Szia Mate! Van különbség az előzőhöz képest? Esetleg egy linket tudnál adni ahonnan letöltötted?Ugyanis most jön a nyaralás..és lehet,hogy hasznát venném! Köszönöm! Üdv:D.
Én is letöltöttem a 2009-2010-est. A kiírás nagyon egyszerű. Semmit nem kell kicsomagolni, ez egy sima ISO file. Neroval fogod és kiírod CD kép file-ként. Már be is tettem a kocsiba, és működik.
2001/11 évjárat, M.o,szürkemetál 2.2 HDI manuális 5 seb Memóriás, plüss ülés 17" alu 225/55-R17 téli JBL Hifi 10 hangszóró Clarion CD-váltó Xenon fényszóró Elektromosan nyíló csomagtartó Fény ,tükör és eső szenzor Tolatóradar ABS 8 airbag Keréknyomás jelző,ami kilőve 4* el.ablak Riasztó Elektromos hátsó roló 166000 km 2007.02.20 Átlag fogyi: 7.2 L/100 km -Kb.6e.km-en Chip tuning NINCS - még Előző autóim: Samara,Fiat Tipo,Ford Sierra,Seat Toledo,VW Passat,Renault Scenic,VW Sharan,
Pegi607 (KN-...)
2001/07 évjárat, Franciaország világoskékmetál 2.2 HDI manuális 5 seb Siemens monochrom navi Memóriás, feketebőr ülés 17" alu 215/55-R17 Dunlop téli JBL Hifi 10 hangszóró Clarion CD-váltó Beépitett telefon Xenon fényszóró Elektromosan nyíló csomagtartó Fény ,tükör és eső szenzor Tolatóradar ABS 8 airbag Keréknyomás jelző 4* el.ablak Riasztó Elektromos hátsó roló 120 022 km 2006.12.08 Átlag fogyi: ??? L/100 km - még kevés saját mért adat Chip tuning NINCS - még Előző autóim: VW Golf I, Ford Orion, Opel Corsa, VW Polo Classic, P 405sw, S.Felicia, P306, S.Octavia, P605, S.Fabia, Fiat Punto, P partner, P406SWi, P206S16,P406swHDi,P406 coupe,P206XRD
ADSA
2001.12 évjárat (magyarországi)
Sötétkék metál
2.2 BENZINES
Mechanikus váltó (5 seb.)
no Navi (illetve PDA+iGO)
monochrom kijelző
Tempomat
Memoriás fekete bőr ülés
4 ülésfűtés
no Xenon
Nyári 17" Gyári alu 225/55/17 Pirelli pzero rosso, téli 16"lemezfelnin Michelin Pilot Alpin 215/65/16 gumival
CLARION Hifi 8 JBL hangszóró
Integrált gyári telefon (Könyöklőben kézi beszélővel)
Ma vettem egy klíma tisztító sprayt,amit úgy kell használni hogy az első ülést előre kell húzni ,majd az ülés mögé rakva járó motornál bekapcsolt klímával belső levegőt használva járatni kell amíg kifogy és utána kiszellőztetni az autót.Ezt végig csináltam és mikor visszaültem kb.10 perc múlva az autóba a fűtő motor nem ment.Biztosítékot megnéztem,jó.Ha valakinek van ötlete hogy mi lehet a gond (Én valami érzékelőre gyanakszom) illetve Budapestem tud ajánlani valami jó Peugeot elektromos szerelőt nagyon megköszönöm.
Sziasztok! Engem a VDO-s érdekelne!Az jó a 2005 előtti modellekbe ugye? Ha valaki megtalálta, hogy honnan lehet letöllteni feltenné a linket? Előre is köszönöm!
Köszönöm szépen a tanácsokat és az észrevételeket!
Most már legalább van min elindulni!
Egyébként lehet nem ide tartozik de szeretnék cascót váltani! Én az unionál vagyok és úgy megszívtam tegnap előtt a na azt,hogy szélvédőt cseréltettem mert, megrepedt egy kavics és kész! Na szóval már készen voltak mikor telefonáltak,hogy nem térítik az árát! Gondolhatjátok,azt hittem,hogy csak a 10%-át kell fizetnem aztán szólnak,hogy az egészet! És ez azért volt mert nem teljes körű a cascóm! Azért mert ez a drága union biztosító 5 évesné idősebb autóra csak lopás és totálkár biztosítást válal! A kérdésem tehát a következő: Ti melyik biztosítót ajánljátok. biztos van ennél jobb!?
Persze lehet gumi baj is, szálszakadás, vagy lefékezéstől, vagy kátyutól is. Én azt javasolnám, hogy inkább nézesd meg és ne járj addig vele, hiszen tönkreteheti a kerékcsapágyad, kormányműved, felfüggesztésed stb... s ez azért tetemesebb összeget fog felemészteni te is tudod.
Nekem a régi autómnál csinált ilyent, akkor az egyik baj az volt, hogy a forgásirányos gumit rosszul rakták fel és bizonyos sebességnél elkezdett rázni, illetve ha kisebb huppanók voltak rágásszerü hangot adott. Fékezésnél ha félrehúz a kocsi akkor viszont lengőkar-szilent szakadt át, legalábis nálam. Ha fékeztem szépen vitte az elejét a kocsinak, balra csere és tökéletes lett.
Fékezéskor talán azért ráz, mert üt a tárcsa. Nézd meg hogy milyen állapotban vannak a tárcsák. Egyébként meg kellene nézni a futóművet, lehet hogy cserére szorul néhány dolog (stab.rúd, kormányösszekötő....bármi :))
Lehet nem kell szakértői véleményt kérnem tőletek,hogy rá jöjjek nagy a baj! De azért megteszem. Az a problémám, hogy mikor 130Km/h felet kocsikázok enyhén ráz a kormány! Ha még gyorsabban megyek ez a kormány (reszketés) fokozódik! Most lehet arra gondoltok,hogy rosszak a gumik vagy nincs kisúlyozva normálisan! Én is erre fogadtam volna, de NEM! Mert amikor elkezdek fékezni alig bírom a kormányt a kezemben tartani! NA ez akkor most mi? A pözsim előtt egy Vectra 2.0 gt volt de az nem csinált ilyet 220km/h-nál! Miért ráz,rángat a kormány nagyon durván ha fékezek? Nem kell erős fékezésre gondolni, csak úgy natúran. Volt már vagy 10 autóm de ilyet még egy se csinált! És tudom,hogy sokan azt írjátok vigyem szerelőhöz,csak most ezzel egy picit várok,mert pont ma cseréltem szélvédőt 86 ezerért!
Ha úgy érzitek.sejtitek,hogy mi lehet a problematika nagyon szívesen várom a hozászolásotokat! Előre is köszi mindenkinek és éljenek a 607-ek.
Tőlem meglehet szerezni. ha esetleg Veszprémben jársz vagy postai úton természetesen postaköltség + dvd vagy cd árában szívesen elküldöm, hiszen azért vagyunk, hogy segítsünk egymásnak :-)
A gépjármű fejlesztő mérnökök a nagy teljesítményű motorok élettartamának hosszabbítása céljából kifejlesztették a gumiágyas főtengely ékszíjtárcsa alkatrészt. Ezzel nagymértékben védik a motort a kiugró nyomatékhatásoktól. A vezérműszíj a korszerű gépjárművekben fokozott igénybevételnek van kitéve (egyre nagyobb teljesítményű berendezések meghajtása), ami szélsőséges esetben átugrást is eredményezhet. Az főtengely ékszíjtárcsa ajánlott ellenőrzési időpontja 50 ezre km, és amennyiben csere szükséges lehetőség szerint szíjakkal, feszítőkkel együtt kell cserélni. Cégünk széles választékban kínál gyári minőségű, Corteco fötengely ékszíjtárcsa alkatrészt, melyet bármely módon vásárolhat tőlünk, akár telefonon, akár a webáruház segítségével is.