell, de biztos ami biztos, megkérdezném itt is. Előre is köszönöm
Abból a szempontból azért oszt, meg szoroz, hogy a belföldi szerelvény milyen hosszú/minőségű. Pl. nem mindegy azért, hogy 6-8 kocsi, első osztállyal, álló utasokkal tömve, vagy összesen kettő kocsi (csak 2. o.), 3-4 lézengővel a fedélzetén... sajnos...
Magyarország - Ukrajna átmenetben érdekelne, hogy minden marad a régiban? Vagy van publikus változtatás?
Jó hírekkel szolgálhatok!
A délutáni Csap-Záhony személyvonat (6217) hamarabb indul, így ne 5 perc legyen neki Záhonyban a vámvizsgálatra az utolsó aznapi budapesti csatlakozáshoz, mert így a Budapestre utazók nem tudtak még aznap megérkezni a célállomásukra. Ez azért fontos, mert így pl. Kijevből nem kell a 4 órával hamarabbi vonattal elindulni, és így olyan városok is elérhetőek még aznap este, mint Komárom, Székesfehérvár, Szeged, stb. Ezekre a helyekre most, a kijevi csatlakozással a tárgynapon nem lehet megérkezni...
Így egy pénteki indulással és vasárnap esti érkezéssel egy egynapos kijevi városnézés is bekalkulálható egy hétvégére.
Tiszának marad "mind" a három nemzetközi kocsija? Mert tudni kell hogy Ukrajnában hihetetlen nagy leépítések várhatók...
A TISZA egy viccvonat lesz: a 2 db 2. osztályú kocsi legalább egy szintén CD EC szerelvényből sorozódik rá, mint belföldi stokk, de összesen 3 nemzetközi kocsija lesz: egy Moszkvába (RZD), egy Kijevbe (UZ), egy pedig Belgrádból Moszkvába (RZD)...
Magyarföldön üzemszerűen nem. Ilyenkor év vége felé szokott lenni erősítés, illetve idén már láttam úgy duplát, hogy a második dolgozott, de nem vitt utasokat.
Meg tudnátok mondani, hogy a 2011-12-es menetrendben vagyis jövő héttől miért ér majd 2 órával a Hargita IC Brassóba? Pályafelújítás volt vagy mi az oka,és vajon tényleg be is fog érni addigra?Kolozsvárig ugyanaz a menetidő...
- Ha Hegyesben, ott nem tudom mi a helyzet a kalauz nelkuli vonatokkal..
En regen vettem HH-nal vonaton de ott akkor meg volt kaller
Nem tudom, hogy minek a fuggvenye, hogy Sopron vagy HH-ban szalsz -e fel... Elvisznek autoval talan? Ha igen, akkor guruljatok tovabb Nickelsdorfba, ott mar tuti, hogy megkapod
A Wasteals amugy nem arulja?
DBnel lehet sima oalsz belfoldi jegyeket is venni.. (Azert Olaszt irtam, mert ez lett probalva...)
Vagy keress egy ismerost akinek van dombornyomott karija..