Öööö... próbálom követni az írott és íratlan házirendet ebben a topikban, de ezen a ponton gondolkodóba estem.
Tehát, ha mostantól ajánlott befejezni a régi kor árnya feletti merengést, ennek jegyében akkor Nyírvidék és Kecskemét mellett ugye Tiszakécske, Somogyszentpál, Felsőpetény, Mahóca vagy Hamuház is kerülendő témának számít?
Szerinted mi lenne a megoldás a felcsúti kisvasút kontra Nyíregy./Kmét ügyében? Most, 2018. októberében... ("Régi kor árnya felé merengni mit ér?" A válaszod előtt EZT olvasd el!)
A Kétfarkú volt.. és igen, polidiliből. Volt rá lehetőség, hogy legyen ott valami, de mindenki, csak mutogatni tud, hárítani és hápogni, hogy de ez meg az.. Szóval amíg rohadtak a járművek senki nem tett keresutbe egy szalmaszálat sem. Most Felcsút van, Nyíregy pedig elmúlt. Minden egyes eltelt évvel csökken az esélye annak, hogy ott lesz valami. Kecskemét ugyanez.
Tudod mit nem értek ? A hsz-ed melletti 6(!) db (jel pill) "mínusz" jelet....miért rossz amit írtál 6 ember szerint ? Vagy köztük kéne keresgélni a rendőrségnek ?
Indiai Vasutak - Gwalior (Gwalior - Sabalgarh - Sheopur Kalan) az egykori Gwalior Light Railway vasútvonalának 125 mérföldes hosszú maradványa. Magát a mozdonyt az indiai vasutak építtette NDM5 BB DH DH Chittaranjan Works, Asansol, 1988-ban. / Facén módosítottam/
Nálam ez a rongálás, graffiti kategóriával azonos.
Akik ezt csinálták, azoknak most jobb a lelküknek?
Vajon nem olyanok csináltatták ezt az akciót, akik a nyíregyházi kisvasutat meg bezárták? Vagy jobb lenne, ha ott rohadnának ezek a járművek? Le kéne már szállni erről a témáról, és nem politikai hisztit csinálni ebből a kisvasútból!
Teljesen mindegy, hogy mit ír le a WWF. Nem döntéshozó és nem végrehajtó szerv. Nem ők fogják eldönteni, hogy mi fog történni. Hangzatos cikkeket, fura állatnevekkel én is tudok kreálni a bulvársajtóban, az is annyira lesz igaz, mint ez. Teljesen mindegy is, hogy mi fog történni, mert amíg nincs ott egy kapavágás, addig csak vihar a biliben az egész.
a bezinai újjáépítés jó példa. nem épültek feltáró utak, nem történt erdőirtás. a vonal legnagyobb műtárgya (ferdehíd) beton alépítményeit terméskővel burkolták. épültek ugyan előregyártott beton elemekből vízelvezetők, és épült viakolorból felszállóhely, de mára körbenőtték a bokrok, a fű, moha és a lehullott levelek, ha arra járok nem a kárt látom, hanem valamiféle összhangot a természet és az "ember műve" között.
hétfő reggel az első vonattal mentünk nagybörzsönyből. kisirtásig két muflont és két őzet láttunk. nem féltek a vonattól, nem menekültek. kisirtásról felgyalogoltunk a csóványosra. nagyhideghegytől csúcsforgalom volt az erdőben, hangoskodó kirándulók, biciklisek. szétdobált szemét. itt már egy vadat sem láttunk.