az akksi csere után is világlott a chek lámpa,mikor beinditottam,csak a gyerttya kiszedése után javult meg.valószinü valamelyik gyertyapipa csatlakozása hozta be mert már nem vagyok annyira lelkes mint a vásárláskor mert akkor ősszel-tavasszal kiszedtem a gyertyákat és megpucoltam öket és a hézagot belöttem,mint most.
Átlagosnak mondható talán. Használt függő...sógorom Pesten közlekedik vele, meg van egy kis városon kívüli rész..szög 7.0l-et eszik neki, penész meg majd megeszi, hogy nem tudja lejebb vinni. Itt a fórumon páran az M0-án, meg mellék úton járva 6,3-6,6 körül mérnek. Még miénk volt rövid távon volt használva 7.8-8.2 volt átlag, télen a 10,5 sem volt ritka.
Hajtani ahol lehetőség engedi 85-95km/h, fordulatszám ilyenkor 2200-2300 talán, ilyenkor eszik a legkevesebbet! Városban én alacsony fordulaton használtam, de időnként meg volt hajtva. Ez alatt nem azt értem ,hogy az eddigi 1600 helyett 2000-nél váltok, mert volt ismerős aki bejátszotta ezt. Városban, ha olyan volt 5.:55km/h, havonta 1-2* városon kívül, kevésbé forgalmas helyen meg pörgetve 4000-4500 környékéig, 140-150-ig. Nyáron Siófokra lementünk 4*, egy út 230km kb, 130-150-et mentünk végig, 7,3-at evett klímával 4 fővel.
Mivel kivetted az akkumlátort, ezért tűnt el a check lámpa. Baltás reset lényege is ez, hogy le kell venni egy-két percre az akksi sarut...voltaképp nálad is ez volt, csak az autó nem tudja, hogy most akksit cseréltél, vagy levetted a sarut.
Tegnap az utso pillanatban a unixba vettem egy 55ah unix akksit,ma reggel,délelőtt beraktam ,kiszedtem az összes gyertyát átpucoltam, 0,7 re ütöttem a hézagot és eltünt a chek lámpec.
a régi akksi kiszedésnél mikor kivettem megrázogattam rövid időre zöld lett a kontrol lápeca,azt megin sötétt lett.
ja az uj akksira 2 év gari van és mint regelt felhasználó,vásárló cca 17 papir volt.
a helyi tescoba meg csak jobb + akksi volt csak a 20papir feletti volt bal+-s.
Ahogy nord kollega írt, s.o.s-ben mutasd meg neki az autón kívüli állapotot, az autót meg lepd meg egy újjal.
Check az sok minden miatt lehet, de ha zabál, lehet lambda.
Nekünk 1,5-2 éve világított a check lámpa, most sógoromnál is világít, hiba megvan, autó megy. Meg kéne csinálni: nekem vagy 1,5 nap, elektronikásnak kb 3 óra, csak elkér érte egy fél Bmw árát kb.
Továbbá lassan 3 éve sikít a kinyomó csapágy, vezérlést kéne cserélni, mert csereperiódusból már 1,5 éve kiesett kb, hosszbordás szíjat meglátva elsírom magam, pedig csak tanuló szerelő vagyok...csak nincs ideje megcsináltatni( nyáron kapott tőlem egy visszautasíthatalna ajánlatot). Futóművet állítani kéne, mert eszi a gumit, továbbá valamelyik gátló kezd fáradni szerintem, cserepesen kopik a gumi. Megközelítőleg ennyi mindenre kéne költeni, és tip-top lenne.
a 2003-s kalosomba most halodik az aksi,és világlik a chek lámpecom is.82ekm ig nem volt gondom most kezd szarakodni a vas.de semmi hibát nem érzek max mintha kicsit többet zabálna,vagy tul sok városom volt,vagy az akksi miatt hogy nem vesz fel töltést,mert má nem zöd a lámpa-varázs szem az akksin.